BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2013-03-05 18:55 Autóvásárlás

tomy1228 írta:
YELLOW írta:
tomy1228 írta:
jons írta:
tomy1228 írta: Szevasztok!

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ll-6666231

Érdekelne hogy mi a véleményetek erről a 320ci-ről,mennyi lehet nagyjából a fogyasztása,illetve esetleg milyen tapasztalataitok vannak ezzel a motorral kapcsolatban!
Válaszokat előre is köszönöm!


klubtársi tisztelettel, hagyd ott ezt az autót.



Mi az ami nem tetszik benne?Tény h elég olcsó.....de gondolom azért mert hátul van rajta mit csinálni?!


szerintem azért mondja, mert nekem úgy rémlik elég rég hirdetik már... mintha vagy két éve is láttam volna már. ha nem ment el, meg van az oka. ha csak éppen javítani kellene rajta egy kasztnis simán bevállalná, mert saját költségen megjavít aztán elad. itt más is lehet.


Így már értem,cabriokat elég ritkán sőt szinte soha nem néztem de lehet leugrok megnézni!
Meg irta hogy osztrák friss papiros,illetve hogy frissen szervizelve is és ha a szervizkönyvben van vmi friss oszrák bmw-s pecsét akkor lehet nem az amire gondoltatok!Ha nem jó akkor kirándultam egyet


Én általában felhúzom magam rajta, ha egy javítható autót látok és erre valakik azt mondják, hogy jajj, csak ezt meg ne vedd!!! Mert hitelesebb egy sérüléssel kitett autó, mint egy agyon-ajnározott, hölgytulajtól/kevesett futott, hétvégi harmadik autó. Viszont itt eléggé érdekes, hogy a motortérben a fém alkatrészek "kivirágoztak". Szóval van valami gáz az előéletében.

BarG Elküldve: 2013-03-04 20:03 Legjobb nyári gumik...

anubisz írta:
finec írta: Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy 205/55R16-os méretben szerintetek melyik a jobb választás?

- PIRELLI P7 CINTURATO
- CONTINENTAL ContiPremium/ContiSport Contact 2

Ahogy néztem, árban nincs nagy különbség. 1.6-os E46ra lenne, szóval letépni nem fogja

Előre is köszönöm.


Olyat vegyél ami esőbe jó, akkor tudjon a gumi amikor amúgy is veszélyes a vezetés.
Nem versenyzel az utakon biztos egy 1,6 al hogy szárazon is 100% legyen. Olyan meg nincs ami szárazon, vízen is tökéletes. Én azért vettem Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 mert vízen nagyon jók a teszteredményei.

Ilyen oldalakon olvass teszteket amiket a használók írnak, komoly kocsikkal, külföldi oldalakon, nem a gyártókét.
http://www.tirerack.com/tires/...eyComments

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/

ki is listázzák a nép szavazata szerint.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Pirelli/P-7.htm
http://www.tyrereviews.co.uk/T...tact-2.htm

azért itt nézheted az F1 asymmetric 2 milyen szavazatokat kapott, meg a grafikont.
http://www.tyrereviews.co.uk/T...tric-2.htm


Belenéztem ebbe a tyrereview-ba és érdekes dolgokat láttam. Valami noname kínai szarra 94%-ot adtak, amíg a "normál" gumikra meg 70-80%-ot. Valószínüleg ez az önbevallás miatt lehet így. Mert beír Mr. Igénytelen, hogy egy legalja gumi neki milyen qurvajó, majd ad rá 95%-ot, erre jön Mr. Neki Semmise Jo és a topak legtopabb gumijára ad 60%-ot. Végül jön Mr. Érdeklődő és meglepve látja, hogy a sehonnai gumi mennyivel sokkal jobb a márkás cuccnál. Holott csak az eltérő pénztárcák és igények miatt nem egyenszilárdságú értékelések viszik félre a kiválasztást.
Ezért én sokkal jobban hiszek a német stílusú tesztekben, amikor ugyanarra az autóra felszerelik az összes tesztelt gumifajtát, lezavarnak egy konkrét, jól definiált méréssorozatot, majd igyekeznek értékelni azoknak az eredményeit. Ez kiszűri a szubjektív elemeket és hasznosabb eredményeket szolgáltat. Szerintem.

BarG Elküldve: 2013-03-04 17:56 Legjobb nyári gumik...

Zolee írta:
SirToma írta:
finec írta: Sziasztok,

Érdeklődnék, hogy 205/55R16-os méretben szerintetek melyik a jobb választás?

- PIRELLI P7 CINTURATO
- CONTINENTAL ContiPremium/ContiSport Contact 2

Ahogy néztem, árban nincs nagy különbség. 1.6-os E46ra lenne, szóval letépni nem fogja

Előre is köszönöm.


Szerintem a contisport!

Üdv:Toma



Szerintem is Conti!

finec írta: 1.6-os E46ra lenne, szóval letépni nem fogja

ezen besz.rtam



Legelőször is nézd meg a két gumi tesztjét, hogy miben jók és miben kevésbé.
Conti: jól tapad, jól fékez, de az átlagosnál jobban kopik
Pirelli: kicsit tapad rosszabbul, picit rosszabbul fékez, de drasztikusan hosszabb az élettartama

Én épp most vettem P7 Cinturatot, PZero Nerot cserélek, ami kicsivel tapadt kevésbé, mint a Michelin PS2, de 3* annyit futott.

BarG Elküldve: 2013-03-03 16:31 E46 TÍPUSHIBÁK

Nincs külön ültetés, de gyári sportfutóműves. Amikor "kutyacsontot" cseréltettem, a rövidebb verzió kellett bele. Az olyan 1-2 centit jelenthet.

BarG Elküldve: 2013-03-03 15:43 E46 TÍPUSHIBÁK

szotakdavid írta:
BarG írta:
interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





Néhány dolog meglepett a listádból. A Szinva motorból származik a gépem, 0 km-rel. Most járok 267 000 km-nél.
- a bal/jobb ablakemelőm még a gyári
- kardánom a nagyobb nyomaték ellenére eredeti, Hardy már nálam is cserélődött, csapágyak is
- a kéderem nekem is mindkettő elhullott, 70e km környékén - a hátsót nem értem, kupénál hol van?!
- első féktárcsát 70e-ként cserélek - egyszer nem gyárit tettem, az csak 30e-et bírt
- hátsó féktárcsa 240e-et bírt
- lengéscsillapítóim eredetiek, összes toronycsapágyat cseréltem már 200e-nél
- önindítóm eredeti
- kipufogó leömlőt először gyári visszahívásban cserélték, majd ~240e környékén vettem rá E39 öntvényét, mert összevissza volt repedezve
- üléseim szövetek és kifogástalanok, úúútálom a bőrt
- ledes hátsó lámpáim tökéletesek
- rendszámtábla világításom tökéletes
-lengőkarokat én is többször csereberéltem, most tesztfut Érden felújított, hogy mit is bír.
- első lengőkar hátsó szilentet tömörszilentre cseréltettem, 200e-nél jár és jó

Igyekeztem a párhuzamokat kiemelni, meg az ellentéteket. Vagyis ami egyikünknél hiba, az nem biztos, hogy a másiknál is az lesz. Viszont a motorjaink jelentősen eltérnek, az enyémben van a legnagyobb nyomatékú motor, amit E46-ba raktak, ennek ellenére sok hiba nem jött elő, ami a kisebb nyomatékúaknál igen. Meg sok olyan hibám volt, ami másnak nem. Vagy ők nem voltak olyan érzékenyek és tovább együtt tudnak élni vele.



Tömörszilentről mi a tapasztalatod véleményed??milyen márkát tettél be?? úgy olvastam róla h "oda a komfort".


Egyedileg gyártott szilent került oda, Bp-en a Pákozd utcában készült, immáron 7 éve. (silentblock.hu) Egyáltalán nincs oda a komfort, de tény, hogy feszesebb a futómű, még ha nm is sokkal. Stabilabb az autó a tömör szilentekkel és nem fog kiszakadni a gyári és kifolyni belőle az olaj. Nem bántam meg a dolgot.

BarG Elküldve: 2013-03-03 15:32 elektromos üzemanyagszivattyú

jlaci74 írta:
BarG írta:
BarG írta:
Csacsa12 írta:
Meyle esetén felhívom a figyelmedet arra, hogy jó a név marketingje, de igazi alapja nincs, főleg nem német országbeli gyártása. Még ha a minőségbiztosításukkal büszkélkednek is.


Bakker, hát pont ezért kértem az itteni nagyérdeműt, hogy akinek van, ossza meg a tapasztalatát. Mert hát figyelembe venni, meg megfontolni én is baromira tudok, de a lényeg itt a tapasztalás, ami nekem ebben nincs. De hátha másnak van.

A Meyléről én is sok vegyeset hallottam, sokan dícsérik a futómű alkatrészeiket, de pont az autószerelőm a Vito-jában köpködte, mert alig párezer km alatt gajra ment az állítólag erősített verzió.

OFF2:
a minőségbiztosítás amúgy csodákra képes, még nem hallottam szidni a trehány magyarokat, akik pl majdnem az összes audi motort összerakják - pedig a nyugatiak szemében nem, vagy csak egy mikronnal vagyunk jobbak a törököknél/cigóknál.


Nos, megvan a saját tapasztalat is
Mivel senki semmi használhatót nem írt, ezért végigtúrtam a hazai alkatrészforrásokat és elég széles spektrumon találtam dolgokat. Mivel a gyári küszöb alatti szivattyú Pierburg, ezért ilyet kerestem. Szinte mindenhol találtam is, nagyon különböző árakon. A legdrágábban 80e környékén, a legolcsóbban meg 27e-ért. Telefonon értekeztünk, az eladó megesküdött, hogy gyári bmw csomagolású a cucc. 1 év garancia, meg minden. Megrendeltem, megjött, kibontottam - szépen belegravírozva a Pierburg cimke, meg a bmw logo is. Elvittem a szerelőmhöz, aki amikor meglátta, elkezdte csóválni a fejét, hogy ez szép, csak nem hasonlít a gyárira! Beszerelte, hát, ami kijött, az tényleg nem olyan, mint ami berakódott. De most jön a lényeg: az új szivattyú is zúg. Nem annyira, mint a régi, de bizony nem zajtalan, mint a gyári volt jó korában. Az autó rendben megy, semmi hibajel nincs. Kutatásaim során volt, aki mesélt olyan történetet, hogy valójában a tankban lévő ac pusztult meg nála, a küszöb alatti meg azért hangosodott meg neki, mert szívnia kellett. Hiába cserélte a küszöb alattit, az maradt zúgós, csak a tanki pumpa cseréje hozott megnyugvást. Viszont ennél a problémánál ha a tankban lévő üza szint 15 liter alá csökkent, akkor a középső szivattyú már nem tudta átszívni a dízelolajat és az autó megállt. Én már kétszer 8 liter alá vittem a szintemet és nem álltam le, tehát remélem, hogy a tankszivattyúmnak nincs baja. Most használom így, de nálam van a régi szivattyúm, hogyha megállnék valahol, akkor betéve a régi, még működő, de zajos szivattyút, tovább tudjak menni kicsi szerelői segítséggel.
Az új szivattyúm műanyag zacskóban érkezett, amire kék pecséttel volt rátéve a bmw logó, a feliratok gravírozottak, a szerelőm szerint a gyári szivattyú dobozos, ja és automotiv felirat van rajta, a feliratok mélyen bele vannak ütve az alumínium hengerbe.
És igen, volt már rá példa, hogy valódi gyári bmw dobozos alkatrészt kaptam harmadáron. És ezután törekedni fogok az alkatrész megnézésére, ha ismeretlen helyről veszem.



Üdv. Gábor!
Azt hiszem mi ismerjük egymást ...
Csodák nincsenek, egy listaáron 80 ezres szivattyút nem lehet megvenni 27e.-ért.
( 46-ért igen, nálam ... )
Pláne ha hangja is van akkor valószínűleg valami kínai hamisítványba futottál bele.
A Meyléről meg annyit, hogy elektromos AC-t nem gyárt csak csomagolja azt.
Nem egyszer kerestek ügyfelek, hogy nemrég cseréltek AC-t ( Meyle ) de ismét gond van vele. A Pierburg megoldotta a problémát hosszútávon.
AC tekintetében még a VDO-Siemens -el szabad foglalkozni , a tank AC-t pl. ő gyártja a BMW-nek.


Hello, igen, be vagy progizva a telómba!
Sok alkatrészed fut most is a gépemben, nem is nagyon értettem, hogy miért nem fejtesz ki nagyobb aktivitást ezen az oldalon, vagyis értem, ha akarom. A múltkoriban jól jött volna a PU szilent!
Az a szép ebben a rühes szivattyúban, hogy szerintem a 27e is túl sok érte, 8e-ért haszonnal adnak Bosch általános ac-t, ami pont annyit tud, mint a nevezett Pierburg kreálmány. A szivattyúm azóta is rendben üzemel, sőt időnként a hangja is elmegy. A kérdés, hogy meddig? A másik kérdés meg, hogy az a bolt, ahonnan vettem, tudja-e, hogy nagy valószínűséggel hamisítvány, amit árulnak, vagy ők is áldozatok. Vagy van még egy groteszk gondolatom, mi van akkor, ha valóban Pierburg, amit vettem, csak egy válogatottan gyengébb széria?!
De aki bmw-t vett, az copjon csak a 2-3*-os alkatrész árakkal, az amúgy is túlárazott egyéb autóalkatrészekhez viszonyítva.

BarG Elküldve: 2013-03-03 14:49 E46 TÍPUSHIBÁK

interlagos írta: Gondoltam, írok egy kicsit E46 coupe tipushibákról, amik nálam előjöttek...
2002/12, 330ci Mtech II. Interlagos Blue Metallic

0-90.000Km-ig:
-Navigáció pixelhiba (először csak egy pötty, ami fél év alatt fél kijelző méretűre nőtt) gariban cserélték az egészet
-Bal ablakemelő 2x gariba
-Ülésfoglaltság érzékelő gariban csere
-Bal ajtózárgariban csere
-Jobb oldali ablakemelő gariban csere
-Bal, és Jobb oldali ajtókéder, két év után a hátsók is felét garancia, felét én álltam. (120.000Ft)
-Első lengőkar szilentek
-Féktárcsák, betétek (100e)
-Kardáncsukló (45e)
-Hardy tárcsa (bontott, 10e)
-Gyújtótrafó 2x6db csere még gariban

90.000Km-170.000Km-ig:
-Hátsó rugók eltörtek kb. 120.000-nél
-Hátsó gátlókból ömlött az olaj kb 120.000-nél
-Új lengőkarok, stab pálcák, első teleszkópok kb. 120.000-nél
-130.000.nél új ablakemelő bal oldalra (30e)
-135.000km SMG váltó kuplungfelújítás
-138.000km Önindító felújítás
-140,000 ablakkapcsoló eltört, bőrülés elkezdett kikopni, repedni (pedig minden héten kenve van, világos színű bőr,, hamar vége)
-140,000km kipufogó két helyen kifúj
-145.000km Hátsó ledes lámpa ledjei elkezdtek kiégni
-Rendszámtábla világítás berohadt kb. 160.000-nél


Míg garis volt az autó a Miskolci Szinva Motor BMW szervízbe vittem, ami azután megszűnt, majd Bp-re Wallis.





Néhány dolog meglepett a listádból. A Szinva motorból származik a gépem, 0 km-rel. Most járok 267 000 km-nél.
- a bal/jobb ablakemelőm még a gyári
- kardánom a nagyobb nyomaték ellenére eredeti, Hardy már nálam is cserélődött, csapágyak is
- a kéderem nekem is mindkettő elhullott, 70e km környékén - a hátsót nem értem, kupénál hol van?!
- első féktárcsát 70e-ként cserélek - egyszer nem gyárit tettem, az csak 30e-et bírt
- hátsó féktárcsa 240e-et bírt
- lengéscsillapítóim eredetiek, összes toronycsapágyat cseréltem már 200e-nél
- önindítóm eredeti
- kipufogó leömlőt először gyári visszahívásban cserélték, majd ~240e környékén vettem rá E39 öntvényét, mert összevissza volt repedezve
- üléseim szövetek és kifogástalanok, úúútálom a bőrt
- ledes hátsó lámpáim tökéletesek
- rendszámtábla világításom tökéletes
-lengőkarokat én is többször csereberéltem, most tesztfut Érden felújított, hogy mit is bír.
- első lengőkar hátsó szilentet tömörszilentre cseréltettem, 200e-nél jár és jó

Igyekeztem a párhuzamokat kiemelni, meg az ellentéteket. Vagyis ami egyikünknél hiba, az nem biztos, hogy a másiknál is az lesz. Viszont a motorjaink jelentősen eltérnek, az enyémben van a legnagyobb nyomatékú motor, amit E46-ba raktak, ennek ellenére sok hiba nem jött elő, ami a kisebb nyomatékúaknál igen. Meg sok olyan hibám volt, ami másnak nem. Vagy ők nem voltak olyan érzékenyek és tovább együtt tudnak élni vele.

BarG Elküldve: 2013-03-03 13:08 Féktárcsa és fékbetét

senna írta: Üdv. Egy gyors kérdés. Hátsó fékbetét és tárcsát vehetek olcsóbbat és ha igen milyent? Sokan írták hogy hátul nincs jelentősége hogy milyen márka mert úgy is inkább az első fékeket használja az autó!


Én e szerint cselekedtem, de mivel csak ~25e km telt el a csere óta, ezért még nem tudok érdemben nyilatkozni.
Elsőféket 70e-ként cseréltem, sokszor, hátsóféket 240e-nél először.

BarG Elküldve: 2013-03-01 22:29 Nem tudom mi a baja az autómnak

anubisz írta:
hil írta:
Pintyi86 írta:

min nevettél jól nem érdekel ha át is basznak én ki tudom fizetni az a lényeg hogy működik és nem érdekel , hogy 100k fizetek a 5k meloért az a lényeg hogy el tudok menni melózni mert 18 embert foglalkoztatok és a kb 24h alatt vissza jött az ára. na ez a nevetséges öcsém !


Szia Pintyi86!
Már megbocsáss, de számomra némi bukfenc van a történetben: ha van miből kifizetned, mert mint írtad 24 óra alatt visszajött az ára, akkor mi a fenének Magad szerelted be, mert mintha azt említetted volna?

bye:hil



aki napi 100 ezret keres,az 316 os 2001 es BMW vel mászkál, pont ilyen a( Mogyar pogár )


Ott a pont!!!
Már majdnem írtam valami hasonlót, de szerencsére visszaolvastam, hogy leírtad, ami nekem is szemet szúrt.

BarG Elküldve: 2013-03-01 15:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

lalada írta:
Szemy írta: Na, mar megint bantjak a Yellow-t! Abban azert igazat kell neki adni, hogy a 20d-t nem volt szep összehasonlitani egy 25i-vel, mert közel sem egy szinten vannak. De ha megis, akkor meg kell nezetni azt a 25i-t, hogy minden rendben van-e vele.

Ha konkretan az autok menetdinamikajat akarjuk összehasonlitani, akkor nem a motort kell nezni, mert az altala leadott effektiv nyomatekkal sokminden törtenik, mire a gumiabroncson ebredö kerületi erö lesz belöle. Ilyen esetben az ugy nevezett vonoerö-diagramm a celravezetö megoldas, ott rögtön latszik melyik auto dinamikusabb.

Szemy


egyetértek. nemrég volt szerencsém egy 218 lovas 25i-vel menni.. na, az nem semmi volt. pedig az enyém se rossz, és -ezt mindig mondtam-tényleg nagyon jónak tartom a CR 20d-t. a 25i az 25i.



Álljunk Yellow mellé!
Csak mert igaza van, a 2d-t nem lehet a 25i mellé tenni. Talán 5 generáció múlva az akkori 2d lenyomja a mostani 25i-t, de az ugyanazon generációs verzióknál botorság még a gondolat is.

BarG Elküldve: 2013-02-27 21:00 Autóvásárlás

ecr33rb25dett írta:
hil írta:
RichardE91 írta: Sziasztok!

Mivel nem nyithatok új topicot, így itt, a következőben kérnék segítséget:

BMW 320d-t szeretnék venni, E90/91 szériából, lehetőség szerint 170e km alatt. Abban kérnék segítséget, hogy mire figyeljek oda, mik lehetnek árulkodó jelek előfordulható hibákra? Milyen extrát tartotok hasznosnak, amit később sokba kerülne beépíteni, ezért érdemes olyan autót nézni amiben benne van a funkció?

Köszönöm a segítségeteket előre is!

Richárd

első post


Szia!
Legyen benne hűtővíz hőmérő!!!! Valós 170K Km-est szinte tuti nem fogsz találni, valahonnan oda visszatekertet igen. Ha megnézed a hirdetéseket, szinte minden eladó Bömösben 180K Km van az eladó szerint........

A kormány és pedálok kopottsága abszolút nem mérvadó, mert az ember kezétől is függ a kopás mértéke, nem csak a Km-től.








Üdv!
Elvileg az óra szerinti km E90-nél valós kell, hogy legyen, mert ezeket nem igen szokták tekergetni, mivel a kulcs menti a km-óra állást, amit ki tudnak olvasni Bmw szalonokban és ha nem egyezik, akkor 2-5 év... Nem sokan vállalják be szerintem.
Persze az is biztos, hogy ha nagyon akarják, akkor meg tudják ennek ellenére is oldani (pl. ha Bmw céges autó volt), de ahhoz már mester gép kell, amiből Mo.-n elvileg 3db van.


Kicsit naivkának tetszik lenni! E46-nál éppúgy benne van a kulcsban a km, oszt mégis ....

BarG Elküldve: 2013-02-26 18:54 Motorolaj

Hunor írta: most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.


Ha az elődeid is ilyen gagyi olajat töltöttek a vasba, akkor tuti nem fogsz örülni a számlának. Olajszivattyú kopás, cspágyak, de akár a főtengely is áldozat lehet.

Az "öreg az autóm, minek tegyek bele minőségi olajat" gondolatsor sokszor előkerült már itt is, olyanoktól, akik nem akartak költeni a gépre, de ez az út nem előre visz, hanem a műhelybe, alkatrészeket csereberélni.

BarG Elküldve: 2013-02-25 19:14 Mi lehet a baj?

chryscoo írta:
YELLOW írta:
chryscoo írta:
YELLOW írta:
chryscoo írta: Sziasztok! Az a kérdésem hogy a kis 330d-m hidegen ha elinditom és kint is elég hideg van elég jól füstöl, de fehér füst meg olyan mintha csak pára lenne de kicsit aggasztó h az egész udvarban csak radarral lehetne közlekedni olyan füstöt csinál! Ha kerülök vele egyet és kicsit jobban bemelegszik akkor meg semmi! Amúgy ha melegen kicsit odalépek neki még akkor sem füstöl se kormol! Mi lehet a hiba? vagy csak én vagyok aggodalmas? segitsetek légyszi

Köszike:


ez normális



Tutira az? Tisztára beparáztam h valami baja van a Böminek!


akkor kell aggódni, amikor meleg motornál jön. ha a hűtővized sem fogy nincs ok az aggodalomra. korábbane egy itteni kollégának raktam fel videót youtubra (csum's 320d asszem a videó neve) indítás után normális. nekem ha nem megyek elég hosszt, nekem leállítás után is gőzölög. a kondenzvíz nem tud kipárologni, elég sok képes összegyűlni a rendszerben. városi autók kipuf dobjai ezért rohadnak hamarabb.


Köszönöm a segitségeteket! Melegen nem füstöl semmit szinte! A vizem meg nem fogy! csak reggeli első inditáskor hidegben beteriti az udvart a füst "köd" !


Csinálj videót és tölts fel valahova majd linkeld ide.
Én néhány éve együtt vagyok már a 3d gépemmel, de -20°C-ban se csinált olyan ködöt, ami beterítette volna az udvart. Szóval össze kell hasonlítani, mert lehet, hogy ugyanazt a jelenséget másképp értékeljük. Ami nekem jelentéktelen, az lehet, hogy Neked aggasztó, vagy fordítva.

BarG Elküldve: 2013-02-25 19:00 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Húúúú, b@zmeg ......
Fáj nekem azt látni, hogy milyen módon megy itt a szétfikázás. Valahogy beleérzem magam az autóeladó helyébe, mert remélhetőleg valamikor én is ilyen cipőben fogok járni. Addigra lesz 300e-nél több a vasban, vagyis 6-szor körbementem vele a Földbolygót, nyilván van jónéhány nyoma ennek a távnak.
Aztán jön egy ilyen díszes társaság és nekiáll mindenáron hibát keresni rajta. Olyat is, ami esetleg nincs is.
Hát, csak gratulálni tudok a hozzászólásokhoz!

BarG Elküldve: 2013-02-23 14:02 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

YELLOW írta:
BarG írta:
VTS_Tibi írta:
YELLOW írta:
badboy1980 írta: Sziasztok.

Kedvező árakkal vállaljuk Bmw szinte majdnem összes típusának a motor teljesítménynövelését, Egr,Dpf szoftveres kikapcsolása stb stb.Nem Tuningbox !!!
Gyári értéket kiolvassuk lementjük és azt modositjuk.
Irjatok bátran...Segítek is ha tudok bármibe.

Szelényi Autószerviz Békéscsaba

Üdv.


Denso ECU-s Mazda5 (2.0 110 lE) is tudtok? a DPF-et ki is kell venni.


Nem tudom mennyire aktuális még, most láttam meg a hozzászólásodat. Én már csináltam 5-ös Mazda-n DPF kiiktatást és már több mint fél éve hibamentesen üzemel



DPF helyére szerelhető passzdarab és vezérlőből való kiirtás?
A legújabb gépekre is tudod, tehát ha valaki kihoz egy 0 km-es dízelt és nem akarja megvárni az első hibát, akkor megy a kiirtás? Viszont ha vissza kell tenni valamilyen okból a DPF-et, akkor hozzátok van kötve a visszatétel? Nincs olyan módszer, aminél, ha visszatetetem a szűrőt, akkor otthon tudom aktiválni a működtetési funkciókat?



tudom nem tőlem kérded, de anniyra nem egyszerű a dolog. ha bent van a szűrő, de nincs akriválva a regenerálódás, akkor eltömődik piszkosul, amire utána hiába kapcsolod be, nem fogja tudni kiégetni. iylenkor nyomja majd tele a porlasztó gázolajjal az olajad.
a jó megoldás, ha kiveszed, kiiktatod, gyári progi lementve. aztán ha mész műszakira/zöldkártyára, akokr előtte visszatetetni, programot visszatölteni addig.


És ha megszűnik a cég közben, akik csinálták? Vagy menni kell néhányszáz km-t a programozgatáshoz? Elqrsz két napot az életedből a progizásokra? Ez a pestieknél működőképes lehet, de itt vadkeleten jobb lenne kikerülni valahogy.

Erre kellene egy olyan megoldás, amit én otthon tudok aktiválni, deaktiválni. Mondjuk mint a rádugható tuningbox. Tehát alapból a motorvezérlő nézné a DPF állapotát, de mivel nem lenne beszerelve, ezért soha nem találná regenerálandónak. A szenzorokat meg egy rádugható kütyü verné át, hogy úgy érezze az autó, hogy a DPF be van szerelve, csak mindig jó.