Bitu79 írta:
lela írta:
Bitu79 írta:
Methos írta:
YELLOW írta:
Methos írta:
Sziasztok,
Olvasom a hszeket de eddig melegen produkált ingadozásról vagy leállásról olvastam.
Az én esetemben: e46 320 2004 150le 204d4 motor.
Hidegben minden reggel az alapjárat ingadozik indítást követően. 800 körül picit föl le, hallható is ahogy a motor hangja változik. HA már járt a motor és melegben volt esetleg, mint mély garász pl. akkor nem tapasztalom ezt.
A kocsi nem áll le, nem makacskodik, azonnal indul reggel -10 ben is ...
Nincs túlfogyasztás, nem füstöl se fehéren se feketén (fekete csak sok város, kevés terhelés után amikor kicsit odalépek.)
Van esetleg ötlet?
Üdv
Szilárd
én úgy tudom ez normális, és a kiegészítő fűtés miatt van, ha jól emlékszem.
viszont nem régen ugyanerre azt írták, hogy ez nem ok, mert a kieg. fűtés nem jó.
pedig korábban, nagyon sokan bólogattak, hogy bizony az övéké is ezt csinálja hidegen.
de jó... akkor induljak valamerre a problémával vagy ne? vajon:
Mivel ráz a kocsi pirosnál d-ben, ezért berendeltem bakokat hátha csak azok adták meg magukat....
De az ingadozás azért kicsit fura és zavaró. Menet közben nyilván semmi csak hidegen alapjáratnál..
Neten írnak még "fuel rail pressure sensor" hibát erre.Ez valami üzemanyag nyomásérzéklő szenzor akar lenni,vagy mi. Aminek komoly ára van Bosch-ból...(130 000 ft)
Hibakódolvasás után több kiderülne.Ha esetleg hibakódmentes,én nem foglalkoznék vele.Persze ha bemelegedés után abbahagyja.Hidegen pici rángatás simán belefér sztem egy dieseltől.Mindenen problémáztok na.
Neten olvastam,hogy ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik be,vagy mér rosszul.Érdemes azzal kezdeni,hogy azt megpucoljátok...izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle . Érdemes azokat kiszedni tisztítás előtt.
Bocs,ha hosszúra sikeredett.Én tuti kidzsuváznám a szívósort,és megpucolnám a pillangószelepeket is,ha dieselem lenne.Az kormol ezerrel ugye,tuti csupa mocsok ott bennt...Én szánnék erre időt.
Bitu:
"ez a szelep sokxor a pillangószelep elkoszolódása miatt szarik"
Dieselben nincs pillangószelep!!!
"izé a szívósort kromofággal mondjuk.Sztem jó kakás lehet.A műanyagokra ne nagyon menjen belőle"
A szívósor is műanyag...
Methos:
INPA ba nézzetek egy diagot sztem. Mikor beindítod a kocsit hidegen, nem dob egy pici füstöt, de csak hidegen!!??
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű valamelyik izzítógyertya már nem 100-as és nem tökéletes az égés abban a hengerben, ezért csinálja. Mivel öngyulladós e technika a jéghideg hengerbe belepriccolt gázolaj lecsapódik a hengerfalára, ezért kell előtte bemelegíteni az égésteret. Persze lehet sok más baja is! Csak egy tipp, hátha segít.
Tessék,egy kis okosítás:
https://www.youtube.com/watch?v=1ARgcqVRZaI
Sztem meg egy szívósor tisztítás után megszűnik neki ez.
Köszi mindenkinek a lehetséges válaszokat:
- Gyertyák újak augusztusban voltak cserélve.
- Pillangószelep nincs benne, mert kivettem belőle.
- Szívósort szintén augusztusban takarítottam ki alaposan.
- Üzemanyag, csak OMW maxxmotion
- Szoktam hozzá adagolni SPURI-t kéket.
- Nem füstöl a kocsi, inditáskor sem. Füst téli nagy hidegben látszik, de az mindegyiknek.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 11. hétfő, 08:50