Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-12-01 17:51 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

Phonixboy írta: Üdvözlet most vettem 2 hete a kocsit minden rendben van vele egyszer csak ki gyulladt a sárga hiba jelző scannerre rá dugtuk 171 hiba kódot írt Check fuel supply system ki töröltük nagy boldogság ki aludt a hibajelző. Ma mentem tankolni és KB 5km után megint ki gyulladt ugyan ezzel a hibával. Nem rángat nem dadog semmi tünet hogy gond lenne. Kérdésem mit kell ellenőrizni ilyenkor kezdjem benzin szűrő cserével, olyat is mondtak hogy tanksapka mehetett tönkre, mennyire megy tönkre ha nem találjuk meg a hiba okát?Köszönöm
Disa szelepet,vagy a légtömegmérőt cseréld ki szerintem.

Bitu79 Elküldve: 2017-11-27 19:14 Műszaki vizsga

Adriano98 írta: Sziasztok!A héten viszem műszakira a kocsimat, az lenne a kérdésem, hogy az utólag betett Angel Eyes-t el-e fogadják? Hidegfehér (6000K)színű, nappal is látható. Valakinek szóltak már érte?
Szólhatnának érte,mert nem gyári cucc.De szerintem nem fognak érte rinyálni.De erről is volt már szó a fórumon.Kicsit olvass lejjebb.Nem sikerült idelinkelnem,de ugyanebben a topikban lejjebb már kérdeztek hasonlót mások is.Ha lehet használd a késöbbiekben a keresőt te is.Nem jó ugyanarra a kérdésre,vagy hasonlóra többedszerre is válaszolni,hisz már ki lett tárgyalva ez,vagy a hasonló kérdés.

Bitu79 Elküldve: 2017-11-27 18:57 Mi lehet a baj?

Vik0417 írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy az alábbi tünetek alapján jut-e eszébe valakinek valami. Tudom, szerviz, netgyógyítás, stb... A sztori az, hogy szervizben volt, nem is akárhol 2 hétig, más problémával, közben hengerfejezték, vezérlést cseréltek.. Az adott probléma orvosolva lett, ám a szerviz után kezdte el az adott tünetet produkálni. Tudom, vigyem vissza, ezzel az a helyzet, hogy messze van, sok a munkájuk és úgy vagyok vele, hogy ha nem muszáj, nem viszem vissza. A tünet:
Szépen indul, hidegen szépen megy, gond nélkül. Amint üzemi hőfok közelébe ér, 2000 körüli fordulatnál állandó sebességgel haladva gyújtáskimaradás a hármas hengerben. Amint gyorsítani kezdek lekapcsol a check engine, újra indul a henger, normálisan gyorsul. Amint megint állandó sebességgel haladok, megint cel villogás, gyújtáskimaradás. Inpával megnéztem, O2 szenzor-ok pirosak, bár ezek amióta megvan az autó, nem voltak zöldek, az adott motortípusnál nem láttam még olyat, ami zöld volt.
Gyertya, trafó cserélve. Tipp valakinek? Esetleg aki túl van már ezen? n42b18 motorról van szó. Köszönöm a válaszotokat.
Ez a tünet attól is lehet többek között,,hogy hengerfejes a kocsi.Én biztos visszavinném,mivel a szervíz után kezdte el.Ez persze csak az én tanácsom,hogy vidd vissza.Esetleg még ebben a fórumban is olvasgass kicsit.Én arra tippelek,hogy valamit elszúrtak a szervízben,tehát érdemes lenne visszavinned.A link neve

Bitu79 Elküldve: 2017-09-04 23:13 Társalgó

YELLOW írta: szombaton mosom az autót, beáll egy fiatal kölyök egy X4-el, de lehet X5 volt.
a gond az, hogy épp egy Honda Accord-ot mostam. félhangon mondtam is: "ez azért nem semmi, BMW-s létemre Hondát mosok" gyerek csak lesett. hát van ilyen. poén szintig jó ez a márka harc, de vannak, akik mindig komolyan veszik, de ettől ő nem jobban fanatikus az adott márkával. úgy gondolom.

Egyre gondoltunk Amikor ezt írtad épp,én az előző választ küldtem el:
"Senki sem tökéletes.De legalább te tudod,hogy hova tartozol "-itt a BMW-re gondoltam ugye.Hát bes*arok

Bitu79 Elküldve: 2017-09-04 23:04 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

de én mondtam ezt a találkozós dolgot.régen sem volt ez olyan jellemző. a pár fős haveri társaságok úgyis összejárnak, mások meg a nagy talikra készülnek.
neked akkor el kell járni a pécsire. sokaknak család lett, más autó van, elköltöztek. a legtöbben csak olvasnak.
figyelj egy osztálytalálkozót sem lehet összehozni már vagy a helyszín van totál máshol, nincs elég érdeklődő, stb. én ezen meg sem lepődöm. engem is főleg akkor keresnek, ha gond van. engem nem zavar, max néha "pont nem fogok ráérni", ha nagyon azt érzem. sajna ilyenné fordult át a világ. hiába sok a közösségi oldal, az emberek egyre jobban elfordulnak egymástól.

És ott a lényeg a végén a mondanivalódnak,hogy az emberek elfordulnak egymástól.Ezért nem fogok már feljárni ide.Azt az egy dolgot nem értem,hogy minek "pátyolgatod" a fórumot még,ha te is hasonlóan érzel,mint én...Igazából te sem kapsz az egésztől semmi pluszt.Szóval nem értem,miért tolod a fórumozást töretlenül ugyanúgy,mint mondjuk 8 éve.Mert hasznod szerintem semmid sem származik belőle,maximum a szabadidődet rabolja el.Oké hogy szeretsz segíteni az embereknek,de van értelme? Erre nem kell ám válaszolnod.Én úgy döntöttem,hogy így nincs.

jó hogy kitértél erre. meg akartam jegyezni a múltkori egyik megnyilvánulásod. amikor azt mondtad, hogy bár csak annyi xxx Ft lenne, amit segítettél már. én mit mondjak? emlékszem régen minden áron a köszönöm gombot kérlelted, hogy nyomják. semmi jelentősége nincs.
azt akarom ezzel mondani, hogy ez amolyan önzetlen segítség nyújtás, amiért nem várunk el semmit. valószínű hülye vagyok, más rég kihasználta volna ezeket a dolgokat. de nem vagyunk egyformák.
de mint mondtam, reménykedem. ez tartja bennem a lelket úgymond. engem az zavar, hogy egyre jobban az elbutulás szintjén vagyunk.
van-e értelme? sokszor elgondolkozom. sokszor nem is írok, hátha valaki. de nagyon senki nem válaszol már. van, hogy várok egy hetet, egy adott kérdésre, ha azt érzem róla, hogy nem sürgős. de igaz, sokan úgy tekintik a választ, mint ami alanyi jogon jár. ha nincs vergődnek, ha van szó nélkül tűnnek el.

Szerintem csak nagyon a szíveden viseled a fórum sorsát Amúgy nem vagy hülye,csak túl önzetlen.

szerintem nem igaz egyik állítás sem 100%-osan.
de tény volt, ami volt, nekem fontos és jó emlékek kötnek az oldalhoz. a rosszak ellenére is. vannak emberek, akik ismeretségének nagyon örülök. tehát ez már kicsit önzőség.

Senki sem tökéletes.De legalább te tudod,hogy hova tartozol

Bitu79 Elküldve: 2017-09-04 22:55 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

de én mondtam ezt a találkozós dolgot.régen sem volt ez olyan jellemző. a pár fős haveri társaságok úgyis összejárnak, mások meg a nagy talikra készülnek.
neked akkor el kell járni a pécsire. sokaknak család lett, más autó van, elköltöztek. a legtöbben csak olvasnak.
figyelj egy osztálytalálkozót sem lehet összehozni már vagy a helyszín van totál máshol, nincs elég érdeklődő, stb. én ezen meg sem lepődöm. engem is főleg akkor keresnek, ha gond van. engem nem zavar, max néha "pont nem fogok ráérni", ha nagyon azt érzem. sajna ilyenné fordult át a világ. hiába sok a közösségi oldal, az emberek egyre jobban elfordulnak egymástól.

És ott a lényeg a végén a mondanivalódnak,hogy az emberek elfordulnak egymástól.Ezért nem fogok már feljárni ide.Azt az egy dolgot nem értem,hogy minek "pátyolgatod" a fórumot még,ha te is hasonlóan érzel,mint én...Igazából te sem kapsz az egésztől semmi pluszt.Szóval nem értem,miért tolod a fórumozást töretlenül ugyanúgy,mint mondjuk 8 éve.Mert hasznod szerintem semmid sem származik belőle,maximum a szabadidődet rabolja el.Oké hogy szeretsz segíteni az embereknek,de van értelme? Erre nem kell ám válaszolnod.Én úgy döntöttem,hogy így nincs.

jó hogy kitértél erre. meg akartam jegyezni a múltkori egyik megnyilvánulásod. amikor azt mondtad, hogy bár csak annyi xxx Ft lenne, amit segítettél már. én mit mondjak? emlékszem régen minden áron a köszönöm gombot kérlelted, hogy nyomják. semmi jelentősége nincs.
azt akarom ezzel mondani, hogy ez amolyan önzetlen segítség nyújtás, amiért nem várunk el semmit. valószínű hülye vagyok, más rég kihasználta volna ezeket a dolgokat. de nem vagyunk egyformák.
de mint mondtam, reménykedem. ez tartja bennem a lelket úgymond. engem az zavar, hogy egyre jobban az elbutulás szintjén vagyunk.
van-e értelme? sokszor elgondolkozom. sokszor nem is írok, hátha valaki. de nagyon senki nem válaszol már. van, hogy várok egy hetet, egy adott kérdésre, ha azt érzem róla, hogy nem sürgős. de igaz, sokan úgy tekintik a választ, mint ami alanyi jogon jár. ha nincs vergődnek, ha van szó nélkül tűnnek el.

Szerintem csak nagyon a szíveden viseled a fórum sorsát Amúgy nem vagy hülye,csak túl önzetlen.

Bitu79 Elküldve: 2017-09-04 22:24 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

de én mondtam ezt a találkozós dolgot.régen sem volt ez olyan jellemző. a pár fős haveri társaságok úgyis összejárnak, mások meg a nagy talikra készülnek.
neked akkor el kell járni a pécsire. sokaknak család lett, más autó van, elköltöztek. a legtöbben csak olvasnak.
figyelj egy osztálytalálkozót sem lehet összehozni már vagy a helyszín van totál máshol, nincs elég érdeklődő, stb. én ezen meg sem lepődöm. engem is főleg akkor keresnek, ha gond van. engem nem zavar, max néha "pont nem fogok ráérni", ha nagyon azt érzem. sajna ilyenné fordult át a világ. hiába sok a közösségi oldal, az emberek egyre jobban elfordulnak egymástól.

És ott a lényeg a végén a mondanivalódnak,hogy az emberek elfordulnak egymástól.Ezért nem fogok már feljárni ide.Azt az egy dolgot nem értem,hogy minek "pátyolgatod" a fórumot még,ha te is hasonlóan érzel,mint én...Igazából te sem kapsz az egésztől semmi pluszt.Szóval nem értem,miért tolod a fórumozást töretlenül ugyanúgy,mint mondjuk 8 éve.Mert hasznod szerintem semmid sem származik belőle,maximum a szabadidődet rabolja el.Oké hogy szeretsz segíteni az embereknek,de van értelme? Erre nem kell ám válaszolnod.Én úgy döntöttem,hogy így nincs.

Bitu79 Elküldve: 2017-09-04 21:59 Társalgó

Mindketten félre értettétek a dolgot,amit írtam.A BMW-s összetartozást nem érzem itt.Itt tényleg senki nem akar találkozni a másikkal,meg ilyenek,hanem csak a problémájára keres megoldást,általában gyorsban....Feljön ide az oldalra,felteszi ide a nyomoráról a kérdést,tegyük fel kap segítséget,és ennyi.Onnantól kezdve max akkor jön fel,ha ismét gondja akad.Pedig ez egy rajongói portál,aminek többet kellene nyújtania az igazi BMW kedvelőknek.Ennyi erőből írhatnának a gyakorikerdesek-re is az ide betévedők...Értitek remélem.Én kevésnek érzem az oldalt,amit nyújtani tud.És erről az emberek tehetnek,mert igazi összetartozás nincs is itt már,a portál nevével ellentétben.Nem érzem,hogy ez valódi BMW rajongói közösség lenne magyarán.Az egész átment ilyen gyakorikerdesek szintjére körülbelül,ami szerintem tiszta gáz.Nem ad semmi pluszt már az oldal,ami miatt feljárna ide egy igazi BMW kedvelő.Igazság szerint a cikkek sem nagyon frissülnek,és még sorolhatnám.De főleg az ide betévedő emberek rontották el az egészet.Elveszett az oldal hitelessége,vagy hogy is fogalmazzam.A régiek közül,akik megmaradtak a márkánál,szerintem hasonlóan éreznek.Csak ugye nem írtak ilyen bőven erről,mint most én.

Bitu79 Elküldve: 2017-09-04 21:23 Társalgó

Na én most jutottam el oda,hogy hanyagolni fogom a fórumot,mivel tényleg elég halott.Itt semmiféle BMW-s összetartás nincs,csak a saját kis nyomorával foglalkozik mindenki.Segitséget várnak,és azt sem írják a legtöbben,hogy köszi,vagy akármi ha segít az ember valamiben.A másik gáz dolog pedig az,hogy sokan a keresőt sem képesek használni,és felteszik a kérdést,amit már 15-ször biztos megválaszoltak itt valamikor.Igazuk volt a régebbi tagoknak,akik leírták előttem ugyanezeket.A BMW-m szerintem marad még egy ideig,a fórum viszont nem,mert ennek így semmi értelme már.Ha "baráti" találkozót akarok,majd intézek itt Pécsen valamit.Péntekenként szokott lenni itt autós találkozó a Pláza parkolójában.Ez az oldal max arra jó,hogy a tök újaknak segítség legyen,ha baj van.A régi hsz-ek közül szemezgethetnek a kereső segítségével.De sokan ahhoz is hülyék,már bocs.Én igazi BMW fanokat itt már nem is igen látok,pedig reménykedtem,hogy írnak páran.Akik kicsit is összetartanak,azok átmentek Prohardverre,esetleg Powerfanatics-ra,vagy csak tojnak a netre,és találkozgatnak itt-ott...Tényleg értelmetlen volt próbálkozni ezzel itt.Ebben igaza volt Yellownak.Csalódtam az ide járó emberekben,és egy kicsit a BMW-s közösségben is.5 év fórumozás után elköszönök.Lehet néha azért fel fogok nézni,változott e valami.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-30 19:56 Autóvásárlás

Cossye írta:
Bitu79 írta: Kezd idegesíteni a sok csaló.Egyre több roncsot próbálnak úgy eladni,hogy svájcból behozott autó...
Persze 6 hengeres,meg minden,ráadásul apró pénzért.Pár példa:

https://www.hasznaltauto.hu/au...t-11421727

https://www.hasznaltauto.hu/au...v-11746563
Direkt néztem megint compactokat,nekem ilyen kellene ugye.Kezd marhára dühíteni a sok csaló kereskedő...Még egyszer nem akarok autókázni feleslegesen.De ez a svájci duma tényleg kész... Megnéztem ennek a 2 kereskedőnek az autó kínálatát,és a fele roncsra ezt kamuzzák,hogy svájci.Kár,hogy onnét a legdrágább behozni az autókat(kereskedőnek meg sem éri a behozatal olcsóbb kocsiknál,mert késöbb nem tudja eladni)Ezek azt hiszik,hogy mindenki becumizza a svájci autó szöveget,mintha azok aranyból lennének ott mind
Sziasztok!
Én erre a saját kis tapasztalatomat tudom leírni, hosszú keresgélés után. Fényképet kell kérni az autóról pl. emailben és sok pénzt és időt meglehet spórolni a felesleges körökkel. A köztudottan kényes és rozsdásodó részekről az E46 esetén, ajtók alja, sárvédőívek. Ha erre nem hajlandó az eladó, akkor takargatni valója van. Ha pedig elszeretné adni, akkor úgyis elküldi. Az autó aljáról is lehet képet kérni, annyi, hogy a telefont a föld közelébe kell tenni.

Azóta is megvan mindkettő.Nem rossz ötlet,de a legtöbb kereskedő úgysem teszi ezt meg.Helyette azt mondják,hogy van róla kép,elégedjek meg azzal.Esetleg nézzem meg élőben.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-30 19:47 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Én Bosch féktárcsákat vettem 5 éve,és tökéletesek.Eddig 30 000 km-t mentem velük.Szerintem sem márkafüggő a dolog,inkább használatfüggő.Féksípolást sem hallok soha felőlük.Elől kicseréltettem a féktárcsát is olyanra,amin vannak barázdák.A márkáját már nem tudom.Valami középkategóriásat vettem abból is 5 éve.A lényeg,hogy az ember mennyire használja,és hogyan.A jó minőségűt is idő előtt tönkre lehet tenni,ha valaki egyfolytában a féken áll.Sok olyan autóst látok,akik szinte mindenhol feleslegesen fékeznek.Az idő előtti elhasználódást,és hibákat a gyakori használat okozza.Prémium gyártók termékei természetesen tovább bírják a strapát.Akinek ilyen 10 000 km-enként kopik el a fékbetétje,az a fékpedálon áll mindig.
én úgy vagyok a Bosch-sal, ha egyáltalán nincs más alternatíva, csak akkor.
de te miért cseréltél féket olyan keves km-nél? nekem akkoriban tuning mániám volt, és mindenképp akartam a féken, amihez vágott tárcsát akartam, és azért cseréltem full-ba, az ATE vágása meg olyan különleges volt akkoriban. nagyon sokan megnézték annak idején. nem is hiányzott, hogy nincs fúrva. fék/gumi nekem alapból cserés volt, a biztonság miatt is, pedig semmi baja nem volt a féknek. a beteg elmém, az. de nekem ez sosem kopik el, de a gyári sem kopott volna még el az biztos. na jó talán egy első betét.

A szerelő javaslatára lett új féktárcsa elöl,és fékbetétek előre-hátra.Nem igazán néztem anno mennyire jók,megbíztam bennük.Mondjuk ezek cseréltették velem a kuplungot is,aminek szerintem semmi baja nem volt még.

ilyenek ezek a szerelők

Nekik is meg kell élniük valamiből.Azóta mondjuk már nem olyan könnyű engem megvezetni Azért írom,mert lehet,hogy nem voltak elhasználódva a fékbetétek,sem az első tárcsa.Ugye akkor vettem nem sokkal a kocsit

Bitu79 Elküldve: 2017-08-30 19:38 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Én Bosch féktárcsákat vettem 5 éve,és tökéletesek.Eddig 30 000 km-t mentem velük.Szerintem sem márkafüggő a dolog,inkább használatfüggő.Féksípolást sem hallok soha felőlük.Elől kicseréltettem a féktárcsát is olyanra,amin vannak barázdák.A márkáját már nem tudom.Valami középkategóriásat vettem abból is 5 éve.A lényeg,hogy az ember mennyire használja,és hogyan.A jó minőségűt is idő előtt tönkre lehet tenni,ha valaki egyfolytában a féken áll.Sok olyan autóst látok,akik szinte mindenhol feleslegesen fékeznek.Az idő előtti elhasználódást,és hibákat a gyakori használat okozza.Prémium gyártók termékei természetesen tovább bírják a strapát.Akinek ilyen 10 000 km-enként kopik el a fékbetétje,az a fékpedálon áll mindig.
én úgy vagyok a Bosch-sal, ha egyáltalán nincs más alternatíva, csak akkor.
de te miért cseréltél féket olyan keves km-nél? nekem akkoriban tuning mániám volt, és mindenképp akartam a féken, amihez vágott tárcsát akartam, és azért cseréltem full-ba, az ATE vágása meg olyan különleges volt akkoriban. nagyon sokan megnézték annak idején. nem is hiányzott, hogy nincs fúrva. fék/gumi nekem alapból cserés volt, a biztonság miatt is, pedig semmi baja nem volt a féknek. a beteg elmém, az. de nekem ez sosem kopik el, de a gyári sem kopott volna még el az biztos. na jó talán egy első betét.

A szerelő javaslatára lett új féktárcsa elöl,és fékbetétek előre-hátra.Nem igazán néztem anno mennyire jók,megbíztam bennük.Mondjuk ezek cseréltették velem a kuplungot is,aminek szerintem semmi baja nem volt még.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-30 09:52 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
MattM325 írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
YELLOW írta: gondoltam híreskedek egy kicsit
műszakin voltam tegnap é nagyon büszke vagyok, hogy a fék első és hátsó tengelyen oldalanként 1-2%-os eltérést hozott. a fékhatás kifejezetten jó. 120-nál simán bele merek taposni a fékbe, hogy elengedem a kormányt. ha az út nem lejt oldalra az autó nem húz semerre. egyébként sem győztem a dicséretet hallgatni, de én nem vagyok ennyire elégedett.

Gratula
Nekem most lesz első tárcsa+betét csere.
Csak kíváncsiságból ki mit hallott... nekem ATE vs Zimmermann dilemmám van.
Egyik szerelő erre esküszik, a másik meg arra... olyan még nem volt aki szerint mindkettő jó. Több ismerőst is megkérdeztem és van aki szerint ATE-vel lesz gond, vegyem a gyárit. Van aki szerint csak az ATE a jó a másikkal szar lesz
Ár nem igazán lényeges, a kettő között nincs nagy különbség.
Az E46-on nekem is ATE volt, az jó volt... de az E90-re a másik felé hajlok jelenleg.

mindegyik fékkel lehet gond, ha nem jól koptatják be, és rögtön satuzza az ember.
ha valamikor is elkopik én ugyanilyet veszek.
azt tudom, hogy az ATE pont olyan fék, amit célszerű a saját betétjével rendelni. nincs hang, van fékhatás, és szerintem marha dögösen néz ki ez a fajta bevágás.
nem szabad a gyári szürkés felületkezelést letakarítani róla, mert sokan megteszik.
Zimmermann-nal az a gond, hogy szerintem nehéz a megfelelő betétet megtalálni hozzá. az egyikkel hangja lesz, a másik túl puha, és porol mint a rossznyavaja, a másik túl kemény, megeszi a tárcsát hamar.
régebben szerettem a Jurid tárcsa+betét kombót ajánlgatni, de már a honeywell gyártja, aki a suzukinak is beszállító és szinte nem látok olyan suzukit, aminek ne sípolna a fékje. az is fura, hogy az ára eléggé lement. régen a középmezőnybe volt, sokak meg voltak vele elégedve. most viszont lehet az ára tükrözi a romlott minőséget. pedig a honeywell egy igényes gyár, igaz én inkább méréstechnikában ismertem korábban.

Köszi az infót!
Hát szerintem most Zimmerman lesz amit a szerelő ajánlott, aztán ha nem jön be akkor legközelebb visszatérek az ATE-ra.
A lényeg úgyis az, hogy megálljon az autó amikor kell

Tudom nem mostani, gondolom azóta már túl vagy a fékcserén, de...
Ha esetleg bárki hasonló fékkombináción dilemmázna, akkor egyértelmű: Zimmermann!!!
Ate Powerdisk és Brembo társa a kínai utángyártás eltorzult darabjai.
Kb. 40e km-es tapasztalatomból beszélek, kibróbáltam ezt is, azt is. Ráadásul 2 különböző autón. Eredmény: Az első pár Ate ütött-rázott az első km-eken, szinte fékezés sem volt bennük, a következő garanciában cserélt széria szintén. Majd a 3. turnus bírta kb. 8000km-t. Ezután jött a Brembo Max, ugye ez egy és ugyanaz az előzőekben említett típussal. Első km-ekben rázott, de ezután már gyárira cseréltem. Ezt követő két évre jött a 325i, gondoltam kipróbálom a Powerdisk/Ceramic kombót, rázott, igaz inkább 80-tól. Lehet, hogy kissebb fékátmérőben beválik, nem tudom. Nekem soha többet kínai Ate.

Mielőtt az égbe menesztenénk a Zimmermannt, hadd áruljam el, hogy az előző autómon (E46 330Cd) 4* volt gyári tárcsa, mind a 4* kb. 70 000 km-t mentem velük, mire elkezdtek rázni és cserélni kellett őket. 1* tettem fel Zimmermannt, ami 30 000 km után produkálta ugyanazt a rázást, mint a gyári 70k után. Szóval NEM!

Én Bosch féktárcsákat vettem 5 éve,és tökéletesek.Eddig 30 000 km-t mentem velük.Szerintem sem márkafüggő a dolog,inkább használatfüggő.Féksípolást sem hallok soha felőlük.Elől kicseréltettem a féktárcsát is olyanra,amin vannak barázdák.A márkáját már nem tudom.Valami középkategóriásat vettem abból is 5 éve.A lényeg,hogy az ember mennyire használja,és hogyan.A jó minőségűt is idő előtt tönkre lehet tenni,ha valaki egyfolytában a féken áll.Sok olyan autóst látok,akik szinte mindenhol feleslegesen fékeznek.Az idő előtti elhasználódást,és hibákat a gyakori használat okozza.Prémium gyártók termékei természetesen tovább bírják a strapát.Akinek ilyen 10 000 km-enként kopik el a fékbetétje,az a fékpedálon áll mindig.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-29 14:38 Rohadás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: szerintem esélytelen, hogy bárki is videót fog csinálni
aki ide téved, annak van egyéb baja

Most nem erről van szó.Hanem az autók állapotáról.Elterelni lehet a dolgot persze valamivel. Ha senki sem tesz fel semmi videót,akkor az magáért beszél...Akkor John esete sem számít igazság szerint senkinek.Szerintem az ötlet nem volt rossz,így képet kapnánk az autók valódi állapotáról úgy nagyjából rozsda szempontjából.Én megtettem a magamét mindenesetre.John ugye rólam írta,hogy olyan vagyok,mint a politikusok.
Szerintem ez nem rám igaz.De még jöhetnek azok a videók.Én örülnék neki,mert képet kapnánk az autók állapotáról ennyi idősen.

nem érted. kb jelenleg mi 3-an vagyunk a legaktívabbak. aki még idejön, az azért jön mert más problémája van az autóval, pont nem fog ezzel foglalkozni.
amint látod, kb rajtatok kívül senkit nem érdekel a téma, mert lehet mást nem érint, vagy nem érdekli. akkor pont videót fog feltölteni? az sem természetes, hogy bárkinek YT csatornája van, vagy a te kérésed miatt csinál fog egyet, csak azért, hogy az autót levideózza alul.
érted? csak gondold végig. a szaros csappantyúkat is csak azért videóztam le mert már az agyamra mentél. többet ilyet nem játszunk.
azt pedig ne is feltételezd, vagy következtess egyenesen belőle, ha senki nem csinál videót, akkor mindenki el van rohadva a verdája. csupán a fentiek miatt nem lesz.
ha egyszer az autó alatt járok és eszembe lesz, talán levideózom. de meg fogsz lepődni, nekem nincs ennyi rozsda alul, mint neked sőt a diffi tartón kívül, gátlórögzítő csavaron kívül nem is igen rozsdás más. de az sem vészes.
a másik, ez ugyanaz az eset, mint a tali. 5 évvel ezelőtt még volt élet itt, most alig van, de ezt már írtam, hogy mi az oka. ezek miatt sincs itt annyi ember, pláne aki talizgatna, vagy videót készítene. csak racionálisnak kell lenni.
csak zugolvasók vannak, akik kérdés nélkül is megtalálják a problémáikra a választ. szóval a többség jól használja a keresőt, tudja használni. ez kb. ezt is magyarázhatja. általában 50db vendég jelen van, akik lehet épp tagok, csak nincsenek bejelentkezve.

Szerintem neked nincs lemosva a kocsi alja,ami ápol,és eltakar.Mosasd le,és utána nézz be azokra a helyekre,amikről videót csináltam.Nem kell megemelni a kocsit,vagy szerelni.Amúgy is van Hero Hd kamerád,és YT csatornád is.Mondani lehet sok mindent,de az én tapasztalataim alapján az autók 90%-a rohad rendesen alul.A tiéd sem lehet kivétel.De cáfolj meg egy videóval.Ne légy lusta.Az enyém még semmi az átlag e46-osokhoz képest.A csappantyú dologról meg nem hiszem,hogy csak miattam készítetted a videót.Az nekem nem segített az ég adta világon semmit,mert nem az volt a kérdésem anno,ami abban a videóban szerepel.Ráadásul a videót a kérdésem után kb 1 évvel készítetted.Ha miattam született a videó,akkor köszi.Rendes voltál.De nem az volt a kérdésem anno,leírom újra.A lényeg,hogy nem kell az "autó alatt járni" ahhoz,ha valaki meg akarja nézni a küszöbműanyag mögötti hátsó részt mindkét oldalon,meg a tankszellőztető melletti részt.Ehhez csak akarat kell,egy telefon,és esetleg egy lámpa.A többi csak kifogás,és mellébeszélés.Vagy csak egyszerűen nem érdekli az embereket a dolog,mert úgysem látszik...Mellesleg egy szóval sem mondtam,hogy aki nem tesz fel videót,annak biztos rohad a kocsija.Ezt a dolgot csak feldobtam a fórumra,így képet lehetne kapni az autók állapotáról ezeken a helyeken.Gondoltam másokat is talán érdekelni fog a dolog,nem csak engem.Így született a kérdés,amit feltettem a fórumra.A többi csak a fantáziád szüleménye.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-29 00:29 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Mostanában ugye alánéztem a kocsinak,és észrevettem,hogy van pár kátrányfolt a kocsi küszöb műanyagja legalján,meg a dobbetéten is akadt pár.Gondoltam megszabadulok tőlük.Holnap csinálok egy vidit késő délután felé,este meg felteszem YT-ra.Vattára tettem sebbenzint,és így operáltam le a kátrányfoltokat.Előtte a felületet megpucoltam.Nehéz elérni a küszöb alját,én ékre álltam.A földre feküdni nem akartam.A kerékdobokat(műanyagokat) pedig kisikáltam koszradírral.Most pikk-pakk,mintha új lenne. Az egész művelet után átmostam az autót viaszos samponnal.Aki még jobb eredményt akar,az a letisztított felületet lekezelheti "kemény viasszal".Így a kátrány nem tud annyira a lakkozásra ragadni,tehát le lehet mosni samponnal is majd.Holnap délután majd csinálok az eredményről vidit.