BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2012-07-06 20:17 Társalgó

YELLOW írta:
BarG írta:

Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?

Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.


milyen vidéki kisváros? ez lenne a főváros... ha itt folyna a Duna


HEHE,
Tudod erre szokták mondani, hogyha nagyanyámnak töke lett volna, akkor most ő lenne a nagyapám ....
Vagy ha áramszedőm lene, akkor én lennék a villamos ......

BarG Elküldve: 2012-07-05 21:49 kettõstömegü lendkerék

jabo írta: Sziasztok!

Hamarosan szükségem lesz (lehet) kettős-tömegű-lendkerék és kuplung tárcsa cserére.
Felmerült bennem, ha már cserélem, akkor mi lenne, ha valami erősebbet (nagyobb nyomatékátadásra képes) tennék be.
Szükséges azért lehetne, mert egy kicsit megokosítanám a gépet (pl.: Chip).
Ha ezek a szerkezeti elemek erősebbek, akkor mi károsodhat a nagyobb nyomaték (v. teljesítmény) miatt?
Ezek egyenlőre csak felvetések, de kimondottan érdekelne a véleményetek ill. ha van tapasztalataitok.

Köszönöm:
Tamás


Amikor én cseréltem kéttömegűt, utánanéztem, hogy van-e belőle erősített. Kéttömegűt nem találtam mást, csak a gyárit, kuplungtárcsából lett volna Sachs Performance erősített.

BarG Elküldve: 2012-07-05 21:45 Társalgó

Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.


Háromszor büntettek meg így 2 év alatt. Nekem ne mondd, hogy nincs ilyen LOL
Bescannelem neked a papírt amit kaptam, jó?


Nincs egy matricád a kocsin, hogy "FUCK THE POLICE" vagy valami hasonló? Nem szokott hetente eltalálni egy meteorit? Nem tenyésztesz fehér hollót véletlenül?

Én vidéki kisvárosban dolgozok, 20-30-an járunk oda napi 50-80 km-t megtéve, de nem hallottam az utóbbi években a Tiédhez hasonló eset(ek)ről.

BarG Elküldve: 2012-07-05 19:47 Társalgó

Coyote írta:
Felejtsétek el ezeket a határokat: szabálysértésre valóban alkalmazható még a 65, 108 és 150-es határ, de az alatt helyszínit kell fizetned (max 20k huf). Zéró tolerancia van.


Bakker, TE mikor láttál utoljára helyszíni megállítást???!!!
Olyan sebességmérést, ahol meg is állítanak és egyből fizethetsz, az utóbbi 10! évben nem láttam, pedig majdnem félmilla km-t mentem ezalatt.
Abszolut nem jellemző, amiről írsz, a jellemző a pihengető fakabát és az automatára állított mérőke. Mivel érzékeny vagyok a sebességméréssel kapcsolatos kérdésekre, több fórumon is jelen vagyok az adott témában és mások se nagyon számolnak be megállítósdiról. Úgyhogy elvileg igazad van, de a gyakorlatban nyugodtan tojhatsz a helyszínire.

BarG Elküldve: 2012-07-04 21:50 Társalgó

YELLOW írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.


Igaz, hogy 68-ra vannak állítva (ez a fotókon is olvasható). Viszont az óra csalásában ne legyél biztos. (mértük trafival, gps-el, és amit néztünk e46-ot mind pontos volt 120-ig)


érdekes... titkos menüben ha nézem, akkor kerékmérettől függetlenül pontos GPS-hez mérve. viszont a mutatós az csal, pl 50-nél 46-47 asszem. én eddig, ami digitális órás autó, az kb mind ennyit csalt.


Én is néztem több navival is, meg gps-szel is és az órám mindig felfelé csalt, igaz nem sokat, 120 környékén 6-ot, lejjebb-feljebb kevesebbet. És a titkos menümben levő érték is 1! -gyel különbözött csak a navis értékektől. Sőt vettem egy V-checker nevű ketyerét, ami obd-ből olvas, az 2! km/órával különbözik a navis értéktől. Szóval csal az óra, kötelező jelleggel.

BarG Elküldve: 2012-07-04 19:59 Füstprobléma!

Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Tegnap értem haza a horvátoktól, és a mögöttem jövő haver szólt, hogy füstöl az autó.
4 (ebből kettő nehéz) személlyel mentem, és koppig rakott csomagtartóval, a hátulja teljesen ült.
A füstölés nem füstfelhőt jelent, de azt mondta, hogy látta, hogy a pályán folyamatos, egyenletes gáznál is "takarított" a kipufogó. Az előzménye az volt, hogy előzéskor, visszaváltás után erőteljes gázrataposásnál megjelent a fekete füstfelhő. Na nem olyan mindent beborító méretben, de a tükörben láttam, hogy mögöttem "nem tiszta a levegő", illetve a bal tükörben láttam fodrozódni a felhőt.

A fenti tünetek szerintem a dízelautók 80%-ánál tuti jelen vannak, legalábbis ilyen durva terhelésnél - engem csak azért érdekel, mert amikor megvettem az autót (40.000 km-rel ezelőtt) akkor még nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam neki.

A kérdéseim:
1. Minek a fáradását jelezheti? Porlasztócsúcsok? Turbó? Esetleg valamelyik szűrőm?
2. Lehet köze ahhoz, hogy a szokásomtól eltérően Auchan kúton tankoltam tele 400 Ft-os gázolajjal? Füstölhet azért, mert esetleg gagyi a gázolaj?
3. Kell-e, érdemes-e vele foglalkozni, ha nincs más tünet?
4. egy diag segíthet kimutatni a füstölés okát?

köszi



Elsősorban nyugalom. Euro3 vagy 4-es a gép? Ha négyes, akkor folyamatos, nem gyorsulós haladásnál nem kéne hátranézve füstöt látni, de aki mögötted jön, az láthat kis pamacsokat. Van injektortisztító lötyi, pl Wynns, használj el egy-két flakont. Ha kopnak az injektoraid, azt a csúcskorrekciós tényező nem kötelező jelleggel mutatja ki, mert ha egyformán kopnak, akkor egyformák lesznek a korrekciós értékek is. Gondolom, kiszerelni és szórásképet nézni nem akarsz, amíg lehet. Nekem 234e km-nél volt motorbajom, ki volt minden befecsi szerelve és meg lettek szakszervízben nézve, mennyiségre és szórásképre is. Legnagyobb meglepetésemre azt mondták, hogy gyári értéken vannak! Szóval ha nálad valós a 190e km, - 216-os a fúvókáid bosch számának a vége - akkor jónak kéne lenni. Mindezektől függetlenül ha tőgázt nyomok, bizony szép koromfelhőt hagyok magam után, de ez így volt 0 km-esen is. Én Euro3 vagyok, padon zöldkártyán amikor a csóka felállt a méréshez, köpött egy olyan koromfoltot, hogy azt hittem, itt a vég, de forgatva meg a határérték tizedét mérte a műszer. Szóval vegyes érzelmeim vannak a füstöléssel kapcsolatban. Alapjáraton semmi füst sincsen.


Köszi.

Netes infók alapján eléggé biztosnak tűnik, hogy az enyém (2004 20D) Euro 4-es, de részecskeszűrő ezekben nincs. Jól értesültem?
Alapjáraton valóban nincs füst, csak ha tolom neki. Még azt kell megnézetnem, hogy most, ~400 kilóval kevesebbel is füstöl-e, ha csak egyenesben tolom neki.
Az egyetlen ami bosszant az az, hogy 40.000 km-rel ezelőtt nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam.
Valaki azt mondja, hogy a füst nem feltétlenül hibajel...


Van még egy paraméter, mégpedig a külső hőmérséklet. Ha meleg van, akkor az interqler után a levegő nem tud úgy meghűlni, a computer meg azonos nyomást állít nem figyelve a hőfokot - ebből az következik, hogy KEVESEBB levegő fog bemenni a motorba, ergo nagyobb az esély a füstölésre.
Ajánlok egy érdekes kísérletet. Reggel, amikor ~20°C van, gyorsíts egy egyenes szakaszon úgy, hogy közben nézed a füstöd. És nyomd neki egyre jobban, figyelve, hogy mikor látod meg a füstöt. Majd ugyanezt csináld meg délben - délután 35 fokban, vagy amennyi éppen van. Bizony azt fogod tapasztalni, hogy nagy melegben hamarabb léped át a füsthatárt.

Igen, 2004 környékén adtak ki Euro4-es dpf nélküli gépeket.

És még-még egy. A befecskendezők kopnak. Még ha nem is pusztultak meg, fokozatosan vesztik el a szórásképüket, haladnak a végzetük felé. Aztán egyszer majd kicsúsznak abból a tartományból, ahol még elfogadhatóan működnek. Ha szerencséd van, akkor már a következő tulajánál.

BarG Elküldve: 2012-07-04 19:42 Társalgó

InsectKiller írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
csbalu írta: "Sajnos" olyan autókban ülünk amivel igenis nehéz tartni mondjuk az 50-et vagy a 80-at mivel kényszeres töszörgésnek érzed.


Minden gond nélkül megoldható az 50km/h tartása kényelmesen...



én pl nem tudom tartani az 50-et... 40-nel szeretek menni, nekem az marha jó... nem tom miért... de legalább tutti nem lépek át semmit


Hú de utálom a 40-nel szöttyögőket olyan, mint aki autópályán 110-zel előz és feltartja a sort, meg aki lakott területen kívül 70-nel teker...
Idegesítő, legalább addig lépne a gázra (vagy tenné ki az indexet és állna félre) amíg elhalad mögötte a sor. Aki járt már a zalai dombságban az tudja miről beszélek: mikor 15 percen át képtelen vagy előzni, mert vagy domb van, vagy kanyar....


A városi 40eseket én is utálom, mikor 60al engednek a sünök.Sőt, akkor fogyaszt legjobban a vas.


Nagyon sokan nincsenek tisztában azzal, hogy városban ugyan 50 a limit, de a traffipaxok 68-ra vannak állítva, ugyhogy nyugodtan mehetnének akár úgy is, hogy a sebességmérőjük 70-et mutat. A kocsi sebességmérője kb 5-öt garantáltan csal felfelé ebben a sebességtartományban. Dehát az emberek finoman szólva nem okosak.

Meg akit egyszer levettek 30 rongyra - vagy többre, az azután már szinte csak rükvercbe mer menni.

BarG Elküldve: 2012-07-03 20:14 Füstprobléma!

Coyote írta: Tegnap értem haza a horvátoktól, és a mögöttem jövő haver szólt, hogy füstöl az autó.
4 (ebből kettő nehéz) személlyel mentem, és koppig rakott csomagtartóval, a hátulja teljesen ült.
A füstölés nem füstfelhőt jelent, de azt mondta, hogy látta, hogy a pályán folyamatos, egyenletes gáznál is "takarított" a kipufogó. Az előzménye az volt, hogy előzéskor, visszaváltás után erőteljes gázrataposásnál megjelent a fekete füstfelhő. Na nem olyan mindent beborító méretben, de a tükörben láttam, hogy mögöttem "nem tiszta a levegő", illetve a bal tükörben láttam fodrozódni a felhőt.

A fenti tünetek szerintem a dízelautók 80%-ánál tuti jelen vannak, legalábbis ilyen durva terhelésnél - engem csak azért érdekel, mert amikor megvettem az autót (40.000 km-rel ezelőtt) akkor még nem füstölt, akkor sem, ha odarúgtam neki.

A kérdéseim:
1. Minek a fáradását jelezheti? Porlasztócsúcsok? Turbó? Esetleg valamelyik szűrőm?
2. Lehet köze ahhoz, hogy a szokásomtól eltérően Auchan kúton tankoltam tele 400 Ft-os gázolajjal? Füstölhet azért, mert esetleg gagyi a gázolaj?
3. Kell-e, érdemes-e vele foglalkozni, ha nincs más tünet?
4. egy diag segíthet kimutatni a füstölés okát?

köszi



Elsősorban nyugalom. Euro3 vagy 4-es a gép? Ha négyes, akkor folyamatos, nem gyorsulós haladásnál nem kéne hátranézve füstöt látni, de aki mögötted jön, az láthat kis pamacsokat. Van injektortisztító lötyi, pl Wynns, használj el egy-két flakont. Ha kopnak az injektoraid, azt a csúcskorrekciós tényező nem kötelező jelleggel mutatja ki, mert ha egyformán kopnak, akkor egyformák lesznek a korrekciós értékek is. Gondolom, kiszerelni és szórásképet nézni nem akarsz, amíg lehet. Nekem 234e km-nél volt motorbajom, ki volt minden befecsi szerelve és meg lettek szakszervízben nézve, mennyiségre és szórásképre is. Legnagyobb meglepetésemre azt mondták, hogy gyári értéken vannak! Szóval ha nálad valós a 190e km, - 216-os a fúvókáid bosch számának a vége - akkor jónak kéne lenni. Mindezektől függetlenül ha tőgázt nyomok, bizony szép koromfelhőt hagyok magam után, de ez így volt 0 km-esen is. Én Euro3 vagyok, padon zöldkártyán amikor a csóka felállt a méréshez, köpött egy olyan koromfoltot, hogy azt hittem, itt a vég, de forgatva meg a határérték tizedét mérte a műszer. Szóval vegyes érzelmeim vannak a füstöléssel kapcsolatban. Alapjáraton semmi füst sincsen.

BarG Elküldve: 2012-07-03 19:51 Társalgó

csbalu írta:
Én a nyugalom miatt akarom megvenni és azért mert tudom 5-6 évig nem kell erre költenem mert vihetem a másik kocsimba.
Nem vagyok notorikus gyorshajtó, de a hétvégén is nagyon ráparáztam a felüljárón álldogáló emberekre amikor 180-al elcsavartam alattuk. Nem lenne nagy bünti de az állandó para ha kicsit odalépek Nekem megér ennyit. Inkább ez mint M3-as felni a 320d-re, kinek mi...


Pont ez a lényeg.
Közúton nem szoktam 100-nál, pályán 150-nél gyorsabban menni, de városban sok helyen, pl 4 sávoson, házaktól jó messze értelmetlennek tartom az 50-et, nem is tartom be. Meg aztán ott vannak a kint hagyott 30-as táblák néha hónapokkal a munka után. Sőt láttam már kis faluban olyat, hogy vasárnap minden útmunka nélkül egyszercsak 30-as tábla lett kitéve, rendőri méréssel, majd hétfőn már eltűnt a tábla. Kutya legyek, ha nem a zsaruk rakták ki!!! A blokkoló nyugalmat ad, nem kell parázni, figyelheted a valóban fontos dolgokat.
Mást, mint amit írtam, semmiképp ne vegyél, kicsit rosszabb, de sokkal olcsóbb alapon. Mert a végén sokkal drágább lesz.

És most a "kétmilliós autóban ülünk" kollégának - már aki, mert én nem, és nem azért mert 3d. Ezért kicsit másképp is tekintünk a gépünkre és bizony már vannak akik 1M-es autóban ülnek és tök úgy néz ki, mint a miénk. Szomorú, hogy két generációval elszállt az idő felettünk, dehát ilyen gyorsan telik a típusváltás.

BarG Elküldve: 2012-07-02 21:00 330d motor

tomy1228 írta:
pneurob írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



Köszönöm,Akkor annyira nem is egyszerű történet!


Némi gyakorlattal 1 óra alatt elvégezhető, de tényleg hülye helyen van és sokat kell bontani. Ha a kérdésed arra irányult, ne állj neki egyedül kitalálni, hogy hogyan is kell csinálni. Bízd szakértőre.

BarG Elküldve: 2012-07-02 20:45 Társalgó

gampetibor írta:
BarG írta:
csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.


Na ez kemény! Biztos fasza! De ezek a cuccok nem bagóba kerülnek a g9 majdnem 300 az li meg majdnem 200 mindegyikből kettő az majdnem 1 milla nagy jóindulattal 2 millát ér az autónk... Inkább betartom a sebességkorlátokat asszem. Arról nem is beszélve hogy "normál" gyorshajtásból értsd 30.000-es bünti mindjárt 34 et kell blokkoljon h visszajöjjön az ára. Nekem nincs blokkolóm de még csak érzékelőm se de az elmúlt 8 év alatt én is csak egy büntit kaptam. De hát nem vagyunk egyformák, sok sikert a blokkoláshoz ha meg tudod fizetni! Betartani olcsóbb!!!


Hát a legolcsóbb beköltözni egy nagy fa odvába és ott rászokni a bogyók/magvak/rovarok fogyasztására. De civilizációs létünk nem ezt az utat mutatja nekünk, ha a mindenáron olcsóság lenne a cél, akkor valami suzukis topikban örömködnénk, hogy mennyire igénytelen autónk semmiféle alkatrészt sem igényelt az utóbbi tíz évben.

Egyébként rosszul számoltál. Egy kétfejes G9 180 000, a kétfejes LI szintén olyan 170 000 volt, plusz a beépítés, készletenként 15e környékén. Volt olyan, hogy egy nap 3* is meglőttek - persze sikertelenül - de olyan is, hogy hónapokig nem találkoztam méréssel. Valójában az a NYUGALOM a megfizethetetlen, hogy nem kell állandóan aggódnom hogy ki áll az út szélén. Nagyon sokan olyan mentalitással közlekednek ma, mint Kipling novellájában a patkány/földimalac/hörcsög? ami reszket a félelemtől és nem mer kimenni a szoba közepére. Ettől véd a blokkoló, még akkor is, ha nem vagy notorikus száguldozó.

BarG Elküldve: 2012-07-02 18:36 Társalgó

csbalu írta: Lézerblokkoló?
Kinek van? (és persze nem használja)
Tapasztalatok esetleg?


Gyakorlatilag 8 éve használok blokkolót. Eleinte gagyit, mert nem volt infó arról, hogy mi a jó, majd amikor bejött az scs102 (nehezen blokkolható volt akkoriban), azóta jó minőségű lézerest. Ilyen ma kétféle van - Antilaser G9 és Laser Interceptor. A Blinder is kihozott valami lézerest, de arról még nincs infó, hogy miképp teljesít, a többi felejtős. Nekem elől 2 db G9 fej van, hátul 2 db LI, az bemondja, hogy mivel mérnek. Csekket utoljára akkor kaptam, amikor egyszer elfelejtettem bekapcsolni .....
Van társulat, akik rendszeresen összejönnek méregetni, mert van nekik többfféle lézeres sebességmérő és szeretik tudni, hogy mit produkálnak a különféle installációk a különféle gépeken. Jártam én is ilyenen, tudom, hogy engem nehéz elcsípni. Nem lehetetlen, de olyanfokú figyelem-rákészülés-tudás és a legjobb fajta mérőke kell, amire az egyenruhások nem szánják rá magukat. Inkább automata módban megy a masina, ők meg pihengetnek - Isten tartsa meg jó szokásukat.

BarG Elküldve: 2012-07-01 15:00 Társalgó

Érdeklődni szeretnék, hogy lehet-e E46 kupé fényszóróinál búrát cserélni? Kicsit kezd túl matt lenni, a polírozásban meg nem hiszek addig, míg fennáll a lehetősége, hogy cserélni is lehet.

BarG Elküldve: 2012-06-23 20:37 Klíma

lbalog írta:
Coyote írta:
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...

Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?



Sajnos most nem volt idôm átnézetni. Tavaly mikor jöttem akkor bezzeg átnézettem és kutya baja volt. Én nem vagyok ennyire vájt fülû, nem tünt fel a búgás. Pedig ha hallok valamit, akkor már szaladok is a szervìzbe. Amúgy Vir szigeten (Zára felett 20km) csinálták (1 szervìz van). Rendesek és gyorsak voltak egyébként de ennyi pénzért én is az lennék


Ennyit itthon is kifizettél volna, ha hirtelen beesel ezzel a problémával egy ismeretlen szervízbe. Akkor vaan lehetőség spórolni, ha rászánod az időt - és persze megvan a postázási lehetőséged - és keresgetsz netes lehetőséget. Szerintem ne bánkódj, mert jobban is levehettek volna!

BarG Elküldve: 2012-06-20 18:33 Autóvásárlás

Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.