Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-08-29 00:19 Rohadás

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: szerintem esélytelen, hogy bárki is videót fog csinálni
aki ide téved, annak van egyéb baja
Most nem erről van szó.Hanem az autók állapotáról.Elterelni lehet a dolgot persze valamivel. Ha senki sem tesz fel semmi videót,akkor az magáért beszél...Akkor John esete sem számít igazság szerint senkinek.Szerintem az ötlet nem volt rossz,így képet kapnánk az autók valódi állapotáról úgy nagyjából rozsda szempontjából.Én megtettem a magamét mindenesetre.John ugye rólam írta,hogy olyan vagyok,mint a politikusok.Szerintem ez nem rám igaz.De még jöhetnek azok a videók.Én örülnék neki,mert képet kapnánk az autók állapotáról ennyi idősen.
Na, majd én teszek fel. Le fogom fémig tisztítani üveggyönggyel a hátsó sárvédőt és a doblemezt meg a küszöböket. Volt már rajta javítás, de így is rohad, úgyhogy valami radikális megoldás kell ide.
de tisztítás előtt tegyél fel 2004-es és olyan durva a tiéd?
Annyira nem vészes, de a bal hátsó sárvédő javítva volt már kétszer. Egyszer valaki megcsinálta, meg egyszer mi. Sajnos a festés előkészítés kissé el lett nagyolva, így rügyezik A küszöb meg a szokásos módon rohad. A jobb ráadásul kapott is az A és B oszlop között (egy figyelmetlen autós miatt). Szóval azt ki kell húzni. Ajtót kicserélem aztán tisztítás és fényezés.
Köszi előre is a vidit. Amúgy a te autód is nagyon szép.Tök jól le tudtad a verdát fotózni a profilodban.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 19:33 Rohadás

John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta: szerintem esélytelen, hogy bárki is videót fog csinálni
aki ide téved, annak van egyéb baja

Most nem erről van szó.Hanem az autók állapotáról.Elterelni lehet a dolgot persze valamivel. Ha senki sem tesz fel semmi videót,akkor az magáért beszél...Akkor John esete sem számít igazság szerint senkinek.Szerintem az ötlet nem volt rossz,így képet kapnánk az autók valódi állapotáról úgy nagyjából rozsda szempontjából.Én megtettem a magamét mindenesetre.John ugye rólam írta,hogy olyan vagyok,mint a politikusok.
Szerintem ez nem rám igaz.De még jöhetnek azok a videók.Én örülnék neki,mert képet kapnánk az autók állapotáról ennyi idősen.

Utólag még egyszer elnézést,az inkasszó az agyamra ment de már csak 3.5 hónapig vonják a -30.000-et! Egyébként értem a szándékod,nem rosszból akarod,viszont küszöbtakarót azért én csak csak lebontottam mindkettőt,úgy videóztam.

Persze tudom,hogy levetted őket.De az egyszerűség kedvéért én megelégszem azzal,ha a fórumtagok csak úgy néznék meg,ahogy én.Az is elég összehasonlítási alapnak.De látod senki nem tett még fel videót rajtam kívül... Rozsdásodás

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 17:57 Rohadás

YELLOW írta: szerintem esélytelen, hogy bárki is videót fog csinálni
aki ide téved, annak van egyéb baja

Most nem erről van szó.Hanem az autók állapotáról.Elterelni lehet a dolgot persze valamivel. Ha senki sem tesz fel semmi videót,akkor az magáért beszél...Akkor John esete sem számít igazság szerint senkinek.Szerintem az ötlet nem volt rossz,így képet kapnánk az autók valódi állapotáról úgy nagyjából rozsda szempontjából.Én megtettem a magamét mindenesetre.John ugye rólam írta,hogy olyan vagyok,mint a politikusok.
Szerintem ez nem rám igaz.De még jöhetnek azok a videók.Én örülnék neki,mert képet kapnánk az autók állapotáról ennyi idősen.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 16:05 Rohadás

Múltkor ugye szó volt a pur habról.Sajnos sok hülye alkalmazza az autón:

Gagyi "javítás"

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 15:40 Rohadás

Annyit hozzáteszek még a videóimhoz,hogy az autók java az enyémnél sokkal rosszabb.De cáfoljatok meg,várom a vidiket Jó lenne,ha ti is feltennétek videót ezekről a helyekről összehasonlításképpen.A két küszöb hátsó fele,és az emelési pontok láthatóak a videómban,plusz a tankszellőztető rész.Ezek tipikus helyek e46-on,amiknél szeret elrohadni.A kezdőknek való segítség mellett azért bevallom kíváncsi vagyok a ti autóitokra is ilyen téren.Akinek 1 kiló sár van a kocsija alján,az előtte mosassa le,hogy lássunk is valamit belőle.Az alváz mosás amúgy is ajánlott.Aki lusta lapozni lefelé,annak itt vannak a videók:Rozsda helyek az alvázon e46-nál

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 15:09 Rohadás

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Gondoltam jó lenne csinálni egy ilyen videós összefoglalót a tagoknak,hogy lássuk a körülbelül 15 éves autók küszöb állapotát.Ez összehasonlítási alapnak jó szerintem.Én pluszban feltettem még a tankszellőztető melletti részt.Az is rohadásra hajlamos az e46-osokon.Várom a ti videóitokat is ugyanezekről a helyekről.Csak egy lámpa,és telefon kell hozzá,semmi más.Az én kocsim is rozsdásodik,hiába jó állapotú.És nem áll szándékomban eltitkolni.Ugye múltkor Yellow írta,hogy eladásnál lehet én sem mondanék meg mindent.Hát tévedett.Akkor kezdem én:

úgy tudtam, hogy fel fogod ezt a témát hozni.
én meg pont két napja munkába menet fogalmaztam meg, hogy nem fogom szétbontani az autót, hogy megmutassam a küszöböt.
és ez így is lesz. nem azért mert titkolni való van a dologban, hanem mert mindennek van határa és időt, energiát sem akarok erre fordítani.

Feltettem közbe alul a linkeket.Ehhez semmit nem kell szétszedni!Ha nem akarod,megértem.Én feltettem a videókat,mert nincs titkolnivalóm,és kezdőknek segítség autóvásárlásnál.

csak mikor én számítottam tőled hasonló felhívásra, akkor az volt bennem, hogy tutti le akarod majd szedetni a küszöd takarót. mondom, meg a tudod mit.... azért így írtam. mert valamiért ráéreztem erre. szóval lehet csak jós vagyok.

Aki nem látná a videóimat,az itt találja öket:
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...154541#p54
Várom a tagok videóit.Aki nem csinál,megértem...

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 15:02 Rohadás

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Gondoltam jó lenne csinálni egy ilyen videós összefoglalót a tagoknak,hogy lássuk a körülbelül 15 éves autók küszöb állapotát.Ez összehasonlítási alapnak jó szerintem.Én pluszban feltettem még a tankszellőztető melletti részt.Az is rohadásra hajlamos az e46-osokon.Várom a ti videóitokat is ugyanezekről a helyekről.Csak egy lámpa,és telefon kell hozzá,semmi más.Az én kocsim is rozsdásodik,hiába jó állapotú.És nem áll szándékomban eltitkolni.Ugye múltkor Yellow írta,hogy eladásnál lehet én sem mondanék meg mindent.Hát tévedett.Akkor kezdem én:


úgy tudtam, hogy fel fogod ezt a témát hozni.
én meg pont két napja munkába menet fogalmaztam meg, hogy nem fogom szétbontani az autót, hogy megmutassam a küszöböt.
és ez így is lesz. nem azért mert titkolni való van a dologban, hanem mert mindennek van határa és időt, energiát sem akarok erre fordítani.

Feltettem közbe alul a linkeket.Ehhez semmit nem kell szétszedni!Ha nem akarod,megértem.Én feltettem a videókat,mert nincs titkolnivalóm,és kezdőknek segítség autóvásárlásnál.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 14:58 Rohadás

Gondoltam jó lenne csinálni egy ilyen videós összefoglalót a tagoknak,hogy lássuk a körülbelül 15 éves autók küszöb állapotát.Ez összehasonlítási alapnak jó szerintem.Én pluszban feltettem még a tankszellőztető melletti részt.Az is rohadásra hajlamos az e46-osokon.Várom a ti videóitokat is ugyanezekről a helyekről.Csak egy lámpa,és telefon kell hozzá,semmi más.Az én kocsim is rozsdásodik,hiába jó állapotú.És nem áll szándékomban eltitkolni.Ugye múltkor Yellow írta,hogy eladásnál lehet én sem mondanék meg mindent.Hát tévedett.Akkor kezdem én:
Rozsda 1
Rozsda 2
Rozsda 3
Rozsda 4

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 10:18 Motor-váltó

Tano írta:
Bitu79 írta: ...Azért ebben a történetben is furcsa az,hogy egyszer sem tünt fel senkinek ez a sérülés,mikor üzemanyagszűrőt cseréltek...

Mentségükre legyen mondva, a 100KW-os mocinál a motortérben van a szűrő nem az ülés alatt

Igazad van,ez a kisebbik diesel.Nem figyeltem eléggé.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 09:46 Motor-váltó

YELLOW írta:
Filo írta: Hali!Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:
"Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!
.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be."
Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.

Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...
Na megvolt a hiba.Ez:

Hát ennyi....
Üdv Filo
köszi! az ilyen visszajelzéseknek van értelme.
azt lehet tudni, hogy mi nyomhatta meg?

Sztem ezt senki nem fogja tudni megmondani.Elég furcsa,hogy így összelapította valami ott az üzemanyag csöveket...Ez egy elég ostoba hiba volt.Azért ebben a történetben is furcsa az,hogy egyszer sem tünt fel senkinek ez a sérülés,mikor üzemanyagszűrőt cseréltek...

Bitu79 Elküldve: 2017-08-26 01:34 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta: John, pár gondolat, kicsit szívom a vérem, de nem bántalak.
- csak szeretnéd, hogy anyi legyen a km-ed, mint amit mutat
- igazad van, én biztos nem mennék be ott (tudom nem nekem írtad, de így van)
- sőt ilyen helyre nem is vennék ilyen autót.
- a mosással én is úgy vagyok. minek mossam úgyis olyan lesz. de tényleg, lemosatom 1 mátyásért, 1-2 nap múlva tutti apám ténykedni akar valamit a garázsba, amit én szívok meg.
- valamit még akartam, de már elfelejtettem.

enyémben több km van mint az övébe enyémben kb:222... mit tom én hány km,de mindjárt át állok a telek végéről a másik végére mert a nagy vérszívás amit "elszenvedtem" el vonta a figyelmem és lehúzott ablak meg nyitott csomagtartóval hagytam ott hátul.. (Igaz kb 5 méter a távolság de jobb ha szem előtt parkolok vele )Tudom mit akartál mondani:hogy te is szoktál fa nyelű békebeli kaszát használni a telkeden mert te is vidéken laksz? Mellesleg most az jön hogy az órám hamis Km-állást mutat? Ha igen akkor mond el hogy tudom kideríteni a valós km-et? (legalább lesz egy indokom hogy feljelentsem az eladó csajt ha igazad van. )

nem tudom mivel szivatlak (Bitu szerint)
ne mindent a csaj nyakába varrj, bár lehet sáros a dologban.
miért gondolom, hogy több a km, mint amit mutat? kormány. de ezt már írtam. vagy azért lett cserélve, mert durrant a lufi a gyári 4 ágúban (az volt benne neked ez biztos), vagy mert csúnyán elkopott. ez a nő, akitől vetted biztos nem cseréléte ki csak azért a kormányt, mert a gyári nem tetszett neki. neked gyári 4 ágú bőr kormányod volt. az kb. 300ezer km-ig alig látsziok a bőrön kopás. ha mégis, akkor a vezető keze érdes, vagy túl savasat izzad, és simogatja a kormányt, esetleg sokat megy városban.
valós km-t megtudni? nem feltétlen lehet. ha ügyesek voltak nem tudod meg. ezt a 625Ft-ért adatot lekérő dolgot nem próbáltad még? nálad 1 éve van, ha a csajnál mókoltak a km óra állással, annak lehetne is nyoma, vagy profik voltak és műszakik között állítgatták át.
a km-t azért is keveslem, mert az a rohadás, vagy nagyon sok km-t jelent, vagy tört a gép. a törést esetleg a kormány csere is alátámasztja. de ugyanúgy a km is igaz lehet. havernak ugyanúgy 2000-es 316i-je van, és az mindig kint áll. az is rohad, de nem így. inkább csak sárvédőív, de az is sérült volt.
ezt nem azért mondom, mert fikázni akarom, vagy lenézni, de az áéra is kevés volt az autónak. nem feltétlen a hitel miatt, avgy külföldi munka miatt akartak szabadulni tőle.
én így gondolom, lehet nincs igazam. sőt ne legyen.

Te is még ébren vagy A rozsda lehet végülis törés miatt is...De ahogy a videót nézegettem,sztem inkább a mosás hiánya.Ugye jobb oldalt kapja a kocsi a legtöbb koszt.Az út közepe általában tisztább,ergo az autó bal oldala kevésbé rohad szét ugyanannyi idő alatt.Egyedül azt a purhabos dolgot nem vágom.Az nem gyári megoldás sztem sem.Én amúgy a kocsit kinézetre sokkal több kilómétert futottnak gondoltam...De ezek szerint tévedtem.A kormányt végülis cserélhették azért is,mert nem tetszett valamelyik tulajnak az eredeti.Ez sem ritka dolog. De jobb félni,mint megijedni.


Bitu79 Elküldve: 2017-08-26 01:22 Társalgó

Amúgy ha sietek,akkor egy nagyon koszos kocsi megvan 1 óra alatt kívül-belül nekem is.De én szeretem a tökéletes tisztaságot... Azért az jó nagy köcs*gség,hogy nincs betonút.Tiszta középkor.Ilyen helyre én sem vettem volna ilyen autót.De megértelek persze,mert szerettél volna újabb bömöst.A fekete az alig piszkos helyen is hamar koszolódik...Nem egy jó szín.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-26 01:04 Társalgó

John írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta: John, pár gondolat, kicsit szívom a vérem, de nem bántalak.
- csak szeretnéd, hogy anyi legyen a km-ed, mint amit mutat
- igazad van, én biztos nem mennék be ott (tudom nem nekem írtad, de így van)
- sőt ilyen helyre nem is vennék ilyen autót.
- a mosással én is úgy vagyok. minek mossam úgyis olyan lesz. de tényleg, lemosatom 1 mátyásért, 1-2 nap múlva tutti apám ténykedni akar valamit a garázsba, amit én szívok meg.
- valamit még akartam, de már elfelejtettem.

enyémben több km van mint az övébe enyémben kb:222... mit tom én hány km,de mindjárt át állok a telek végéről a másik végére mert a nagy vérszívás amit "elszenvedtem" el vonta a figyelmem és lehúzott ablak meg nyitott csomagtartóval hagytam ott hátul.. (Igaz kb 5 méter a távolság de jobb ha szem előtt parkolok vele )Tudom mit akartál mondani:hogy te is szoktál fa nyelű békebeli kaszát használni a telkeden mert te is vidéken laksz? Mellesleg most az jön hogy az órám hamis Km-állást mutat? Ha igen akkor mond el hogy tudom kideríteni a valós km-et? (legalább lesz egy indokom hogy feljelentsem az eladó csajt ha igazad van. )

(Igazad van abban is hogy ilyen helyre nem vennél ilyen autót,de úgy voltam vele amikor ide költöztem E34 Tds-em volt és volt egy lehetőségem az Apai részem ami nem éppen nagy hogy mire költsem,ház már meg volt itt így hát mérlegelnem kellett hogy azt a 720-at vagy apránként felélem és semmi látszata vagy el iszom vagy el örömlányozom vagy esetleg egyéb olyan dolgokra vertem volna el hogy a végén fogtam volna a fejem hogy lehetett volna egy ilyen autóm és ahányszor hasonló széria jött volna szembe velem el fogott volna a depi hogy de hülye voltam és még mindig a fapados Tds-ben kéne léteznem ami ég és föld valljuk be.A másik hogy sajnos a ház nekem az első saját,nem palota és lehetne jobb helyen is de ez jutott és plusz ez is okozhatta az elvakultságomat hogy kettő az egyben.. Apropó,bogarat ültettél a fülembe,hogy lehet a valós km-állást ki csikarni a kocsiból és miért nem hihető az a 222.. mit tom én hány km?)Mindjárt meg is nézem az állását amúgy is hátul hagytam..

195500 Km volt 13 hónappal ez előtt,és most:

Tessék:A link neveSzerintem Yellow csak szivat.Én amikor mosom a kocsit,és belül is kitakarítom,az nekem úgy minimum 3 óra.Ebben benne van minden.Szárazra törlés,waxolás,belső takarítás.Ha makulátlanra csinálom meg,akkor lehet akár 8 óra meló is.De akkor a légy is megcsúszik a fényezésen.Városban lakom,így marad a pénzbedobós mosó,ami elég drága Porszívózást,belső takarítást meg tudom csinálni a garázs előtt,ahogy a waxolást is.Én kaszálni nem tudok,max sarlózni. Ha füvet kéne nyírnom,én tuti fűkaszát használnék(benzineset).Igaz,aki tud a hagyományossal dolgozni,az nem költ gépre gondolom.Mosásnál ha nem figyelsz,pár év múlva tiszta ronda lesz a fényezés...A por miatt mondom.Alkalmazd a 2 vödrös technikát:A link neveEnnek az a lényege,hogy a koszt a szivacsból,vagy a mosókesztyűből mindig a koszos vizes vödörbe öblítsd ki,aztán mártsd a samponosba csak.Így kevesebb koszt viszel fel a fényezésre,és kevésbé karistolod össze,mikor mosod. A legjobb megoldás az,ha nem érinted a kocsit.De ez ugye kivitelezhetetlen az esetetben,mert poros helyen laksz.Otthon a kerti slag helyett használj gőzborotvát.Ha azt használsz,akkor tárgytalan.Én pénzbedobós mosóba járok ugye,itt ozmózisos(szűrt) víz van.Nem lesz vízköves a fényezés,ez a jó ebben.



Bitu79 Elküldve: 2017-08-25 18:07 Töltés hiány

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Srácok majd figyeljetek oda, mert úgy néz ki nekem az akku tette tönkre a generátort, legalábbis az autóvillamosságis ezt mondta, hogy túl nagy lehetett a belső ellenállása ezért lett nagy az áram a generátoron (a környék legelismertebb szerelője, ne kérdezzétek, hogy a nagy ellenállás miatt miért lett nagy az áram és miért nem kicsi). Persze az akkuban volt töltés, indított, tehát semmi előjele nem volt, hogy tönkre fogja tenni a generátort.

R=U/I -> I=U/R --- P=U*I
mivel a fesz. (U) mondjuk úgy állandó, legyen 12V (egyszerűség kedvéért), ezért ha növekszik az ellenállás, a hányados kisebb lesz, tehát az áram (I) csökken.
mivel a teljesítményt (P) tartani kell, és mivel a feszültség is "állandó", ezért ehhez az áramot növelni kell.
tehát az ellenállás növekedése, növekedő áramot eredményez, hatartani akarjuk a teljesítményt.
viszont a generátor típustól függően ~80A-t tud olyan 4-5ezres motor főtengely fordulat mellett.
én hülyeségenek tartom, hogy az akksi tönkre tette a generátort. elvileg, ha minden igaz védve kell hogy legyen visszafelé. ha kula a generátor és nem bírta az akksit nyomni, az más kérdés. de valószínű a kula generátor miatt ment tönkre az akksi is. előtte túl nyomta, ezért cellazárlatos lett, megnőtt a belső ellenállása. viszont újabb dolog kérdés merül fel. töltésszabályzó. azzal mi a helyzet? lehet azzal is vannak gondok, vagy éppen nála volt a fő gond.
nekem ez a véleményem.

Csak, hogy érzékeltessem, mire is képes a generátor. Az autómban egy Exide EA1000-s akku van (100Ah). Ebből 15 db-ot tudna a generátor egy időben tölteni mivel 150A tud. Szóval ez a magyarázat egy kissé érdekes.
Nálam azért nem volt töltés, mert elfogyott a szénkefe. De ez érthető, mivel kopó alkatrész.
Bár pontosan nem tudtuk meg, mi is volt a generátor baja.

ez abban az esetben igaz, ha a generátor hatásfoka 100%, nincsenek veszteségek, nincs más fogyasztó, és a te esetedben a motor kb. 4500-at fordul.
ugye menet közben az autó nem az akksiról üzemel, az csak benne van a körben. hisz a generátor jóval nagyobb teljesítményt le tud adni, mint az akkumulátor. amit menet közben a fogyasztók nem használnak, azt a töltésvezérlő segítségével a plusz delejt az akksi töltésére fordítja. de valószínű a 10A-t is csak akkor pumpálja bele egy 100Ah-s akksiba, ha az nagyon gengusz. ha elég benne a cuffla, akkor pár A-t ad csak, vagy semmit.
az viszont lehet, amit említesz, hogy a szénkefék elkoptak, alig termelt áramot, így az akksi volt megterhelve, az dolgozott a generátor helyett menet közben.
aztán a szaki rásózott egy akksit, meg egy új generátort, esetleg valami nagyobb összegért felújította, miközben csak szénkefét cserélt rajta. és lehet az akksi is menthető volt még.
4500-as főtengely fordulatszámnál a generátor közel 12750-et forogna Egyébként az M47N 204D4 motornak ez már a leszabályzási körüli fordulatszáma.
A generátor adatai: 14V, 150A, tehát a teljesítménye 2100W Ez a 100%. Ezt alacsonyabb fordulatszámon is tudja, függetlenül attól mennyi fogyasztó van rákapcsolva.

Jó combosak akkor ezek

Bitu79 Elküldve: 2017-08-25 17:51 Társalgó

Ezek a patkány verdák nem is olyan rosszak. e46-ból csak egy hasonlót találtam:A link neve