Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2025. február 21. péntek, 17:41


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok! Sikerült megoldani a kardán problémámat egy teljes felújítással! Találtam egy nagyon korrekt céget amit szeretnék ajánlani annak aki hasonló problémákkal küzd! Telefonos egyeztetés után ők intézik a kardán elvitelét illetve visszahozatalát is neked csak ki és be kell szerelned! Tökéletes munkát végeztek! Ez a cég a SyncWell Kreatív Kft. Csak ajánlani tudom!


Hát lehet egyszerűbb volt így, mint megfejteni pontosan milyen kardán is van benne.
Köszi, hogy megírtad az eredményt!



Igen, sajnos azzal túl sok idő ment el így is!
Szívesen! Hátha másnak is lehet ez a megoldás!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2025. február 20. csütörtök, 21:26


Pitykoo írta: Sziasztok! Sikerült megoldani a kardán problémámat egy teljes felújítással! Találtam egy nagyon korrekt céget amit szeretnék ajánlani annak aki hasonló problémákkal küzd! Telefonos egyeztetés után ők intézik a kardán elvitelét illetve visszahozatalát is neked csak ki és be kell szerelned! Tökéletes munkát végeztek! Ez a cég a SyncWell Kreatív Kft. Csak ajánlani tudom!


Hát lehet egyszerűbb volt így, mint megfejteni pontosan milyen kardán is van benne.
Köszi, hogy megírtad az eredményt!

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2025. február 20. csütörtök, 15:33


Sziasztok! Sikerült megoldani a kardán problémámat egy teljes felújítással! Találtam egy nagyon korrekt céget amit szeretnék ajánlani annak aki hasonló problémákkal küzd! Telefonos egyeztetés után ők intézik a kardán elvitelét illetve visszahozatalát is neked csak ki és be kell szerelned! Tökéletes munkát végeztek! Ez a cég a SyncWell Kreatív Kft. Csak ajánlani tudom!


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2025. január 31. péntek, 17:49


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.



Sajnos nincs rajta a címke. Ahol meg találtam kardánt ott meg csak rendelésre van. Még azt se tudom, hogy elviszem aztán összenézzük!
Biztos, hogy nem a gyári van benne.
Ezért nehézkes a csere! De majd még körbekérdezgetek boltokat!


szoktak olyat csinálni, hogy pl a 30d-ből kap váltót vagy difit és féltengelyeket, vagy épp mindkettőt, mert ugye többet bírnak.


Ha jól tudom itt 3.0I váltó és 2.8I difi van!
Valahogy megoldjuk majd, nem lesz egyszerű!
Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2025. január 25. szombat, 18:47


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.



Sajnos nincs rajta a címke. Ahol meg találtam kardánt ott meg csak rendelésre van. Még azt se tudom, hogy elviszem aztán összenézzük!
Biztos, hogy nem a gyári van benne.
Ezért nehézkes a csere! De majd még körbekérdezgetek boltokat!


szoktak olyat csinálni, hogy pl a 30d-ből kap váltót vagy difit és féltengelyeket, vagy épp mindkettőt, mert ugye többet bírnak.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2025. január 24. péntek, 23:11


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.



Sajnos nincs rajta a címke. Ahol meg találtam kardánt ott meg csak rendelésre van. Még azt se tudom, hogy elviszem aztán összenézzük!
Biztos, hogy nem a gyári van benne.
Ezért nehézkes a csere! De majd még körbekérdezgetek boltokat!




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2025. január 23. csütörtök, 18:45


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!


a gyári kardánon nincs valami cimke, amiről le lehetne olvasni valamit? mondjuk cikkszám vagy akármi?
szerk.: amúgy lehet már neked nem a gyári váltó vagy difi van bent.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2025. január 23. csütörtök, 21:44


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2025. január 23. csütörtök, 08:02


YELLOW írta:
Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog


Köszi!
Az a baj, hogy gyárilag 1550mm-t ír viszont ilyet nem találok a neten sehol. 1585, 1435 illetve 1373mm amiket találok!
Nem szeretnék mellényúlni mert lehet nem veszik vissza majd! Ezért próbáltam hátha valakinek van tapasztalata benne! De majd még a rendelési oldalon is rákérdezek!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2025. január 21. kedd, 21:43


Pitykoo írta: Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!


Itt meg tudod nézni, ha megadod az adatokat:

https://www.realoem.com/bmw/enUS/select

http://bmwfans.info/parts-catalog

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 860

Elküldve: 2025. január 21. kedd, 18:34


Sziasztok!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy az E46 330I manuál váltós autóba milyen hosszúságú komplett kardán kell? Sok oldalon keresgéltem és nagyon sok féle mérettel találkoztam. Esetleg van e más motorral szerelt vagy típusból ami egy az egyeben jó lehet bele? Válaszokat előre is köszönöm!

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 21:45


b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...



Felbakolod de normálisan!, leveszed mind két kereket, kikapcsolod a DSC-t felpörgeted 5-ben és nyomsz egy satut. Ennyi.
A tárcsa rögzítő csavart is vedd ki előtte.

Köszönöm.Ez az ötlet jól hangzik csak egy dolog amitől fosok hogy mivel említeni szoktam hogy Tanyán lakom a környéken sincs beton de még a ház előtt sem aszfalt és fosok mert nincs kemény talaj de tényleg jó ötlet köszi


Azért írtam, hogy bakold fel rendesen. Biztonságos legyen.

Köszönöm



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 21:13


John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...



Felbakolod de normálisan!, leveszed mind két kereket, kikapcsolod a DSC-t felpörgeted 5-ben és nyomsz egy satut. Ennyi.
A tárcsa rögzítő csavart is vedd ki előtte.

Köszönöm.Ez az ötlet jól hangzik csak egy dolog amitől fosok hogy mivel említeni szoktam hogy Tanyán lakom a környéken sincs beton de még a ház előtt sem aszfalt és fosok mert nincs kemény talaj de tényleg jó ötlet köszi


Azért írtam, hogy bakold fel rendesen. Biztonságos legyen.


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 21:05


b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...



Felbakolod de normálisan!, leveszed mind két kereket, kikapcsolod a DSC-t felpörgeted 5-ben és nyomsz egy satut. Ennyi.
A tárcsa rögzítő csavart is vedd ki előtte.

Köszönöm.Ez az ötlet jól hangzik csak egy dolog amitől fosok hogy mivel említeni szoktam hogy Tanyán lakom a környéken sincs beton de még a ház előtt sem aszfalt és fosok mert nincs kemény talaj de tényleg jó ötlet köszi



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 20:32


John írta:
b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...



Felbakolod de normálisan!, leveszed mind két kereket, kikapcsolod a DSC-t felpörgeted 5-ben és nyomsz egy satut. Ennyi.
A tárcsa rögzítő csavart is vedd ki előtte.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. szeptember 25. péntek, 20:34

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 770

Elküldve: 2020. szeptember 25. péntek, 20:28


b_imi írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
b_imi írta:
John írta: Sziasztok.Difimnél szívárgás nincs (Száma:1214812 j),ellenőriztem a betöltő csavarját kitekerve nem jelenik meg az olaj csak ha benyúlok és pár milliméterrel lejjebb már van az újjam végén,az jó vagy pótolni kell? Nekem gyanús hogy amikor legutóbb megemeltem és a két kereket felváltva megforgattam,hallottam morgást vagy tévedek de mintha a difimből jönne:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan
Bent az utastérben meg katasztrófális:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan De első sávváltáskor a külsöbe elhalkul és egyenesbe visszajön:https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?...csakC-mvan


Van ott fent egy zöld pipa, ami abban segít, hogy elküldés előtt le tudod ellenőrizni a hozzászólásod. Néha nem árt használni.

Köszönöm.Szóval bent ilyen a hangja:https://youtu.be/l8RFCNwj8SQ ha levegőben felváltva a kerekeket megforgatom akkor ilyen:https://youtu.be/xg0BxyQPyME Olajszint a difiben a betöltő csavart kiszedve nem csorog de ha benyűlok a nyíláson akkor az újhegyemen szép az olaj átlástszó szép sárga. Kardánfelfüggesztőt megrángattam de feszes,nem lóg,nincs repedve a gumiház a csapágyának:https://youtu.be/nZNQZTz2ZAA Ami gyanús hogy belső sávból külsőbe sorolásig elhalkul szinte.Kereket megrángattam de nem lóg a kerék


sorry, hogy nem szólok hozzá, de ez akkor sz0pás, hogy én sem tudok nagyon okosat... én is ezen agyalok,hogy elől-hátul kopp csere minden, vagy sz@rjam le és adjam el. Sajnos nekem az idő játszik közre. és ha egyszer szétbontom, nem akarom újra, ezért inkább mindent cserélnék. szilentek, gátlók, kardán kereszt, kerékcsapágyak. persze nem durva, elég szép a futómű, de akkor homokszorni, szinterezni, féknyergeket is. ez lenne a terv. csak nincs "kedvem"

Köszi,vártam hogy hátha írsz de sajnos nekem sincs lövésem sem.Viszont duplán szívok mert holnapra kaptam Műszaki vizsgára időpontot remélem nem kötnek ebbe bele bár elvileg csak a műhelyig mennek vele és 30 Km-alatt kb addig nincs hangja,de már ott kezdi:https://youtu.be/1Sbux3khkCE (Mondjuk az a vizsgabázis egy szervíz is egyben.Balgaság lenne megreckírozni hogy megbuktatják a kocsit ha rákérdezek erre a hangra? Úgy is aknára fog állni a vizsgáztató,elvileg rugalmas a a srác.. )

Egy biztos, magától meggyógyulni nem fog. Le kell venni a kardánt, megnézni a difihézagot és a többi forgó alkatrészt. Nem nagy meló, csak akarni kell.

Megnéztem már mindent,minden feszes,gondolom láttad hogy az alját is lebontottam hogy hozzáférjek a kardánfelfüggesztőnek,megmeltem a picsáját is szóval tőlem telhető dolgokat megtettem de hézaghoz nem értek.Viszont a kérdésem lényege az volt hogy kerékcsapágyról hogy lehet eldönteni hogy a jobbos vagy a balos a hibás ha jobbra kanyarba elhalkul


Látom nem érted. Szét kell szedni. Egy 20 éves autónál mit vársz. Attól, hogy rángatod nem sokat állapítasz meg. Elnézve az összerohadt hátsó fékeid állapotát, hát... ott bármi szar lehet.

Mivel le sem jön a bal hátsó tárcsa hogy cseréljem ki...