Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 18:48 Klíma

YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
atomanti86 írta: Sziasztok,klíma tisztítást habbal a videó alapján merjek csinálni?olvastam rosszakat hogy túl erős maróanyag és nagy kárt okozhat ha rossz helyre fújjuk..
https://www.youtube.com/watch?v=w2co3kePiyY


ahogy a videón csinálja, úgy semmi esetre se csináld.
vagy a süni, ventillátor előtét ellenállást kiszedve ott fújd be, vagy alulról, ahol a kondenzvíz kifolyik, a váltó felett.


Hát a sünit gondolom nehéz kiszedni,inkább a második lehetőséget próbálom ki..

csak úgy lehet nem jut el a klímahűtőig a cucc. mert az alsó nyílás felett a fűtőradiátor van. szóval én két helyről támadnék. sőt fogok is, csak legyen rá időm.

Sztem több értelme van a fűtőmotor felől befujkálni.Aki profi akar lenni,ki is szedheti a fűtőmotort.Én 4 éve cseréltem a fűtőmotort(ventillátort),és a radiátor ott teljesen tiszta volt mögötte...Szóval sztem nem kell félni,teljesen jól mutatja a videóban az ember.Aki fél,esetleg kiszedheti a szellőzőrostélyokat a műszerfalból,mert ilyen kis szivacs van rajtuk,ami leázhat róluk.Az csak pár csavar,és a lyukakat(szellőzőrostélyok helyeit) meg kibélelheti ruhákkal,hogy ne folyon a hab kényes helyre.Középső szellőzőrostély kiszedése nehezebb kicsit,mint a 2 szélsőé.Sok sikert.Aki nem fél,az simán csinálja úgy,mint a vidiben.Én biztos nem szedném szét a fél autót ezért.

A pollenszűrőt kell tisztán tartani,és a pollenszűrő tálcát.Ez az egyik fő dolog.Aki garasoskodó,az ki is moshatja mondjuk tudfürdőben a pollenszűrőt,ha koszos nagyon.Nyárom a napon 1 óra alatt megszárad...Ezt azért írtam le még,mert innen megy be az összes retek,ami megáll a hűtők lamelláján...



Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 15:09 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

Még egy tipp:Akinek koszos a műszerfala,az is használhatja a koszradírt arra.Müszerfal keményebb részeire.Teteje például.De pl karcos küszöb műanyagot is fel lehet ujítani vele.Be kell nedvesíteni a koszradírt,és a kezelendő felületet is.Majd enyhe mozdulatokkal dolgozva átsimogatni a felületet.Ezután nedves mikroszálassal áttörölni újra.Így a műszerfal recéi közül is kijön a retek.A koszradír darabjait a végén össze kell porszívózni.Puhább anyagokra ez a módszer nem jó,nehogy valaki nekiálljon azoknak is így.De pl a kormány alatti tárolórekesz gumi bevonatú.Nekem ott valami festék volt...Koszradírral szedtem le,és nem csinált semmi gondot.Akinek bőr ülése van,az ugyanígy használhatja,ahogy leírtam.Így vegyszerek nélkül lehet pucolni.Természetesen ez kombinálható vegyszeres megoldással is,akkor még szebb eredményt lehet elérni.Sűrűn fogdosott helyeket(kormány,váltó,könyöklő) ugyanigy koszradírral szépen meg lehet csinálni.A lényeg,hogy nem kell rányomni erőből a radírt.Felnipucoláshoz is kiváló ez a módszer.A felnit is érdemes tiszta állapotában beviaszolni,így nem ragad rá a fékpor.Ha mégis,akkor sima vízzel le fog jönni.A textil anyagokat sima mikroszálassal pucolom.A lényeg itt is az óvatosság.Vödörbe teszek kárpit tisztítót.Másikba csak víz van.Mikroszálast belemártom a kárpit tisztítós vízbe,majd kicsavarom.Átsimizem a felületet(textilt),ezután a sima vizes vödörbe kiöblitem a koszt.Ezt eljátszom párszor.Ha koszos lesz a víz,cserélni kell.Esetleg a mikroszálast is.Ezzel a módszerrel gép nélkül meg lehet csinálni a komplett kárpitozást is pár óra alatt.Ha nagyon koszos a kocsi,előtte ugye érdemes alaposan kiporszívózni.Nedves mikroszálasos kárpit tisztogatás után is egyszer porszívozzátok még át.Persze akkor,mikor megszáradt minden.Ez ilyenkor nyáron 1-2 óra.Felesleges oda gép általában.Kevés olyan eset van,hogy gép kelljen.Tetőkárpitot is ugyanigy kell.Az a lényeg,hogy ne áztassa el az ember a kárpitot,és finom mozdulatokkal dolgozzon.

Kárpitos dolgot azért írtam le Yellow,hogy legközelebb ne okozzon kárt a kárpit tisztítás.Szerintem magának a szivacsnak sem jó,ha eláztatják.Aki nem sajnálja a pénzt,az esetleg erre is használhat ioncserélt vizet.Én ritkán kárpitozom,amióta megvan a kocsi,max 2-szer csináltam.De csakis kézzel,ahogy leírtam.Szétáztatni nem akarom,pont amiatt,amiket te is tapasztaltál.Néha érdemes nedves mikroszálassal áttörölni a textileket,aki sűrűn használja az autóját.Akinek alcantara anyagok vannak bennt,ugyanezt a módszert alkalmazhatja.Bőr szettnél is jó ez a módszer.Ha koszos,akkor előtte érdemes át koszradírozni.Késöbbiekben pedig elég nekik a mikroszálas áttörölgetés.Börnél érdemes Sprays bőrápolót beszerezni.Mikroszálasra fujni belőle,majd áttörölni így a bőrt.Soha ne közvetlenül a bőrre fujjátok a szert.Inkább egy mikroszálasra.Műanyag ápolókat is igy érdemes felvinni.Persze a kormányt,váltót nem bekenni,mert csúszik utána a felület.Az ápolószereket pedig mindig úgy vigyétek fel a felületere,hogy előtte megtisztítottátok.Bevallom őszintén,én azt szeretem,ha matt-gyárias a felülete a műszerfalnak,épp ezért nem használok rá műanyagápolót,max a küszöbökre.Tisztán tartásukról csak nedves mikroszálasos áttörölgetés gondoskodik









Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 14:23 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta: klíner májszter!
gumikéderre mit használsz? hogyan tisztítod, hogyan ápolod?
ahova bezár az üveg, ott hogy tisztítod, használsz oda valamit?


Bemész a Müllerbe.Ott veszel glicerint.Pici flakonban van.Annak a felét áttöltöd másba.A maradékot megtöltöd vízzel,majd összerázod.Ezután mikroszálasra teszel kicsit(nem kell sok),és eldolgozod a gumin,majd egy másik száraz mikroszálassal mégegyszer áttörlöd a gumit.Egy-két kezelés után a kéderek ujra életre kelnek,és vissszanyerik a rugalmasságukat,és a fényüket is.A glicerin kb 500-600 ft.Érdemes pár havonta átkenni igy a gumikédereket,mert visszanyerik a glicerintől az eredeti állapotukat.Ha a karosszériára kerül kis glicerin,akkor egy nedves mikroszálassal le tudod törölni onnét.Kárt nem csinál amúgy ott sem.

Ahol bezár az üveg,azt néha ki kell pucolni ugyanugy mikroszálassal.Ügyesen be kell játszani a kimroszálas széleit a gumi közé.Oda nem kell semmi,csak nedves mikroszálassal kiganézni.A páralehuzónál is érdemes megpucolni néha nedves mikroszálassal,úgy nem fog karcolódni az üveg.Én leszedni nem szoktam ehhez a páralehúzót,csak az ablakot tekerem le hozzá.De ezt viszonylag ritkán kell,mert nem nagyon tekergetem az ablakokat.Aki profin akarja megoldani,akkor érdemes óvatosan leszednie a páralehuzókat,és ugy megpucolni azt a plüss részét.Ha nagyon elhasználódott,akkor érdemes cserélni újra.Igy elkerülhető az üveg karcolódása.Makacsabb koszra jó a koszradír is szélvédőnél.De ne a gumit dörzsizzétek vele.Csak az üveget.

Amik az ablak körül futnak gumik,azokat nem szoktam semmivel kenegetni kívülröl.De be lehet azokat is kenni glicerinnel,aki akarja.Az üvegre ne kerüljön,mert maszatol.De vízzel leszedhető simán,ha rámegy véletlen a glicerin.Üveget a legjobb ioncserélt vízzel pucolni,mivel foltmentesen szárad.Ez is kb 300 ft(5 liter víz).Én az autót is néha áttörlöm mikroszálassal,ha csak kicsit poros.Vödörbe öntök ioncserélt vizet,egy sprickába is teszek.Ezután mikroszálassal finom mozdulatokkal áttörlöm,előtte persze a sprickából befujom a kocsit vízzel.A vödörbe pedig kiöblitem a mikroszálast,elemenként.Ha nagyon picit koszos az autó,igy karcolás nélkül lepucolható.







Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 11:41 Motor-váltó

Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal . Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...



Ez üzemanyag megtakarítás miatt van kitalálva,sztem sem gond.Érezni kell a kocsit.Jól írja Yellow.Neten találni róla sok infót.
Pl itt: http://www.bimmerfest.com/foru...90937.html
Sokan panaszkodnak hasonlóra,de gyanítom,hogy ezek az autók ilyenek.Meg kell tanulni kiismerni a váltót.Tudni kell,mikor kell leszállni a gázról.





Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 10:25 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Az enyémbe van most 105 000 ugye.Ezt visszatekertetném 35-50 000 km-re sztem elhinnék.Jó,ott a jobb első ajtóm,ami kissé elüt.De ezen kívül semmi.Nálam a pedálok,és az ülések sem kopottak.De mondjuk ezeket is lehet cserélni viszonylag olcsón.A lényeg,hogy ez a 32 000 km kicsit népbutítás,ahogy a tatás sztori is.


mondom nekem a sztori ismerős. volt itt már ilyen én tisztán emlékszem. olcsó autók esetén szokták még megspékelni, hogy örökség az autó, és nekik nem kell, el akarják adni minél hamarabb de az eleje ugyanez. lehet ez az igazi és valós 1933-as születésű öregúr.
egyébként keresztfater nem rég tanulta ki a fényezést, dolgozott is műhelyben, szóval szerintem észrevenné, ha valami.... na meg autószerelőnek tanult valamikor, de sok éve nem dolgozik benne. asszem már jobban értek hozzá szokott is kérdezni. vagy csak tesztel. nem tudom. de biztos megyek vele, ha megnézi. annyi a hátránya, hogy neki inkább kombi, vagy nagyobb autó kellene. az biztos eljutott arra a szintre, hogy inkább magasabb áron vesz, de legyen nyugodt sok évig. ez meg egy jó alap lenne erre. szűrőket, szíjjakat, gumikat ledobja róla az ember szerintem nem lesz más baja. szerintem még a motoron sem kellene tömítéseket cserélni sehol. ha meg igen, annyit megér. de ez 200-at nála gond nélkül elfutna, ami sok-sok évet jelent.


Ennél is az a baj,hogy nem lehet dönteni a hátsó üléseket.Klasszikus sedan.Én sem szeretem ezt az autómban.Jóbb lenne,ha dönthetők lennének a hátsó ülések...Mondjuk van sedan e46,amelyikben dönthető.Ha ez tényleg ilyen jó a valóságban is,akkor simán megér ennyit.Csak nekem nincs ennyi lém jelenleg



Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 10:20 Társalgó

Ha van egy kis időd,majd nézegesd meg a többi képet is(más eladó kocsikat) a Facobook-on.Ezeknél az összes autó így ki van glancolva.Ez nem baj,csak sokszor csalóka azoknak,akik nagyon autót akarnak venni.De amúgy le a kalappal a kereskedő előtt,mert szépen kitakarítják az eladó autóikat.Mondom ezt úgy,hogy tisztaságmániás vagyok autónál legalábbis

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 10:14 Társalgó

Nem akarok piramist,ezért írok külön már.De akkor nézzétek mán meg.Bevallom,kicsit engem is érdekel az az autó.Lehet irigykedek is kissé rá

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 10:13 Társalgó

Az enyémbe van most 105 000 ugye.Ezt visszatekertetném 35-50 000 km-re sztem elhinnék.Jó,ott a jobb első ajtóm,ami kissé elüt.De ezen kívül semmi.Nálam a pedálok,és az ülések sem kopottak.De mondjuk ezeket is lehet cserélni viszonylag olcsón.A lényeg,hogy ez a 32 000 km kicsit népbutítás,ahogy a tatás sztori is.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 09:22 Társalgó

Nem rosszból írtam ezt sem,majd úgy reagálj.
A kilóméter óra állás semmit nem jelent.Akkor az enyémbe,vagy akár a tiédbe is lehetne 50 000 km csak akkor...Továbbra is tartom azon véleményem,hogy ez csak egy jó autókozmetika.Az autó sztem többet futott ennél,ha reálisan gondolkodunk.Úgy 100-120 000 km körül lehet a valós km óra állása.Ez sem néz ki rosszabbul,pedig ebbe 140 000 van:

https://www.facebook.com/pg/ko...1114444762

Az alváz,és a motortér alapján mondom ezt.De ez csak az én véleményem.Mint írtam,30 000 km-nél sztem sokkal kevesebb lenne a rozsda az alvázon,illetve a motortér szélein.Egy autót megőrizni 10-15 évig elég sok pénz,hogy gyári állapotban maradjon.Ezért is furcsa nekem az ára,ami tök átlagos szerintem...Egyszerűen túl keveset kér érte a kereskedő.Akkor gondolhatod,hogy ő mennyibe vette.Tudom,rávette az öreget,hogy adja el neki olcsón...Írtad.
Ez csak egy jó autókozmetika,csak nem láttok a szemetektől.Az autót ugyanakkor érdemes megnézni,mert tényleg szép állapotú.De a kilóméteróra állást nem szabad kp-nek venni,mert szép egy autó képeken...Az más,hogy te elhiszed Yellow.Én viszont nem.




Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 08:30 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.


Pár észrevétel még a kocsival kapcsolatban.Az óracsoport felett a 2 csavar kopott.Valamiért megbontották az óracsoportot.Másik apró hiba,hogy a jobb lámpa alatti fényezett léc nincs a helyén rendesen.A foncsorok is elég furák benne.A motortérben meg azt a rozsda színű elszíneződést mondtam a széleken.Az alján meg számomra azért fura ennyi rozsda is,mert az autó csak 32 000-et futott.Szerintem ennyi rozsda sem lenne,ha valóban ennyit futott volna.Mindenesetre nem tűnik rossznak.Csak fura nekem,hogy ennyiért árulják "csak".


az nem rozsda, hanem a mocitetőből lefolyt üregvédelem.
a műszernél lévő csavarok meg simán lehetnek oxidosak.
alig látszik kopás.
szerintem túl gondolod. zárjuk le, mert igazából lényegtelen. mert egyikünk sem akarja megvenni.
ha esetleg odajutok megnézem és beszámolok róla. számomra jó állapotú és el tudom hinni a km-t.


Épp ezért írtam,hogy segítsek.Több szem többet lát alapon.Én csak akkor hiszem el ezt az irreálisan kevés km-t,ha magam látom a kocsit.Mindenesetre ha e46-ot keresnék,megnézném én is ezt.Csak ugye az ördög nem alszik.
A motortér szélein mondom azokat a barnás elszíneződéseket(bal oldali,és a jobb oldali képen)Az vagy kosz,vagy rozsda.Alvázvédő nem így néz ki,eleget mostam le nitrohigítóval új autókról(átadósokról),mikor kozmetikában dolgoztam.Többek közt a BMW Schneider-nél,itt Pécsen.Inkább az ajtókból szokott kifolyni...


de már emgint hülyeséget beszélsz, mert én alvázvédőt nem írtam, hanem üregvédőről beszélek.
fura, hogy mindkét oldalon ugyanott van a folt. most nincs előttem az FL előtti mociteteje, de nem lepődnék meg, ha ott lenne a merevítéseen egy lik, és a sok állástól, kifolyhatott oda. lehet az öreg csináltatta valamikor, mivel a régieken divat volt és megszokott volt.


Elírtam bocsi.Üregvédőt akartam írni.De valahogy alvázvédőt sikerült írnom...De azok az elszíneződések a motortérben(a széleken,falcokban) biztosan nem üregvédő kifolyás nyoma.Ezzel az autóval kapcsolatban többet nem írok,mivel már kezd kínos lenni.Te is úgy írsz róla,mintha láttad volna élőben...Örülök,hogy van még a világon szépen megörzőtt e46-os,de te is átestél a ló túloldalára.Képeken sok minden szépen néz ki sajnos...
Kedves b_imi fórumtársunk nem lakik tőle messze(15 km),elmehetne megnézni,és lőhetne róla pár képet,esetleg levideózhatná,ha megengedi a kereskedő...Addig csak találgatni lehet,illetve egyfolytában velem kötözködni...Ha annyira tuti vétel szerintetek,akkor le kell menni megvenni...Nem rosszból írtam,csak már te is kezdesz kötözködni.Épp ezért én befejeztem a vélemény nyilvánítást ezzel az autóval kapcsolatban.

Viszonyításképpen nézzetek ugyanennél a kereskedőnél másik e46-ost,amit már eladtak:

https://www.facebook.com/pg/ko...1114444762

Ez is szép,hibátlannak tűnő autó.Pedig 141 ezer km-t futott.És miért?Mert kapott egy full autókozmetikát,ahogy ez az autó is.Ez nem baj,de ne akarjátok bemagyarázni nekem,hogy ez sincs kiglancolva...Elég sokat dolgoztam autókozmetikában,észreveszem az ilyet.Biztos ezt is egy tata használta,de akkor már az enyémet is...Nálam jó pont(meg másoknál is),ha egy autót kikozmetikáznak eladás előtt.A 320 d is kapott egy komplett autókozmetikát,higgyétek el.A motortér széleken a dzsuva nekem ezért fura,mert nem vitte le a vegyszer...Az üregvédőt nem is fogja levinni,csak a nitrohigító .De az nem üregvédő.Az üregvédőt pedig megismerem,mert sokat mostam le átadós autóknál a kozmetikában.Nem egy kozmetikában dolgoztam eddig.A lényeg,hogy ezek az autók ki vannak kozmetikázva.Ez nem baj.Az a baj,hogy azt hiszitek,hogy ez nincs kiglancolva...Pedig ki vannak. Biztos ez magától csillog úgy,mint a "salamon töke"












Bitu79 Elküldve: 2017-06-19 23:10 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.


Pár észrevétel még a kocsival kapcsolatban.Az óracsoport felett a 2 csavar kopott.Valamiért megbontották az óracsoportot.Másik apró hiba,hogy a jobb lámpa alatti fényezett léc nincs a helyén rendesen.A foncsorok is elég furák benne.A motortérben meg azt a rozsda színű elszíneződést mondtam a széleken.Az alján meg számomra azért fura ennyi rozsda is,mert az autó csak 32 000-et futott.Szerintem ennyi rozsda sem lenne,ha valóban ennyit futott volna.Mindenesetre nem tűnik rossznak.Csak fura nekem,hogy ennyiért árulják "csak".


az nem rozsda, hanem a mocitetőből lefolyt üregvédelem.
a műszernél lévő csavarok meg simán lehetnek oxidosak.
alig látszik kopás.
szerintem túl gondolod. zárjuk le, mert igazából lényegtelen. mert egyikünk sem akarja megvenni.
ha esetleg odajutok megnézem és beszámolok róla. számomra jó állapotú és el tudom hinni a km-t.


Épp ezért írtam,hogy segítsek.Több szem többet lát alapon.Én csak akkor hiszem el ezt az irreálisan kevés km-t,ha magam látom a kocsit.Mindenesetre ha e46-ot keresnék,megnézném én is ezt.Csak ugye az ördög nem alszik.
A motortér szélein mondom azokat a barnás elszíneződéseket(bal oldali,és a jobb oldali képen)Az vagy kosz,vagy rozsda.Alvázvédő nem így néz ki,eleget mostam le nitrohigítóval új autókról(átadósokról),mikor kozmetikában dolgoztam.Többek közt a BMW Schneider-nél,itt Pécsen.Inkább az ajtókból szokott kifolyni...





Bitu79 Elküldve: 2017-06-19 22:52 Társalgó

YELLOW írta:
Bitu79 írta: https://www.facebook.com/kobelaautoudvar/

Itt a kocsi,és van hd-s kép is.A motortere,és az alváza alapján ebben nem ennyi km van,hanem több.Ennyi km-hez sztem túl sok a rozsdafolt a motortérben,és az alváz egyes részein.Elég szép állapotban van,az igaz.De ez sztem csak jó autókozmetika.

Face-ra tesz hd-s képet,ahol meg tényleg kéne oda pedig nem tesz,mert pénzbe kerül
Na mindegy,meg kell nézni.


figyelj szerintem rosszul látod. ez az autó szinte makulátlan. ez azért nincs úgy kozmetikázva mint a tiéd. és valószínű az öreg sem tette. ha igaz a mese.
én láttam már olyan E9x-et, de még F30-at is ami ettől sokkal rozsdásabb volt.
ahhoz képest mennyit állhatott az autó, ez nem vészes. én nem tudom mit látsz, de a tiéd nem néz ki ilyen szépen alul. ezt is ki lehetne glancolni és múzeumba vinni.
amit a motortérben látsz, az szerintem nem rozsda, ha egyre gondolunk, hanem üregvédelemnek az anyaga. képek alapján teljesen meggyőző az autó és elhiszem a 30ezret.
el kell fogadni, hogy nem csak neked van 100ezret futott autód, hanem másnak is lehet, akár kevesebbett futott is. régebben beleestem ebbe a hibába, hogy nem akartam elhinni.


Pár észrevétel még a kocsival kapcsolatban.Az óracsoport felett a 2 csavar kopott.Valamiért megbontották az óracsoportot.Másik apró hiba,hogy a jobb lámpa alatti fényezett léc nincs a helyén rendesen.A foncsorok is elég furák benne.A motortérben meg azt a rozsda színű elszíneződést mondtam a széleken.Az alján meg számomra azért fura ennyi rozsda is,mert az autó csak 32 000-et futott.Szerintem ennyi rozsda sem lenne,ha valóban ennyit futott volna.Mindenesetre nem tűnik rossznak.Csak fura nekem,hogy ennyiért árulják "csak".

Bitu79 Elküldve: 2017-06-19 22:44 Társalgó

"Az a jobb első ajtó még mindig jócskán elüt." Cavingtont is szedned kellene ezek szerint.Amúgy nem gáz,mert én meg nem járnék traktorral,mint te.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-19 22:30 Társalgó

b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta:
Bitu79 írta: https://www.youtube.com/watch?v=1APPe3sbbtc

https://www.youtube.com/watch?v=52JtRRiqYOA


Az a jobb első ajtó még mindig jócskán elüt.


A felső videóban 3 perc 8 mp-nél nézd,ott mutatom,hogy optikai csalódás.Sok BMW "színváltós".Egyik oldalról világosabb,másik oldalról nem...Nem viccelek.Amúgy így vettem a kocsit,és engem nem zavar.Ha megfújták,akkor így járt.Ennyi belefér.A tiéd biztosan hibátlan...Csinálj már a sajátodról egy videót kérlek,had lássam.
Kezdesz fel**szni,mert már nem először szólsz be.A kedvedért mindjárt újrafényezem a jobb első ajtót az autómon...

Az alsó videó elején meg érdekes,mert nem látszik,hogy elütne.Fényviszonyoktól függ.Ezzel nem azt mondom,hogy nem fújták meg azt az ajtót,csak a "színváltós" dolgot magyarázom.





Megnyugodhatsz, így nem fényeznek a BMW gyárban az biztos.

Ezen csak a vak nem látja, hogy elüt az első ajtó színe.
De egyébként engem nem érdekel, csak furcsállom, hogy simán fikázod a nagykátai verdát, pedig az sokkal jobb állapotú a tiédnél, a fényezését illetőleg biztos és még olcsóbb is.
Az enyémről meg azért nem csinálok videót (még a kedvedért sem), mert egyrészt nem árulom, másrészt nem titok, hogy törve volt. Bár nem is vitrinben tartom, hanem azzal melózok. Úgyhogy tök mindegy milyen rajta a dukkó, mert sajnos elég sok külső tényező befolyásolja az állapotát nap mint nap.


Én egy szóval sem mondtam,hogy nem fújták a jobb ajtót az autómon.Én is gyanakszom rá.Videóimban is mondtam(autó eladásosban is)Szerintem szedj nyugtatót.Az állapotot meg nagyon tudod,hisz egyik autót sem láttad/nézted át soha...Az a kocsi lehet,hogy telibe van fújva.De nincs kizárva az sem,hogy gyári még...Kérlek nekem ne írj többet.Nem vagyok kíváncsi a hülyeségeidre.Ha az jobb szted,hát akkor elfogadom ennyi.Nem amiatt linkeltem a videókat.De az ilyen barmoknak magyarázhatom...



Bitu79 Elküldve: 2017-06-19 21:48 Társalgó

b_imi írta:
Bitu79 írta: https://www.youtube.com/watch?v=1APPe3sbbtc

https://www.youtube.com/watch?v=52JtRRiqYOA


Az a jobb első ajtó még mindig jócskán elüt.


A felső videóban 3 perc 8 mp-nél nézd,ott mutatom,hogy optikai csalódás.Sok BMW "színváltós".Egyik oldalról világosabb,másik oldalról nem...Nem viccelek.Amúgy így vettem a kocsit,és engem nem zavar.Ha megfújták,akkor így járt.Ennyi belefér.A tiéd biztosan hibátlan...Csinálj már a sajátodról egy videót kérlek,had lássam.
Kezdesz fel**szni,mert már nem először szólsz be.A kedvedért mindjárt újrafényezem a jobb első ajtót az autómon...

Az alsó videó elején meg érdekes,mert nem látszik,hogy elütne.Fényviszonyoktól függ.Ezzel nem azt mondom,hogy nem fújták meg azt az ajtót,csak a "színváltós" dolgot magyarázom.
Ha szabad kérnem,akkor megkérlek,hogy ne válaszolj.Nem akarok én itt vitát.Csak kérlek mellőzd a szemétkedést...Ha tökös csávó vagy,nyomj fel egy videót az autódról youtube-ra,hogy lássuk,mennyire makulátlan.