Chipcad777 fórum hozzászólásai

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-31 12:03 BMW E46 M3

Volt szerencsém egy angol lexushoz egy kis ideig kölcsibe...Ne tudjátok meg ...amikor indexelni akartam folyamat ablakot töröltem ...A másik meg az elõzgetés...Na azt nem nagyon kell erõltetni egyedül ....

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-31 11:51 Segítsetek!

Nincs kulcslyuk a touringon...Enyémen sincs...és nincs ledugózva tutira ...
Facelift elõttieket nem vágom azokon lehet van ...

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-31 11:28 Boldog Új Évet

CSatlakozok én is!

Sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánok minden klubtársnak!

Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-30 12:11 Turbo

Szerintem is ez tök normális...Az enyém is hasonló és semmi gond vele...Ez csak a hideg miatti pára...
No Para!

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-30 00:13 Vennék...

Robinson írta:
InsectKiller írta: Esetleg nem tud valaki valami 5letet, hogy hol tudok találni E46-ra ilyen fasza motorvédõt?
Itt csak Snicit árul berena kollega ha jól emlékszem, de M-est hol kaphatnék vajon?
Szeretném ha 1x így nézzem ki :


Nem lehet,h csak egy //M emblémát ragasztott fel a gyári burkolatra? Mert azt tök olcsón megúsznád...
Mondjuk van ott kis carbon utánzat is

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-29 00:07 2 nap állás után az aksi teljesen lemerül

Lehet,h vmelyik áramkörben zárlat van és leszivja az akksit....
De szentem is nézesd meg szakemberrel!

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-28 17:16 Hûtés probléma

Ez termosztát csere lesz sajna... Nem szabad mozdulni a mutatónak soha... Titkos menübe nézted a vízhõmérsékletet? Elvileg normál körülmények közt olyan 85-87 foknak kellene lennie...

Üdv.: Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-26 18:27 Állófûtés és hûtés

Ez igaz! Ebben az esetben a víz áramlik, viszont a kipuf gáz nem áramlik, így ezáltal nem tudom mennyire melegíti az a rendszert??

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-25 23:48 Állófûtés és hûtés

laci520D írta:
ute107 írta: Az igaz, hogy nem áramlik, de ha az EGR hûtõ után dugozóm le ahogyí írtam, akkor valamilyen szinten azért melegítenie kell!
Ha a szobába elzárod a radiátor egyik csapját akkor nem lesz meleg a radiátor pedig a másik oldalról áramolhatna.Ugyan ez a helyzet az EGR esetében is.


Ha nincs meg a cirkuláció akkor nem fog áramlani a víz, ergo nem melegszik! Logikus...

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-24 14:38 Boldog Karácsonyt

Kellemes, Békés Karácsonyi ünnepeket kívánok minden klubtársnak!

üdv.: Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-13 14:56 Hûtés probléma

Woockie írta:
Robinson írta: És abban a helyzetben mi van, mikor már a 300. km-ert hajtod, és a azt veszed észre, hogy visszament az elsõ rovátkáig a mutató? Akkor is vissza kell venni az agresszióból? Hegynek felfelé 2000 alatt?
Azért kérdezem, mert tegnap velem pont ez esett meg. De érdekes, csak egy kis szakaszon ment vissza a mutató..

kilometerert? (alahuzott resz) Egyebkent nekem akkor csinalt ilyent, amikor szar volt a termosztat, normal esetben elvileg nem szabadna visszaesnie menet kozben a vizhomersekletnek, legalabbis jelentosen nem. Benzinesnel. Dieselnel nem tudom, de csodalnam, ha nem igy lenne.


Nem szabad visszaesnie! Nekem ha egyszer eléri a függõlegest soha nem moccan onnan se fel se le! Tutira termosztát problémád van szerintem is...
Ja és nem kell visszavenni, told neki nyugodtan ...
üdv!

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-13 13:19 Jó dolgok...

Robinson írta:
Chipcad777 írta: Én például a mai napig nem tudom,h hol van a vonószem (legalább a helye) a csomiban, meg úgytudom szerszámok is elvileg járnak hozzá...kerékék, emelõ, háromszög, kerékkulcs megvannak ....
ha valaki tudja, írja meg légyszi, valszeg vak vagyok


A vonószem a csomiban van a lecsavarozható szerszámtartóban.

szerk.: ja, neked touring van, abban nem tudom


...Azért köszi!

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-13 13:18 Hûtés probléma

full függõlegesig. Addigra kb. az olaj is eléri azt a hõmérsékletet amikor normális kenése van a motornak is és a turbónak is fõleg, és nem károsodnak.

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-13 13:05 Hûtés probléma

InsectKiller írta: Az tuti bizti! Hidegen 3000fölé sose nincs pörgetve a gép!
Csak ha elérte a megfelelõ hõmérsékletet. Nem akarom én kifektetni...
De ha ez jó, akkor jó!

Mathias írta: + hidegen ugye kiméljük a motort, gondolom ezért is melegszik lassabban...


Dízelnél meg 2000 fölé nem jó hajtani hidegen...

Chipcad777 Elküldve: 2008-12-13 12:58 Jó dolgok...

Én például a mai napig nem tudom,h hol van a vonószem (legalább a helye) a csomiban, meg úgytudom szerszámok is elvileg járnak hozzá...kerékék, emelõ, háromszög, kerékkulcs megvannak ....
ha valaki tudja, írja meg légyszi, valszeg vak vagyok