Bitu79 Elküldve: 2018-03-16 19:46 Rohadás
Itt van még egy kis nyalánkság,ez pedig egy e46:E46 rohadás
Ezért mosassátok rendszeresen az alvázat,főleg télen!
Bitu79 Elküldve: 2018-03-16 19:46 Rohadás
Bitu79 Elküldve: 2018-03-16 17:55 Külsõ tükörlap
raul227 írta: Akkor olcsón megúsztamYELLOW írta:raul227 írta: ]sziasztok,tegnap egy balfasz szlovákiai,a szokásos rájuk jellemzö magatartással hajtva átjött a sávomba,Hála a J;o Istennek nem lett frontális baleset,de a tükreinknek annyi lett.rendört hivtam,ö a hibás persze. Azt kérdezném hogy a képek alapján mit,hogyan kell cseréljek. Egy ismerösöm azt mondja,csak ragasztva van vagyis volt a tükör. amugy füthetö,mozgatható belülröl. Ideiglenesen,vagy állandó jelleggel elég lesz majd ha szerzek valahogy valami bontóból csak tükörlapot és ráragasszuk?vagy pattintós?vagy hogy s mint mükszik ez? az egész cserés?maga a tartó része megvan,behajlott mint amikor én behajtom automosonál,meg a festésen egy kicsit látszik. koszonom elore is.
a tükörlap pattintós, körben pattan be. tehát csak efszel egy E46-ba való fűthető tükörlapot, összedugod és bepattintod a helyére.
Bitu79 Elküldve: 2018-03-13 18:43 Autóvásárlás
DannyB írta:A párásodás nem feltétlen gond.Hideg időben természetes,ha épp fotózás előtt mosta le az autót a tulaj.Belül meleg a lámpa,kint pedig hideg levegő van.A benti levegő lecsapódik a plexi belsejére,ennyi.YELLOW írta:DannyB írta: Üdv!Elég ritkán tesznek fel olyan állapotú 325/330i e46-ot (fl v fl előtti, mindegy) amit érdemes is megnézni. 3 hete megnéztem egyet Környén. Nem volt rossz, de nem is tetszett annyira (és 2.05M volt) azt mondta a végéről az 50-et elengedi..Ezt nemrég hirdethették meg, kérhetnék véleményt az autóról "képek alapján"? KösziBMW 330ipárásodás van a lámpákon ahogy elnézem.km alapján kicsit drágállom, még ha semmi baja sincs, akkor is. ez már feltehetően kettőstömegű cserés lesz. bár nem tudom, hogy használták...
ha 150ezer km lenne benne valósan, akkor megérné szerintem, ha amúgy patika.
Üdv, Köszi a választ. A párásodást én is néztem, illetve a "gőzpárát?" Gondolom nem volt üzemmeleg az autó, de amúgy se voltak olyan hidegek amikor lefotózhatta a gépet, szerintem indokolatlan. 150e km-el ilyen kategóriájú autót 2M-ért nem kapni, de cáfolj meg, ha mutatsz egyet vagy többet azt megköszönöm!
Valaki megmondaná, hogy mikortól szerelték ezeket 6-os váltóval?
Erről valaki? Itt is párásodnak a lámpák, ülések szép állapotúak, egy blau-t már megnéztem nála (325), de az nem tetszett, ez jobb állapotban van.
Köszönöm!
Bitu79 Elküldve: 2018-03-10 17:24 Mi lehet a baj?
RatMan írta: Sziasztok!Én egy olyan problémával fordulok hozzátok hogy a kormányba lévő kör légzsák mozog és engem nagyon zavar!! Kiszedtem a légzsákot átnéztem a dolgokat rendeben találtam mindent! Olyan mintha nem pattanna be normálisan...Le- fel mozog a légzsák! Mi lehet a baj? Gyenge a légzsákot tartó rugó, konzol?(a rugót erősen kell nyomni légzsák kivételkor) Vagy maga a légzsák nem jó? Jaa és a duda is magától életre kell és dudálgat Válaszotok előre is köszönöm!Üdv. NorbiSzia.Volt már a kérdés.Legközelebb használd felül a keresőt te is.Duda szól légzsákjelzõ folyamat világít!!!!!! A fel-le mozgás attól lehet,hogy nincs bepattintva a helyére a közép rész.A csavarokat a dudánál nézd meg,lehet nálad is az a baj,esetleg valamelyik vezeték a baj.Itt egy videó is,hátha segít: BMW E46 fix for stuck horn
Bitu79 Elküldve: 2018-02-25 18:05 váltó
abazsi írta:Bitu79 írta:abazsi írta: Sziasztok! Segítségetek szeretnem kerni!
Mi okozhatja a problemát? Kicsit hidegen nehézkes sebesseget rakni.
Menet kozbe mikor valtok es felengedem a kuplongot megkapja a hajtast es
hatul a differecialtol duffogo hangot hallok es kicsit meg is ugrik az auto.
Leszögezem, hogy a valtas rendeltetes szerüen történik.
Talan a kuplong lehet elkopva vagy meg gondolok kardantengely problemara.
Koszonom a segitseget elore is!
Nagyon hidegben az enyém is nehezebben veszi a sebességet.Bemelegedés után már okés.Ezek ilyenek.A difi meg majdnem mindenkinél koppan...
Differencial fogai lehetnek kikopba es ahogy hajtast kap van egy kis holtjatek. Ezert csinalhatja ezt? Gondolom en. Szoval egy masik jobb allapotba levo difi kiküszöbölné a problémát?
Bitu79 Elküldve: 2018-02-25 14:48 váltó
abazsi írta: Sziasztok! Segítségetek szeretnem kerni!
Mi okozhatja a problemát? Kicsit hidegen nehézkes sebesseget rakni.
Menet kozbe mikor valtok es felengedem a kuplongot megkapja a hajtast es
hatul a differecialtol duffogo hangot hallok es kicsit meg is ugrik az auto.
Leszögezem, hogy a valtas rendeltetes szerüen történik.
Talan a kuplong lehet elkopva vagy meg gondolok kardantengely problemara.
Koszonom a segitseget elore is!
Bitu79 Elküldve: 2018-02-12 18:29 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Bitu79 Elküldve: 2018-01-19 20:10 Mi lehet a baj?
Bayerische46 írta: Sziasztok!Következő problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:A műszerfalon nem működik az index,refi visszajelző,miközben ezek a valóságban működnek.(iyenkor a ráidó nem reagál semmire se,és fehéren villog,össze folyik a kijelző)
Időnként elmegy a műszerfal világítás is,és arra is volt példa hogy az autó nem indult,csak tekert az indító.A fórumon nem találtam rá megoldást. :/Valakinek esetleg ötletek?
Bitu79 Elküldve: 2017-12-21 19:26 M43TU motor
YELLOW írta:Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorraszerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Bitu79 Elküldve: 2017-12-13 23:35 Autómata váltó hibakód
Ladislav írta: Nemrég vettem es azt szeretném kérdezni hogy a váltó kar mellett a kis sárga pont világít mikor sebességbe rakom vagy uresbe szépen jelzi de mikor leallitom és bezarom az autót a kis sárga pont meg mindig vilagit. Ez normális vagy talán szervizbe kellene vinnem ? A műszerfalon egy hibát nem mutat és a váltó is szépen teszi a dolgát. Ha valaki tudja várom a hozzászólásokat. Üdv mindenkinek
Bitu79 Elküldve: 2017-12-08 21:36 Mi lehet a baj?
vadrece írta: SziasztokLehet,hogy érik már egy váltófelújítás.Föleg akkor,ha már sokat volt használva az autó életében.Szerintem érdemes már a legkisebb jel esetén is megnézetni szakival a váltót,hogy késöbb ne kerüljön sokkal többe a javítás esetleg.
E46 320d autómata váltós autóm van,ami 1500-2000 közti tartományban egyenletestempóból való enyhébb gyorsuláskor remegni kezd.Intenzivebb gyorsuláskor viszont semmi.Valamint ugyan ebben a tartományban tempómatal néha lebegni kezd a fordulatszám jelző mánus.Cseréltettem már váltó olajat (gyári) is szűrövel együtt,de a problémán nem segített.Ha esetleg valami infóval tudna valaki szólgálni ez felől,megköszönném.
Bitu79 Elküldve: 2017-12-05 18:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Adriano98 írta: Sziasztok!
Vettem egy BMW Scanner 1.4.0-t E46-hoz. BMW Scanner
Pár hozzászólással lejjebb olvastam hasonlót, igaz ott OBD2-ről volt szó.
Tehát telepítettem a progit a CD-ről, majd amikor megnyitottam, ezzel a szöveggel a piros jelzés mellett...
Utána a CD-n az egyik mappában volt egy FTDIUNIN nevű alkalmazás, azt is futtattam, de akkor meg ezt kaptam...
A kábelt nem érzékeli a gép, a probléma. Ez esetben tudtok javasolni valamit? Vagy az a fájl hiányzik amit kiírt és azért nem érzékeli? Vagy csak én vagyok kezdőként hülye ehhez?
Bitu79 Elküldve: 2017-12-01 18:33 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)
Phonixboy írta:Szerintem ne parázz.Ha szépen húz a gép,akkor nagy baj nem lehet abból szerintem,ha kicsit mész vele így.Én gyanakszom valamelyik levegő csőre,hogy kicsit ereszt.Ha ez nem jön be,akkor benyaszűrő csere.Ha ez sem,akkor a Disa-t cserélném,illetve először csak kitakarítanám...A légtömegmérő milyen márka?Nem mindegyiket szereti a BMW...Szóval én nem zárnám ki azért azt sem.Bitu79 írta:Holnap neki is esek majd. Attól még használható nem lesz valami komolyabb zsebbe nyúlós baja?Phonixboy írta:A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
Bitu79 Elküldve: 2017-12-01 18:23 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)
Phonixboy írta:A vákumcsöveket is nézzed át,még az üzemanyagszűrő csere előtt.Arra szerintem nagyobb az esély,hogy az miatt dobja esetleg a hibakódot.Bitu79 írta: Ha a vákumcsövek ellenőrzése után is megmarad a hiba,és az üzemanyagszűrő csere sem oldja meg,akkor érdemes a két dolgot kicserélni,amit lejjebb írtam.(Disa szelepet,meg a légtömegmérőt)Én így csinálnám.Elég sok embernek ez a két dolog egyike okozta a 171-es hibát külföldi oldalakat böngészve.
Köszi én is benzin szűrőre gondoltam hogy azzal kezdem a cserét. Légtömegmérőt már az előző tulaj ki cserélte úgyhogy valószínű hogy az jó
Bitu79 Elküldve: 2017-12-01 17:54 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)