Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-11-21 17:09 Automata ajtózárás

anubisz írta:

Nálam is úgy van, indíttok, és még nem is indulok el, de már lezár, mikor leállítom a kocsit kinyit.


Na ez kell nekem! Ezt ki tudja belőni? Vigyem be egy márkakerbe?

Ha automatán nyit is, az kéne!!!


Coyote Elküldve: 2012-11-21 11:07 Automata ajtózárás

szotakdavid írta:
Coyote írta: E46 tud olyat, hogy automatikusan bezárja az ajtókat bizonyos sebesség felett?


Igen,nekem mükszik is csak egy bibi van vele nem nyitja ki motor leállítás után úgy mint az e60.


akkor az inkább bosszantó lehet... hol lehet belőni, csakis gépre kötve aktiválható?

Coyote Elküldve: 2012-11-21 09:57 Automata ajtózárás

E46 tud olyat, hogy automatikusan bezárja az ajtókat bizonyos sebesség felett?

Coyote Elküldve: 2012-11-21 09:55 Fékezéskor remeg az auto

anubisz írta:
ZoleeSRB írta:
Pistamann írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


féktárcsákat szabályoztattál már?


Fékekhez még nem nyúltam, de lehet okozója az összes problémának?

Mert ugye, nem csak fékezéskor van ...


Szia!

Nekem ugyan ez van fékezéskor,sajnos ez a fékpofa és féktárcsa hibája!
Kormányrezgés az meg gumi meg futómű miatt lehet,de ha azt mondod minden ok,akkor nem vágom..


Pont ezt írtam én is, nálam is voltak ilyen problémák.


Nekem is ez a problémám, és körbejártam az ügyet rendesen:
3 oka lehet a fékezéskori rángásnak:
1. gumi illetve centírozás (nálam OK)
2. lengőkar szilent (nálam cserélve lett, de a rángás megmaradt)
3. féktárcsa hullámos --> tuti ez a baj, fél éves a tárcsám, és hullámosan kopott be. Gariban cserélik.

Coyote Elküldve: 2012-11-19 17:42 Üzemanyag fogyasztás

csbalu írta: Köszi az infókat, gondolkodom egy 316, 318i-n asszony Yarisa helyett.
320i hogyé eszik?


csajnak compactot vagy coupét vegyél.

Röviden és tömören, szerintem kb. 8 literes fogyival számolj, és elég a 4 henger neki.

Coyote Elküldve: 2012-11-19 11:02 316i leáll menet közben!

ha ez annyira gyakori, hogy külön topikot érdemel, akkor 316i-t nem nagyon ajánlok senkinek

Coyote Elküldve: 2012-11-18 17:54 BMW a motorsportban

Ha valaki lemaradt volna

Oriola nem bírt magával a második futamon, kilökte Norbit, de ő sem úszta meg kiesés nélkül. 1000 EUR büntetést és a szégyent viheti haza, míg Norbi a Yokohama trófeát!

SZÉP VOLT FIÚK

Coyote Elküldve: 2012-11-17 12:27 BMW a motorsportban

YELLOW írta:


tegnap ezt a videót kb 8x néztem meg.

Holnap hajnalban (4:00-tól) kezdődik az első futam, az Eurosport adja élőben.

Aki hezitálna, hogy érdemes-e felkelni olyan korán:
- a szezon utolsó futama, így dupla pontok járnak minden helyezésért
- Norbi a Yokohama Trophy (privát csapatok bajnoksága) bajnoka lehet
- a makaói pálya a legveszélyesebb a bukótér hiánya miatt, csak tegnap ketten haltak meg (egy motoros és egy túraautó-kupás), az is csoda, hogy a WTCC leszerződött velük.

Zsír lesz.

Coyote Elküldve: 2012-11-13 15:32 Autóvásárlás

anubisz írta:
vivaladiesel írta:
ZoleeSRB írta:
A helyesírási hibák az ok!
Miből gondolod h sok van benne? A km.-t elég nehéz megállapítani mondjuk én mindig a kormányt,üléseket,váltógom,könyöklőt nézem persze az sem jelent semmit. Mondjuk még alvázszám szerint azért lekérdezném.Vagy van rá valami okosabb megoldás?
A keresztel nem tudom mi a gond! Hívőnek lenni talán bűn?
Az ár eltúlzott ha szar az autó,ha jó akkor kis korrekcióval nem rossz!
Regadó szerintem nem kell rá azt irja magyar!

Őszintén szólva én is Németországban gondolkodom,de hát az ember mindig remél,és persze az hal meg utoljára!
Napi szinten nézem a mobile.de-t,mondhatni folyamatosan sőt a többi külföldi oldalt is!
Mit gondolok erről hát nem is tudom,nem rossz ezt is nézegettem, de mondjuk német viszonylatba nézve kicsit drágának találtam a km. miatt,de akár jó is lehet!
Mondjuk a reális ára inkább 5000euró!



A Km-el kapcsolatban: nézd meg a belsejét annak a német kombinak amit linkeltem. 290 000van benne de sehol egy kopás.

A kecskeméti 320d-nek LX kezdetű rendszáma van. Pár éve hozhatták be az országba. Jó tudni, hogy a nepperek többsége 300 000km alatt nem hoz be autót. Igazság szerint csak a sokat futott autókon lehet nagyot keresni.
A keresztről pedig csak annyit, hogy nem azzal van a baj, hogy valaki hívő vagy nem hívő hanem mindannyian tudjuk, hogy kik szoktak elsősorban keresztet, Szűzmáriát, szenteltvizet rakni az autóba...
Természetesen ha a jelenlegi tulajdonos hozta be az autót és ezt papírokkal is igazolni tudja akkor az más kérdés!

Találtam egy hirdetést ahol nem kamuznak a km-el.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-6329436




Igen,ez reális, csak az nem bizonyítható, hogy tényleg pályán, vagy városba verte bele. Hát igen, menti a menthetőt.


A feketéről: le a kalappal a tulaj előtt. Ez egy őszinte autónak tűnik, őszinte tulajjal, korrekt áron. Én megfontolnám, ha ilyenre vágynék.

Az ezüstről: a helyesírási hibák és a kereszt valóban alja romákra vallhatna, de egyrészt a helyesírási hiba nem durva (félregépelés is lehet) másrészt az nem egy baszott nagy csicsás aranykereszt, hanem egy szolid rózsafüzér, ami bármelyik normális polgártárs autójában megtalálható. Az enyémben nincs, mert zavarnak a tükrön lógó cuccok, de pl. a kulcstartómon ott figyel a Szent Kristóf (az utazók védőszentje), ami annak ellenére hagyománnyá vált, hogy se vallásos, se babonás nem vagyok...
Ezért sem kellene tanulságokat levonni ilyesmiből.

Coyote Elküldve: 2012-11-13 12:53 Társalgó

jokerface írta: Igen,az enyém igy lett megcsinálva.


A halogénok helyére lett téve H7-es foglalatú LED izzó és be lett progizva köv.képp:
1.ha startolok,automatikusan fog világitani 40%-on LED (kapcsoló 0 állásban)
2.ha automatára állitom ugyan az,mint az 1.,csak ha olyanok a környezeti körülmények,akkor felkapcsol a világitás és a LED kialszik
3.Normál világitás,az pedig a szokásos felálásban van (xenon és ha kell a LED-del lehet fénykürtözni)

Nálam a reflektor szerepét is a xenon végzi,de a LED-ek is ugyan úgy müködnek,mintha halogén lenne ott. Persze nem olyan hatékonysággal.

Szóval nekem igy nagyon is megfelel. Ha lehet,Coyote Te is csináltasd meg igy.


Értem, ez jó, de én igazából csak a gyűrűkre vagyok kiváncsi - tehát ne a lámpa világítson, csak a gyűrűk nappali fényként.

Az eredeti kérdésemhez visszatérve, az E90-en ezek a gyűrűk nem nappali fények ugye? csak sima helyzetjelzők?

Coyote Elküldve: 2012-11-12 15:49 Mûszerfal világítás

jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )

Coyote Elküldve: 2012-11-12 12:56 Társalgó

DRL (nappali menetfény) ügyben érdeklődnék.

1. E46-ra valaki használ gyári retrofitet?
RealOEM és Schmiedmann linkek, mielőtt valaki beszól, hogy ilyen nincs is

2. E90-en DRL az angel eye vagy csak helyzetjelző? Eléggé "csoffadt" fénye van a sárgás angyalszemnek, nehezen hihető hogy az DRL akar lenni...

Coyote Elküldve: 2012-11-10 09:58 Hangszóró infó

Szeretnék segítséget kérni:
eldőlt, hogy marad a gyári rádió - viszont a dobozhangot továbbra is rühellem. Az egyetlen opció a hangszórócsere lehet.

Kérdéseim:
1. érdemes hangszórókat cserélni, dinamikusabb hangot érhetek el vele?

2. melyik típust ajánljátok, amit zéró faragással, vagy minimális melóval be lehet építeni? Emlegettek valami Rainbow szettet, ha tudok ilyet szerezni az jobban is szól?
Mik a gyári méretek elöl és hátul? Ha veszek valami szabványméretű blaupunkt vagy hasonló cuccot azt be lehet hekkelni előre-hátra, vagy nagyon speckók a méretek?

közben a harman-kardonos kérdésem felejtős, mert abban a topikban kiderült, hogy túl sokba kerülne utólag



Coyote Elküldve: 2012-11-09 13:42 Motorolaj

YELLOW írta:
Sanka írta: Sziasztok!
E36 318tds-be milyen olajat ajánlotok!Én Castrol Edge 5w-40-re gondoltam!


a viszkozitás jó, de én az EDGE-t elfelejteném. inkább ARAL-ban keress hasonlót, vagy Mobil 1-ben.


az Edge az egyik legjobb olaj, mi baj lenne vele...

Coyote Elküldve: 2012-11-09 11:17 Akkumulátor

medveborke írta: Sziasztok!

Rárakom gyújtásra és "kalapáló" hangot ad a gép, illetve villog a műszerfal, a kopogó hanggal szinkronban...jól gondolom, hogy lemerült az aksi? (egy ideje nem volt mozgatva a kocsi, remélem csak ennyi a baj...)
köszi


szerintem jól gondolod, erőlködne, de nincs kraft. nekem is ilyen tünetek voltak.