BetyarKing Elküldve: 2013-08-04 10:34 Chip tuning
Striker írta:BetyarKing írta: Sziasztok kéne nekem egy olyan ember aki csinált már átalakított benzines szívó motort kompresszorosra és a motor vezérlőt hozzá tudja írni .
és olcsón dolgozik és megbízható ,
Üdv : Betyár
köszönöm válaszotokat
Szia
Sztem ő megtudja oldani ott van az elérhetősége:
http://www.onlinetuning.hu/
köszönöm Striker , mindenképp felkeresem
lemaradt hogy nekem az autó mechanikusan kész " titánszikronos váltó , szintertárcsa ,1-tömegű lendkerék, m50 szívófej ,kompresszor, cooler, 80mm csövezés, 78mm direkt lefujo és egy 50mm lefújó vákumal szabályzott stb " minden alakítva semmi sem gyári
0,4baron (leszabályozva) "(ha direkt kötöm szabályzás nélkül akkor 1200 fordulaton van 1.3bár tölt eaton m112-es érdekeségböl iram )" mert induláskör 2,65sperr (6 csavaros ) megforgatja a 20"krom kereket ami 275széles és 3-dikba még nyikkantja kuplung nélkül
és forgatás közbe : 3 szor törte el a difi felfogató csavarját ami elöl van és nyírásba (M10 és 12,9 szakítószilárdságú) difit átfúrtam M12 és átmenővel rögzítettem 12,9 szakítót tettem bele eddig ez a megoldás jónak bizonyult,
lényeg:
a probléma a következő van benne egy afr mérő és látom 3000-es fordulat felet elfogy a benzin és torpan az autó pedig az injektor 250cm2-es próbálom e85 jobban pörög többet kell kapnia 30% "az megvan", kíméletesebb a motorral de se hogy se jó ha benzinnel megy köpi a gyertyákat ,"szedhetem szét" megoldás a motorvezérlő írása
szerintem erre kéne ember .
Üdv Betyár