szenditamas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz szenditamas

Újonc

Elismertség: 16% (1 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 22:03


Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Ismertek valakit aki ténylegesen jártas E91 (touring) bluetooth modul bekötésével, bemérésével(működik-e, stb) kapcsolatban?

A problémám, hohy van az autóban egy MULF MODULE (cikksz: 84109123290-01), de nem tudom, hogy működik-e, valamint a bemenő optikán és kábelkötegen kívül a készüléken van még egy csati (amin nincs jelenleg semmi),de 4db vezeték van szabadon.

Ennek beüzemelésében szeretnék segítséget kérni.

Köszi.

T.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 24. péntek, 22:03

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 20:34


rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!



Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget,jövő héten megnézzük.
Az létezik hogy nem venni észre semmi hibát mikor ez a jelenség van?
Később lehet komolyabb gond emiatt ha így marad?
Már 2 éve így van mióta megvettem az autót!(megcsináljuk,csak kíváncsi vagyok.. )

Szia!
Nem, amikor ez a jelenség van, akkor nincs ABS és DSC, ezt jelzi is a lámpa, mintha kikapcsoltad volna. Idővel, egyre gyakrabban fog ez jelentkezni, egy idő után pedig állandósulni fog a hiba. Így a vizsgán nem is fog átmenni. Ha veszel bontott vezérlőt, az lutri, a javítása a tuti és végleges megoldás. Csak néhány forrasztás, de míg eljutsz odáig, az a nagy munka.
bye:hil

Köszi!

Mennyi idő mire kibontjuk és megjavítjuk és visszarakjuk?
Nagy melónak írtad..

Nem mértem az időt, de nagy munka



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 20:28


hil írta:
rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!



Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget,jövő héten megnézzük.
Az létezik hogy nem venni észre semmi hibát mikor ez a jelenség van?
Később lehet komolyabb gond emiatt ha így marad?
Már 2 éve így van mióta megvettem az autót!(megcsináljuk,csak kíváncsi vagyok.. )

Szia!
Nem, amikor ez a jelenség van, akkor nincs ABS és DSC, ezt jelzi is a lámpa, mintha kikapcsoltad volna. Idővel, egyre gyakrabban fog ez jelentkezni, egy idő után pedig állandósulni fog a hiba. Így a vizsgán nem is fog átmenni. Ha veszel bontott vezérlőt, az lutri, a javítása a tuti és végleges megoldás. Csak néhány forrasztás, de míg eljutsz odáig, az a nagy munka.
bye:hil

Köszi!

Mennyi idő mire kibontjuk és megjavítjuk és visszarakjuk?
Nagy melónak írtad..
Közben elolvastam a cikket,nem egyszerű kiszedni úgy látom..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 24. péntek, 20:35

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 20:21


rece65 írta:
hil írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!



Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget,jövő héten megnézzük.
Az létezik hogy nem venni észre semmi hibát mikor ez a jelenség van?
Később lehet komolyabb gond emiatt ha így marad?
Már 2 éve így van mióta megvettem az autót!(megcsináljuk,csak kíváncsi vagyok.. )

Szia!
Nem, amikor ez a jelenség van, akkor nincs ABS és DSC, ezt jelzi is a lámpa, mintha kikapcsoltad volna. Idővel, egyre gyakrabban fog ez jelentkezni, egy idő után pedig állandósulni fog a hiba. Így a vizsgán nem is fog átmenni. Ha veszel bontott vezérlőt, az lutri, a javítása a tuti és végleges megoldás. Csak néhány forrasztás, de míg eljutsz odáig, az a nagy munka.
bye:hil


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 19:52


hil írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!



Köszönöm mindkettőtöknek a segítséget,jövő héten megnézzük.
Az létezik hogy nem venni észre semmi hibát mikor ez a jelenség van?
Később lehet komolyabb gond emiatt ha így marad?
Már 2 éve így van mióta megvettem az autót!(megcsináljuk,csak kíváncsi vagyok.. )






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. június 24. péntek, 19:54

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 18:22


rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!




Szia!
5E24 Inpával kiolvasva: pressure sensor 1/2 not plausible.
Ez attól van, hogy a vezérlő egységben a szivattyú érintkezője rosszul volt/van beforrasztva, és nagy melegben az bizonytalanná válik, a szivattyú nem kapja meg a szükséges áramot, így nem tud forogni. Szét kell szedni (fűrész) a vezérlő egységet és átforrasztani azt, amit kell. Korábban fl előtti autómnál is volt ez hiba, a javításról tettem fel akkor egy cikket (csináld magad topik), sokat magam is javítottam (fórumtársaknak és ingyért), mások a leírásom alapján maguk javították. Sajna ez a hiba most engem is utolért, ma ugyan nem volt csak 32 fok a tegnapi 36 fokkal szemben, nem is jelentkezett a hiba a tegnapi törlés után. De azért meg fogom csinálni, nem hagyom ennyiben dolgot, mert elő fog jönni máskor is
bye:hil

ui:Y jól gondolta!









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2016. június 24. péntek, 18:46

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 16:58


rece65 írta: Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!





jobb lenne egy gyári diaggal, nem delphi-vel olvasni.
egyébként könnyen lehet, hogy maga az ABS tömb haldoklik elektronikailag. szokott forrasztási hibája lenni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 16:49


Sziasztok!

Mi lehet a gond ha időnként a kipörgés gátló lámpa világít és ezzel egy időben a fékrendszer hiba lámpája is kigyullad.Ahogyan ezek a hibák előjönnek uanaúgy el is tünik de random szerűen vissza térnek!
Ilyenkor semmi gondot nem észlelek a fékben de végére szeretnék járni a dolognak.

Szoftverrel a képen látható hibát olvastuk ki!





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. június 24. péntek, 16:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 14:10


rehagergo írta: Sziasztok!

Lenne egy fontos kérdésem felétek, van egy E46 3.20d (2000)es évjaratu gépem. A problémám az automata valtóval van, amikor 3ból-4be vált fel. A fordulatszám mérő felugrik egy jo 1000-1200al tobbre, es hirtelen beall az optimálisra.

A valtoolaj 5000km-óta volt lecserelve.

Esetleg van valami otletetek?? Esélyes lehet egy egész automatavaltó csere??


Elore is koszonom.

Geri


egy diag lehet jó lenne neki, és egy SW frissítés.
egyébként ilyenkor lassú gázzal mész, vagy padlózod?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz rehagergo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. június 24. péntek, 14:04


Sziasztok!

Lenne egy fontos kérdésem felétek, van egy E46 3.20d (2000)es évjaratu gépem. A problémám az automata valtóval van, amikor 3ból-4be vált fel. A fordulatszám mérő felugrik egy jo 1000-1200al tobbre, es hirtelen beall az optimálisra.

A valtoolaj 5000km-óta volt lecserelve.

Esetleg van valami otletetek?? Esélyes lehet egy egész automatavaltó csere??


Elore is koszonom.

Geri

Macska
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Macska

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 18:55


Bitu79 írta:
dbtibi írta: Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni (hátha tapasztalt már valaki hasonló) :

Ma 20perc klímázás után kikapcsoltam menet közben a klímát (NEM tudom van-e összefüggés a dolgok között) és utána egy csattanás hallatszott a motortér környékéről lelassítottam - már lehúzott ablakoknál - és égett bakelit-műanyag-olaj szag jött be az ablakokon keresztül és a szellőzőkön át is. Rövid időn belül meg is álltam a kocsival mikor felnyitottam a motorháztetőt ugyanilyen szag fogadott(semmi füst) - de különösebb hibát nem láttam laikusként. Rövid idő után megint mentem vele 2-3 km-t még mindig olyan szag jött be az utastérbe a szellőzőkön. Hosszabb be nem indítás után - miután gondolom már lehűlt a motor - már nem tapasztaltam ezt a szagot.
Azóta nem kapcsoltam be a klímát, más hibát pedig nem tapasztaltam a kocsin vezetés közben (hibakód-jelzés sem jelent meg a műszerfalon).
Nem tudom van-e összefüggés a klíma, a csattanás, és a bakelit-olaj szag között.

Hosszbordás szíjak megvannak most lettek cserélve a görgőkkel együtt kb. 1,5hete.

Köszi előre is ha valaki tud segíteni.


Sztem vidd vissza,hogy nézzenek rá.Folyik valamilyen folyadék esetleg(olaj vagy hűtővíz).


Nekem is hasonló jelenség volt . és az volt baj hogy nem indult el a ventilátor mikor klimáztam,nekem is csat
tant meg fura szag is jött !!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 00:32


dbtibi írta: Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni (hátha tapasztalt már valaki hasonló) :

Ma 20perc klímázás után kikapcsoltam menet közben a klímát (NEM tudom van-e összefüggés a dolgok között) és utána egy csattanás hallatszott a motortér környékéről lelassítottam - már lehúzott ablakoknál - és égett bakelit-műanyag-olaj szag jött be az ablakokon keresztül és a szellőzőkön át is. Rövid időn belül meg is álltam a kocsival mikor felnyitottam a motorháztetőt ugyanilyen szag fogadott(semmi füst) - de különösebb hibát nem láttam laikusként. Rövid idő után megint mentem vele 2-3 km-t még mindig olyan szag jött be az utastérbe a szellőzőkön. Hosszabb be nem indítás után - miután gondolom már lehűlt a motor - már nem tapasztaltam ezt a szagot.
Azóta nem kapcsoltam be a klímát, más hibát pedig nem tapasztaltam a kocsin vezetés közben (hibakód-jelzés sem jelent meg a műszerfalon).
Nem tudom van-e összefüggés a klíma, a csattanás, és a bakelit-olaj szag között.

Hosszbordás szíjak megvannak most lettek cserélve a görgőkkel együtt kb. 1,5hete.

Köszi előre is ha valaki tud segíteni.


Sztem vidd vissza,hogy nézzenek rá.Folyik valamilyen folyadék esetleg(olaj vagy hűtővíz).



dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2016. június 19. vasárnap, 18:40


Sziasztok

Szeretnék segítséget kérni (hátha tapasztalt már valaki hasonló) :

Ma 20perc klímázás után kikapcsoltam menet közben a klímát (NEM tudom van-e összefüggés a dolgok között) és utána egy csattanás hallatszott a motortér környékéről lelassítottam - már lehúzott ablakoknál - és égett bakelit-műanyag-olaj szag jött be az ablakokon keresztül és a szellőzőkön át is. Rövid időn belül meg is álltam a kocsival mikor felnyitottam a motorháztetőt ugyanilyen szag fogadott(semmi füst) - de különösebb hibát nem láttam laikusként. Rövid idő után megint mentem vele 2-3 km-t még mindig olyan szag jött be az utastérbe a szellőzőkön. Hosszabb be nem indítás után - miután gondolom már lehűlt a motor - már nem tapasztaltam ezt a szagot.
Azóta nem kapcsoltam be a klímát, más hibát pedig nem tapasztaltam a kocsin vezetés közben (hibakód-jelzés sem jelent meg a műszerfalon).
Nem tudom van-e összefüggés a klíma, a csattanás, és a bakelit-olaj szag között.

Hosszbordás szíjak megvannak most lettek cserélve a görgőkkel együtt kb. 1,5hete.

Köszi előre is ha valaki tud segíteni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 12:38


juhaszadika írta: Sziasztok,

hétvégén 4 személlyel, sok sörrel a csomiba sikerült utaznom. Utána észrevettem, h a jobb hátsó keréknél szinte egy ujjam se fér be a gumi és a sárvédő közé, a bal oldalon kettő is. 2-3 cm az eltérés most üresen is. Az sok egy kicsit, nem? Mennyi ezeknek az E92-eseknek a terhelhetősége?
Köszönöm


általában 400-500 esetleg 600kg körül terhelhetőek. itt figyelembe kell venni, hogy gyártók 75-80kg-os átlagsúllyal számolnak.
nézd meg a rugó nem tört-e el, a végéből darab vagy hasonló. esetleg rossz szilent okozhat még ilyet, vagy toronycsapágy.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2016. június 12. vasárnap, 11:59


Sziasztok,

hétvégén 4 személlyel, sok sörrel a csomiba sikerült utaznom. Utána észrevettem, h a jobb hátsó keréknél szinte egy ujjam se fér be a gumi és a sárvédő közé, a bal oldalon kettő is. 2-3 cm az eltérés most üresen is. Az sok egy kicsit, nem? Mennyi ezeknek az E92-eseknek a terhelhetősége?
Köszönöm