BarG fórum hozzászólásai

BarG Elküldve: 2010-11-02 19:38 Társalgó

ToMiRRo írta:
m_attila írta: oks

De majd tájékoztass hogy +15 vagy +18 , én a 18 ra szavazok



Robinson írta:
m_attila írta: Szerintem illene elnézést kérned Yellowtól a lerohanás stílusáért..


No-no, előbb ügyvéd megmondja. Mostmár csakazértis. Az ilyen rendőr ismerősös dolgok mostmár hagyjuk kategória
Másrészről nem azért lett "lerohanva" mert úgy tudja ahogy, hanem amiért már sokszor: "úgy hallottam a haverom tesójának báttyának a lányának a szeretőjétől.... ezért biztos nincs igazad"







Én úgy tudom +15-től van büntetés, de a sünök cuccainak és az autók km óráinak tévedhetősége miatt kapunk 3 km/h "előnyt", így jön ki a +18.


A sünök cuccának a pontossága miatt van a +3. Szép is lenne, ha érvelhetnél úgy, hogy "kezittcsókolom, nekemé az órám csak 20-at mutatott, dehogy mentem én 200-zal".

BarG Elküldve: 2010-10-31 22:36 E60 525d nem indul...

Nicolas_L írta: Sziasztok!

Egy E60 525d sedannal lenne problémám, nem akar indulni, az öndindító szépen forgat, de egyszer sem kapja fel. Az iDrive-on a következő hibaüzenetek jellennek meg:
-Transmission fault
-Cruise control fault
-Fuel pump fault
-Drive Control System fault

Ha sokáig próbálkozom, eltűnnek a hibaüzenetek, ekkor a fordulatszámmérő önindítózás közben kb 250-es fordulatnál áll, de a motornak nincs más hangja mint előtte tehát szerintem nem kapja fel egyáltalán. Egy pár hete csinálja de eddig mindig beindult többszöri indításra, most viszont teljesen elment... Az akssi jó, új, most fel is töltöttem, azzal gond nincs. Nov 5-re kaptam csak időpontot Wallistól, pedig bent voltam náluk, ott sem indult csak kb 10 perc próbálkozás utána, de nem tudtak vele foglalkozni akkor.
Amúgy eddig ha beindult és mentem vele kb fél órát akkor onnantól kezdve egész nap hiba mentesen és mindig pöccre indult, hibaüzenetet sosem dobott.

Valaki tudnak esetleg segíteni vagy valami ötletet adni, mi lehet a gond vagy esetles találkozott hasonló esettel?

Előre is köszi!




-Fuel pump fault

BarG Elküldve: 2010-10-28 18:14 Turbo

[quote="csanko"]hello!

na ilyet ne lásson senki a salyát autóján!!!
persze másén se!!!
Ez a turbóhiba, tehát ha valaki kicsi füstöt lát meg pici szagot érez az még nem jelenti azt hogy kuka a turbó.Ezeknek egy csomómás magyarázata van(kipufogó, porlasztó, tömítés stb.)
nem kell egyből a turbóra gondolni, persze az is okozhatja.


YouTube videó

YouTube videó



Jól sikerült csiptuning után .... Meg-ne-mondjam-melyik-cégtől-
Nálam pont ilyen volt, csak nem állva, hanem haladva. Off autó.

BarG Elküldve: 2010-10-20 21:30 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

lbalog írta:
BarG írta:
lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Tudtommal az E60 semmivel sem problémásabb, mint az E46. Viszont minden alkatrész húzósabb árban - mivelhogy ugyebár luxusautót vettél! Az 525d-k egy része újabban ugyanaz a 2993 cm3-es motorokal szerelt, mint a 30d-k, csak más a turbóverzió meg egy pár kiegészítő és gyengébbre van hangolva. Szerintem nincsenek egetverő különbségek ezek az autók között műszakilag, sokkal inkább a szerencséd számít, hogy milyen gazdától fogod ki az adott példányt.
Másik a pszihés hatás, ha E60-at veszel, akkor piszok burzsuj leszel sokak szemében, sokkal burzsujabb, mint egy E46-nál, pedig lehet, hogy az E46 volt a drágább.


Nos, hasonló a véleményem, de mivel az E60-ast nem ismerem, így nem tudok esetleges létező típushibáról /mint pl a légtömegmérő az e46-nál/. Ezért is érdeklődöm, a tulajok hátha kiokosítanak.
Egyébként szerintem nincs jobb "pilótafülke" mint az e46 belseje, de sajna kicsit szűkös a hátsó tér, ezért szemezek az E61-el, aminek viszont kevésbé tetszik a belseje /pedig azt fogom nézni sokáig/. Motorból pedig egyéb okok miatt csak D-jöhet, de onnan a 20d-től bármi megfelel.
köszi a tanácsot


Nem hinném, hogy a légtömegmérő típushibás lenne. 207e km óta járok vele, gond nélkül. Inkább nézd át a "típushibás " topikot, ott sokminden le vagyon írva. Sokkal több, mint amit itt várhatsz.

BarG Elküldve: 2010-10-20 19:20 Vásárlás előtt: 25d vagy 30d?

lbalog írta: Sziasztok!
Alapvetően abban kérném a szakértést, hogy a 25d vagy a 30d lenne a megbízhatóbb motor /nyilván ugyanazon futásteljesítmény mellett/?
Persze autója, gazdája válogatja, de azért valami támpontot mégiscsak tudnátok adni.
Az pedig nem lenne rossz dolog, mivel kocsicserén gondolkodom.
Anyagi okok miatt max 4milla amibe bele kell férjen a gép, az évjárat így a 2004-2005 körüli kocsikra redukálódik. 3 jelölt van: E46 330D/150kw/kombi, E61 525d, E61 530d. Szigorúan manuális váltóval /meg egy csomó apróság amihez a mostani már hozzászoktatott /.
Szerintetek?
thnx


Tudtommal az E60 semmivel sem problémásabb, mint az E46. Viszont minden alkatrész húzósabb árban - mivelhogy ugyebár luxusautót vettél! Az 525d-k egy része újabban ugyanaz a 2993 cm3-es motorokal szerelt, mint a 30d-k, csak más a turbóverzió meg egy pár kiegészítő és gyengébbre van hangolva. Szerintem nincsenek egetverő különbségek ezek az autók között műszakilag, sokkal inkább a szerencséd számít, hogy milyen gazdától fogod ki az adott példányt.
Másik a pszihés hatás, ha E60-at veszel, akkor piszok burzsuj leszel sokak szemében, sokkal burzsujabb, mint egy E46-nál, pedig lehet, hogy az E46 volt a drágább.

BarG Elküldve: 2010-10-10 20:38 Egr szelep

wizzaerr írta: Sziasztok!

Utánaolvastam az egr szelep tisztításnak és tegnap rászántam magam a műveletre. Elég gyalázatosan nézett ki...petróval,ronggyal,csavarhúzóval, fogkefével kb. 1óráig tisztítottam, aztán visszaszereltem. A 3 csatlakozó cső közül a két nagyobb átmérőjűt a bilincsekkel visszatettem, de a kis csőről elfeletkeztem és úgy mentem vele néhány km-t. A motorelektronika visszajelző lámpa kigyulladt akkor jöttem rá, hogy mi lehet a gond. Visszatettem a kis csövet is(talán vákumcső lehet a neve?) ,de a lámpa nem aludt ki.
Töröltetni kellene a hibajelet? Vagy a vákumcsővel lehet a baj, talán megrepedt?
Este utazni szeretnék kb 180km-t, nekivághatok így?
Heeelp please!


Ha a hiba nem áll fenn, némi idő után magától eltűnik a hibajel.
Amikor dugózni próbáltam az EGR-t, én is kaptam hibajelet. Kiszedtem a dugót, simán elment a sárga lámpa néhány perc után.

BarG Elküldve: 2010-10-06 18:57 Társalgó

YELLOW írta:
hancurozo írta: A 3. képen szereplő BMW köztünk van? http://www.kemma.hu/komarom-es...pel-331787
Végre nem csak a BMW-t említik márka szerint, hanem az off autókat is.


az a 3. kép már nem tudom hanyadjára van fent, már legalább itt az oldalon is láttam 3x...
vagy már többször megbüntették ugyanott, ugyanígy




Hát igen, ezekből a pénzekből már valódi lézerblokkolóra is futotta volna.

BarG Elküldve: 2010-10-05 21:02 alapjárat leesik, ingadozik

Joni írta: sziasztok, nekem olyan gondom van hogy alapjaratban ingadozik a motor nem folyamatosan hanem nagyjabol ugyanolyan idokozonkent (kb. 2percenkent) a muszerfalon semmi jele az ingadozasnak a tu nem mozdul. csak hallom amint picit veszit az alapjaratbol par pillanatra majd ujra helyre jon. az (EGR levan zarva) de nem hiszem hogy ez lenne az ok. valakinek valami otlete?


Klímakompresszor?

BarG Elküldve: 2010-10-02 23:14 Olajzabálás

kempelen írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

Segitségeteket kérem!

2004es 320d-m van 133 000kmrel.
Olajcsere után 6000kmrel minimum szintet jelzett a nívópálca. 1liter olajat beletöltöttünk amit kb.1 hét alatt bezabált.Emellett kegyetlen lila füstöt ereget a kicsike.
Továbbá a turbo 2 alkalommal is vacakolt,vagyis menet közben elvesztette az erejét majd a következő beinditásnál már ismét erőre kapott mintha semmi baja nem lenne.
Nemtudom van e összefüggés a dolgok között.

UI. Szeged környékén megbízható jó szerelő?

Köszi,Lacek


Vegyétek le az EGR szelepnél a nagy vastag fekete csövet, amely az intercoolertől jön.
Nézzétek meg olajos e a belseje.



Nem sokat fog ez mondani neki. Az én szívócsövem null km-es kora óta enyhén olajpárás, és 15 000 km alatt mindössze 2-3 mm olaj fogy a nívópálcán. És a turbócserém után se változott a helyzet.

BarG Elküldve: 2010-09-28 19:55 Autóvásárlás

Húúú, az nem semmi gép volt.
Az előző gépemet eladtam, a bömös még nem jött meg - egy ilyet kaptam , vagy 3 hétre használatra. Nem tudom, tizenhány éves volt, a fele ménes is elszökött, de minden!!! működött rajta. Csak nem ment.




m_attila írta:
518i e34 be volt....


m_attila


hil írta:
bmw320d4 írta:

Már csak ezt nem értem, hogy az E39-et miért nem szerelték az egynyócas 16i-vel, ha lenyomja az M52-es 150 lovas 20i-t? Talán nem vették észre a gyárban?


Volt 5-ös BMW 518(talán e39) 1,8-as motorral!!!!





BarG Elküldve: 2010-09-26 12:35 Ékszíj tárcsa

Tele van a hócipőm ezzel az ékszíj tárcsával!!!
Tavaly cseréltem - 40 000 km - és mivel nyikkan a motor leállításkor, voltam szerelőnél, aki ékszíjcserét javasolt, valamint megnézte a szíjtárcsát is és azt mondta, hogy már nem tökéletes. Pedig gyári lett tavaly feltéve. Most bele kell törődni, hogy egy fos konstrukció, vagy lehet valamit tenni? Láttam már, hogy van cég Mo-on, akik felújítják, vagyis ha a fém sértetlen, akkor megvulkanizálják - valaki csináltatott már ilyet? Vagy ismer valaki tartósabb konstrukciót?

BarG Elküldve: 2010-09-26 12:16 320d Motor

bmw320d4 írta:
ember84 írta:
Akkor is cseréljek olajat,ha turbó levétele előtt 500km-rel volt,és a turbó még üzemképes volt a levételkor,csak már hangosabb volt a kelleténél,azért lett cserélve.


Szerintem felesleges.



Minden turbócserénél előírják.
Ettől függetlenül én se cseréltem, amikor kiderült, hogy csak hobbyból váltottam újabb turbóra.

BarG Elküldve: 2010-09-25 23:34 Autóvásárlás

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: lenne egy sztorim, aminek tanúja van, de már le sem merem írni. pedig én voltam az aki a legjobban meglepődött, aztán egy sebességmérő berendezés (nem traffi) is alátámasztott. majd eccer lehet leírom, ha lesz hangulatom hozzá.

nyugadalmas jó éccakát!



Írd le léci! Léci léci léci! 250 tempomat? na! megöl a kíváncsiság!



gyorsulásról van szó. ment előttem egy haver, megálltunk zebránál, én mögötte. elindult, mint az állat sziszegés picsamegülés, szal nyomta neki, én meg simán tartottam. majd másnap egyik helyen kanyarodott ki a kereszteződésből egy olyan útra, ahol van mérő. kb 10-el gurulva jött majd úgy gyorsított. amikor láttam mit ment, utána én is megpróbáltam. álló helyzetből gyorsítottam, és amit én láttam sebességet az 10km/h-val volt lassabb mint az övé, de a köv értéket már nem láttam, pedig az jobb lehetett, tehát kb 5-tel mehetett jobbat sacc. azt nem írom le hány lovas autó volt a másik, alapból nem kevés, de van rajta okosítás nem kicsi... mondom vagy valami nem oké azzal a géppel (pedig jónak tűnt) vagy nem értem. nem kamuzok.

amúgy eddig 210-ig húzattam GPS-szel mérve, de még volt kb 500 fordulatom, de jött a vasúti átjáró

nah mentem tényleg, holnap meló, túlóra yeah!



Hali,
Miért nem az M30-on tesztelsz? Ott van egy köpésre és mérni se szoktak rajta. Muhi-Miskolc között az elmúlt 6 évben nem találkoztam méréssel a sztrádán, a normál országutakon meg naponta többször is. Forgalom se nagyon, néhány frekventált időszaktól eltekintve - pl péntek du - ott aztán el lehet ereszteni a gépet, hogy mit tud.

BarG Elküldve: 2010-09-20 18:52 Féktárcsa és fékbetét

Bimmerman87 írta: Sziasztok! Eljött hat a betét csere nálam is. MEYLE betéteket rendelte,viszont nem vagyok biztos benne,h jó is. Még az is ködös,h a gyári M packet-al mások a betét paraméterei,mint egy sima 330d-nél?


Jól értettem?
Először rendeltél, aztán kérdezel?
Ha mégse jó, akkor kidobod?

BarG Elküldve: 2010-09-16 18:34 Autóvásárlás

SoundkeY írta:
Pomk írta: Köszi!

Hasonló évjáratú autókban is ennyi km van. Bár ez nem jelenti azt hogy, nem kamu. :S
318d és 320d közt csak a motorban van különbség? 320d-ből úgy látom nagyobb a választék.
Érdemesebb 320d-t vásárolni? Árban nem nagy a különbség.



....én nem vennék 318d-t


Egy mai 318d leveri a három szériával ezelőtti 320d-t. Egy mai 320d tud annyit, mint három szériával ezelőtti 330d ......