Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2019-02-07 19:20 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta: Üdv! Egy 2001-es, E46 Compactom van, N42B18 motorral. Legelőször is azt szeretném róla mondani, hogy 5-ös sebességű manuális váltója van. Már a vásárlás után is észrevettem, hogy ha pl. teljes erőből nyomom neki a gázt, úgy 2000-es fordulat fele berezonál a kocsi, a vezetőülésből hallva a motor felől érzem a rezonálást, de mostanában néha sima sebességváltáskor történő gázadáskor is észrevettem enyhe rezonálást, ami nem mindig jelnetkezik. Esetleg valakinek lenne ezzel kapcsolatban tapasztalata?

Váltó tartó bak,és motortartó bak így elsőre szerintem.Ezekkel kezdeném.Esetleg még a kerekek felé nézz körül(felni,gumi).Ja és persze a futómű.Az e46-nak elég összetett.Sokat futott autóknak eléggé gatya szokott már lenni ilyen idősen...
Lassan vége a télnek,amúgy is aktuális átnézetni a verdát alulról,mennyire viselte meg a tél...Kis off:Az enyém ilyenkor a garázsban alszik téli álmot.Idén még ki sem vittem Havonta beindítom azért az akkumulátor miatt,meg pár centit odébb gurulok vele,hogy ne menjen gallyra a gumi,"oszt önnyi".

Bitu79 Elküldve: 2019-02-07 18:55 Mi lehet a baj?_

viktoriaorosz írta:
Bitu79 írta:
viktoriaorosz írta: Köszönöm a gyors választ. Nem, azonban a rádió kapcsolt le magától illetve amikor ki villan az ABS DSC és a kézifék visszajelző akkor a fűtés szokott lekapcsolni, az elektronikára gyanakszom.

Nem mostál véletlen motorteret?Akkor szokott ennyi minden hazavágódni...Ha nem volt ilyen,akkor is nekem eléggé beázás gyanús a dolog.Elég csapadékos az idő ugye...



Nem, nem mostam



Olvass mégegyet,mert szerkesztettem közbe.Azért csekkold le,amiket írtam...

Bitu79 Elküldve: 2019-02-07 18:46 Mi lehet a baj?_

viktoriaorosz írta: Köszönöm a gyors választ. Nem, azonban a rádió kapcsolt le magától illetve amikor ki villan az ABS DSC és a kézifék visszajelző akkor a fűtés szokott lekapcsolni, az elektronikára gyanakszom.

Nem mostál véletlen motorteret?Akkor szokott ennyi minden hazavágódni...Ha nem volt ilyen,akkor is nekem eléggé beázás gyanús a dolog.Elég csapadékos az idő ugye.Írtad is,hogy legutoljára esett,mikor produkálta a hibákat......Szerintem nálad beázik az elektronika a motortérben,illetve nézz körül a kesztyűtartó felett is a biztosítéktábla környékén.



Bitu79 Elküldve: 2018-08-27 04:26 Kuplung

BMW_Noob83 írta: Üdv!
Hát sok válsz nem érkezett, de mostanra egyre valószínűbb, hogy valóban kuplung hiba.
Jövő év elején megcsináltatom, akkor kiderül biztosra.
BMWblk írta: Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy 318i-s E46-osom, és egy elég rejtélyes hibajelensége van. Kb. fél óra dugóban való andalgás után szokott eljönni, ha sokat kell váltogatni, kuplungozni. Névleg az történik, hogy 1-es, 2-es fokozatban, ahogy engedem fel a kuplungot, az autó hátuljából (legalábbis én onnét vélem hallani) iszonyatos csattogás jön elő, mintha légkalapáccsal vernék a hátsó tengelyt. Tam-tam-tam-tam-tam. De tényleg nagyon hangos, nem ilyen finom vibráció, vagy halk hang, hanem istenes hangos.
Rövid távokon, illetve, ha pályán megyek vele, ahol nem kell sokat váltani, ott nem jön elő. Ami még érdekes, amikor egyesbe rakom a kocsit (de még nem indulok el, állok a kuplungon, csak sebességbe rakom) néha ad egy halkabb koppanás szerű hangot.
Szerelőnél már többször járt a kocsi, kicserélték a diffit, a hátsó felfüggesztés tartóit, valami Z kart, vagy mit, fékeket, és hardy tárcsákat, de a hibajelenség okára nem jönnek rá, mert pont akkor nem jelentkezik soha, amikor náluk van a kocsi.
Szerintetek ez lehet kuplung, vagy kettős tömegű lendkerék hiba??
Előre is köszi a segítséget!
Difi tartó szilent.De sokaknál a csere után is megmaradt a hang.Az enyém is kopog kicsit,ha rondán váltok... Difi kopogás

Bitu79 Elküldve: 2018-05-01 08:14 Fórum KERESŐ használata

Egyre több ember tesz fel megválaszolt kérdést,illetve az adott topikba nem illő dolgokat.Kéne egy admin,aki rendet tartana...Kezd tiszta összevisszaság lenni az oldal.Nem sértegetésből írom,de az emberek egyre butábbak...A keresőt észre sem veszik.A legjobban az fáj,hogy látszik az emberi butaság a topikban lévő kérdésekből is.

Bitu79 Elküldve: 2018-05-01 07:49 E46 coupe csomagtérburkolat

Gabesz1 írta: Sziasztok nekem bár nem cupem van hanem kombi
Új témát jelenleg nem tudok indítani.
Nos a következő kérdésén lenne mindenkihez aki tudna nekem ebben segíteni és előre is meg köszönném mindenkinek.
Tehát van egy kombi e46 tom.Mimor fel nyitom a csomagtartót maga az az ablak körüli műanyag rész hiányzik ami ien íves patentos belűlről.
Ha estleg valaki tudna egy bonto számot vagy ha valakinek van eladó kérem írjon mert meg venném.Köszönöm szépen.

Realoem-en nézd meg magad,esetleg a powerfanatics.hu-n a bontósoknál van ilyen használtban.
Nem baxogatásból írom,de ha lehet ilyen kérdésekkel nem kéne telerakni a fórumot szerintem.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-30 16:13 Segítsetek!

Azt találtam neten,hogy lehet még tükör mozgató motor,illetve tükör modul hiba is.Én a kábeleket ellenőrizném először.Lehet csak kontakthiba.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-30 16:05 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

bricktopm írta:
peti9577 írta: Sziasztok valaki tud nekem segíteni hogy a P0491 hibakód mit is jelent pontosan?

Hi. Valami EGR szelepes sz r ság. Bank1

Sokszor csak egy rossz vákuumcső okozza. Angol fórumtéma,Google fordítóval tök jól érthető...

Bitu79 Elküldve: 2018-04-30 16:02 radio probléma

Gabesz1 írta: Sziasztok! Nemrég lettem Bmw tulaj e46 320d 2003 as. Nos az a problémám hogy gyújtásra teszem a akkor szól a rádió valamikor az összes hangszórón de valmikor csak balSzia oldalt elől majd után csak hátul a csomagtartóban ott mindig szól, a balos hátsóban de mikor gyújtásra teszem akkor szól kicsit elől majd szép lassan el halkul.
Tanácsokra tapasztalatokra lennék kíváncsi köszönöm szépen.

Szerintem ezt így látatlanba senki nem tudja megmondani.Talán ez is kontakthiba.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-30 16:01 Segítsetek!

Gabesz1 írta: Szisztok! Nem reagál az elektomos külső tükör semmire sem a kapcsolót bárhogyan állítom de semmi sem.van ennek biztosíteka ha van hol vagy mitől nem mehet.Köszönöm szépen a válaszokat is előre.
Kesztíütartóban van a rajz a biztikről.A neten rátalálsz te is.Beírod Google-ba h. e46 fuse...Lehet h. kontakthiba miatt nem műkxik a mozgatás.Alul a pöcökkel tudod beállítani,hogy a bal vagy a jobb oldalit állítsa e.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-25 18:16 Kormány légzsák, hogy kel kinyitni?

Jani69 írta: Sziasztok! A kormánylégzsákról annyit szeretnék írni,hogy aki még nem hallott róla és eredeti kormány van a kocsijában VISSZAHÍVÁS van az E46 ,E39 típusokra,mert INGYEN kicserélik a vezető oldali légzsákot. Alvázszám alapján beazonosítják bármelyik BMW márkaszervízben és megmondják szükséges-e cserélni. Én most voltam szombaton Debrecenben és ingyen cserélték,még munkadíjat sem kell fizetni!
Az anyósüléssel szemben lévőt is ingyen cserélik.De ez nem új dolog,én már 2 éve cseréltettem mindkettőt.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-24 18:01 Autóvásárlás

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
El értem oda, hogy el kezdtem nézegetni az E46-om utódját. E90-t, E92-t vagy E60-at nézegetek, csak nem tudok dönteni, hogy benzin vagy dízel. Már több olyat is hallottam, hogy egy pár éves dízel BMW kiégett.
Ez eléggé a benzines felé húz, bár dízelt többet és olcsóbban találni. Még nincs konkrét max ár amiért vennék, de egyértelmű, hogy nem egy alig futott, 10 millióst szeretnék.
Szóval az lenne a nagy kérdésem, hogy szerintetek be merjek vállalni nyugodtan egy dízelt, és ne hagyjam, hogy elijesszenek tőle az ilyen rémhírek, vagy mindenképpen benzinest? Illetve a dízeleknél mire kell odafigyelni?

szerintem E60 kerülendő. vagy benyás és manuál váltós. de azok idősek lesznek.
E90 semmi extra E46-hoz képest, kicsit újabb benyomást kelt. E92 azért pofásabb.
20d-ből jobbak a 163 lovasak. de inkább 30d. benzinesek pedig jobbak, de sokkal rizikósabbak, több szenzor, amik szeretnek elromlani. régiekben meg az a moci van, mint a kompótodban.
én ezeket a szériákat ki fogom hagyni.
de ha te ezeket szeretnéd nem beszéllek le. ha erre vágysz vágj bele.

Igaz, az mind E46-nál, mind az egyel fiatalabb generációnál látom, hogy a 20-as dízel elég elterjedt, gondolom akkor rossz nem lehet. Szóval akkor ne dőljek be ilyen híreknek, hogy a dízelek random önálló életre kelhetnek? Mikre kell odafigyelni, hogy "egészséges" maradjon egy dízel?
20d-t szerintem ne vegyél,mert az alig lesz dinamikusabb a mostanidnál.Yellow-nak igaza van abban is,hogy zsebbenyúlósabb egy benzinesnél.Én vennék a helyedben egy jó 6 hengeres benzinest.Ha sokat utazol,akkor persze jó lehet a 20d is akár,de nem lesz egy rakéta.


Bitu79 Elküldve: 2018-04-16 17:41 E46 karosszéria, lámpák, indexek

b_imi írta:
Bitu79 írta: Házenauer Zsolt
Cím: Pécs, Feketerigó u. 18, 7630
Telefonszám: (20) 994 2244
Nekem ő készítette a BMW üléshuzatomat gyári anyagból.Komplett üléskárpit újrahúzást is elvállal,hisz ezzel foglalkozik.

Köszi az infót. Megkeresem majd.

Nincs mit.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-16 17:40 E46 karosszéria, lámpák, indexek

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Cím: Pécs, Feketerigó u. 18, 7630
Telefonszám: (20) 994 2244
Nekem ő készítette a BMW üléshuzatomat gyári anyagból.Komplett üléskárpit újrahúzást is elvállal,hisz ezzel foglalkozik.

mennyiért is csinálta a huzatot? mindig elfelejtem. már tényleg rá kellene mennem, mert bár nem megyek sokat, de sok ki/be szállásom van.
gondolom mivel már csinált ilyet tudja a méreteket. mert azért nem utaznék le

25 000 körül volt az első 2 ülésre kb 5 éve.

Bitu79 Elküldve: 2018-04-15 11:54 Mi lehet a baj?

pot írta:
pot írta:
YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.

ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged

A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?

ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.

így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.

az ABS-nek mennie kell.

ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.

jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.

Sziasztok létezhet az ,hogy a DSC szenzor az anyós Ülés alatt van mert láttam a youtubén egy 7 es BMW t ugyan ott élázva és a DSC szenzor ment benne tönkre???? De E46 os bmw re nem találtam ilyen videót. ????????????

Sziasztok tegnap elvittem szerelőz rákötötte a diagot elkezdett tölteni , 45% kon meg mindig leált . Azt mondta az autó agya nem gondolkodik a beázástól. Száritsam ki rendesen oszt vigyem vissza és megnézi újra. Nem tud vele mit csinálni . Valakinek valami ötlet ?
Szerintem már rég kiszáradt.Nem hozzáértő szerelőhöz vitted.Gyári diag kellene.De már írták...