Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2017-05-02 14:04 Üzemanyag fogyasztás

80 km országút,és ment a klíma is.Átlag fogyi 5,5 liter lett.Most light-osan mentem.Átlagsebesség 80 km/h lett.Ez eddig a rekordom!DE általában 6,5 szokott lenni(ha tolom neki 100 felett+++)
A városi fogyasztás 8 liter szokott lenni.(nagy forgalomban)
Azért ez a 5,5 liter egész jó!




Bitu79 Elküldve: 2017-04-28 19:53 Fûtõventillátor

kacsorjanika írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.


lehet benne logika, hisz a meleg felfelé száll.
bár én ezt nem figyeltem még meg.
illetve a kérdező sem a legkonkrétabban írta le. ugye ennek fényében újabb kérdések merülnek fel.
ha valaki ebben ír, én úgy veszem alapul, hogy ontja a meleget. tehát a következtetés a fűtéscsapra logikus a többiek részéről. vagy pontosabban, részletesebben kell fogalmaznia.
én alapból 16-fokra veszem ha hidegbe van tekerve középen, aztán had nyomja a kinti levegőt befelé, ha túl hideg, majd lekapcsolom, vagy alacsony fokozatra veszem.


Mikor normálisan működött akkor a lábakhoz is ugyan olyan levegőt fújt mint amilyet a többi szellőzőn, úgyhogy az előbbi állítást megcáfolom ezzel.
Ha 16 fokon van vagy 25 fokon akkor is ugyan olyan meleg levegő jön.
A fűtéscsapból megy egy cső egy fémházas dobozba az lehet az elektromos segédfűtés? talán az okozna nekem gondot:


Esetleg a műszerfalban lévő légcsatorna hibája...
Ami a lábtérnél irányítja a hideg-meleg levegőt,az behalt nálad.Mármint a léptetőmotor a lábtér részénél a légcsatornának.
A süni környékén van pár szenzor,meg léptetőmotor a fűtésbox alján.
Műltkor szereltél ugye sünit.Lehet,akkor szétugrasztottál ott valamit véletlenül...Ezek a kis léptetőmotorok,és kis karok,meg csapóajtócskák is ott vannak a környéken.

Ha a süni csere előtt rendesen működött,és a fűtéscsap is működik tutira,akkor süni szerelésnél valamit sikerült szétugrasztanod a fűtésboxban,ahogy feljebb írom.

Bitu79 Elküldve: 2017-04-28 19:25 Fûtõventillátor

kacsorjanika írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
Tano írta:
lela írta: Ez hogy szokott elromlani többnyire? Felragad és mindig átenged, vagy lezárva marad?


Ha rossz akkor állandóan nyitva lesz, mert a tekercs rugó ellenében húz be, és így a rugó fog csak operálni, ami nyitva tartja a fűtéskört, ezért megy a meleg levegő állandóan.



Magyarul fűtéscsap hiba zömmel nyári szezonban jön ki, amikor klímát használunk...


Jaja...
Szedd ki és nézd meg tápról hogy bezár e rendesen...


Fűtéscsap cserélve és a hiba továbbra is fenn áll...


Az e46-ot ugy tervezték,hogy a lábnál kicsit melegebbet fújjon,fejnél pedig hidegebbet.Hány fokra állítottad a penelon?Állitsd a leghidegebbre(16 fokra),a tekerőt pedig tedd kékre.Kb 22 foktól felfele lesz érezhetően meleg a lábtérnél csak a levegő.

Bitu79 Elküldve: 2017-04-26 04:19 Motortartó gumibak

addm írta: Sziasztok!
Tapasztalatokra lennék kiváncsi.
330d motortartó bakból csak a gyári, vagy mondjuk egy lemförder is labdába rúghat?
A mostani gyári 6 hónap alatt megadta magát.

Előre is köszi!


Fasza minőség lehet akkor

Bitu79 Elküldve: 2017-04-24 11:42 Katalizátor

John írta: Sziasztok,katalizátort ha kiherélném az igaz hogy olyankor "katalizátor mentes progit kell telepíteni,vagy nem kell fossni?"(nem tuning miatt hanem hogy városi kocsi volt 10 évig és szerintem tele van lerakódással)M43b16


Tedd meg,és mondj búcsút utána a műszakinak...Ha baja van a katalizátornak,akkor jelzi az autó.

Bitu79 Elküldve: 2017-04-22 16:02 Mi lehet a baj?_

attila1984 írta:
YELLOW írta:
attila1984 írta:
Ugy nez ki megtalaltam a hia okat persze meg nem biztos.Megmozgattam a ket elso kereken levo abs szenzort es a hiba eltunt.Bar ami nagy hiba volt hogy nem figyeltem mit csinal egyiknel es masiknal es igy nem tudom melyikkel van a gond,mert szerintem az egyik nem jo es emiatt van a dtc hiba is de javitsatok ki ha tevedek.A kereknyomas hiba meg egyszeru volt nem allitottak at az uj gumiknal.


a diag megmondja melyikkel van gond, vagy volt gond.


Sajna ami nekem van olvasom nem mutat semmit meg a hibat se latta most pedig maskor rendesen mukodik.Azt irja nics hibakod eltarolva.


Lehet csak koszos a szenzor.Pucold meg.

Furán fog hangzani,de lehet elég lenne egy vegyszeres,alapos alvázmosás.A szenzorok környékét is beleértve.Sok kosz gyűlik ott fel.Sztem egy próbát megér.

Bitu79 Elküldve: 2017-04-21 00:37 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Vehetsz új kulcsot,tényleg úgy néz ki.



Bitu79 Elküldve: 2017-04-15 10:50 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali.
A következő jelenséggel találkozott már valaki!?
Egy hete kedte el csinálni. Mikor indítóznék akkor nem csinál semmit. Mitha az aksi lenne elkerülve. De hol a harmadik hol a 7-8-dig próbára meg beindul. Van hogy elsőre.
Nem igazán értem a jelenséget. Hibakód nincs benne.
Előre is köszönöm.


úgy érted nem tekeri meg sem? nem kattog meg semmi?
lehet az önindítót meg kellene kopácsolni. nem húz be.


Jaja...
Meg se nyikkan. Aztán egyszercsak indit.
Az tud ilyet csinálni!?


meg kell nézni a reléjét is az önindítónak. én ezeket tenném.
vagy lehet probléma az immo-val. kulcs nem esett le mostanság? de lehet a gyújtáskapcsolónál is probléma.


Na de jó.
Az az érdekes, hogy így hirtelen elkezdte...
Nem esett le tudtommal...
De köszi, majd végignézem ezeket...


Az önindítóba és a generátorba is a bronzkefék-szénkefék szoktak tönkremenni.Sztem ez lesz nálad is.

Bitu79 Elküldve: 2016-11-30 21:04 Autóvásárlás

Laza írta:
Robin68 írta:
Laza írta: Akinek E46 3-sorozatra fáj a foga, vásárlás előtt érdemes megnézni ezt a videót... youtube link


És most ezzel mit akartál mondani.....



Sajnálom hogy nem esett le, pár típus hiba bemutatása szerepel a videóban. Aki elindul használt autót nézni, kezdheti ezekkel (is)


Ezek nem típushibák.Egy roncs(lelakott) autó hibáit mutatja be a videó csupán.Egy idióta a készítő...

Bitu79 Elküldve: 2016-11-13 18:44 Műszerfal kijelzés

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: a +3°C alatt való sípolás/villogás nem alap funkció BC-től függetlenül?
a következő sorok nicht_aktiv-on voltak és aktiv-ra lett állítva, mégsem csinál semmit.

CC_AUSSENTEMPERATUR (Cold check outside temperature)
AUSSENTEMP_WARN_AKUSTIK (Outside Temperature Sound Warning)
QUITT_A_TEMP_WARNUNG_LSS (Temporary ice warning)

vagy ezek is kellenek hozzá?
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_2 (Outside temperature lock time 2)
AUSSENTEMP_SPERRZEIT_3 (Outside temperature lock time 3)

vagy lehet valami nem kell hozzá, esetleg kell még valami?


Ha egyszer sikerul eljutnom hozzad akkor az enyemet atnezheted
+3 nal villog sipol meg minden


az enyém sípol, meg jelez. de nekem van gyári BC-m.
azt nem tudom ennek van-e köze hozzá?
vagy BC nélküli műszerfalnak is tudnia kell-e? az AKMB-ben benne vannak ezek.
ha meg köze van a BC-hez, akkor lehet azért nem megy, mert extra listához kell adni a BC-t.


Ehhez meg nem ertek


Nekem az elso harom aktiv a 4-5 os nincs is a listamba.
Es nekem ad hangot...


de neked is van BC-d nem?

szerk.: mondjuk a CC_AUSSENTEMPERATUR inkább hidegtezst lenne, mint az izzóknál, vagyis úgy gondolnám, viszont ha az angol feliratát nézem, akkor meg inkább annak tűnik, hogy külső hőmérsekletet csekkolja hideg-e


Van, igen!
És ez összefüggésbe lehet vele!?
Ha kell elküldöm az én beállításaimat ha van kedved átböngészni.
Hátha találsz benne valamit.


azt az enyémből is le tudom kérni.
lehet kicsit túl írtam a dolgot. de visszább már egyszerűsítettem.
a fő kérdés az, hogy gyárilag BC nélküli autóban is kell, hogy csipogjon, jelezzen 3fok alatt?
azokhoz szól a kérdés, aki konkrétan tudja, vagy BC nélküli az autója, és mégis csipog, vagy neki sem csipog.
magyarán azt akarom kideríteni, hogy a BC-hez köze van-e, vagy nincs.


Aham...
Oksa..
Hátha ír valaki akkor..


Amikor nem volt BC-m,soha nem jelzett.

Bitu79 Elküldve: 2016-11-12 16:46 E46 Visszahívás?

Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok...
El meg a visszahivas?Nem tudni,hogy kicsereltette az elozo tulaj vagy sem.

Marmint a legzsakra gondoltam


Nos megvalaszolom magamnak
Ma voltam egy debreceni BMW szervizben.Kicsereltek az utas oldalit es a kormanyban is a legzsakot garanciaban.Kertem egy fenyszorobeallitast viszont ugy vettem eszre ,hogy hozza se nyultak pedig csak szemre lottem be foncsorcsere utan.
Mondjuk fizetnem se kellett semmiert...
Atneztem feluletesen az autot miutan visszakaptam es latszolag minden rendben volt.
Nyiregynel vettem eszre,hogy a budos fszpo cseled kiszakitotta a b oszlopon a karpitot.
Vissza tudom biggyeszteni a helyere de aaaaaa
http://kepfeltoltes.hu/view/16...es.hu_.jpg


Ezek szerint a kormány légzsákot is cserélniük kell?
Nekem 1-2 éve csak az anyósülés előttit cserélték...
Arról kaptam levelet is előtte.
A neten olvastam ezt a kormánylégzsák dolgot,meg most írtad ugye te is,ezért kérdezem.

Bitu79 Elküldve: 2016-10-19 18:39 N46 és N42 motorok

lacos76 írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy mi a különbség az N46B20 és N42B20 motorok közt valamint, hogy beépíthetők e egy más helyére, ha igen mit kell cserélni, módosítani.


Az ecu más-más ezekben.Az N46-nál az ecu-ba van építve a valvetronic vezérlője is pl.A másikban külön van,ha jól olvastam a neten.Programozni kéne a különböző modulokat is.A kuplung,és a váltó is más lehet bennük.


http://www.bmwfanatics.co.za/s...?tid=18341

http://www.e46zone.com/forum/t...-possible/

Ezeknek a motoroknak a valvetronic a gyenge pontja.

Többek között más a féltengely,a kiegyensulyozó tengely, a hengerfej fedél,a szívócső,és a vezérműlánc feszítő is.Az n46 motor Bosch ME 9.2 vezérlőegységet használ.2007-ben modernizálták.Megváltozott benne:
A szívó- és kipufogó vezérműtengely,az előző motorvezérlő rendszert váltotta a Bosch MV17.4.6. jelű. Az ilyen motorok különböznek motorkódjuk nevében is.Például:N46N.

http://mywikimotors.com/n46b20/




Bitu79 Elküldve: 2016-09-08 22:36 Segítség, beázik az autóm!!!!

GNoRbY88 írta: Nekem mosás után a csomagtartón levő 2 lámpából csöpög ki a víz mikor felnyitom az ajtót. Kiszedtem az egyik oldalt és megvizsgáltam, repedés nincs csak a szigetelés engedte el a lámpát egy részen. Ezt hogy javítsam? Felmelegítem, szétszedem a lámpát és átlátszó szilikonnal körbe nyomom vagy ide is jó lenne ez a kétoldalú butil szalag, amit előbb írtatok? Ahogy nézem gyárilag is valami hasonló van ott. Csak nem tudom milyen vastag kéne oda? 3mm-es elég lenne?


Ja butil a jó oda.Butilból vegyél 10 mm széleset,pl. a Würth-ben olcsón.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-27 11:42 Belsõ

Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.


Hát a srácnak akinek átraknánk már így is világít a légzsák és semmi extra nincs az űlésben.Vagy vam valami ami miatt fontos a csatlakozás??



Itt olvasgass(angolul van)

http://forums.bimmerforums.com...p?t=395727

Googleba beírod:e46 seat e36,és kidob egy rakás találatot.Én biztosan nem szívnék vele!

Köszi, úgy látom tényleg nem annyi hogy átrakom és csavart neki, pedig jó ötletnek tünt így árulgathatom az űléseimet


Majd elkel.Letakarod őket,semmi bajuk nem lesz.Késöbb meg lehet,valamiért vissza akarod majd szerelni őket.

Bitu79 Elküldve: 2016-08-27 11:41 Belsõ

Gabi írta:
Bitu79 írta:
Gabi írta: Sziasztok.

Egy kérdésem lenne, E46-os első űlések jok E36-ba??


Jók.Csak a kábelezés az ülés alatt teljesen más.


Hát a srácnak akinek átraknánk már így is világít a légzsák és semmi extra nincs az űlésben.Vagy vam valami ami miatt fontos a csatlakozás??



Légzsák lámpa SRS hiba miatt világít,vagy csak valami csatlakozó nem jó az ülés alatt,esetleg ülésfoglaltság érzékelő hiba.Lehet elég lenne annak egy software reset diaggal.