Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2011-09-04 20:24 Fóliázás

nickname írta:
Coyote írta:
Bero írta:
Coyote írta: Nagyon tetszik a legújabb 3 sedan hátsó lámpája, és jutott eszembe, hogy a faceliftes hátsó lámpámat is hasonlóan széppé tehetném, ha piros fóliát tennék a fehér részre. Persze a tolatólámpának hagynék egy kis fehér csíkot, mint az új lámpákon.

Mit gondoltok, jó ötlet? Esetleg valaki csinált már ilyesmit?


Ezt nem nagyon értem Neked keresztcsíkos,ugye. Tehát az egészet pirosra akarod,és csak egy kicsit hagyni a tolató fehér lámpának? Indexel mi van?


Minden piros lenne, index is (a sárga izzó így is érvényesülni fog) csak a tolatólámpára vágnék egy szűk ablakot a fólián.


persze az NKH, vagy a POLICE meglátja és helyszínen agyonlőnek érte


kb

Bero Elküldve: 2011-09-04 15:38 Fóliázás

Coyote írta: Nagyon tetszik a legújabb 3 sedan hátsó lámpája, és jutott eszembe, hogy a faceliftes hátsó lámpámat is hasonlóan széppé tehetném, ha piros fóliát tennék a fehér részre. Persze a tolatólámpának hagynék egy kis fehér csíkot, mint az új lámpákon.

Mit gondoltok, jó ötlet? Esetleg valaki csinált már ilyesmit?


Ezt nem nagyon értem Neked keresztcsíkos,ugye. Tehát az egészet pirosra akarod,és csak egy kicsit hagyni a tolató fehér lámpának? Indexel mi van?

Bero Elküldve: 2011-09-04 13:40 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

csmester írta: Üdv mindenkinek.

Klubos rendszámtábla keretet szeretnék, újat vásárolni. Valakinek elfekvőben 2db?
Mi ennek a menete?

Köszi.


Nem ide tartozik,de grat az ültetéshez,szép lett! Te raktad bele?

Bero Elküldve: 2011-09-02 14:19 légzsak_

kempelen írta:
tarkanyif írta:
Tano írta: A szervízmenü kettes pontjával tudsz nézni műszerfaltesztet, azzal kiderül, hogy minden működik-e.


már ezzel kezdtem, hogy teszteltettem az órát!

Csak okulásul mindenkinek!
A hiba az volt, hogy v.mi agyonművelt szakbarbár nem akart foglalkozni azzal, hogy ülésfoglaltság érzékelőt javítson vagy cseréljen, hanem nem egyszerűséggel--- beleszabott egy darab kartonpapírt ----az órába, hogy ezzel takarja ki a led világítását.
eszem megáll!!!
és ha v.ki élete múlik ezen??


Sajnos vannak ilyenek.

Viszont el ne kezdjetek magyarozni, mert az angol is ezt csinálja, nem is egyszer....

Légzsákvisszajelző, kipörgésgátló fekete szigetelőszalag darabbal kitömve, burkolat visszatéve...


lol! Pontosan! Haverom 320D-je is ilyen volt,rátették diagra,légzsák hibát írt ki,de nem világított a piros lufilámpa! Gondolkoztunk,mi lehet a baj,utána gondoltuk szedjük szét a műszerfalat,hátha bár kétlem,de kiégett a led.. Ok,szétszedtük és fekete szigetelőszalaggal be volt tömve a lufilámpa ledje,hogy ne világítson... Hihetetlen mik vannak

Bero Elküldve: 2011-08-31 00:28 Kasza mester 0670-5799225

Hori írta: E46 330I-MOTOR,KOMPLETTEN,KÁBELLEL,VEZÉRLŐVEL,GYUJT.KAPCSOLOVAL,EWS,ELEKTROMOS GÁZPEDÁL,ORAEGYSÉG PANEL.170E.KM.-ES MOTOR.

ÁR:220000ft





Beszerelést is vállaltok? Köszi

Bero Elküldve: 2011-08-30 18:48 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.



Üdv! Na sikerült és le tudtam venni a szelepet. Jó bennt volt,de rá tudtam tenni a keréknyomás ellenőrzőt kúton. Elmentem 3 kútra is,rádugtam a mérőt,beindítottam a motort,forgott alapjáraton,vártam és mind a 4 helyen 0-t mutatott a mutató! Levettem a kábelt,és nem folyt belőle benzin! Viszont beindult a motor és járt is.. Ez mi lehetett? Már nagyon nem vágom,segítsetek! Köszi!

Gondolom nem jó rá a sima ,vannak ehhez adapterek,az igazi nyomásmérőhöz. Látod nekem mérte,ott a képeken,lehet neked más a szelep kivezetés. Belenéztél,hogy milyen? Még a szeleptűt is láttam benne ( mondjuk nekem elöl van ) ha benyomtam volna spriccelne a benzin belőle. Mint egy gumi szelep. Megnézted milyen? lehet mélyebben ül a szelep,és nem tudta lenyomni.



Hát,belenézni nehéz,mert nagyon benn van a motoron,így nem látható! A szelepet is épp,hogy rá tudtam dugni! viszont ráment,bekattant a szelepzár csak nem jött belőle benzin,de tényleg úgy néz ki mint a gumiszelep! Tanácstalan vagyok,ilyen esetben mi a teendő? Próbáljam benyomni,hátha jön belőle brenya? Köszi!!

Bero Elküldve: 2011-08-30 14:01 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi


Az faszaaz pont úgy néz ki,mint egy autógumi szelep az nyomásszabályozó szelep, azért néha nézhetnél robbantott rajzot,mielőtt szanaszét csavargatsz mindent.Hát reméljük nem lett semmi baja. Azért az nem úgy néz ki,mint egy szelepsapka kupak,nem tudom minek nézted
Amúgy nem hiszem,amíg falsot nem szív.Gondolom eredetileg az is csavarással jön le,ha cserélik.



Üdv! Na sikerült és le tudtam venni a szelepet. Jó bennt volt,de rá tudtam tenni a keréknyomás ellenőrzőt kúton. Elmentem 3 kútra is,rádugtam a mérőt,beindítottam a motort,forgott alapjáraton,vártam és mind a 4 helyen 0-t mutatott a mutató! Levettem a kábelt,és nem folyt belőle benzin! Viszont beindult a motor és járt is.. Ez mi lehetett? Már nagyon nem vágom,segítsetek! Köszi!

Bero Elküldve: 2011-08-29 22:53 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!


Nézted a 14- est szerintem nálad az lesz az. Az injektor csövön van,írja is CAP sapka, tető, nekem is azt írja rá,a lecsavarható sapka,meglehet venni hozzá,mint az autógumi szelephez.Nincs is mái ilyen jellegű dolog az injektor csöveden.Nem tudom miket akartál leszedni.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_valve/

Látod egy 2000 motornál már itt van,a 2-es a szelep. Nálam is itt van elől.
http://bmwfans.info/parts/cata...on_system/


Fasza,én az első képednél a 8-ast kezdtem csavarni és csodálkozok,hogy nem jön le Ez jó segítség volt,Anubisz! Köszönöm szépen! Baj lehet abból,hogy minimálisan elcsavartam a 8-as alkatrészt? Köszi

Bero Elküldve: 2011-08-29 16:36 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!


Bero ,mértél ma benzinnyomást?


Hali! Hát amit kaptam mérő,az sz.r volt,nem is működött! Benzinkútra elmentem de ott ilyen 3 méteres kábellel lehet mérni és másik helyre ahova mentem ott meg nem engedték! Így jártam De,ezt a szelepet amit le kell venni,akkor sem értem! Van 2 darab is a motoromon,egy belül mélyen ami csavarós (menetes kicsi és nem lóg ki belőle kábel,és van egy a másik ugyanazon a vonalon ami nagyobb,az is fémes,de alig lehet lecsavarni és egy vékony fekete kábel jön ki belőle a motorba! eszméletlen idióta lehetek,de nekem nem akar lejönni,mert nem csavaros! Kb semmit nem tudtam ezen tekerni,pedig gondolom ez utóbbi ''fémes'' valami lesz amit le kell szedni,de nem akar lejönni! Se menet rajta semmi! Bocs,az értetlenkedésért,de nem akarom elb.szni!

Bero Elküldve: 2011-08-29 13:07 Valaki segítsen

szeda írta: Sziasztok,


Tegnap hazafelé kigyulladt a sárga lámpa hogy kevés a hűtővizem.Megnéztem de nem kevés.A lámpa akkor gyullad ki ha bemelegszik a motor.Reggel hideg motornál normális volt a vízszint.Nem melegszik, minden jól működik.Mi lehet a gond? (a kocsi 2002-es 320D de szerintem ez mindegy)



Lehet szétment a hűtővíz szint érzékelőd!

Bero Elküldve: 2011-08-28 22:28 angel eye

Tiba írta:
gyurci0422 írta: Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy az 530d böminek a négy kör helyzetjelzőt ki lehet cserélni fénycsövesre valahogy vagy ledesre?Mert most ugy van hogy üvegszállak viszik benne a fényt körbe és ugy veszem észre hogy elég gyengék már.


e60ba nem lehet ccfl-t tenni, csak izzót cserélni ledesre.
Itt pl lehet kapni:
http://auto-motor.vatera.hu/al...99856.html


Na,wazz! Azt hittem E39-es 5-ös BMW-je van Kicsit elnéztem,elnézést

Bero Elküldve: 2011-08-28 21:41 angel eye

gyurci0422 írta: Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni hogy az 530d böminek a négy kör helyzetjelzőt ki lehet cserélni fénycsövesre valahogy vagy ledesre?Mert most ugy van hogy üvegszállak viszik benne a fényt körbe és ugy veszem észre hogy elég gyengék már.


Itt nézelődj! Itt tudsz ledeset is berakni meg CCFL-est is. http://autohifi-tuning.shp.hu/...=angel_eye

Bero Elküldve: 2011-08-28 21:29 alapjárat leesik, ingadozik

gyurci0422 írta: Sziasztok!
Van egy 530D bömbim és olyat észlelek rajta menet közben hogy a fordulat ingadozik és ezt észre is veszem a motor járásán mert olyankor mintha meg akarna torpanni.Vagyis motor is olyankor mintha erőlködni akar de ez csak egy pillanatig van.Ehez lehet köze a légtömegmérőnek?Mert már próbáltam kitisztitani de nagyon nem lehet szétszedni mert egybe van öntve.


Igen,a légtömegmérő szokott ilyet csinálni! Húzd le a légtömegmérő csatiját,és ha úgy minden működik akkor csere! Nekem ez volt a gond

Bero Elküldve: 2011-08-28 19:12 Valaki segítsen

anubisz írta:
Bero írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!


Van egy szelepsapka rajta,fémből,azt kel lecsavarni,az a méret mint a kerék szelepé,rá is megy.


Igen,fém ''bütyök'' van rajta,tehát akkor csavarni kell! jól van,köszönöm a segítséged ismét! Holnap meg is nézem! Esetleg,ha Szolnok felé jársz,írj és meghívlak valamire,annyit segítettél már

Bero Elküldve: 2011-08-28 13:37 Valaki segítsen

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
anubisz írta: Hát úgy azt nem tudom,hogy mükszik, mikor így kúton méred,mert biztos nem örülnek,hogy benzin megy a gépbe,vagy miegyébb, meg azért a burkolatot le kell csavarozni,na meg sok kúton eleven nem mér pontosan a gép.Nekem nemvolt levegőre kötve,csak úgy simán raktam rá. Nekem itt azt írták 3 Bár a normális nyomás,+,- 0.2,0,5 vagy mi,nem-tudom most pontosan,de az enyém az pont 3 Báron állt. Meg sem mozdult a mutató,tehát nem ingadozott a nyomás sem.




http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...73603#p116


Hancurozó meg 3 Bárt írt +/- 0.2 Bar nekem is 3-at mutatott,már terhelés alatt nem néztem,csak alapjáraton,nem akartam éjjel bőgetni a garázsba,


Köszi az infót! Nekem nincs motorburkolatom (így vettem) tehát egyszerű lenne a művelet! Megpróbáltam levenni ezt a szelepet de nekem nem akar lejönni! Ti hogy szedtétek le,hogy lemérjétek? Nagyon amatőr kérdés tudom,de nem akarom szétcs.szni! Mára tudok szerezni ilyen mérőt,úgyhogy kíváncsi vagyok,csak le kéne venni azt a rohadt szelepet Köszi a sok segítséget!