BalintGizda Elküldve: 2015-03-18 17:18 Mi lehet a baj?
Valvetronic kérdés
Sziasztok!
Kb. fél éve szívok Valvetronic problémával. (E46 Compact 316Ti 1.8 N42)
Cseréltem a valvetronic jeladót. Kipróbáltam 2 másik VVT vezérlővel is, ugyanaz a jelenség, nem jár rendesen a motor, ha a szenzor csatlakozó be van dugva. Vettem egy új VVT motort, még nem szereltem be. Több helyen láttam, hogy diagnosztikával meg kell tanítani a motor végállásait a vezérlővel. Addig nem szeretném berakni az új motort, míg ez a kérdés nem tisztázott, nehogy valami miatt a szelepek bánják a kárát.
Van esetleg valamilyen ötlete valakinek, hogy "házilag" hogy lehetne ezt megtenni?
"Learning Valvetronic limit positions" -ra lenne szükség.
Elolvastam már a külföldi fórumokat, de konkrétumot nem találtam.
INPA-m van és ahhoz való kábel.
Esetleg valakinek van komolyabb diagnosztikai eszköze, amivel ezt meg lehet tenni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Bálint
Sziasztok!
Kb. fél éve szívok Valvetronic problémával. (E46 Compact 316Ti 1.8 N42)
Cseréltem a valvetronic jeladót. Kipróbáltam 2 másik VVT vezérlővel is, ugyanaz a jelenség, nem jár rendesen a motor, ha a szenzor csatlakozó be van dugva. Vettem egy új VVT motort, még nem szereltem be. Több helyen láttam, hogy diagnosztikával meg kell tanítani a motor végállásait a vezérlővel. Addig nem szeretném berakni az új motort, míg ez a kérdés nem tisztázott, nehogy valami miatt a szelepek bánják a kárát.
Van esetleg valamilyen ötlete valakinek, hogy "házilag" hogy lehetne ezt megtenni?
"Learning Valvetronic limit positions" -ra lenne szükség.
Elolvastam már a külföldi fórumokat, de konkrétumot nem találtam.
INPA-m van és ahhoz való kábel.
Esetleg valakinek van komolyabb diagnosztikai eszköze, amivel ezt meg lehet tenni?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Bálint