BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2013-11-26 20:06 Üzemanyag minõsítés és átverések!

Hallottatok már a MOL Quality Giveaway programjáról?
Ennek az a lényege, hogy ugye minden gyártási folyamat szigorúan előírt specifikációk szerint történik. A MOL azon dolgozik, hogy a termékek egy hangyányival se legyenek jobbak a minimális előírásnál. Ha mégis jobb lenne, akkor LE KELL RONTANI olyan szintre, hogy még éppen megfeleljen. Kedves Kollégák, egy ilyen cég üzemanyagát vásároljátok!

Kivéve a Shell és az OMV prémium üzemanyagait, amik külföldről jönnek és bizony mások.

BarG Elküldve: 2013-11-24 21:11 Üzemanyag fogyasztás

nickname írta:
compact írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
compact írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Bulll85 írta: Voltam ma Bécsben,oda 110 5,2l ,vissza sietve 140-160 felment 5.7 re az átlagfogyasztás megvagyok elégedve=)


Ez is hasonló lesz, mint a tiéd


Hát igen kérem, benyás nem fog ilyet mutatni.


De legalább nem is kell majd annyit rákölteni, mint egy jó kis dízelre!



Már megint a süket szöveg...


Már megint egy elvakult okostojás!



de ha egyszer igaza van...
akkor jó egy dízel, ha valakihez újonnan kerül, akkor valüószínű, jó eély van arra, egy fanatikus esetében, hogy 300ezret gond nélkül elmegy.


Nem a lepukkant szarokat kell megvenni és akkor nincs vele gond 300e-nél sem.


Nem az a lényeg, hogy 300e-nél mennyi gond van vele hanem, hogy amíg odáig elér!
Okos soraidat gondolom arra alapozod, hogy 0km-esen vettél egy 320D-t és most már túl vagy a 300e km-en.
Ha nem így van akkor gondolom te is álomvilág lakó vagy, álom autóval!
Amúgy a VP44 és a CR is arról híres, hogy 300e-ig semmi baja!
Hihetetlenek vagytok...
A Bosch kerek-perec kijelentette, hogy a CR befecskendezők 150e km-re vannak tervezve, a többi a szerencsén múlik!





Az előző e46 sedanomba most van 347 ezer kilométer, gyári turbóval, és egy CR porlasztót kellet cserélni + vízpumpa és termoszát.

a jelenlegiben 220 ezr kilométer van, még semmi nem utal arra hogy gond lenne vele.


Én meg a 0 km-esen vásárolt gépemben 234e km-nél gyűrűket cseréltettem, mert anyaghiba folytán a 4-es hengerben kilágyult egy gyűrű. Na arra hogy lehet vigyázni, nagyokosok???

BarG Elküldve: 2013-11-23 12:54 Egyenetlen alapjárat

Hú, itt is mi van

Nem szoktatok doctor House-t nézni? Ha kicsit odafigyel valaki, akkor le tudja vonni azt a következtetést, hogy egy tünetet rengeteg különböző fajta alapprobléma okozhat, amit a legnagyobb fejek is néha csak találgatva oldanak meg. Főleg, mióta az autók iszonyat bonyolítottak lettek és minden összefügg mindennel.

BarG Elküldve: 2013-11-22 01:04 Autóvásárlás

m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.


És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett


Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.

BarG Elküldve: 2013-11-21 20:52 Autóvásárlás

jlaci74 írta: Na, hogy kicsit csituljon a lincshangulat és hogy minden jövőbeli autóvásárlót jól összezavarjak íme két kép egy 230 000 km-t futott e46 kormányáról és üléséről .
( német tulajtól, +szervizkönyv , +szervizszámlák )




Félreértés ne essék, tudom, hogy sok mindentől függ a fenti elemek kopása, de valahol mégis elgondolkodtató , hogy mennyi a valós km a kereskedésekben álló 180-200e. km-es de szervizmúlt nélküli e46-okban ...



Az ülésen nekem a gyűrődés olyan 270e km táján kezdett megjelenni.

Egyre jobban bosszant, hogy nincs szervízkönyvem. A 150e-es szervíznél vettem észre, hogy hiányzik a kistáskából, amiben a doksik vannak. A tetű bmw magyarország meg nem hajladó semmit se tenni az ügyben. A sok parannoid vásárlójelölt - lásd itt a hozzászólásokat - meg elképzelhetetlennek tartja olyan autó vételét, aminek nincs szervízkönyve.

BarG Elküldve: 2013-11-21 20:39 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta: egy dolgot nem értek, hogy miért jellemző dízelesekre (nem csak bmw, és nem is szúrkálódás a célom), hogy hülyítik maguk, hogy 3 litert figyaszt és költségmentes. azt látom az emberek képesek hazudni maguknak, és még lehet el is hiszik.


Akkor lehet velem van a hiba, de én azért vettem diesel-t, mert szeretem, főleg a hathengeres típusokat.
Egész életemben nagy diesel-ek közelében voltam, dolgoztam velük, aztán egyszer meghalottam egy 30D-t...
Haverok is ámulnak mikor meglátják a motorteret, aztán egyből jön a kérdés mennyit eszik... Ki nem sz@rja le... ez egy mozdony b@zmeg
Amúgy az átlagom 10liter körül van, ha nagyon sietek 12 ,ha meg spórolok akkor 7,5.
Ez ilyen.
Üdv.:Neo


havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Valahogy minden vita előbb-utóbb a benzin-dízel ellentét irányába tolódik el, pedig az igazi különbség a 4 henger-6 henger között van! Régen volt is egy olyan mondás, hogy a BMW az 6 hengeres, de aztán a 4 hengeresek annyira elszaporodtak, hogy a sor6 szinte kuriózumnak számít. Valójában már a sor4 olyan szintre van erősítve - már persze aki megengedheti magának! - hogy nincs igazi értelme sor6-ot venni, csak az igazi elvetemült fanatikusok járnak ilyennel.
Pár hónapos 528i van a használtautón, kiütött motorral. Ma már a nagyköbcentis szívó benzinesek, amik sose mennek tönkre, az illúzió kategóriába kerülnek, a régiek elkopnak, az újak meg pont ugyanazokat a hibákat fogják produkálni, mint a dízelek. A dízelek javulnak - remélhetőleg, a bmw éppen erre gyúr az értékesítőjük szerint - a benzinesek meg romlanak. Majd középen találkoznak valahol

BarG Elküldve: 2013-11-09 12:51 Kopog az eleje!!

Bár nem ebbe a topikba való az utolsó lapon olvasható filozófálások többsége, de azért én is hozzáfűzném a gondolataimat.
Igen, ma már akár 1M alatt is lehet venni E46-ot, tehát akinek ilyenje van, az ma már nem kiváltság. Sajna egyre lepusztultabbak az E46-ok, láttam olyat, aki lengőkart már csak akkor cseréltetett, amikor a göbcsukló kiszakadt az aluminium lengőkarból, a lengőkar egy darabjával együtt. Szóval dúl a pénztelenség és az igénytelenség, kéz-a-kézben. Igen, a BMW egy igényesebb autó akar lenni a többinél, ami nagy átlagban igaz is, néhány bosszantó igénytelenséggel vegyítve. Az igénytelenséget most a típuushibákra értettem, amikből van szép számmal és a tervezők igénytelenségéből fakad. Az alkatrész árak nem vita, hogy drágák, nagyjából hozzák az eredeti szalonautó árkülönbözetet. Persze lehet venni olcsóbb utángyártott alkatrészeket, ha valaki vállalja a velük való kalandozást és akár szerencséje iis lehet az illetőnek. Az üzemanyag pumpával én is kalandozok most, kalandoztam féktárcsával, rá is fáztam. Lengőkarokból is jönnek az egyre olcsóbb, sose látott nevű gyártmányok, majd nyilatkozzon valaki, hogy mit is bírtak a pecséteshez képest.

BarG Elküldve: 2013-11-08 18:06 Gumi

Régen 50-60-80 lóerősek voltak az autók, ma átlagban 100 fölé csúszott az erő.

Ma láttam E92 335cd-t, elől limlom gumival. Nagyon demoralizáló az ilyesmi. Tipikus majom-banán az eset, mérhetetlenül képmutatók az emberek.

BarG Elküldve: 2013-11-03 19:31 Ennyit a szervízekrõl!!!

bmw320d4 írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?


Grifinek benzinese van és szenzorhibája volt, ami a dieselben nincs, úgyhogy ne aggódj.


Azt láttam,hogy neki benzinese van, de az új dízelekben már van NOx SCR. Annak a működését nem monitorozzák? Iszonyú mennyiségű szondát láttam az új F32 420d dpf-e körül.

BarG Elküldve: 2013-11-03 18:53 Ennyit a szervízekrõl!!!

bmw320d4 írta:
jlaci74 írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Nekem bűzlik a story.
Én biztosan utána néznék a részleteknek...



Pedig a NoX szenzort tényleg be kell tanítani, ha a 150km nem is indokolt, de 100 biztosan.

Megjegyezném, hogy a tulajdonos bámennyire ügyes, NEM tudja betanítani, tehát indolt volt a próbaút.


Érik az autóvétel. Csak az a gondom, hogy minden új dízel gépben benne van most már nem csak a dpf, de a NOx katalizátor is. Árgus szemekkel figyelem a fórumot, de Grifi kollega az első, aki ilyen hibával idejött. Ezt értelmezhetem úgy, hogy nincs baj ezekkel az új fejlesztésekkel, vagy egyszerűen mindenki leszurkolja azt a néhányszázezres környezetvédelmi adót, anélkül, hogy jómagyar módra kerülőutat keresne? Még néhány év kell, amíg a sufniipar kidolgozza a megoldást az edc17 ellen, de addig mit lehet várni?

BarG Elküldve: 2013-10-27 12:13 elektromos üzemanyagszivattyú

Ez egy helyzetjelentés.
Eltelt egy év.
A szivattyúm rendben üzemel.

BarG Elküldve: 2013-10-14 21:32 Társalgó

Hello Urak,
Kérdésem lenne, hozzáértőkhöz. Beszéltem ma egy bmw-ket bontó emberrel, aki belém tette az ideget. Azt mondta, hogy azonnal cseréltessem ki a vezérmű láncomat, mert 300k km-nél majdnem garantált a láncszakadás, nekem meg ugye 283k van már.
Én úgy tudtam, hogy az én M57N306D2 vasblokkos motorom még nem az a láncszakadós széria, az a későbbi alublokkos verziók valamelyike.
Rosszul tudtam?

BarG Elküldve: 2013-10-10 20:31 Autóvásárlás

Halo Mindenki,

http://www.autogaleria.hu/auto...12_r34.jpg

Akinek van lehetősége a pesti váci úti Wallisba bemenni, az tegye meg, mert megérkezett a BMW 4 Coupe. Gyönyörű!
A kiállított példány persze igazi palimadárfogó, teli parasztvakító extrákkal, de maga a külső formavilág fantasztikus.

BarG Elküldve: 2013-10-07 20:16 Kuplung__

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
BarG írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta: A mai találós kérdés: Mi történhetett????



A helyes megfejtő vendégem egy sajtburgerre!


hogy belóg egy nem a képhez való fehér hosszabítóvezeték?


Köszönjük,de nem Ön nem nyert!


Csipptunying?
Ultrabrutál turbósítás?
Női sofőr, megkímélt 3. autója?


Alakul...nem női sofőr,de baki eredménye egy 20i-n.


valószínű visszavágta valami alacsony fokozatba egy nagy tempónál


Hátramenetbe tette 100-nál?!

BarG Elküldve: 2013-10-07 19:55 Kuplung__

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta: A mai találós kérdés: Mi történhetett????



A helyes megfejtő vendégem egy sajtburgerre!


hogy belóg egy nem a képhez való fehér hosszabítóvezeték?


Köszönjük,de nem Ön nem nyert!


Csipptunying?
Ultrabrutál turbósítás?
Női sofőr, megkímélt 3. autója?