Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 09:20 Karosszéria (javítás?)
Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 09:20 Karosszéria (javítás?)
Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 09:07 Karosszéria (javítás?)
YELLOW írta:Bitu79 írta:
John!A másikat is szedd le,az is ilyen lehet.Talán kevésbé,és meg is indoklom miért.A jobb oldala az autónak azért rohad jobban,mert ott a kocsi több felverődő koszt kap az útról,mint az út közepéről.A bal oldalát ne várd meg,míg ennyire elrohad.Talán arra kevesebbet kell költeni szerintem így látatlanba.Sajnálom amúgy.Az biztos,hogy az eladó tudott a dologról.Ezt aknában,vagy emelőn azért észreveszik egyből a szervízekben.
nő volt a tulaj, szóval elképzelhető, hogy nem tudta. viszont az is lehet a nő mivolta elvakította a vásárlót és bedőlt neki. vagy épp nem is akarta átnézni jobban.
tudom milyen, mert ha nagyon nézed, akkor rögtön azt kapod, hogy akadékoskodni akarsz, a hibát keresed. az ilyet le kell sz*rni. gondoljanak amit akarnak. az én pénzemmel más ne játsszon. akinek nincs takargatni valója, azt nem fogja zavarni ha jól átnézel mindent.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 08:34 Karosszéria (javítás?)
Bitu79 Elküldve: 2017-08-11 08:29 Karosszéria (javítás?)
YELLOW írta:John írta:John írta:John írta:Bitu79 írta:KösziJohn írta:Bitu79 írta: Küszöb levételt lehet én is megcsinálom,mikor majd az ajtó kédert kicserélem,ami az ajtóra van ragasztva kétoldalú ragaccsal.Kíváncsi vagyok arra a részre én is.Csak akkor kell rendelnem patentokat a küszöbhöz is,azok is szeretnek eltörni.Kell a pót patent.Ilyen műanyag díszléc leszedő kitem az van szerencsére.Mondjuk ezek a részek elég hülyén vannak kitalálva az autón(kerékdob,meg a küszöb léc),faszán megül itt a mocsok.Habár én csak száraz úton használom a kocsit,mióta megvan. De ez más autóknál is így van.Ezek sajnos kritikus helyek.Ezért érdemes sűrűn lecsapatni az alját is,ez kapja a legnagyobb igénybevételt,és ez koszolódik a legjobban.Amit linkeltem videót,abban a srác sem pucolta meg a kasznit,amikor visszatette a küszöb lécet...Pedig érdemes!
nálunk Tanyán fosóhomokos talaj van aszfalt helyett,akkor gondolom én dupla veszélyben vagyok? Köszi a videót,olyan kiszedő kit-et a díszléchez honnan lehet rendelni van cikkszáma?
A neten rendeltem ilyen 6 részeset.Valami 4000 ft körül volt.Ilyen univerzális.Írd be árgépbe,hogy díszléc leszedő.
Nekem valami ilyesmi van:http://www.sokjoszerszam.hu/ka...zes_yt0837
Sírni tudnék,le vettem ma a jobbos műanyagtakarót mondván hogy be van szakadva az emelési pontom de nyugtass meg javítható komplett küszöbcsere nélkül... A csaj akitől vettem tavaly hogy dögölne meg,meg én is hogy nincs röntgen szemem hogy a küszöbtakarón átlássak.. Ha kérhetem csak érdemleges választ kapjak bárkitől,negatív véleményre nem vagyok most vevő,köszi! [img]https://youtu.be/nE-FjMq29_8[/img
https://youtu.be/nE-FjMq29_8
éppen be lehet vágni oda egy lemezt, de ezt kasznis emberke tudná megmondani. az pedig úgyis azt mondja, hogy komplett csere.
ehhez nem kell röntgen szem, ha alámentél volna, akkor azért ez látható.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 19:13 Vanos
bricktopm írta:Bitu79 írta:bricktopm írta: Sziasztok!
M52TUB20-as motor, dupla vanos vezérléssel, 322ezer km-rel, az a gondom, hogy amikor beindítom a kocsit hidegen, pl reggel, kb fél percig iylen "kerregő" hang hallatszik a vanos körülről. A fedelét ha megfogom érzem is h kb 5mp-enként mintha ütne egyet és valami hangot is ad hozzá. Aztán félperc kb és ez megszűnik.
Mi lehet ez?
5w40-es LL04-es ENEOS olaj van benne kb 8-9 ezret futott eddig vele.
Ha a vanos felől jön a hang,akkor zsebbenyúlós lesz a dolog.Itt egy angol nyelvű leírás,mi okozhatja a hangot a vanosnál,illetve a javítása.Google fordítóval egész jól érthető.
http://www.beisansystems.com/p...cedure.htm
Köszi, szerintem hétvégén nagygenerál, hűtő leszed átmos, olaj ilyesmi egyúttal lehajítom a vanost is azt megnézem mi kótog benne már.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 19:07 klíma tisztítás
Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 19:00 Vanos
bricktopm írta: Sziasztok!
M52TUB20-as motor, dupla vanos vezérléssel, 322ezer km-rel, az a gondom, hogy amikor beindítom a kocsit hidegen, pl reggel, kb fél percig iylen "kerregő" hang hallatszik a vanos körülről. A fedelét ha megfogom érzem is h kb 5mp-enként mintha ütne egyet és valami hangot is ad hozzá. Aztán félperc kb és ez megszűnik.
Mi lehet ez?
5w40-es LL04-es ENEOS olaj van benne kb 8-9 ezret futott eddig vele.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-10 18:53 Féktárcsa és fékbetét
tamas32 írta: Sziasztok ! Egy kis segítdèget szeretnèk kèrni tőletek .van egy e46 os 330xd-m ès az utóbbi időben azt vettem èszre hogy ha fèkezek jobb oldalra fèlrehúz annyira hogy egy kicsit ellen kell fogni hogy ne menjek le az útról . lecserèltèk nekem a 4 fèktárcsát mert elèg vèknyak voltak de betèteket nem mert azt mondták azok mèg elèg jók .De ezek után is fèlre húz . valakinek valami ötlete lenne hogy mi okozza a problèmát ??
Köszönöm! Tamás
Bitu79 Elküldve: 2017-08-09 09:10 klíma tisztítás
YELLOW írta:Bitu79 írta:gueszka írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.
Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről
ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.
Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...
Szerintem sokan keverik a dolgokat.Eső alkalmával belülről párásodik ha nem megy a klíma(főleg ha vizes ruhában ül az ember az autóban),és belső keringetésre van állítva a levegő.Párásodás miatt olyankor jobb külső beszívásra állítani a levegőkeringetést.A klíma esőben nagyon hasznos,mert pikk-pakk leszárítja a párát.De olyankor biztosan nem kívülről párásodik a szélvédő,mármint esőben.
szerintem meg sokan azt sem tudják, hogyan működik a klíma. tudok olyat, hogy több éve meg volt az autója és azóta úgy használta a klímát, ahogy megvette. mindig megjegyezte a leállítási állapotot. csak a hőfokot nyomogatta, a venti automatán ment, és a belső keringetés is ment folyamatosan. nem értem az ilyen emberek, hogy tudnak létezni a világban, boldogulni. itt most nem az előző hozzászólóra értem, hanem hogy úgy használnak autót, hogy sok funkcióról nem is tudnak, rosszul használnak dolgokat. és akkor női tulajtól és hasonlók, csak kitudja hogy használta az autót.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-09 08:58 klíma tisztítás
gueszka írta:YELLOW írta:Bitu79 írta:Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.
Az nem normális.Ha belül párásodik,tt a lappangó víz miatt keletkezik pára szerintem.A klíma lényege viszont pont a levegő hűtése,és szárítása.Amúgy ózonos fertőtlenítésnél nem kell mennie a klímának,elég ha a venti megy,és belső keringetésen van a rendszer.
Mondjuk Yellow írta,hogy kívül párásodott neki,de én ilyet soha nem tapasztaltam.Annyira nem hűthet a klíma,vagy igen?Ezt a kinti üveg párásodást szerintem valami szélvédő tisztító is okozhatja...Esetleg ha annyira lehűl a szélvédő tényleg,de én ilyennel soha nem találkoztam,pedig jó a klímám.Aztán lehet,hogy csak nekem nem tűnt ez fel.Menet közben mondjuk a menetszél leszárítja a párát kívülről
ezen kár vitázni, mert én sok autón láttam. tűző napon melegben leszárítja kívül a párát, de ha meleg van és árnyékban állsz, nincs szélmozgás, akkor párásodni fog kívül, ha belül elég jól lehűti a levegő.
ózonozásnál kell a klíma, ha meleg van kint, vagy meleg a levegő. ugyanis az ózontisztításnak a dús oxigén a feltétele, és a hideg levegőben több az oxigén jellemzően. ezért célszerű tavasszal, amíg 20 fok alatt van a levegő elvégezni, mert akkor nem kell klímát kapcsolni. a legjobb garázsban, ahol fel sem tud melegedni a kaszni, vagy árnyékban. sőt rá lehet kötni akksi töltőt is, és akkor a motort sem kell beindítani, csak gyújtáson a belső keringetést üzemeltetni. a töltő kell, mert a venti motorja hamar lezabálja az akksit.
melegben, 20-fok felett pedig muszáj klímázni a jó hatásfok miatt, másképp nem sokat ér. főleg nem ócsó ózongenerátorokkal.
Nekem is volt már hogy párásodott kívülről... Főleg amikor esett az eső és belső a belső keringetés ment...
Bitu79 Elküldve: 2017-08-07 13:23 Kipufogo füst!
Alex1986 írta: Udv , e46 , 1.8 benzines , a problemam a kovetkezo ma elkezdet fustolni a kocsim kekes feheres fust , egy bevasarlo kozpont parkolojaban hagytam , elindulok es okadja a fustot ...aztan par perc es megint normalis aztan parkolas par ora mulva indulok es megint fustol ...aztan egy ido utan abbahagyta megint! Most inditom nem fustol Mi lelte vajon ! ? Teljes olaj csere meg benzin szuro csere kb 500 km ezelott volt, a hatso lambda szonda halot azt tudom meg nem csereltem ki sajnos!
Koszi hogy elolvastad !
Alex
Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 17:53 klíma tisztítás
Krapulax6 írta: Ózonos fertőtlenítés alatt amikor full gázon ment a klíma akkor nekem is kicsapódott a pára kívűlről a szélvédőn 10 perc alatt mint Yellow-nak.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 16:51 klíma tisztítás
Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 16:04 klíma tisztítás
YELLOW írta:Krapulax6 írta:Bitu79 írta:Krapulax6 írta:
két hete láttam vizet a kocsi alatt...szóval az nem lehet gond,bár lecsekkolnám a lefolyót.Azt hol találom?Mit keressek?Mosáshoz nem kötném,mert a pollenszűrő száraz és szaga sincs.
Állítólag a váltó felett van a cső,onnan csöpög a kondenzvíz.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...18338#p118
Akkor ha jól értelmezem ezzel együtt kell élni és szellőztetni kell klímázás után "üresjáratban"?
jó, hogy kitörölted, csak ha 2 idézetet bent hagysz, akkor az egész elején kell lennie 2db quote-nak és ugye a név, aki írta. ha kitörlöd teljesen az elejéig, akkor nem marad idézetben. jobban nem tudom elmondani, pedig nem bonyolult, még én is magamtól jöttem rá
én off autókat is láttam, amiknek ugyanúgy volt párás szaga. úgy tudom ez normális. ha büdös, dög szagú, akkor van gond.
Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 15:59 klíma tisztítás