Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. január 24. szombat, 19:16


Robin68 írta:
Bero írta:
Robin68 írta:
Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."


Engem is érdekelne,hogy lehet megoldani,de látom írta a kolléga,hogy autócsere KIZÁRT.

Igen láttam én is . De ebből a motorból +50 lovat kihozni.... én nem tenném. Az alaktrészek se ahhoz az erőhöz vannak optimalizálva. Próbálkozni lehet természetesen, csak aztán jön a köpködés, hogy mennyire fos ez az autó mert óránként cserélni kell valamit.
A másik, hogy mire sikerül kipréselni azt amit szeretne, annyiba fog kerülni amennyit hozzá tehetne egy másik autó árához. Mert 35 ezerből biztos nem kerül elő 50 paripa.
Szerintem..........



Igen,egyszerűbb egy nagyobb motoros autó,ebben igazad van!



Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. január 24. szombat, 12:11


Bero írta:
Robin68 írta:
Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."


Engem is érdekelne,hogy lehet megoldani,de látom írta a kolléga,hogy autócsere KIZÁRT.

Igen láttam én is . De ebből a motorból +50 lovat kihozni.... én nem tenném. Az alaktrészek se ahhoz az erőhöz vannak optimalizálva. Próbálkozni lehet természetesen, csak aztán jön a köpködés, hogy mennyire fos ez az autó mert óránként cserélni kell valamit.
A másik, hogy mire sikerül kipréselni azt amit szeretne, annyiba fog kerülni amennyit hozzá tehetne egy másik autó árához. Mert 35 ezerből biztos nem kerül elő 50 paripa.
Szerintem..........



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 20:35


Robin68 írta:
Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."


Engem is érdekelne,hogy lehet megoldani,de látom írta a kolléga,hogy autócsere KIZÁRT.


Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 19:36


Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz Bmwabmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. január 23. péntek, 18:09


Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!

ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. november 12. szerda, 12:39


YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: Szia Cox!

Szeretném megkérdezni,hogy jutottál-e valamire a kompresszor beépítéssel?


haller!
szerintem írj neki privátba, úgy talán e-mail-ben jelzi majd neki a rendszer, ugyanis azóta nem volt fellépve ide, legalábbis azt jelzi a rendszer.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 11:01


ArkyCsaba írta: Szia Cox!

Szeretném megkérdezni,hogy jutottál-e valamire a kompresszor beépítéssel?


haller!
szerintem írj neki privátba, úgy talán e-mail-ben jelzi majd neki a rendszer, ugyanis azóta nem volt fellépve ide, legalábbis azt jelzi a rendszer.


ArkyCsaba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz ArkyCsaba

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2014. november 11. kedd, 10:22


Szia Cox!

Szeretném megkérdezni,hogy jutottál-e valamire a kompresszor beépítéssel?

horisz2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2001

státusz horisz2

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 20:37


Hali!
Én esetleg tudok ajánlani valakit!
Kérdezd meg TUDI-t Soltvadkerten!
Nekem is őt ajánlják folyamatosan!
Nekem is ilyen motorral szerelt gépem van most rakatom bele a tempomatot! Ő fogja csinálni és én is meg akarom tőle kérdezni a turbót is!
Egy ilyen autót szerelt már át 316-ról 330i-re! Nem semmi a csávó! Nagyon vágja a BMW témát!
MINDENKINEK AJÁNLOM, HOGY NÉZZÉK MEG A KÖVETKEZŐ LINKET! Magáért beszél!
https://www.facebook.com/Mobildiagnosztika.hu
Amint kész lesz a tempomatom felveszem őt a szervíz listára és írom az értékelést!


cox írta:
YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér



A gazgyorsitorol a tema orokre szolo megvitatasara es lezarasara csak annyit,hogy az evo 8-9-be miert raktak bele gyarilag a gaz gyorsitot raadasul kettot????Azert az ottani mernokok tudnak valamit az aramlasrol,amit mi ismerjuk be ha tudunk is kozel se annyit,mint ok...




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz cox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 12:49


YELLOW írta:
cox írta:
ficsmix írta: Hozzáértő szerelőt keresek!
Egy 2000'-es évjáratú, 316i, E46, soros4-es 1895ccm-es motoromból szeretnék, némi többletet elővarázsolni. Ehhez keresek szakembert, vagy olyasvalakit, aki tudja, hogy mit lehet ebből kihozni. Sok okos dolgot találtam itt, de nem tudom kihez forduljak. Még talán turbo is szóba jöhet. Minden okos ötlet érdekel. Ha tudtok nekem segíteni, vagy tudtok valakit ajánlani, azt is megköszönném. Bács-Kiskun előnyben. Köszi
Sze.Azon vagyok,hogy eggy e46,316i,77kw-os,m43,194e1-motorkodos,vasra kompresszort mutsek be,a kitt ami beepitesre kerul tartalmazza a szivo csonkot,ami lehet,hogy talal,ha nem,kis alakitasokkal ra alakithato;kompresszort,ami illeszkeik a szivocsonkra;injektor hidat,nagyobb injektorokkal;spanoloval es a hozza valo laposszijjal es pakolasokkal.Ez kb.60 loerot presel ki a szekerbol,amit meg lehet vaditani coolerrel,soros leomlovel,tovabba sportkatalizatorral,gazgyorsitoval es egy oval tipusu sportdobbal,ami tokeletesen koveti a hatso lokosod ivet.A lendkerek konnyitessel,a hengerfej csatornainak a nagyitasaval a motorod nyomatekosabb lessz,a teljes puf rendszertol hamarabb kiporog a motorod es mar nyomhatod is neki,csak birjal megallni.Ha sikerul a kompresszort raraknom,akkor majd villogok rola,hogy milyen,remelem par honap alatt megoldom.



ezt a gázgyorsítós ökörséget jó lenne elfelejteni, ez a 17 éves taknyos "tuning" gyerekeknek való carstylingra, hogy beírhassan +adatot még, de a valóságban semmi értelme. ha megnézel belülről egy "gázgyorsító" patront, akkor egyértelmű, hogy nem gyorsít semmit, azok a fülek, amik benne vannak, maximum torlaszok, és hangban jelent változást, de hogy az nem gyorsít semmit, az biztos!!! egy üres 55-ös vagy 60-as cső többet ér



A gazgyorsitorol a tema orokre szolo megvitatasara es lezarasara csak annyit,hogy az evo 8-9-be miert raktak bele gyarilag a gaz gyorsitot raadasul kettot????Azert az ottani mernokok tudnak valamit az aramlasrol,amit mi ismerjuk be ha tudunk is kozel se annyit,mint ok...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 14:15


BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
VTS_Tibi írta:
YELLOW írta:
badboy1980 írta: Sziasztok.

Kedvező árakkal vállaljuk Bmw szinte majdnem összes típusának a motor teljesítménynövelését, Egr,Dpf szoftveres kikapcsolása stb stb.Nem Tuningbox !!!
Gyári értéket kiolvassuk lementjük és azt modositjuk.
Irjatok bátran...Segítek is ha tudok bármibe.

Szelényi Autószerviz Békéscsaba

Üdv.


Denso ECU-s Mazda5 (2.0 110 lE) is tudtok? a DPF-et ki is kell venni.


Nem tudom mennyire aktuális még, most láttam meg a hozzászólásodat. Én már csináltam 5-ös Mazda-n DPF kiiktatást és már több mint fél éve hibamentesen üzemel



DPF helyére szerelhető passzdarab és vezérlőből való kiirtás?
A legújabb gépekre is tudod, tehát ha valaki kihoz egy 0 km-es dízelt és nem akarja megvárni az első hibát, akkor megy a kiirtás? Viszont ha vissza kell tenni valamilyen okból a DPF-et, akkor hozzátok van kötve a visszatétel? Nincs olyan módszer, aminél, ha visszatetetem a szűrőt, akkor otthon tudom aktiválni a működtetési funkciókat?



tudom nem tőlem kérded, de anniyra nem egyszerű a dolog. ha bent van a szűrő, de nincs akriválva a regenerálódás, akkor eltömődik piszkosul, amire utána hiába kapcsolod be, nem fogja tudni kiégetni. iylenkor nyomja majd tele a porlasztó gázolajjal az olajad.
a jó megoldás, ha kiveszed, kiiktatod, gyári progi lementve. aztán ha mész műszakira/zöldkártyára, akokr előtte visszatetetni, programot visszatölteni addig.


És ha megszűnik a cég közben, akik csinálták? Vagy menni kell néhányszáz km-t a programozgatáshoz? Elqrsz két napot az életedből a progizásokra? Ez a pestieknél működőképes lehet, de itt vadkeleten jobb lenne kikerülni valahogy.

Erre kellene egy olyan megoldás, amit én otthon tudok aktiválni, deaktiválni. Mondjuk mint a rádugható tuningbox. Tehát alapból a motorvezérlő nézné a DPF állapotát, de mivel nem lenne beszerelve, ezért soha nem találná regenerálandónak. A szenzorokat meg egy rádugható kütyü verné át, hogy úgy érezze az autó, hogy a DPF be van szerelve, csak mindig jó.


na erről majd nyilatkozik a Tibi, de annyira nem egyszerű, mert pl a Mazdánál ha jól emlékszem, 3 jelből nézi a dolgot. és azért így is volt vele dolog, ilyen angliából jött a progi, mondjuk megnehezítette, hogy Denso ECU volt benne és iylenre itthon még nem volt példa. talán 3. progi lett jó. még sokszor visszajött a DPF jele és bejelzett, pedig már nem volt benne. Lehet BMW-nél egyszerűbb. na tényleg csendbe maradok, mert ez már nem az én szakterületem

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 14:02


YELLOW írta:
BarG írta:
VTS_Tibi írta:
YELLOW írta:
badboy1980 írta: Sziasztok.

Kedvező árakkal vállaljuk Bmw szinte majdnem összes típusának a motor teljesítménynövelését, Egr,Dpf szoftveres kikapcsolása stb stb.Nem Tuningbox !!!
Gyári értéket kiolvassuk lementjük és azt modositjuk.
Irjatok bátran...Segítek is ha tudok bármibe.

Szelényi Autószerviz Békéscsaba

Üdv.


Denso ECU-s Mazda5 (2.0 110 lE) is tudtok? a DPF-et ki is kell venni.


Nem tudom mennyire aktuális még, most láttam meg a hozzászólásodat. Én már csináltam 5-ös Mazda-n DPF kiiktatást és már több mint fél éve hibamentesen üzemel



DPF helyére szerelhető passzdarab és vezérlőből való kiirtás?
A legújabb gépekre is tudod, tehát ha valaki kihoz egy 0 km-es dízelt és nem akarja megvárni az első hibát, akkor megy a kiirtás? Viszont ha vissza kell tenni valamilyen okból a DPF-et, akkor hozzátok van kötve a visszatétel? Nincs olyan módszer, aminél, ha visszatetetem a szűrőt, akkor otthon tudom aktiválni a működtetési funkciókat?



tudom nem tőlem kérded, de anniyra nem egyszerű a dolog. ha bent van a szűrő, de nincs akriválva a regenerálódás, akkor eltömődik piszkosul, amire utána hiába kapcsolod be, nem fogja tudni kiégetni. iylenkor nyomja majd tele a porlasztó gázolajjal az olajad.
a jó megoldás, ha kiveszed, kiiktatod, gyári progi lementve. aztán ha mész műszakira/zöldkártyára, akokr előtte visszatetetni, programot visszatölteni addig.


És ha megszűnik a cég közben, akik csinálták? Vagy menni kell néhányszáz km-t a programozgatáshoz? Elqrsz két napot az életedből a progizásokra? Ez a pestieknél működőképes lehet, de itt vadkeleten jobb lenne kikerülni valahogy.

Erre kellene egy olyan megoldás, amit én otthon tudok aktiválni, deaktiválni. Mondjuk mint a rádugható tuningbox. Tehát alapból a motorvezérlő nézné a DPF állapotát, de mivel nem lenne beszerelve, ezért soha nem találná regenerálandónak. A szenzorokat meg egy rádugható kütyü verné át, hogy úgy érezze az autó, hogy a DPF be van szerelve, csak mindig jó.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 07:09


BarG írta:
VTS_Tibi írta:
YELLOW írta:
badboy1980 írta: Sziasztok.

Kedvező árakkal vállaljuk Bmw szinte majdnem összes típusának a motor teljesítménynövelését, Egr,Dpf szoftveres kikapcsolása stb stb.Nem Tuningbox !!!
Gyári értéket kiolvassuk lementjük és azt modositjuk.
Irjatok bátran...Segítek is ha tudok bármibe.

Szelényi Autószerviz Békéscsaba

Üdv.


Denso ECU-s Mazda5 (2.0 110 lE) is tudtok? a DPF-et ki is kell venni.


Nem tudom mennyire aktuális még, most láttam meg a hozzászólásodat. Én már csináltam 5-ös Mazda-n DPF kiiktatást és már több mint fél éve hibamentesen üzemel



DPF helyére szerelhető passzdarab és vezérlőből való kiirtás?
A legújabb gépekre is tudod, tehát ha valaki kihoz egy 0 km-es dízelt és nem akarja megvárni az első hibát, akkor megy a kiirtás? Viszont ha vissza kell tenni valamilyen okból a DPF-et, akkor hozzátok van kötve a visszatétel? Nincs olyan módszer, aminél, ha visszatetetem a szűrőt, akkor otthon tudom aktiválni a működtetési funkciókat?



tudom nem tőlem kérded, de anniyra nem egyszerű a dolog. ha bent van a szűrő, de nincs akriválva a regenerálódás, akkor eltömődik piszkosul, amire utána hiába kapcsolod be, nem fogja tudni kiégetni. iylenkor nyomja majd tele a porlasztó gázolajjal az olajad.
a jó megoldás, ha kiveszed, kiiktatod, gyári progi lementve. aztán ha mész műszakira/zöldkártyára, akokr előtte visszatetetni, programot visszatölteni addig.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 22. péntek, 18:23


VTS_Tibi írta:
YELLOW írta:
badboy1980 írta: Sziasztok.

Kedvező árakkal vállaljuk Bmw szinte majdnem összes típusának a motor teljesítménynövelését, Egr,Dpf szoftveres kikapcsolása stb stb.Nem Tuningbox !!!
Gyári értéket kiolvassuk lementjük és azt modositjuk.
Irjatok bátran...Segítek is ha tudok bármibe.

Szelényi Autószerviz Békéscsaba

Üdv.


Denso ECU-s Mazda5 (2.0 110 lE) is tudtok? a DPF-et ki is kell venni.


Nem tudom mennyire aktuális még, most láttam meg a hozzászólásodat. Én már csináltam 5-ös Mazda-n DPF kiiktatást és már több mint fél éve hibamentesen üzemel



DPF helyére szerelhető passzdarab és vezérlőből való kiirtás?
A legújabb gépekre is tudod, tehát ha valaki kihoz egy 0 km-es dízelt és nem akarja megvárni az első hibát, akkor megy a kiirtás? Viszont ha vissza kell tenni valamilyen okból a DPF-et, akkor hozzátok van kötve a visszatétel? Nincs olyan módszer, aminél, ha visszatetetem a szűrőt, akkor otthon tudom aktiválni a működtetési funkciókat?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. február 21. csütörtök, 22:01


VTS_Tibi írta:
YELLOW írta:

akinek kellett volna Ő pont szoboszlón csináltatta, lehet nálad volt. neki érdeklődtem. türkiz zöld szerű Mazda5. aki neki csinálta, azok autóversenyeznek is úgy tudom.


Igen, emlékszek rá! Akkor nálam volt

Kicsi a világ! Ha találkozol vele üdvözlöm!



munkatársak vagyunk, ott voltam vele mikor vette, együtt néztünk autókat. szóval mindent tudok