AteszE46 Elküldve: 2013-09-10 18:12 320d Motor
Bulll85 írta: sos! e46 adagolom elektronikája behalt,104 ezer lenne a javítás,valakinek valami jobb ajánlata?sokkalom nagyon
AteszE46 Elküldve: 2013-08-24 22:59 Kardántengely és társai
szotakdavid írta:anubisz írta:AteszE46 írta:anubisz írta:andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.
Köszi!
Üdv
kipufogó, más nem.
Sziasztok!
Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.
meg kéne nézned a difi szilenteket,stb, nem e mozdulnak be már nagyon, pedig jellemzően ezt a remegést tömbnyire a kardán okozza. Valami ott fel van lazulva, azért rázza be az egészet nyomatékon.
Jól mondja Anubisz Difi szilenteket nézd meg,a puffanás oka általában a difi hátsó nagy szilentje csak gyáriban van 12000ft körül van.
Üdv Dávid
AteszE46 Elküldve: 2013-08-24 20:04 Kardántengely és társai
andree írta:hancurozo írta:AteszE46 írta:anubisz írta:andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.
Köszi!
Üdv
kipufogó, más nem.
Sziasztok!
Nemrég cseréltem itthon kardánt. Én a kipufogót sem vettem le, ki tudtam bújtatni.
A motorvédő alsó műanyag burkolatot le kell venni, és a hővédő lemezt.
Kelleni fog egy torx fej a csavarokhoz.
Sajnos a csere nem oldotta meg a bajom, ugyanúgy remeg az egész kocsi nyomatéknál, és váltásoknál tompa puffanást hallok hátulról.
Emlékeim szerint "E" kulcs kell hozzá, (ami a torx ellenpárja)
Köszönöm a jó-tanácsokat.
Majd beszámolok.
AteszE46 Elküldve: 2013-08-24 01:59 Kardántengely és társai
anubisz írta:andree írta: Sziasztok,
Cserélt e már valaki otthon kardánt? Mekkora meló?
Le kell venni hozzá mást is? Gondolok itt a váltóra esetleg difire.
Kicsit már rág a ricni, ahol a difihez csatlakozik.
Köszi!
Üdv
kipufogó, más nem.
AteszE46 Elküldve: 2013-08-18 14:10 Kardántengely és társai
anubisz írta:nickname írta:AteszE46 írta:MattM325 írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.
Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?
Előre is köszönöm!
lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.
Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.
még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.
Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.
Tanácstalan vagyok
Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.
Sziasztok!
Azóta annyi történt, hogy egy szerelő megállapította, hogy a difi a rossz. Vettem egy difit, kicseréltettem, mindezt nem kis pénzekért. És az eredmény? Semmi, ugyan az. Terhelésnél iszonyú rezonálás, rázza az egész kasznit. Alig merek menni vele.....
Melyik szilentet nézessem meg?
Nem értem miért nem olyan szerelőhöz mentek aki ért is hozzá. Több is van itt a fórumon megjelölve.
Mindig a haver haverjának van egy tuti szerelője, a ladát tök jól megcsinálja, a BMW se fog rajta kifogni. "felkiáltással"
Lehet hogy 1-2-3 ezerrel a jó szerelőnek több a munka díja de fele idegesség, és linken kicserélt alkatrész lesz a jutalmad, meg talán egy jó autó.
vetettek vele egy difit jó hogy nem a váltónál rezonál valami, most új váltó lenne a kocsiba...
ki volt szakadva a futómű, ki tudja hogy csinálták meg. elég egy fél centi eltérés valahol, kész a vibráció.
AteszE46 Elküldve: 2013-08-18 02:34 Kardántengely és társai
MattM325 írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.
Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?
Előre is köszönöm!
lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.
Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.
még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.
Felni valami gagyi 16"-os aluett van rajta. A szilentek elvileg jók, a futóművest direkt kértem, hogy nézze meg.
Tanácstalan vagyok
Hagyjátok már a gumi-felni témát, terhelésnél vannak a bajok, már a kérdésnél kiderült, de akkor a hajtásban kell keresni a hibát. Ott a guminak bizony semmi köze sincs, sem a felninek. A szilent viszont jó tipp, 99%-ban ez a hiba E46-nál.
AteszE46 Elküldve: 2013-08-15 17:49 320d Motor
AteszE46 Elküldve: 2013-08-14 17:28 Kardántengely és társai
YELLOW írta:AteszE46 írta:YELLOW írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.
Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?
Előre is köszönöm!
lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.
Köszönöm a gyors választ. A gumit most vettem, és centrírozták a kereket. Azt viszont elfelejtettem, elindulásnál is csinálja, ha kevés gázt adok. Akkor elkezd ugrálni a hátulja.
még egy dolog a felni az rávaló? mármint nem 5-ös BMW-ről való, mert ugye annak a felniközepe más, és ha nincs tehermentesítő gyűrű, akkor a csavarok nem hozzák centrikusan oda, így hajinthat a kerék.
a másik amire gondolok, ahogy írtál most, hogy a diffi hátsó szilent, ami tartja a keretben.
AteszE46 Elküldve: 2013-08-14 17:19 Kardántengely és társai
YELLOW írta:AteszE46 írta: Sziasztok!
Két hónapja vettem egy e46 320d-t. Azóta nem tudunk rájönni, hogy mitől jöhet elő elég erős rezonancia valahonnan hátulról. A kardánt kétszer cseréltem, az hibátlan. Futóműves nem talált hibát, a beállítás jó. A Difinél felemelve pörgettem a kerekeket 4. ben, úgy nem jött elő a rezonancia.
A futómű bal hátul ki volt szakadva, az már megcsináltattam.
Tudnátok segíteni, hogy vajon mi tud rezonálni terhelésnél?
Előre is köszönöm!
lehet szálszakadt gumi, elcsúszott, lerepült súly, rosszul kopott gumi, vagy épp a minta kialakítás. esetleg kipufogó felfüggesztés. gátló felső becsatlakozási pontnál valami gixxer.
AteszE46 Elküldve: 2013-08-14 17:02 Kardántengely és társai
AteszE46 Elküldve: 2013-08-07 09:57 Autóvásárlás
mlaller írta:Pocses írta:mlaller írta: Sziasztok!
Szép autónak tűnik, bár jól látom, hogy a kormány újra van bőrözve?
Bár nem vagyok szakértő, de 166e km után még nem szokták, de amúgy a képek alapján jól néz ki.
Várom én is a beszámolót.
A leírás szerint vadonat új a kormány, ez elég furcsa számunkra is, a km-el meg nem foglalkozunk meg lessük személyesen.
Az a biztos, végülis itt már nem kilométert vesz az ember, hanem állapotot
Sok sikert a vásárláshoz!
AteszE46 Elküldve: 2013-08-02 18:12 Futómû és hibái
dbtibi írta: Ma reggel beszereltük a JLaci által gyártott poliuretán szilenteket, (és vettem még bele Lemförder stabilizátorkarokat is,) eddig csak jót tudok róla mondani. Ment egy próbakört vele a szerelő barátom is, úgy szállt ki, hát ez ég és föld jelenleg, ami eddig és volt és ami most lett.
Egy szóval így tudnám jellemezni : FESZESEBB
Megszűnt a tompa kattanás elinduláskor, úttartás is jobb lett a kanyarokban, fékezéskor is sokkal stabilabb.
Egy képet rakok be most ide, de a képeim között is látszik, időszerű volt már a csere :
Nem ez a fórumtéma :
Felraktuk ma még a Szotakdavid által szerzett hátsó és középdobot is, végre megszűnt a középdob berregése-rezgése alacsony fordulaton és klímás "terhelés"-nél.
Köszönet nekik : JLaci , Szotakdavid
AteszE46 Elküldve: 2013-07-29 21:27 Futómû és hibái
HCsabi írta: Sziasztok!
Tegnap odavoltam egy hosszabb úton
Elég szar volt az út döcögős.
aszt vettem észre hogy a hátuljából gyenge kopogó hang jön,
és sétál a hátulja,pláne gyorsabb tempónál.
Mi lehet a gond???
Előre is köszi ha valaki válaszol!