Brad85 fórum hozzászólásai

Brad85 Elküldve: 2010-09-01 20:40 Izzítás vezérlõ

Sziasztok

Gondom hasonló mint MavericK kolegának...
Reggeli hideg indításkor 5-6 mp kell h elkapja utána viszont a nap folyamán megy, csak sok állásnál arányosan hosszabbodik újra az indítás.
Szerelő megállapítottam a hibát!!!! IZZÍTÓGYERTYÁK rossz mind a 4 (
Probléma az hogy a négyből három nem jön ki és fél a szerelő ha beleszakad meg kell fúrni az egész hengerfejet :S próbálja lazítani de nem megy...

Mit tegyek?????? Ötlet??? Segítsen valaki

Brad85 Elküldve: 2010-07-28 12:21 Akkumulátor (1280312497731)

Eladó 2 db akkumulátor
1. kb 70%os 74 Ah : 15.000
2. új 72Ah 2 év garancia : 20.000

Brad85 Elküldve: 2010-07-26 23:51 Autómata váltó hibakód

hancurozo írta:
bmw3 írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Kérdésem az lenne hogy vontatni lehet automata váltós autót???
Nem indul a kocsi csak ratatázik...



Nem tanácsos, csak járó motorral szabad, különben nincs olajnyomás a váltóban. Hivj trélert.


Azért én megnézném a helyedben az aksit.(lehet le van merülve)
Indítókábellel, vagy másik akuval próbáltad?



Más is mondta h lehet akku de én azért nem hiszem mert forgatja az önindítót csak nem kapja el...
Előzmény: Első hideg indításkor régóta csinálja ezt, miután kiálltam a garázsból és le állítottam és vissza akkor pöccre indult. Szóval csak a reggeli indításkor ha hideg van ha meleg kb 6 mp volt most meg végleg lehasalt ma délután...

Brad85 Elküldve: 2010-07-26 23:41 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok

Lehet csak visszább kellett volna olvasnom de van egy olyan bajom h valamelyik nap nagy melegbe napon állt a kocsi és utána nem nyílt ki a központi zár...
Kulcson nyomva tartottam a gombot így az ablak lejött, bemásztam és úgy indultam el ház elé ahol árnyék volt és kb 1-2 óra múlva már nyílt is.
Ez a melegtől lehetett?
Hangot adott a központi zár és picit meg is mozdult a gomb de nem jött fel.
Azóta szerencsére nem volt ilyen de félek mikor jön újra elő.

Ötlet??

Brad85 Elküldve: 2010-07-26 23:35 Hátsó futómû zajok

Sziasztok
Automata a kocsim és 1 v 2 váltásakor egy nyekkenést hallok hátulról, de csak akkor, többi sebességnél semmi.
Gumi hanghoz hasonlít, váltóra nem gyanakszok mert ha baj lenne vele más sebességnél is csinálná gondolom, valami ötlet? Tapasztalat?

Brad85 Elküldve: 2010-07-26 16:35 Autómata váltó hibakód

Sziasztok

Kérdésem az lenne hogy vontatni lehet automata váltós autót???
Nem indul a kocsi csak ratatázik...

Brad85 Elküldve: 2010-07-20 00:46 au. váltó olaj

Sziasztok

Szerelő szerint 9L olaj kell a váltóba???? :O
Én 5-6ról tudok...most hogy van ez?

Brad85 Elküldve: 2010-02-02 23:43 Valaki segítsen

hancurozo írta:
Brad85 írta: Ereje van a motornak.
Az elsõ izzítás kb 5-6 mp-ig tart.
Óra szerint 213ezer van benne.
Szerelõ szerint is adagolóval lesz baj mert visszaengedi a gázolajat.
Ennél csak az adagoló szivattyút lehet cséerlni?

az adagolósnál, az adagoló végében /beépítve/ van a szivattyú. nem értem hogy a szerelõ honnan tudja megállapítani hogy visszaengedi a gázolajat. /a kisnyomású rendszer az adagoló belseje az adagoló elemig/
vagy a nagynyomású renszerben engedi vissza? /adagolóelemtõl a porlasztóig/ mert akkor vagy porlasztó, vagy fejszelep.

az 5-6 mp szerintem jó /nekem is hasonló és pöcre indul 230e km/



Oldal alján és az elõzõ oldalakon beszélt hibámnál már beletörõdtem hogy reggel az elsõ indítás 6 mp-ig tart aztán jó lesz. Adagolóhoz nem nyúlok mert az zsbbenyúlós lenne
Kérdésem akkor az lenne hogy az önindító kímélésének legjobb megoldáa mi lenne???
1. Elsõre kb 6 mpig indítsak és majd elkapja...
2. Többször picit (2-3mp) indítsak és akkor felszíbja a gázolajat?

Mi lenne a legjobb?

Brad85 Elküldve: 2010-02-02 21:53 E46 TÍPUSHIBÁK

hancurozo írta:
Brad85 írta: Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?

szerintem amirõl te beszélsz az a facelift-es diesel szívócsnkjában lévõ pillangószelep. és az ha letörik /sajna fordult már elõ/ beszívja a motor.


Remélem igazad lesz...

Brad85 Elküldve: 2010-02-02 15:23 E46 TÍPUSHIBÁK

Sziasztok

Egy barátom hívta fel a figyelmemet hogy hallott egy olyan jelenségrõl hogy a motorba egy úgynevezett Klappe ajtó ha letörik a motorba nagy károk keletkeznek és érdemes erre figyelni.
Én errõl még nem hallottam mi ez.
Valaki tud segíteni?

Brad85 Elküldve: 2010-01-28 14:43 Valaki segítsen

Ereje van a motornak.
Az elsõ izzítás kb 5-6 mp-ig tart.
Óra szerint 213ezer van benne.
Szerelõ szerint is adagolóval lesz baj mert visszaengedi a gázolajat.
Ennél csak az adagoló szivattyút lehet cséerlni?

Brad85 Elküldve: 2010-01-27 11:46 Valaki segítsen

lacaca írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?





Autó villamossági mûszerész beméri , ha elektromosan rendben van akkor méréssel vagy tesztszivattyúval mechanikailag is ellenõrzi. A hiba amennyire innen megtudom ítélni üa.ellátó rendszerben vagy a motorelektronikában keresendõ. Ezt végig kell zongorázni .Keress egy becsületes AUTÓSZERELÕT !!-ALKATRÉSZCSERÉLÕKTÕL ÓVAKODJ!! Az utóbbiból sajnos egyre több van!



Üzemanyag ellátó rendszer alatt mit értesz? Üa szûrõ?

Brad85 Elküldve: 2010-01-26 11:06 Valaki segítsen

Csum írta:
Brad85 írta:
Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

mit értesz az alatt,hogy nehezen indúl?
illetve ez a jeleség akkor is fent áll amikor a hõmérséklet 0fok környékén van vagy annál jobb?


Dec közepén vettem az autót tehát sok viszonyításom nincs jobb idõben. Az tuti hogy mikor 0 fok volt jóval hamarabb indult mint most. De 2 km után már rögtön pöcre megy...

Brad85 Elküldve: 2010-01-26 10:29 Valaki segítsen

Csum írta:
Brad85 írta:
lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?


nekem is volt már eza problémám!! cseréltem gyertyákat aksit izzítás vezérlõt!!! 60ezer km el ezelõtt porlasztó csucsokat!!
és még a mai napig fen áll nálam is a jelenség amikor minusz 7fok környéke van vagy még hidegebb! 320d topikban utána tudsz olvasni ha érdekel!!


Akkor azt javaslod ne fogjak bele hiba keresésbe meg javítgatásokba mert ha jobb idõ lesz akkor jobban indul???
Én csak annyitól félek hogy az erõltetéstõl tönkre ne menjen az önindító....

Brad85 Elküldve: 2010-01-26 10:14 Valaki segítsen

lacaca írta:
Brad85 írta: Sziasztok
Többszõr volt már itt ez téma mert írtam hogy reggelente elsõ indításkor nehezen indúl...utána már pöcre.
Mondták hogy izzitó gyertya de computerrel megnézék és nem az, szerelõ mondta hogy adagolós lesz mert túlságosan visszaengedi a gázolajat, ez lehet? Azért fura ez nekem mert minnél hidegebb van annál nehezebben indulok reggel más tipp????
Ha adagolós az csak csere több százezerért??:S




Próbálj meg kétszeri izzítás után indítani. (kb 3mp szünet)és nézesd meg az üanyag szivattyút. Milyen akkud van?



Minimum 3szor izzítok...akkuval sztem nincs baj mert forgatja rendesen, ha rossz vagy gyenge lenne akkor alig mocorogna, nem? üanyag szivattyút hogy nézessem meg?