2009-ben vettük az autót,frissen lett kintről behozva.
Miskolci kereskedésben volt,186 ezer km-vel,az eladó állította hogy a behozatal után ki lett rajta minden olyan cserélve ami kellett,igazat mondott: Elvittük egy vizsgálatra mindenhogyan átnézték az autót és egyetlen egy hibája a fékkopásjelző szakadása volt.....
Az autót Pécsen állítottuk taxi üzembe,3 évig szinte hibátlanul ment,1 turbó cserét kivéve.
Aztán utána jöttek a gondok: Főtengely repedés (motor csere),újabb turbó csere (igaz,a nyomás magasabb volt),Főtengely ékszíjtárcsa (a gyári sokáig bírta,az után gyártottak 9 hónapnál nem húzzák tovább), Önindító csere,Adagoló csere (tévesen),olajpumpa csere,turbó cső csere,motor tartó bakok,lengéscsillapító cserék,stb....
2015. Júliusában volt egy motor vezérlő csere,bár ez inkább emberi hiba miatt: WINKFP-vel motor vezérlőt és váltóvezérlőt szerettem volna frissíteni,ám a DDE chip tuningos volt és ahogy elkezdtem frissíteni kiírta a program,hogy ERROR,a motorvezérlő meg üresen maradt,aztán meg is halt.
Ez nem kevés hiba,ám az autó taxi,2015 végére már 350000 km is meg lesz benne.
Ami meglepő,hogy az automata váltó hibátlanul teszi a dolgát,pedig nagyrészt városba megyünk vele és ez még a GM váltós,ami nem a legmegbízhatóbb.
Ami extra van benne: CD-s rádió,PDC,ABS,ASC,eső szenzor,automata váltó....
Amiket mi tettünk bele: Angel Eyes (8000K CCFL),Hátul fl lámpa,belső karbon díszlécek.
Pár dolgot felkódoltam még neki NCS-vel,pl: Hazard index,záráskor ablakok felhúzása.
Felni: Style 135 17" Replica
Reményeink szerint nemsokára jön egy E61 530XD a házhoz,ami már nem taxi lesz valószínűleg.
offline