Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2017-07-16 10:19 Bugok

Még mindig reklámokat dobál fel bejelentkezéskor.
Plusz lehet hogy volt már, de a profil beállításainál jó lenne frissíteni a listát, pl 4-es sorozat kompletten hiányzik.

Coyote Elküldve: 2016-08-22 14:27 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

YELLOW írta:
hát ne is mond, régen állandóan azt lehetett hallani, hogy Pio, meg NEC írók a jók, de mégis több bajom volt velük, mint egy LG-vel. Még a sajátomban lévő Pio is rosszalkodik néha, bár hibásan nem írt még. igaz, az utóbbi pár évben alig írok valamit. szinte csak dísznek van a gépben.


Ehhez csak annyit, hogy 3 éve kaptam olyan céges laptopot, ami az új slimline divatot követi, és kispórolták belőle a lemezolvasót is, a merevlemezt meg ssd helyettesíti. Sírtam, hogy napaszmek most mi lesz, és basszus, EGYSZER sem hiányzott.

Csak a BMW navi kiírására használtam az otthonit is, de most már azt sem (lásd a legutóbbi hozzászólásomat).

Ha majd újabb BMW-m lesz, akkor is csak SD kártyán másolom már a navit.

Coyote Elküldve: 2016-08-21 15:38 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Annak ellenére, hogy szerintem sincs logika az írás sebessége és az írás minősége között (hiszen digitális adatról beszélünk, ami vagy ott van, vagy nincs), a tapasztalat azt mutatja, hogy tényleg érzékeny rá. Ahogy lenn is írtam, a 4x-nél gyorsabban írt DVD-ket fel sem ismerte az olvasó, a 4x-est igen, de többször hibát írt ki, és egy egyszerű útvonal (Siófok-Székesfehérvár) kalkulációja is 3-4 percig tartott neki.

Na, tele lett a f.szom az egésszel, bementem a Rackhoz, kicsengettem 28ezret, és megvettem az eredeti szettet - megígérték, hogy ha ez is lassú lesz (tehát az olvasó lenne szar) akkor visszaboltoljuk.

Betoltam a lemezt, és voilá, hibamentesen és gyorsan üzemel. Valószínűleg tényleg akadnak olyan bitek, amit gyárilag megadott helyre írnak, és ez otthon nem reprodukálható.

Nem bántam meg a döntést, 1-2 évig jó lesz ez, és ha kétévente vennék navit akkor is csak 15ezer lenne évente - dobtam én már ki sokkal feleslegesebb dologra is ennyi pénzt (pl. tegnap Palaceban, hogy ma másnapos lehessek )

Javaslom másnak is a megoldást, ha már tele a tökötök a torrenttel.

Coyote Elküldve: 2016-08-17 12:48 help:)

Bitu79 írta:
Coyote írta: Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket


Kösd le az akkut,hátha az reseteli.

https://www.youtube.com/watch?v=qXKq0Q54L90

Közben megtaláltam,hogy kell szervízt resetelni:

https://www.youtube.com/watch?v=Ik_ChXTAC4w

Ha service reset után is világít,akkor nem tudom.Mondjuk sok jót nem jelenthet az a lámpa...Lehetséges,hogy nem az olaj miatt ég.



Annyira rájöttem már, hogy a check engine az emissziós problémák miatt jöhet fel, és csakis gépre kötve lehet eltüntetni. Állítólag bemajrézhatott azért is, mert sokáig állt a kocsi, és most a leült zacc odapörkölt a szenzoroknak, és reset után nem is jön talán vissza. De rühellem ezt, a legutolsó benzines kocsimban is folyton buziskodott a check engine lámpa a lambdaszonda meg a légtömegmérő állandó egyet nem értése miatt... Remélem ez most nem az a szopóroller lesz.

Coyote Elküldve: 2016-08-16 19:16 help:)

Nem tudtam, hogy a Társalgóba írjam-e, mert tudom, senki sem orákulum, ezért csak tippmeccset, társalgást várok a kérdésemtől

Adott egy 2005-ös automata 120i.
Most vettük, (gari van rá szerencsére), 115ezer km van benne, és annyira nem használták, hogy nem a futásteljesítmény, hanem az eltelt idő miatt kell benne cserélni az olajat is. 2016 januárjában kellett volna olajat, mikrofiltert és fékolajat is cserélni. Megnéztem, az olaj még átlátszó és zöldes, tehát nem elhasználódott a sok futástól. Mivel az iDrive szerint még minimum felett volt az olajszint, nem töltöttem rá, gondoltam csütörtökig
kibírja, mert akkor megy cserére úgyis.

Hát, nem bírta csütörtökig, vétel óta mentünk vele 200 km-t, és ma a feleségem ment vele (igaz 130-cal is) és kidobta a CHECK ENGINE lámpácskát.

Az iDrive szerint a minimum szint alá ment az olaj. Vettem olajat, utántöltöttem, az iDrive szerint minden oké, a műszerfali CHECK alapján sincs hibaüzenet. De az a ribanc check engine lámpácska nem alszik ki.

Mi lehet a gond? Ötleteim:
A: - az olajszint miatt jött fel, de hiába töltöttem bele, magától nem hajlandó kialudni, szervízben lehet csak resetelni?
B: - lehet, hogy egy idő után megelégeli, hogy túlfutottunk a szervízidőpontokon, és feldobja a check enginet amíg el nem visszük szervízbe?
C: - a fentiek miatt csak az idrive nyekeg, a check engine nem jön fel, tehát valami más (komolyabb) baja lehet?

Az A opciót tartom valószínűnek, mert eddig az olajszint rendben volt (Amúgy nem füstöl kéken és folyás sincs). De ilyenkor a buzi szenzor jele alapján miért nem tűnik el a lámpácska?

Várom a kreatív ötleteiteket

Coyote Elküldve: 2016-08-14 14:18 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

YELLOW írta:
Coyote írta: HELP!

Feleségemnek újítottunk egy E87-et, 2005-ös és Professional Navis.

Vajon mi a pék f.száért nem akarja olvasni a DVD-navit? A gyárit olvassa, de az nyugat-EU. Az E46-om és az E90 is megette a DVD+RW-t, ez egyáltalán nem hajlandó olvasni, most kiírtam DVD+R -re 3x sebességgel, így már mutatja a térképet, de a navigáláshoz nem tud semmit kalkulálni, csak pörgeti, és nem történik semmi. Egyszer eljutott a DVD read error hibaüzenetig legalább, innen tudom, hogy a dvd-re finnyás.

Van tippetek, mire írjam ki és hogyan? Vagy ez csak gyári DVD-vel hajlandó működni? Mennyibe kerülhet az a BMW-nél?

Köszi!!!


én csak annyit mondanék, hogy sokszor látom ezt az alacsony sebességen kell írni dolgot. aminek értem a lényegét, és régen én is így voltam vele. nekem ugyan csak CD lejátszóm van, de a 4x-esen írt CD-ket rosszabbul olvassa, vagy be sem, mint a 8-16x-osan írtakat. ha ugyanarról a CD-ről van szó, de több márkával is ez a tapasztalat.
régi olvasóknál volt ez fontos szempont úgy gondolom, vagy amikor CD-ről-közvetlen CD-re másoltál. hogy a buffer ne akadozzon.
nem akarlak rábeszélni, mert nem tudom jó lesz-e, de egy nagyon sebességgel való írást, úgy, hogy közbe ne terhelje semmi a gépet, megpróbálnék egyet kiírni.


Először kiírtam 8x-osan, azt a DVD-t fel sem ismeri.
Aztán 4x-esen, na azt végre felismerte, szépen mutatta a térképeket, de nagyon lassú volt és sokat töltögetett, néha kijött a DVD read error is. Aztán addig szórakoztam, hogy betöltöttem egy hosszú útvonalat (Siófok-Gdansk), azután nem volt hajlandó visszalépni Magyarországra. Amiatt is le kellett vennem a gyújtást pár percre, hogy egyáltalán ki tudjam venni a DVD-t.
Gondoltam ez lesz a megoldás, ezért kiírtam 1x-esen - na azt megint nem volt hajlandó felismerni.
Most a 4x-essel kísérletezek, próbálok legalább Magyarországra váltani, de csak szopok vele, mindig kiugrik a navi kezdőmenüjébe. Most azzal is megelégednék, ha lassan töltögetne csak...

A gyári dvd-jét persze villámgyorsan olvassa még mindig

Ha tud valaki gyárit (legalább a 3. DVD kellene) akkor szóljon! köszi

Coyote Elküldve: 2016-08-14 12:45 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

HELP!

Feleségemnek újítottunk egy E87-et, 2005-ös és Professional Navis.

Vajon mi a pék f.száért nem akarja olvasni a DVD-navit? A gyárit olvassa, de az nyugat-EU. Az E46-om és az E90 is megette a DVD+RW-t, ez egyáltalán nem hajlandó olvasni, most kiírtam DVD+R -re 3x sebességgel, így már mutatja a térképet, de a navigáláshoz nem tud semmit kalkulálni, csak pörgeti, és nem történik semmi. Egyszer eljutott a DVD read error hibaüzenetig legalább, innen tudom, hogy a dvd-re finnyás.

Van tippetek, mire írjam ki és hogyan? Vagy ez csak gyári DVD-vel hajlandó működni? Mennyibe kerülhet az a BMW-nél?

Köszi!!!

Coyote Elküldve: 2016-08-14 12:39 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

ozon írta: sziasztok
e46 320d 2004-es autómba szeretnék venni egy navigációs cd-t,a mostanit nem mindig tudja olvasni
honnan tudok ilyenre szert tenni?
a segítséget előre is köszönöm
üdv gyula


Ha business navid van (kis képernyős, csak a nyilakat mutatja), akkor töltsd le (pl. ncore-ról) a BMW Road Map Europe 2016 HIGH verziót. Két DVD, a második a közép-kelet EU.

Ezen kívül van még a Business és a Professional navigation, de a legtöbb E46-ba a kisnavis van, ezért a HIGH verzió kell.

Coyote Elküldve: 2015-11-16 10:03 Féktárcsa és fékbetét

nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy mi szükségeltetik ill. milyen buktatói vannak ha "nagy fék"szettet akarok feltenni az autómra!?!

E46 320D 150LE facelift, 16"alu és lemezfelnik

Lenne lehetőségem egy teljes "nagy fék" szett megvásárlására!
325 és 320 tárcsák, féknyergek, munkahengerek, betétek, kézifék.....
nagyon szép a szett, amit kérnek érte azt szerintem megérné, csak
nem tudom hogy pl: a 16-os felniben elfér-e
porvédő lemezeket kell-e cserélni, stb.

ha van infótok azt megköszönném!


GYGY


A gyári fék miben szenved hiányt ?


Én is ezt akartam kérdezni, tényleg azért cserélsz mert "nagyon szép a szett"?
Az E46 gyári féke nagyon jó, 320D-vel meg gondolom nem akarsz pályázni...

Coyote Elküldve: 2015-11-09 18:48 E46 M futómû

Peppe írta:
Coyote írta:
Peppe írta: Sziasztok
2004es gyari M-es futomuvel szerelt 20D kombim van,eljott az elso lengokar szilentjeim halala,powerflex szilentre cserelnem oket..erdeklodnek h van-e tobb fele v csak egyfelet lehet hozza rendelni?gondolok itt pl az M-es futomu miatti meretkulonbsegre a sima futomuhoz kepest..
koszi


tökmindegy milyet rendelsz hozzá, úgyis gyakran szét fog menni Nekem éves 35000 futás mellett másfél évente kellett cserélnem azokat szilenteket, hála a jó magyar utaknak. Nagyjából minden harmadik-negyedik olajcserével együtt...

De utána micsoda isteni érzés vezetni!



Koszi a gyors valasztam kozbe neztem es pl az rs-shopnal is ket meretet ir,60ill66mm-est,azokbol melyik a jo meretileg?


Nekem ez kellett, azt tudom (2004 320D), de nem is találtam másikat soha:
RealOEM link

Coyote Elküldve: 2015-11-09 17:56 E46 M futómû

Peppe írta: Sziasztok
2004es gyari M-es futomuvel szerelt 20D kombim van,eljott az elso lengokar szilentjeim halala,powerflex szilentre cserelnem oket..erdeklodnek h van-e tobb fele v csak egyfelet lehet hozza rendelni?gondolok itt pl az M-es futomu miatti meretkulonbsegre a sima futomuhoz kepest..
koszi


tökmindegy milyet rendelsz hozzá, úgyis gyakran szét fog menni Nekem éves 35000 futás mellett másfél évente kellett cserélnem azokat szilenteket, hála a jó magyar utaknak. Nagyjából minden harmadik-negyedik olajcserével együtt...

De utána micsoda isteni érzés vezetni!

Coyote Elküldve: 2015-11-09 17:21 Társalgó

norbika72 írta: Sziasztok!
segítséget szeretnék kérni ,E65 2005 évjárat.szeretném az i-drive szoftverét frissíteni.ha hülyeséget kérdeztem bocsánat.kezdő vagyok!!!!
a lényeg hogy néztem a youtubon videókat teljesen más a menürendszerük az ott bemutatott E65 -nek.nem tudom pl. csatlakoztatni bluetooth-on keresztül a telefonom.pedig ott elmagyaráznak mindent hogyan kell csinálni.de nekem nincs pl.phone menüm.
ha valaki tud segíteni kérem írjon,vagy hová vigyem.
köszönettel:Norbi


Megnéztem a 2005-ös E65 doksiját, egyetlen szót sem mondanak Bluetoothról. Ha nincs benne BT modul, akkor csak úgy tudsz telefont csatlakoztatni, ha a bölcsőbe helyezed, ami elvileg minden E65-ben van, de gondolom 10 éves telefonod úgysincs hozzá...
Itt az angol user guide: link

Coyote Elküldve: 2015-11-08 13:40 Tetöcsomagtartó_

PociPz írta: Hali! Látom ki leveszi, ki felteszi. Nekem gyárilag van a kombin, a kérdésem az lenne, hogy le tudom csak simán venni a "tetőkorlátot" hogy ne maradjék nyoma, vagy ki is kell cserélnem valamit?


Igen, a helyükre kell szerezned takaróelemeket. Szerintem kegegyszerűbb megrendelni BMW-től, mert elég ritkák, de pár ezer ft-os alkatrészek csak. Én is tervezem a sínek eltávolítását, de kezdem belátni, hogy hasznosabb ha fenn van, ha már vonóhorgom nincs, ezen kell pl. Ágyat szállítanom.

Coyote Elküldve: 2015-11-06 09:10 E90 vásárlás

KGR írta:
notoriusbg írta:
lalada írta:
Akos108 írta: Sziasztok! Szeretnék egy 325i-t automata váltóval. A kiszemelt darab egy 275000km futott 2005-ös kis szépség. Valakinek tapasztalata egy ilyen sokat futott géppel? Mire kellene odafigyelnem, mik lehetnek a buktatók ? Köszi mindenkinek!!!
PS: fogyasztással tapasztalatok? 9-10l-el ki lehet hozni ezt a motor váltó kombót? Nem vagyok túl nehéz labú


ha számít a fogyasztás, kézi váltósat vegyél. meg egyébként is. kár elrontani az élményt..



Szia! nem tudom, mennyire segítség, de nekem most 11,1L-es átlagot mutat a számítógép úgy, hogy van benne Pesten tötymörgés bőven. Szerintem a 10 nem lehetetlen, de ahhoz tényleg könnyű láb és sok országút kell.


Asszony 325xi-vel nyáron 8,7-es fogyasztást produkált.. Nem tudom hogy csinálta, de utánaszámolva is annyi volt. Az tény, hogy Maglód - M0 - M2 - Fót úton használja csak.


Az automata +10%-kal emeli a fogyasztást, legalábbis dízelnél, de gondolom ez az arány marad a benzinesnél is. Én belefosok, mert tökmindegy, hogy 5,8-6,2 helyett 6,5-6,8-at eszik.
A jó kis Steptronic egyébként nem vesz el az élményből, sőt... manuál módban igen ügyesen lehet vele kapcsolgatni.

Coyote Elküldve: 2015-11-02 07:56 Autóvásárlás

theprob írta: Sziasztok!

E46-nál mire kell figyelni? Kerékív rohadásról tudok, azon kívül? Továbbá automatától mennyire kell félni? mennyire szar, drága szervízelni, stb.

Erről mi a véleményetek? Leszámítva a faberakást..


Faberakást pár tízezresből kicseréled, én is így tettem annak idején A manuális klímát nehezebben bocsátanám meg neki.

Futóművet nézd át, szilentek lóghatnak, nem horror az áruk, de a lengéscsillapító is fos lehet, meg a féktárcsák állapotát érdemes ellenőrizni. Ezek mondjuk nem feltétlenül alku tárgyai, hiszen kopó alkatrészek... csak érdemes félretenni rá. Ennyi pénzért nem nagy rizikó a gép szerintem.