Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2013-01-12 16:22 BMW a motorsportban

anubisz írta:
InsectKiller írta: Hát gyerekek, ez szomorú.


Jól tették, minek a BMW ha nem fogják fejleszteni, ám ez a Honda bitang egy kocsi,bár első kerékre ekkora erőt, nem is tudom, biztos szokni kell majd.


Szomorú bizony, de sajnos teljesen érthető. Ahogy egy másik interjúban is tárgyalták, a BMW fosik a WTCC-re, ők úgy gondolják, hogy nekik az Audit és Mercit kell pörkölniük a DTM-ben, mert az nem igazi erény, ha egy Chevyt vagy Seatot legyúrnak - ellenben az égés, ha nem. Logikus.

Mivel az F-es 3-asból csak 2014-re lesz TC verzió (állítólag), ezért a jövő év csak a kullogásról meg a finomhangolásról szólhatott volna.

Elhiszem, hogy ez a hányadék, bűnronda, fosputtony Civic jobban fog szerepelni, mert elsőkerekes, és a Honda tényleg belead apait-anyait, ráadásul már a tavalyi debütálásuk is fergetegesre sikerült.

Igen, tudom, az autó hátul hajt - hát sajnos a WTCC körülményeinek úgy néz ki mégis az elsőkerekesek felelnek meg jobban, márpedig itt az eredmények számítanak, nem az, hogy mennyire látványosan teszi be a kanyarba a pilóta a gépet...

Rohadtul sajnálom, de ettől még maradok hű rajongója a szériának - legalább így nem csak Norbi sikereinek örülök majd, hanem annak is, ha egyszer-egyszer véletlenül nagyot szól egy BMW.

Coyote Elküldve: 2013-01-12 16:04 Bmw Mp3

Valaki látott/hallott már ilyet működés közben? Véleményeket várok!

Befuccsolt a Dension gateway (egy hónapja piszkálom őket, a customer service nulla, hétfőn már azért hívom őket, hogy szereljék ki).

Coyote Elküldve: 2012-12-21 17:58 Társalgó

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?


Tudod, mikor lankad a figyelem, mert már rég nem mértek, sőt még neten is megnézed, és nincs kiírva mérés, aztán messziről nézed, hogy "ott szoktak állni, de most nem", aztán hopsz, a domb mögött felbukkan, pont mikor elérted a hetvenet...

Szóval ilyesmik. Megaztán mivel minden nap arra megyek, minden nap szenvedek, hogy 50-el tötymörgök a fák között. sokszor nagyon nehéz. pont azért mert kurvára indokolatlan. mintha egy helyben állnál...



Megértem az érzést, gondolj bele az én esetembe: Siófokon élek 3 éve, szeretek a Balcsi környékén kirándulni, télen zsíroskenyeres-forraltborozós-korcsolyázós napokra ide-oda.

Na most, nyáron TELJESEN reálisak a 70-es táblák két település között, a 30-as 40-es lassítók néhány településen és a 20-as korlát a nyaralóvezetekben. Nem csak jogos, néha megszeghetetlen is, mert összefüggő füzérben vonulnak az autók, főleg péntektől vasárnapig.

De most mi van? Csend és hó és halál. Meg a szöttyögés, mintha állnék. Igazán kikúrhatnának egy kiegészítő táblát, mint Siófokon a parkolótáblák alá, hogy mindez május 30-tól szeptember 1-ig él, és kész. De nem teszik...

Kénytelen vagyok kussolva lassulni - de a rendőrök javára meg kell említenem, hogy ők sem méregetnek ilyen helyeken már, csakis normál forgalmú szakaszokon (Siófokon a Vak Bottyán vagy Wesselényi u).

Megéri tűrtőztetni magunkat, de tény, hogy néha tényleg eldurran az ember agya az állami közlekedésmérnökök munkája miatt.

Coyote Elküldve: 2012-12-19 22:38 Társalgó

Helioport írta:
Ezen nem szabad megállni, igen, öregszik a gép. Van néhány elvetemült, valódi márkatárs, aki inkább spórol, vár, kivár, de akkor is eredeti alkatrész kerül bele. Amikor megvettem az új 4 gumit télre, kaptam egy levelet egy újonctól, amiben annyi volt, hogy honnan van ennyi pénzem 4 téli gumira. Azért hozzá kell tennem ehhez, hogy előtte 2 héttel megtörtem az elejét (csak kocc) mert kopott volt a nyári (3-4mm nagyon sokat megyek, ezt a szezont még befejeztem volna vele, hiszen nyári volt, aztán kuka) ezért nem volt kérdés, hogy újakat veszek, NEM EZEN kell spórolni, hanem olyan plusszokon, ami valóban másodlagos, valódi extra. Nagyon sokan a fent említett okok miatt túlvállalják magukat, mert belefér, aztán kiderül, hogy a kocsi valódi fenntartási költségei meghaladják a napi lehetőségeket. Néhány dologba én is belenyúltam, pl hamarabb vettem nagynavit, mint 4 új téli gumit. Nem baj, megvettem, tanultam belőle, kifizetem a tanulópénzt, márciusra meglesz a 4 új nyári is.

De ha NEM TUDOD így gondolni, és pl a tescoból veszel óccsó olajat, akkor túlvállaltad magad, és BE KELL LÁTNOD, hogy nem megy. Persze ez nem villogásról kell csak, hogy szóljon, hanem az örömről, mikor nyomsz egy kövéret. Ehhez pedig kell a zseton. Szívom a fogam, mikor a fogyasztásom télen 8-9-10 lityi városban, de ehhez megvan a sok kis pamacs amitől mindíg félek, dehát a fííííling...


Jól szóltál, UFF

Erről van szó. Én se veszek bele 200ezres navit, meg 18-as felniket, és nem spoilerezem körbe - VISZONT megkapja a gyári alkatrészeket, a long life olajat, a 30 ezres continental abroncsokat, a jó minőségű fékeket, és igen, még az autómosóból és benzinkútból is csak a legjobb helyekre viszem!!!

Öregedhet, de öregedjen méltóságteljesen. Az autó nem befektetés, az autó minden esetben veszteség - de az embernek el kell ismernie ha nem bírja el a veszteséget a fílingért cserébe.

Coyote Elküldve: 2012-12-19 22:00 Társalgó

Robinson írta:
BarG írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...


Na most belenyúlok néhány márkatárs lelkivilágába
98-2006 között akinek E46-ja volt, az egy elit prémiumautóval járt, 6 milka alatt ilyenbe nem lehetett beleülni. Ott még nem volt téma a Limlom gumi, meg hasonlók. Aztán múltak az évek és ma eljutottunk oda, hogy egy Szuzuki árának HARMADÁÉRT be lehet ülni egy E46-ba. Ez bizony néhány szinttel lejjebb lévő jövedelmi osztályban teszi lehetővé a bmw-zést. Ezzel aztán másfajta problémák köre jelenik meg a fórumon is. Megjelenik a hogyan tartsuk életben az autónkat befőttesgumival-szigszalaggal témakör is, még ha ez a "régieknek" nem is tetszik. De ezek a régiek idővel eltünedeznek, mert átnyergelnek/tek E60/E90 stb vonalakra, sőt jön majd az F10/F30 is. De mivel a problémahalmaz az öreg gépeknél van, az aktivitás is ezeknél lesz, F30-as témát még nem is láttam itt, és még egy darabig valószínüleg nem is fog előfordulni.


Alapjában véve igazatok van sajnos. De azért egy suzuki árának harmadáért? Igen, új suzuki.. de ezek 10 éves autók. Párhuzamot lehet állítani ilyen kontextusban? Nem. Akkor nézzünk meg egy 10 éves suzukit, és annak az árát

Akik a befőttesgumi hadjáratot űzik, azok abba a hibába estek bele, hogy nem gondolták végig, könnyen hozzá lehet jutni egy ilyen autóhoz, de aztán nem olyan könnyű fenntartani. Egy olajcsere annyiba kerül, mint a suzukin a full-szerviz vezérműszíj, olaj és fék cserével. Nagyon nem mindegy. És akkor még ott van, ha valami tönkre megy, az könnyen lehet annyi, mint egy komplett suzuki. Pl turbó, generátor, adagoló, kettőstömegű vagy porlasztó, abból már lehet venni egy használ suszkát. Egyenként.

Sokminden nem változott, csak a beugrás ára. A fenntartás ugyanolyan prémium kategória sajnos mint anno... (egy e90-et fenntartani olcsóbb mint egy e46-ot alkatrész szempontjából... /tudom, túlzok/)

Ahhoz a gondolathoz hozzá kell szokni, hogy lassan az e46 hülyegyerekversenyautó lesz az alacsony beugró miatt.



Na ezért is mennék rá egy E90 kombira minél előbb (esetleg E60 de akkor megint valami alját vennék, az meg nem oké)

Úgy hozta a sors, hogy 2-3 nap múlva nyélbeütünk egy házvásárlást, így kb. 2015-ig kénytelen leszek az E46-ot nyüstölni. Na nem, mintha akkora szenvedés lenne, még mindig bele vagyok buzulva

Coyote Elküldve: 2012-12-19 17:32 Társalgó

anubisz írta: Basszus, ilyet se láttam még, kinézek az ablakon, teker 2 póstás, csutkára rakva a bringa elől, hátul, az egyik ráadásul nő, az eső esik, a cigi meg a szájukba, úgy tekernek.
Na, ott aztán van kompresszoros tüdő.


Náluk kompresszor, nálam búvárszivattyú... az előbb értem haza sorozatos hibák után. Gondoltam elugrok egy ismerőshöz, de akkor már motorral megyek, hogy picit télen meg legyen járatva a gép.
Értitek. 3 fokban (FAIL #1) csúszós-mocskos úton (FAIL #2) motorral, úgy hogy mindkét kocsi itthon van (FAIL #3). Kell-e mondanom, hogy 5 km motorozás után már csorgott a víz rólam, mivel a supermoton inkább dekoratív, mint hasznos a sárvédő (FAIL #4). Hazafelé aztán megeredt az eső (FAIL #5), de nem gyengén: lecsukott plexivel nem láttam semmit, felnyitva meg csak oldalról kaptam levegőt, mint Cseh Laci. Hazaértem valahogy, lefagyva, szétázva (kesztyűt se vittem FAIL #6) és életveszélyben, mert elromlott a világításom (FAIL #7).

Ezután a valószínűtlen bohózat után összefutottam a szomszéddal, aki csak annyit kérdezett mosolyogva: mi van, lerobbant a béemvé?

Kb úgy érzem magam mint Mr Bean. Kéne vennem egy Minit.

Coyote Elküldve: 2012-12-19 14:05 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta:
Puli írta:
Coyote írta: Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...




Nyilván akinek nem inge nem vesz magára,amit írtál, ahogyan ÉN SEM! (Bár valószínűleg rám is céloztál, mert tőlem idéztél!)
Én nagyon szeretem a 12 éves BMW-met és gondoskodni is tudok a fenntartásáról,úgy ahogyan másról is (család,lakás,stb...)
Nem azért nem fizetek mert nincs rá, hanem mert ezt a legális pénzbehajtást undorítónak tartom és ellenkezik az elveimmel! ( közmunka nem trükközés,hanem egy legális formája annak, hogy ne ennek gusztustalan rendszernek ne adjak kp-t!)...


jól teszed, ne foglalkozz ezekkel a nagy arcokkal, ( bezzeg amikor ő kap 100 ezres büntetést akkor gyökér az egész világ, ) azt hiszik egyesek, ha valakinek van (csak 1 ) E 46 már valami rupótlan csöves, mert nem fizet be egyből 100 ezreket. Én lehet le ülöm a következőt, legalább kipihenem magam. Veszek hónap egy olyan Puffancs ( béjemvét ),amik a roki parkolóba szoktak parkolni, had higgyék , van miből befizetni


ezzel a szép monológgal át is lehet menni az ezért nézik le a BMW-seket topic-ba....


pontosan ezt akartam írni én is

Coyote Elküldve: 2012-12-19 12:34 Társalgó

Na most már nem bírom magamban tartani: mostanában ritkán írok, mert annyira agyérpattintó témák jönnek fel...

Ilyen kommentek (némi demagógiával túlzok persze), hogy "arra jártam persze, gyorshajtottam, de HOGY LEHETNE MÉGIS MEGÚSZNI?" meg "közmunkával ki lehet váltani a 30ezret?" Tegnap meg a gagyigumi volt a téma R18-ra...

Egy pillanatra azt hittem, hogy valami kisebbségi fórumba csöppentem az Indexen, mindenki mindent "okosba" oldana meg.

Basszus, az ilyenek elgondolkoznak azon, hogy esetleg NEM 10 éves BMW-vel kellene villantani, hanem valami olcsóbbal vagy öregebbel? A Suzuki fórumon tuti tudnak tesco gazdaságos megoldást minden hasonló problémára, ott bizonyára arra is rájöttek már, hogy az esővíz kiváló kenőanyag ha gyakran cseréled, szilikon helyett érdemes takonnyal kenegetni a gumikédereket, és ha minden tankolás után belehugyozol a tankba, akkor azzal nyersz 5 km-t, mert a kocsi el tudja dolgozni azt a kevés szennyet, csak rosszabb hatásfokkal...

Coyote Elküldve: 2012-12-17 13:08 Legjobb nyári gumik...

ateszka86 írta: sziasztok. a nyári gumijaim belső fele eléggé elkopott, tavaszra lecserélném az egészet,néztem most van sok akciós nyári gumi. 225\40 R18 Falken volt rajta. Mit javasoltok,ami azért megbízható is és nem is kopik el egyhamar. Inf Ezek a gumik kb. mennyi km-t futnak? előre is köszi szépen a segítséget.

225/40R18 W INF-050 XL Infinity 21000Ft
225/40R18 Y Gamma B2 XL Kormoran 26000Ft


Bocs, de egy BMW nem ilyen fosokat érdemel. R18 felnikre meg főleg nem. Értem én, hogy olcsó...

Coyote Elküldve: 2012-12-15 14:18 Hózokni

jons írta:
Coyote írta:
Inkább vigyetek magatokkal egy kis műanyaglapátot meg 10 kiló homokot zsákban (vagy virágföldet, faforgácsot, sót esetleg) és túl nagy gond nem lehet.
Mondjuk még soha nem akadtam el a BMW-vel, lehet, hogy az előrelátó vezetés és útvonaltervezés bőven elegendő?


A homokkal egyetértek. Nekem is van ilyenkor bent. Vidéki utakon járok, ki tudja.
Én beteszem a láncot is. Bár a feltevést nem ártana gyakorolni...

Az okos útvonalterv is olyan, hogy szerencse kérdése. Tavaly, talán írtam is, hogy hullott az ónos eső. Mondom csak a 4-es főútig érjek el és megmenekültem. Erre mit látok: Ceglédtől, Szolnok határáig állt a sor, mert jégpáncél volt az út. A szóróautó meg csak később jött. Szóval meg lehet szívni rendesen. A 20km-es utat 3 óra alatt tettem meg...


Én nagy rajongója vagyok a különleges helyzeteknek, de SAJNOS felénk se hó, se ónos eső... Persze csak azokon a napokon bírom az ilyesmit, amikor nagyon ráérek

Coyote Elküldve: 2012-12-15 12:34 Hózokni

YELLOW írta:
Coyote írta:
YELLOW írta: ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba. igazából ha az ember felkészült akar lenni, akkor mindenből kéne tartani magánál.
illetve ónos eső estén is jó lehet.
de sokra megy az ember ha vigyázik, mikor más belecsapódik...

szerk.: ráadásul ahogy figyelem ezt sem könnyebb feltenni, ami a videón meg látszik útszakas, ott nyárival is el lehetne menni


"ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba"

Szerintem jeges úton baszhatod, csak a szöges gumi jó és egy bizonyos pontig a megfelelő tapasztalat...

A hólánc is jó fagyott talajra, mert az jó esetben a jégbe is belemar - viszont nekem sincs az autóban, a rohadt nehéz felszerelés miatt. És ahogy látom, ez a hózokni felszerelés pont ugyanolyan nehézkes dolog (nálam is alacsonyan van a segge), SŐT, a hóláncnál legalább a lánc súlya segíthet, itt még az sem.

Én tuti felgyújtanám az egészet a gecibe

Inkább vigyetek magatokkal egy kis műanyaglapátot meg 10 kiló homokot zsákban (vagy virágföldet, faforgácsot, sót esetleg) és túl nagy gond nem lehet.

Mondjuk még soha nem akadtam el a BMW-vel, lehet, hogy az előrelátó vezetés és útvonaltervezés bőven elegendő?


akkó mondok valamit, bár tudom ez a hózokni nem olyan, mint az emberi lábra való zokni. de. próbáld ki egy megfelelően befagyott (be en szakadj) tavon, hogy a cipődre zoknit húzol. majd meglátod, hogy fog tapadni a jégen


Tudom mire gondolsz, estem már szánkóval A gatyám sosem csúszott olyan jól mint a szánkó

Coyote Elküldve: 2012-12-15 11:35 Hózokni

YELLOW írta: ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba. igazából ha az ember felkészült akar lenni, akkor mindenből kéne tartani magánál.
illetve ónos eső estén is jó lehet.
de sokra megy az ember ha vigyázik, mikor más belecsapódik...

szerk.: ráadásul ahogy figyelem ezt sem könnyebb feltenni, ami a videón meg látszik útszakas, ott nyárival is el lehetne menni


"ez a hózokni inkább jeges útra való. a hólánc hóba"

Szerintem jeges úton baszhatod, csak a szöges gumi jó és egy bizonyos pontig a megfelelő tapasztalat...

A hólánc is jó fagyott talajra, mert az jó esetben a jégbe is belemar - viszont nekem sincs az autóban, a rohadt nehéz felszerelés miatt. És ahogy látom, ez a hózokni felszerelés pont ugyanolyan nehézkes dolog (nálam is alacsonyan van a segge), SŐT, a hóláncnál legalább a lánc súlya segíthet, itt még az sem.

Én tuti felgyújtanám az egészet a gecibe

Inkább vigyetek magatokkal egy kis műanyaglapátot meg 10 kiló homokot zsákban (vagy virágföldet, faforgácsot, sót esetleg) és túl nagy gond nem lehet.

Mondjuk még soha nem akadtam el a BMW-vel, lehet, hogy az előrelátó vezetés és útvonaltervezés bőven elegendő?

Coyote Elküldve: 2012-12-13 09:17 Kerepelő hang, 320d

Hori írta:
mibmw írta: Sziasztok!

Az én kis drágám hidegindításnál "kerepelő hangot ad", amely ha melegszik a motor alább hagy. Érdekesség, hogy a vízhőfok mérő - így télen - soha nem áll be középre, mindig kicsit kevesebbet mutat, mint a középérték. Olajcsere, szűrők, hűtőfolyadék, fogyasztás, erő rendben, - csak ronda kerepelő, zúgó hangja van főleg hidegen. (tip. 2004 dec. évj. 320d automata.) Mi lehet a baj?


semmi baja a kocsidnak!! hidegen mindegyik CR diesel kerepel, melegen meg elhallgat, az meg hogy nem áll be rendesen a vizhőfokod az termosztát hiba azokat a helyedben kicseréltetném



Reggel elképedtem, már másodszor fordult elő, hogy -7.5 fokban 3 napja állt a gép, és a reggeli indításnál a kerti traktor effekt indult be. Ami még kevésbé tetszett, hogy elinduláskor mély dübörgő hangot adott alacsonyabb fordulatszámnál. Bemelegedés után elillant a traktorhang és a dübörgés is...

Vehetem úgy, hogy ez normál?

Coyote Elküldve: 2012-11-22 16:58 Automata ajtózárás

Nova4 írta:
YELLOW írta:
én megfeleslegesnek tartom ezt a funkciót van gyerekzár hátul, elől meg gondolom egy felnőtt nem fog azzal játszani, hogy menetközben nyitogatja az ajtót és kiabálja, hogy "repülüüüünk!"
keresztfater pösójában az agyamra megy, ráadásul akkorát csattan, hogy azt hiszem elhagytam a kereket.


Speciel engem is érdekelne ez, de csak odáig, hogy egy bizonyos sebesség fölött automatikusan bezárjon. Majd én kinyitom ha úgy látom jónak.
Mire jó? Pestről beszélünk, miután egy ismerősöm ajtaját feltépték a lámpánál és kapott egy k*rvanagy pofont (és örült hogy csak annyit, azontúl hogy fogalma nemvolt ki az illető ) én mindig zárva tartom az ajtót, indulástól érkezésig.


Azér' nyisson ki, mer' csak!!!

Coyote Elküldve: 2012-11-21 17:14 Hifi beszerelése e46-ba

xlzx írta:
zxrTomi írta: Üdv mindenkinek!

Olyan kérdésem lenne ,hogy ha kiveszem a gyári kazettás magnómat és annak a helyére beszerelek egy fejegységet akkor létezik valami megoldás arra , hogy továbbra is tudjam a kormányról vezérelni?


ha kenwoodot veszel ,akkor ahhoz kemény 3ezerért adok interface-t!(boltban 15)


linked van? Melyikhez van még ilyen interfész? Most már erősen gondolkodok a fejegységen.