Bitu79 fórum hozzászólásai

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 23:19 Mi lehet a baj?

hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link


Köszi! Ezt én is megtaláltam és akkor ugrott be, hogy mintha büdöset is éreztem volna az autóban, amikor megállt. Szivattyú relé is lehet, na azt nem néztem, nem is gondoltam rá, de az utastérben a szag csak attól lehetett




Itt még egy pelikános link az ü.a. pumpa teszteléséről.

http://www.pelicanparts.com/BM...esting.htm

link

De szerintem hallgatózni egyszerűbb,csak valakinek indítózni kell...

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 22:34 Mi lehet a baj?

hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.


Én kerestem touringos leírást, de nem találtam csak sedant. Nem gondolnám, hogy máshogy lenne, de nem találtam azt a nagy kerek bádogot a 4 csavarral az én autómon


Hát basszuskulcs én sem találtam.Akkor valószínű ugyanúgy lehet mindegyiknél.

Itt a pelicanparts-os linknél mondjuk írnak wagont is.Gondolom ez a touring.
Applicable Models:Coupe,Sedan,Wagon,Convertible

http://www.pelicanparts.com/BM...cement.htm

link







Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 22:10 Mi lehet a baj?

hil írta:
Bitu79 írta:
hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.


Szia!
El is felejtettem: semmi hibakód nincs!
Lehet az, hogy a touringból csak úgy lehet kivenni az üzemanyag szivattyút, hogy ki kell venni hozzá a tankot? Az ülés kivétele után nem láttam azt a nagy kerek bádoglemezt, ami alatt lennie kell neki, csak a két nagy méretű gumi dugót, amin viszont nem fér ki. Nem gondolnám, hogy csak a tank kiszedésével lehet cserélni. Van valakinek erről ismerete?



Koszos fojtószelep miatt is csinálhatja,hogy nem akar beindulni.
Megnézem a neten,hátha találok videót a kérdésedről,vagy leírást.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 21:46 Mi lehet a baj?

hil írta:
Bitu79 írta: A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.


Sziasztok!
Köszi a válaszokat Bitu, Y!
A vez tengely jeladót cseréltem, de egyszerre csak az egyiket, mert nem tudtam kettőt venni, mivel nem volt. Egész nap kűzdöttem, a kertben 35 fok volt, nem indult. Estére lehűlt a levegő (27 fok) pöccre indult és ment úgy 1 órán át gond nélkül. Lehet benzinpumpa???? Akkor a szívósor tetején nem volt nyomás, vagy csak rosszul mértem, most este pedig már volt, de a nejem elütött (ő önindítózott, csak éppen 1-ben volt a váltó, kuplungot nyomni meg minek, biztosan el akart tenni láb alól (DDDD))
Volt kocogtatva a szivattyú nap közben, hallottam is a zúgását, na meg persze tettem bele 30 liter benyát is. Szerintetek???


Hibakód van valami?
Az sokat segítene.

Pár dolog amitől lehet:
Főtengely,ill. vez.mű tengely jeladó,falsot szív a motor,gyújtás hiba(gyujtótrafó,gyertya pl),rossz légtömegmérő miatt,illetve rossz vízgomba szenzor.Én ezeket nézném még át a benzinpumpán kívül.



Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 19:57 Mi lehet a baj?

A vezérmű tengely jeladó is okozhat ilyet,hogy nem indul.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 19:33 Mi lehet a baj?

hil írta: Sziasztok!
Ha a főtengely jeladó rossz és nem indul be a motor (N42B20), akkor önindítózáskor mutat a fordulatszám mérő? Néha egy pár másodpercre beindul és a fordulatszám mérő mutat is rendesen.
Köszi a válaszokat előre is: hil


Sztem akkor müködik,ha mutat valamit a fordulatszám mérő.Sztem olyan nincs,hogy nem teljesen halt meg.Ezek szerint nem az a hiba.Nem a főtengely jeladó a rossz szerintem.





Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 18:38 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!


Sztem sem.De a hangot okozhatja talán.Alacsony fordulatot nem szereti amúgy egyik benyás sem!!!


Csak eddig nem csinálta ezt egyáltalán...
Mióta ilyen meleg van azóta csinálja...


Olvass vissza,mert szerkesztettem közben.
Esetleg még a DISA szelep környékén is nézz szét.
Lehet csak azt kell kitakarítani.


Azt nem rég takarítottam...
Az üzemanyagszűrő és gyertyák vagy 2-3 hónapja lettek cserélve...
Lehet a trafók szarakodnának akkor...
Csak sajna nincs hibakódom és így elég nehéz elindulni...


Lehet nem szereti azt a fajta benyát,amit tankoltál bele.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 18:29 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!


Sztem sem.De a hangot okozhatja talán.Alacsony fordulatot nem szereti amúgy egyik benyás sem!!!


Csak eddig nem csinálta ezt egyáltalán...
Mióta ilyen meleg van azóta csinálja...


Olvass vissza,mert szerkesztettem közben.
Esetleg még a DISA szelep környékén is nézz szét.
Lehet csak azt kell kitakarítani.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 18:01 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18


Köszi!
De ez nem okozna megtorpanást, erőtlenséget vagy igen?!


Sztem sem.De a hangot okozhatja talán.Alacsony fordulatot nem szereti amúgy egyik benyás sem!!!
Esetleg nézd meg a gyertyákat,meg a trafókat is.Lehet nem egészséges arrafelé valami.Esetleg az üzemanyag ellátással van valami.Benzinszűrő a kocsi alatt,vagy az üzemanyag szivattyú.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 17:27 Klíma gondok

Powerliqid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Powerliqid írta: Sziasztok!
Egy kis szakmai helpet kérnék....
320D faceliftem van. 110Kw 2002-es.
Klímám működik (gáz,stb minden klappol)
A gondom az,hogy a klíma ventilátorom nem akar elindulni,csak akkor amikor ő úgy gondolja.....
Álló helyben pl. egyátalán nem.
Ventilátor működik,mert át raktuk egy másik ugyanilyen típusba és ott működött.
Gáz túlnyomási szelep is jó.
A gond valahol a vezérlésnél lehet. Úgy gondolom nem kapja meg a dzsúdót,amikor vissza kellene hűtenie a gázt.
Volt valakinek ilyesféle problémája?
Hogy orvosolható ez?
Mondjuk Fejérmegye(SZ.f.vár )vonzáskörnyezetében egy ehhez értő szaki is jól jönne.
Előre is köszi!!!!


az oly sokszor emlegetett süni a ludas. venti előtét ellenállás.


Szerintem a hűtő mögötti nagy ventilátorról írhatott, annak meg köze nincs a sünihez


jogos, úgy látszik mellé kalandoztam az olvasás közben.
bár most elolvasva totál olyan érzésem van, mintha tegnap nem is ez lett volna odaírva, pedig erre válaszoltam nem lett utána szerkesztve...




Sziasztok.
Folytatnám a sort....
Köszi a véleményeket.
A probléma továbbra is fenn áll.
Félreértések elkerülése érdekében: az elektromos ventilátor nem indul el. (amit látni a veséknél)
Sünit is cseréltem az előbb.( Új, Valeo) Továbbra sem indul el a ventilátor, helyette kikapcsol a kompresszor.
A ventilátort kompletten át raktam egy másik ugyanilyen típusba és ott működött rendesen..

Nem tudtok valakit Sz.F.Vár környékén aki ténylegesen ért az elektromos dolgokhoz?

Vagy esetleg....... Lehet előbb diaggal törölni kellene a hibakódot és működne utána?

Előre is köszi!



Sztem is kábel szakadás,vagy a szenzor halt be.
De még lehet biztosíték miatt is sztem.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-25 17:17 Mi lehet a baj?

Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan problémám jött elő, hogy mikor 1,2-s be váltok egy nagy dübbenős rántást érezni a kocsin. Ez az egyik...
A másik, hogy sokszor csinál olyat hogy megtorpan alacsony fordulaton mikor odalépek neki és ránt is egyet ill. olyan erőtlennek tűnik olyankor!
Hibakód nincs benne, ma néztem...
Valakinek valami ötlet vagy tapasztalat!?
Előre is köszönöm!


Sztem csak beképzeled.Ha annyira zavar a hang,akkor próbáld meg ezt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...=11816#p18

Bitu79 Elküldve: 2016-06-22 01:34 Mi lehet a baj?

Joe330 írta:

vki találkozott már ilyen hibával? mit kellene cserélni?


Az elsőre:Turbónyomás gondot ír a diag.
Töltőnyomás érzékelő szenzor hiba is lehet(MAP szenzor)
Csöveket,csatlakozásokat nézzétek át a turbónál.Csináltass egy nyomáspróbát is,hogy van-e a rendszerben megfelelő vákuum.

Kis olvasnivaló:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...etria.html

http://totalcar.hu/magazin/tec...gyre_megy/





Bitu79 Elküldve: 2016-06-21 00:32 Tisztelt Szakik! Segítséget szeretnék kérni!

dbtibi írta: Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni (hátha tapasztalt már valaki hasonló) :

Ma 20perc klímázás után kikapcsoltam menet közben a klímát (NEM tudom van-e összefüggés a dolgok között) és utána egy csattanás hallatszott a motortér környékéről lelassítottam - már lehúzott ablakoknál - és égett bakelit-műanyag-olaj szag jött be az ablakokon keresztül és a szellőzőkön át is. Rövid időn belül meg is álltam a kocsival mikor felnyitottam a motorháztetőt ugyanilyen szag fogadott(semmi füst) - de különösebb hibát nem láttam laikusként. Rövid idő után megint mentem vele 2-3 km-t még mindig olyan szag jött be az utastérbe a szellőzőkön. Hosszabb be nem indítás után - miután gondolom már lehűlt a motor - már nem tapasztaltam ezt a szagot.
Azóta nem kapcsoltam be a klímát, más hibát pedig nem tapasztaltam a kocsin vezetés közben (hibakód-jelzés sem jelent meg a műszerfalon).
Nem tudom van-e összefüggés a klíma, a csattanás, és a bakelit-olaj szag között.

Hosszbordás szíjak megvannak most lettek cserélve a görgőkkel együtt kb. 1,5hete.

Köszi előre is ha valaki tud segíteni.


Sztem vidd vissza,hogy nézzenek rá.Folyik valamilyen folyadék esetleg(olaj vagy hűtővíz).

Bitu79 Elküldve: 2016-06-21 00:05 Mi lehet a baj?

pecsid írta: Sziasztok kedves klubtársak!

Egy olyan kérdésem lenne ami számotokra biztos nem okoz fejtörést. 525 TDS motor, 240.000km, könnyen indul, van turbónyomás, nincs füst, de semmi erő nincs benne.
A gumi alá tett 3 centis deszkán se lehet vele átgurulni mert lefullad még nagy gáznál is.
Mi a véleményetek?
Segítségeteket előre is megköszönöm.
Üdv

Daniel



Diagot neki elsőnek.Hátha kidob valamilyen hibát!
Mondjuk a légtömegmérő miatt is lehet ilyen sztem.


Bitu79 Elküldve: 2016-06-20 23:56 Bemelegedés

Kristen76 írta: Sziasztok!

Olyan problémám volna, hogy a hűtő oldalán található felső vízcső becsatlakozó könyök(azaz amire rátesszük a vízcsövet) az nekem megrepedt.Kérdésem volna az, hogy azt külön cserélhető-e vagy csak együtt a hűtővel?


Köszönöm


Szerintem lehet venni azt külön.

Itt nézz körül: http://www.realoem.com/bmw/enUS/select