autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2017. március 16. csütörtök, 20:59


Sziasztok.
Fenyeztettem egy bal elso ajtot,ami nincs lerohadva stb...
A 51338194695 cikkszamu ajtokedert at lehet ragasztani ?Van valami trukk vagy ragaszto ami megfogja az uj ajton?Vagy mindenkeppen vegyek ujat?
Bar vettem ketfele ketoldalas ragasztot de nem nagyon bizom benne.
Addig nem belezem at a cuccokat bele amig a gumi nincs fent.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. augusztus 20. szombat, 09:20


Scarface2611 írta: sziasztok! kis segítséget kérnék. e46 compactomon kormánymű csere után sárga felkiáltó jel és dsc jel világít, nem tűnik el. mi lehet a baj ??


Üdv. Egy diagnosztika nem ártana. Egyébként kalibrálni kell a kormányszögjeladót.

Scarface2611
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2003

státusz Scarface2611

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. augusztus 19. péntek, 23:49


sziasztok! kis segítséget kérnék. e46 compactomon kormánymű csere után sárga felkiáltó jel és dsc jel világít, nem tűnik el. mi lehet a baj ??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. augusztus 18. csütörtök, 09:55


Előző hsz-omban linkelt videó végén,mikor a srác nyitogatja az ajtót próbaképpen,akkor van egy kis nyikkanás,amikor meghúzza a kilincset.Na nálam is ez a hang volt.Ez a rugó lehet,ami visszahúzza a kilincset.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. augusztus 18. csütörtök, 08:56


https://www.youtube.com/watch?v=RotXEYsDtdo

Ez egy másik megoldás,de ez szerintem túlzás...Mármint gumikalapáccsal,és csavarhúzóval nekiesni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. augusztus 18. csütörtök, 09:02

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. augusztus 18. csütörtök, 08:53


Beragadt a kilincsem egyik nap.Nem mozdult a külső kilincs.Belülről kinyitottam az ajtót.Ezután működött,csak recsegett,mint a fene valami.Mintha a kilincs rugója lett volna az,így hangra.Leszedtem a külső kilincset,és megpucoltam,plusz befújkáltam zsírral a cilindert is(mondjuk száraz volt már,ráfért).Előtte egy sprickával lefújkáltam vízzel kézben tartva.Jó sok trutyi kifolyt belöle!Ezután zsíroztam,jól átmozgatva a mechanikáját.Lepucoltam a karosszériát is,meg a gumikat,amik a kilincs alatt vannak.Most már szépen jár a kilincs,és nem is recseg.Ha egyszer több időm lesz,majd megcsinálom az összes zár mechanikáját(pucolás,és zsírzás),csak ahhoz le kéne szedni az ajtókárpitot,párazárót,meg új patentok is kellenének akkor...Egyenlőre segített ez a kisebb pucolás!Hátha valakinek hasonló a gondja.

A kilincset elvileg lehet állítani egy kis csavarral,ha nagyon nehezen nyílik az ajtó.Nálam felfelé nyílós a kilincs.Sok e46-on hagyományos.Én semennyit nem tudtam tekerni ezen a csavaron egyik ajtónál sem,ami a videóban van.De másnak esetleg hasznos ez a videó.

https://www.youtube.com/watch?v=1hT9E-BQOJk

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2016. augusztus 17. szerda, 12:48


Bitu79 írta:
Coyote írta: Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket


Kösd le az akkut,hátha az reseteli.

https://www.youtube.com/watch?v=qXKq0Q54L90

Közben megtaláltam,hogy kell szervízt resetelni:

https://www.youtube.com/watch?v=Ik_ChXTAC4w

Ha service reset után is világít,akkor nem tudom.Mondjuk sok jót nem jelenthet az a lámpa...Lehetséges,hogy nem az olaj miatt ég.



Annyira rájöttem már, hogy a check engine az emissziós problémák miatt jöhet fel, és csakis gépre kötve lehet eltüntetni. Állítólag bemajrézhatott azért is, mert sokáig állt a kocsi, és most a leült zacc odapörkölt a szenzoroknak, és reset után nem is jön talán vissza. De rühellem ezt, a legutolsó benzines kocsimban is folyton buziskodott a check engine lámpa a lambdaszonda meg a légtömegmérő állandó egyet nem értése miatt... Remélem ez most nem az a szopóroller lesz.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. augusztus 16. kedd, 23:34


Coyote írta: Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket


Kösd le az akkut,hátha az reseteli.

https://www.youtube.com/watch?v=qXKq0Q54L90

Közben megtaláltam,hogy kell szervízt resetelni:

https://www.youtube.com/watch?v=Ik_ChXTAC4w

Ha service reset után is világít,akkor nem tudom.Mondjuk sok jót nem jelenthet az a lámpa...Lehetséges,hogy nem az olaj miatt ég.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. augusztus 17. szerda, 00:58

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2016. augusztus 16. kedd, 19:16


Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Tigi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. január 04. hétfő, 21:24


Sziasztok!
SOS-be kellene nekem egy komplett e46 320d motor! 2000-es évjárat. 136 pacis!
Ha valakinek van eladó kérem jelezze!
Persze ne csillagászati áron!
Köszi mindenkinek!
Robi!

Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2016. január 04. hétfő, 09:23


Methos írta: Sziasztok,
Egy videót szeretnék veletek, meghallgattatni. Bármi ötlet jó lehet.
e46 2001 320i.
görgők jók. Visco vadi új.
A link neve

Köszi!


Ha valaki ilyen hibába futna bele, közben kiderült a para:
- Görgö feszítő okozta a hangot.

Persze tönkre vágott két görgőt és a generátort is kellett felújítani miatta, de a probléma gyökere a feszítő maga volt....


Methos
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Methos

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 183

Elküldve: 2015. december 11. péntek, 11:45


Sziasztok,
Egy videót szeretnék veletek, meghallgattatni. Bármi ötlet jó lehet.
e46 2001 320i.
görgők jók. Visco vadi új.
A link neve

Köszi!

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 21:14


Szzaassszzaaa írta: Sziasztok megtudja vki mondani,hogy keresek rá erre a kábelre,mert ami megy a turbóhoz le fél úton meg van égve


gyári számot esetleg nem látni rajt valahol?
ha nem akkor szerintem itt próbáld meg képek alapján megkeresni hogy hol helyezkedik el a kábel és az ábrán ha megtalálod akkor utána alul ott a száma meg a neve én is így találtam meg az enyémhez az egyik kábelt hogy mi az pontosan és rendeltem helyette újat

http://realoem.com/bmw/select.do
http://bmwfans.info/parts-catalog/

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz pegnos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 20:23


Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy amikor bemelegszik az autó, alapjáraton az adagolóból nyikorgó, zörgő hang jön mint amikor egy csapágy megakar szorulni, ahogy egy kis gázt adok elmúlik. Mi a teendő ilyenkor, hogyan lehet ezt orvosolni? Egyébként az autó szépen megy, könnyen indul.

Köszi előre is a segítséget!

Szzaassszzaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Szzaassszzaaa

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2014. augusztus 01. péntek, 19:09


Sziasztok megtudja vki mondani,hogy keresek rá erre a kábelre,mert ami megy a turbóhoz le fél úton meg van égve