m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.
Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...
Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo
Értem
És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk
Yellow??
Mire kényesek az új dieselek?
mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.
Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?
igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.
És a környezetvédelem nem fontos?
Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett
Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.
A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.