Buki fórum hozzászólásai

Buki Elküldve: 2017-07-20 23:48 világításmodul programozása

Sziasztok!

Adott egy Faceliftes e46 xenonos autó és behalt az LCM, kicserélték egy compactból való LCM-re.
Elől nincs gond a világítással,de hátul összevissza világít.
Ha jól tudom NCS-vel újra kell programozni és jó lesz.

Valaki csinált hasonlót?

Buki Elküldve: 2016-03-20 22:39 Navi frissítés

HTamas írta: Hali sziasztok 2006-os E60am van megszereztem hozzá a BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.PROFESSIONAL 2016-ot de nem működik. FSC nem kell hozzá. Vételkor csak a 2006-os Navi Dvd-t kaptam meg. Valószínűleg azóta nem került bele frissebb verzió. Gondolom ez lehet a baj. Ha Valaki pontosan megtudná mondani hogyan tovább akkor azt megköszönném.( hogyan frissítsem a Navit stb )


Eredeti a 2016-os lemez?

Buki Elküldve: 2015-08-29 01:45 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Toni0907 írta:
Buki írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!


Voltam és be is adta hibának, ezért is cseréltem ki.
Csak az a problémám hogy nem változott tőle semmi.


Újra meg kellene nézni,gyári progival.
Ja és élőadatot is kellene nézni.

Buki Elküldve: 2015-08-29 00:23 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Sokra nem mész a találgatással,vidd el diagnosztikára!

Buki Elküldve: 2015-08-27 21:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta:
Buki írta:
Tano írta:
Buki írta: Igen,.MAN fájlként elmentettem,aztán sg_codieren és ki is írta,hogy "coding beendet"
Tehát minden teljesen jó volt,csak amikor újra kiolvastam,akkor ugyanúgy nicht_aktiv szerepelt ott.
Tehát CKM-es cuccokat elfogadja,de az FSW-eket nem....

szerk.: Most néztem hogy az edit profile-ban nem volt bepipálva az FSW-s manipulate cucc.


Használj lementett profilt, és akkor nem kell mindig beállítani, csak betöltöd a "load profile"-lal.


Régebben kaptam egy "fisterprofile"-t csak azóta másik gépet használok...akkor ma berakom ezt is a profilok közé és meglátom hogy abba be van-e pipálva.


Látom itt is ezt az irdatlan nagy rejtélyt fejtegeted.
Lehet hogy nem kéne foglalkozni ilyennel... Ahogy látom taccsra vágtad már winkfp-vel a motorvezérlőt is, ez sem megy, de a profilodban bmwdiag-os oldal van megadva Kicsit vicces... Olyan körökben kérsz tanácsot, akinek aztán a kocsiját csinálhatnád. Javaslom vedd meg pár euróért a bmwscannert vagy a bmwhat-et és ne erőltesd az NCS-t és barátait, a saját életed teszed egyszerűbbé velük, és még magad sem égeted ha nem megy valami....



Köszi az építő jellegű hozzászólást!
A DDE azért ment taccsra,mert chipes volt és úgy oldották meg,hogyha hozzányúlás van "zárjon le",tehát eeprom kuka,amúgy ott is mindent előírás szerűen csináltam,volt már olyan másnál,hogy véletlen más szoftvert küldött az adott vezérlőre és semmi baja nem lett újra szoftverezés után.
BMW Scanner is van,de erre spec. nemjó,NCS EXPERT-el már jó párat kódoltam,csak mivel előttem belenyúltak IVINI andorid appal igy kicsit bekevert a dolog,de valószínű meg van a probléma.
BMWwhat meg valami rossz vicc lehet,otthon arra hogy kiolvasd mennyivel mész arra tökéletes,hogy vezesd a fogyasztási statisztikát,meg pár alap dologra,de a bluetooth kapcsolatra nem adnék....
Ezt én nem égésnek érzem,mivel jópár emberrel kontaktba vagyok,cégesekkel is,ott is történnek ilyenek,sőt nem is egy...
Én az a fajta ember vagyok,hogyha egy a sok közül kicsit nehézkesebben megy,azt megfejtem hogy mi a gondja,így fejlődök nem pedig ilyen andoridos "valamikkel" fogok játszani.
De még egyszer köszi,csak megoldást nem hallottam tőled...








Buki Elküldve: 2015-08-26 14:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Buki írta: Igen,.MAN fájlként elmentettem,aztán sg_codieren és ki is írta,hogy "coding beendet"
Tehát minden teljesen jó volt,csak amikor újra kiolvastam,akkor ugyanúgy nicht_aktiv szerepelt ott.
Tehát CKM-es cuccokat elfogadja,de az FSW-eket nem....

szerk.: Most néztem hogy az edit profile-ban nem volt bepipálva az FSW-s manipulate cucc.


Használj lementett profilt, és akkor nem kell mindig beállítani, csak betöltöd a "load profile"-lal.


Régebben kaptam egy "fisterprofile"-t csak azóta másik gépet használok...akkor ma berakom ezt is a profilok közé és meglátom hogy abba be van-e pipálva.

Buki Elküldve: 2015-08-26 13:01 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Buki írta: ...
Minden oké volt,átirtam aktiv-ra az FSW_PSW.trc-be az adott dolgot....


És utána ezt mentetted el .man-ként és írtad vissza?


Igen,.MAN fájlként elmentettem,aztán sg_codieren és ki is írta,hogy "coding beendet"
Tehát minden teljesen jó volt,csak amikor újra kiolvastam,akkor ugyanúgy nicht_aktiv szerepelt ott.
Tehát CKM-es cuccokat elfogadja,de az FSW-eket nem....

szerk.: Most néztem hogy az edit profile-ban nem volt bepipálva az FSW-s manipulate cucc.

Buki Elküldve: 2015-08-26 12:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
Buki írta: Sziasztok! S.O.S.
Ma volt egy kis problémám egy NCS kódolásnál.
Alany: BMW E46 Fl előtti e46 coupe
GM5-be 1 extrát szerettem volna felkódolni.
Minden oké volt,átirtam aktiv-ra az FSW_PSW.trc-be az adott dolgot.
Előttem Androidos IVINI appal felkódolták pár extrát.
Na ezeket az NCS EXPERT nem látta,így amikor visszairtam mindent visszatett gyári beállitásra a GM5-be.
Oké...ez nem lett volna gond a Carkey memory-ba visszaállítottam mindent pl. hogy a hátsó ablakot ne nyissa ha hosszan nyomod a nyitás gombot,az stimmelt,egy dolgot nem lehetett ott visszaállítani,hogyha hosszan nyomod a nyitás gombot,akkor csak az első ablakokat engedje le,a napfénytetőt ne nyissa ki,ez nem volt ott a lehetőségek között.
Sebaj,megkerestem a GM5 FSW_PSW-be átírtam azt hogy napfénytető nélkül húzza le az ablakokat,de hiába,nem csinálja azt amit akarok,és amit a CKM-be beállítottam azokat is vissza rakja alapba,ahogy a GM5 FSW_PSW.MAN fájlt beküldöm a vezérlőbe.
Ja és ha ezután kiolvasom újra a GM5-t nicht_aktiv-on van amit elvileg aktiv-ra írtam át....na ez hogyan?
Esetleg az hogy a profil beállításokban nem volt beállítva,hogy FSW_PSW manipulate....nem hiszem mert egy másik e46-oson meg jól ment a kódolás és ott nem csinált galibát.
Köszönöm előre is a segítséget!


Mivel te is pécsi vagy,ajánlok egy jo helyet,ahol gyári cuccokkal kódolnak:

AUTÓ SOMOGYI BMW SZERVIZ PELLÉRD

Esetleg próbáld meg expert módban.

http://codinge90.com/wp-conten..._48-AM.png









Expert mode-ban csináltam,kódoltam már autókat,de ez most máshogy reagált.
Amúgy amivel én kódolok ez is teljesen gyári cucc!
Pellérd az jó húzós,márkaszervíz szint,ez meg csak egy sima extra fel kódolása.
Na és ők se tudnak ám mindent megoldani.

De köszi azért.

Buki Elküldve: 2015-08-25 22:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! S.O.S.
Ma volt egy kis problémám egy NCS kódolásnál.
Alany: BMW E46 Fl előtti e46 coupe
GM5-be 1 extrát szerettem volna felkódolni.
Minden oké volt,átirtam aktiv-ra az FSW_PSW.trc-be az adott dolgot.
Előttem Androidos IVINI appal felkódolták pár extrát.
Na ezeket az NCS EXPERT nem látta,így amikor visszairtam mindent visszatett gyári beállitásra a GM5-be.
Oké...ez nem lett volna gond a Carkey memory-ba visszaállítottam mindent pl. hogy a hátsó ablakot ne nyissa ha hosszan nyomod a nyitás gombot,az stimmelt,egy dolgot nem lehetett ott visszaállítani,hogyha hosszan nyomod a nyitás gombot,akkor csak az első ablakokat engedje le,a napfénytetőt ne nyissa ki,ez nem volt ott a lehetőségek között.
Sebaj,megkerestem a GM5 FSW_PSW-be átírtam azt hogy napfénytető nélkül húzza le az ablakokat,de hiába,nem csinálja azt amit akarok,és amit a CKM-be beállítottam azokat is vissza rakja alapba,ahogy a GM5 FSW_PSW.MAN fájlt beküldöm a vezérlőbe.
Ja és ha ezután kiolvasom újra a GM5-t nicht_aktiv-on van amit elvileg aktiv-ra írtam át....na ez hogyan?
Esetleg az hogy a profil beállításokban nem volt beállítva,hogy FSW_PSW manipulate....nem hiszem mert egy másik e46-oson meg jól ment a kódolás és ott nem csinált galibát.
Köszönöm előre is a segítséget!

Buki Elküldve: 2015-08-24 21:40 angel eye

csbalu írta:
Buki írta:
Lajcsi írta: Sziasztok! Most szereltem be apóssal egy 120-as smd szettet,és nagyon szépen mutat.A villamossági fazon azt mondta a nappali menetfénynek, ha felkapcsoljuk a tompítottat este,el kell halványodnia vagy le kell kapcsolnia. Jogszabály szerint. Viszont a bekötést úgy kell(YouTube videók szerint) ,hogy egyik szál a gyújtásra,a másik pedig az anyós ülés felöli lábtérvilágításra. Ezáltal mikor kulccsal nyitom az autót, a belső térrel együtt az angel eye is felkapcsolódik (menő). Kinek mi a tapasztalat, véleménye erről?


Én még nem hallottam olyat,hogy valaki más hogyan kötötte volna be,tehát ha felkapcsolod a tompítottat egy angel eyes elbújik mellette,mindenki így jár vele akit ismerek,senkinek sem halványodik el.


Én helyzetjelzőre szoktam kötni. Ahhoz, hogy ez hivatalosan lehessen használni, gondolom valami típusengedély kéne, ami nincs rá! Tehát jófej rendőrök nem basztatnak érte, de műszakin már szólhatnak.


Nem fognak emiatt szólni,az utólagos "E" jelű DRL-ek sem halványodnak el,mégsem kötnek bele ha szabályosan van elhelyezve.
Mienk taxi, szigorított műszakin sem szólnak érte,jó pár nem e46-osban van gyárilag angel eyes,aki nem ért hozzá,simán azt hiszi hogy gyárilag van benne az e46-ban is.

Buki Elküldve: 2015-08-23 18:05 au. váltó olaj

jokerface írta:
Szemy írta: Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy az E9x szeria automatavaltojaban (6 fokozatu) milyen idöközönkent irja elö hivatalosan a BMW az olajcseret?

Elöre is nagyon szepen köszönöm szepen!
Szemy


Helo.
Nem 100%,de mintha 60eKM rémlene.


Milyen motoros autó?

Buki Elküldve: 2015-08-23 18:02 angel eye

Lajcsi írta: Sziasztok! Most szereltem be apóssal egy 120-as smd szettet,és nagyon szépen mutat.A villamossági fazon azt mondta a nappali menetfénynek, ha felkapcsoljuk a tompítottat este,el kell halványodnia vagy le kell kapcsolnia. Jogszabály szerint. Viszont a bekötést úgy kell(YouTube videók szerint) ,hogy egyik szál a gyújtásra,a másik pedig az anyós ülés felöli lábtérvilágításra. Ezáltal mikor kulccsal nyitom az autót, a belső térrel együtt az angel eye is felkapcsolódik (menő). Kinek mi a tapasztalat, véleménye erről?


Én még nem hallottam olyat,hogy valaki más hogyan kötötte volna be,tehát ha felkapcsolod a tompítottat egy angel eyes elbújik mellette,mindenki így jár vele akit ismerek,senkinek sem halványodik el.

Buki Elküldve: 2015-08-23 17:59 Nem tudom mi a baja az autómnak

tothtimea941023 írta: Már lassan fél éve járok így az autómmal. Ahogy 80-90 fokos lesz a vizem, elkezd kicsit rángatni. 2200as fordulatig illetve 100 km/h sebesség alatt tapasztalható de csak fix gázon, bármelyik sebességi fokozatban. Lassításnál, gyorsításnál semmi gond. Porlasztók nézve és jók, a turbó felújítva, gépre dugva semmilyen hibakódot nem jelez, szívósor ledugózva.. előtte, utána is rángatott.
Legyen szíves valaki segíteni! Előre is köszönöm!


Milyen programmal lett kiolvasva? Gyárival kellene mindenképpen!

Buki Elküldve: 2015-08-23 17:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jamborj írta: Sziasztok!
A programcsomag milyen win alatt fut?
A gépem win7 64bit, de fel van telepítve a win xp emulátor...
Ti mit javasoltok?
Van hozzá egy Vag KKL kábelem, ha kell majd átforrasztom amit kell...



ÉN már futtattam WIN XP és WIN 7 alatt is....64-biten fog menni az INPA,de az NCS EXPERT pl. nem.