Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2016-09-25 18:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lacos76 írta: Sziasztok!
Néhány beállítás módosítani szeretnékaz E46 318i touring fl-ben a GM5-ben NCS expert és NCS Dummy -val, de a következő problémába ütköztem. Az NCS expert a CDB name GM5.C04 viszont mikor F3 execute Job akkor már GM5.C05 és a Dummy is a GM5.C05-öt engedi állítani. A .TRC fájlokat viszont hiába írom akármelyikre nem történik meg a kódolás. Ugyan ez a helyzet az AKLSZ-nél is.Az AKMB egyezik ott működik a kodolás. Segítsetek mi lehet a gond?



Dummy helyett,próbáld total commanderrel átírni.

Bero Elküldve: 2016-09-22 22:04 bc

lantika írta:
Bero írta:
Firebird írta:
lantika írta:
jeas írta:
lantika írta:
jeas írta: Sziasztok!
E46 coupemba szeretnék BC kapcsolót tenni, mert még nincs benne.
Jól hallottam, hogy fel kell programozni? Vagy egyszerűen Plug&Play megoldás lenne?
Valamint az E46 és E39 ugyanaz a BC kapcsoló?


Igen ugyan az e39,e46,e38,x3,x5. Programozni kell,amit Te is meg tudsz csinälni,ha van käbeled+programod. Programozäs kb 3 perc.


Értem, nagyon szépen köszönöm!
Ez jó hír, mert kábelem van van hozzá. Esetleg leírást, vagy egyéb segítséget kérhetnék a programozásához?


NCS experttel GM5-ben "BC_nicht_aktiv" ---> "BC_aktiv"


Üdv.NCS epertben nem jutok be a Gm 5 be nem találom


GM5-ben? Ott nem fogod megtalálni... Van itt baj,inkább a kmb-be keresd




Valoban AKMB-ben van. Elnezest.


Megesik bárkivel,jó szándék vezérelt

Bero Elküldve: 2016-09-22 10:21 bc

Firebird írta:
lantika írta:
jeas írta:
lantika írta:
jeas írta: Sziasztok!
E46 coupemba szeretnék BC kapcsolót tenni, mert még nincs benne.
Jól hallottam, hogy fel kell programozni? Vagy egyszerűen Plug&Play megoldás lenne?
Valamint az E46 és E39 ugyanaz a BC kapcsoló?


Igen ugyan az e39,e46,e38,x3,x5. Programozni kell,amit Te is meg tudsz csinälni,ha van käbeled+programod. Programozäs kb 3 perc.


Értem, nagyon szépen köszönöm!
Ez jó hír, mert kábelem van van hozzá. Esetleg leírást, vagy egyéb segítséget kérhetnék a programozásához?


NCS experttel GM5-ben "BC_nicht_aktiv" ---> "BC_aktiv"


Üdv.NCS epertben nem jutok be a Gm 5 be nem találom


GM5-ben? Ott nem fogod megtalálni... Van itt baj,inkább a kmb-be keresd


Bero Elküldve: 2016-09-18 20:37 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

rece65 írta: Hi all!

Utólagos beszereléshez jó lehet ez a megoldás?
Vagy ez nagyon gagyi?

Utólagosan gyári mennyibe kerülne?




Helló!

Szerintem ez nem dukál BMW-be. Én a gyárit javaslom. Kell hozzá két ülésfűtés lap,egy kárpitos aki beépíti,kábelköteg és egy másik középkonzolba való ülésfűtéses schaltzentrum. Árat nem tudom,sok mindentől függ.

Bero Elküldve: 2016-09-18 18:38 Egyenetlen alapjárat

liga86 írta: Sziasztok! Van egy olyan jelenségem hidegen indítva (16fok van) az alapjárat ugrál majdnem leáll felugrik 1500-2000-re és a hangja se túl szép 40mp 1p után mintha jó lenne, gyertyát este cserélek nem tudom mikori lehet benne, ha valakinek lenne valami tapasztalata vagy ötlete szívesen venném!! köszi
Még annyi hogy generátor szabadon futó csere esedékes és van is kicsi hangja már!


Szia. Elöször is egy gyári diagnosztika nem ártana.. Lehet légtömegmérő is stb,nekem például a kartergáz csövem ment szét és a cseréjével és a kartergázszűrő cserével megoldódott az alapjárati ingadozásom.

Bero Elküldve: 2016-09-18 18:35 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Helló! Nekem eddig volt 3 darab utólagos ''okos kínai'' fejegységem és eddig 5 embernek építettem már be. Ezek közül mind windowsos volt. Nekünk különösebb gond nem volt egyikkel sem. Hátrányok: a fénye gyenge ha hátulról süt a nap. rádióvétel NAGYON gyenge! Nekem ennyi a hátránya. Szép az illesztés,szebben szól a zene,a gps szuper, kb mindenben jobb a gyárinál... A gyári talán megbízhatóbb. Szeretem a tolatókamerát,és nekem úgy ment az e46-ba a zene,hogy SD kártyán voltak a számok és közben ment a navigáció és tökéletes volt! Több év múlva kiderül milyen a kínai A lényeg,hogy ne olcsót vegyél! Én a dynavint,eonon márkájút ajánlom,talán még a pumpkins-t.

Bero Elküldve: 2016-09-16 22:54 Mi lehet a baj?

Padre323i írta: Sziasztok!
Biztos valamit rosszul csinálok.
Bal első ablak nem akar automatán fel-le húzódni.Hogyan kell betanítani?A jobbossal semmi gond.


Szia! Tanítás (ha jól emlékszek): leengeded az ablakot és lenyomva tartod a gombot 10mp-ig,majd felhúzod és a végén felnyomva tartod kb 10mp-ig. Ha így se működik akkor lehet elromlott a becsípődésgátlód.

Bero Elküldve: 2016-09-13 07:32 Mi lehet a baj?

Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?

Bero Elküldve: 2016-09-12 20:12 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta: Sziasztok!
Lehet hogy visszatérő mérdés, de szeretném tőletek megkérdezni, hogy az E39 multikormánya stimmel-e az E46-ba? Ha van mülömbség akkor mik azok?

Nekem dupla indítós a légzsák a kormányban. Az E39-ben az lehet?

Köszönöm! Sziasztok!


Szia. Nem stimmel.

Bero Elküldve: 2016-09-05 18:47 Mi lehet a baj?

bikemano írta: Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!


Egy gyári BMW diagnosztikával kezdenék

Bero Elküldve: 2016-08-24 18:20 Multikormány beszerelése utólag...

Gabi írta:
lantika írta:
Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


PIN 37


Köszi valóban a 37-es volt a nyerő , de akárhogy nézem a fickó nem pontosan azt mutatja Na mindegy a lényeg hogy most már minden működik
Még egyszer köszi



Igen,mert a két fajta bekötési lehetőség van. Van egy amit kb az összes elektromos gázpedálosnál kell,ez a legelterjedtebb és van egy a 320D 150 lovas amit máshova kell,jelen esetben a 37-be.

Bero Elküldve: 2016-08-24 17:05 Multikormány beszerelése utólag...

Gabi írta: Sziasztok.
Bekötöttem a multikormányomat, a rádiovezérlés jol működik viszont a tempomatvisszajelzője nem jelenik meg a műszerfalon hiába kapcsolgatom. A lantika január 10-dikei hozászolásában találtam meg a megfelelő videót a bekötéshez mivel nekem is ilyen a motortérben a kötegelés. Szerintetek a szaki hányas számú lukban lévő vezetékhez forrasztja a kék vezetéket? / 33-45-ig van / És miért forrasztja? Nekem volt rajta csati és csak simán beledugtam.Lehet hogy rosszul láttam hogy a 35-öst mutatja, és azért nem működik minden??


Szia!

Szolnokon betudom neked kötni.

Bero Elküldve: 2016-08-20 09:20 help:)

Scarface2611 írta: sziasztok! kis segítséget kérnék. e46 compactomon kormánymű csere után sárga felkiáltó jel és dsc jel világít, nem tűnik el. mi lehet a baj ??


Üdv. Egy diagnosztika nem ártana. Egyébként kalibrálni kell a kormányszögjeladót.

Bero Elküldve: 2016-07-30 23:37 Kormany problema

Fregus írta: Sziasztok!

A mai nap elindultam minden gond nélkül a 2004-es évjáratú 525d kocsimmal és úgy néhány perccel az indulás után egy gyors hibakód villant fel piros akku jellel "charging failure" majd egyből el is tűnt és nem jelent meg többet. Ezt követően a kormány szervója megszűnt teljesen, és égett szag terjengett a motorházban, de füst nem volt. Ha beindítom a kocsit semmilyen hibakód nincsen, de a szervo az továbbra is halott.
Van valami ötletetek, hogy mi lehet a baj?

Előre is köszi!


Generátor feszültségszabályzó vagy maga a generátor.

Bero Elküldve: 2016-06-06 20:57 riasztó gond

Pitykoo írta: Hali!
Hétvégén vagy 3-4 alkalommal megszólalt a riasztó a kocsiban és nem tudom miért!
Van rá valami lehetőség hogy kiolvassam mivel volt a gond?!
Előre is köszi!


Helló!

Igen,van rá lehetőség,gyári diagnosztikával ki lehet olvasni,mi a hiba,miért szólalt meg.