« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325td
Évjárat: 1993

státusz paloj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 20:24


bendeguz írta:
hil írta:
PetiE90 írta:
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.

Nem lehet, hogy a "meghúzáskor vittétek bele a hibát? Brembo: inkább nem véleményezem.



Csá! Bocs, hogy beleszólok,de a Bremo-ból csak a horror árú a jó, a többi csak név, az ATE-val próbálkoznék!
A kormány rázása lehet a futómű alkatrészek elhasználódottságából is (szilentek, gömbfejek)!



A "meghúzással" csak javítottunk mert előtte erősen rázott fékezéskor, felhúztuk és jó lett a tárcsa nem üt de agyra felrakva (megtakarítva minden felület) szemmel láthatóan üt a tárcsa vagyis az agy lehet a hibás, nem morog a csapágy, kézzel mozgatással nem látszik kottyanása az agynak de üt. Minden szilent, teló, összekötő új. Nyílván nem lőttem bakkot a bremboval de most nem látjuk hibás elemnek.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2003

státusz bendeguz

Újonc

Elismertség: 12% (1 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 19:43


hil írta:
PetiE90 írta:
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.

Nem lehet, hogy a "meghúzáskor vittétek bele a hibát? Brembo: inkább nem véleményezem.



Csá! Bocs, hogy beleszólok,de a Bremo-ból csak a horror árú a jó, a többi csak név, az ATE-val próbálkoznék!
A kormány rázása lehet a futómű alkatrészek elhasználódottságából is (szilentek, gömbfejek)!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 15:02


PetiE90 írta:
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.

Nem lehet, hogy a "meghúzáskor vittétek bele a hibát? Brembo: inkább nem véleményezem.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 13:18


lantika írta:
paloj írta: Szia!
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.

Csabika136 írta:
paloj írta: Sziasztok!

Én is a kormányremegéssel szenvedek de mindjárt agyvérzést kapok.

E36 325TD
Lényeg, fékezéskor remeg a kormány nagy sebességnél.
Teló új monroe, kormányösszekötő új,poliuretan hátsó szilent új, új brembo mart tárcsa betéttel, talán a jobb csapágy kezd morogni fékezéskor de nem kottyan, toronycsapágy hibátlan. Téli, nyári kerekekkel ugyanez a jelenség.
Nem tudom mit cseréljek ki, az új fékek fel, remegés, új tárcsa le irány esztergályos de 0,2 volt benne, felhúzta de mindig remeg. Kormánymű hibát olvasom még fórumokon., mintha kottyanna az enyém is bal oldalon.
Tippek, ötletek???


Szia! Felpucoltad a féktárcsa helyét mielőtt feltetted az agyra? Szerintem kormánymű nem fog ilyet csinálni. Az öreg kocsik kormányműve mind kotyog. Nem az egyik oldalon, hanem mindkét oldalon, mégsem rázza be a kormányt.
Előbb gondolnám, hogy a kerékagy üt. Mi az a nagy sebesség? 120-130 körül?
Csinálj 2-3 erőteljes fékezést 130-ról 50-re, hogy felmelegedjen a fék. Ha a tárcsád rossz, akkor rosszabbodik a helyzet. Ha nem, akkor azok rendben vannak.






Fekmunkahengerek jok? Futomü beällitäs??


Szia!

Ugyan ez volt, csak még az előző kocsimmal (SEAT). Kerékcsapágy (kerékaggyal) volt a bűnös. Sokadik szerelő jött rá.....


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 14. vasárnap, 16:08


paloj írta: Szia!
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.

Csabika136 írta:
paloj írta: Sziasztok!

Én is a kormányremegéssel szenvedek de mindjárt agyvérzést kapok.

E36 325TD
Lényeg, fékezéskor remeg a kormány nagy sebességnél.
Teló új monroe, kormányösszekötő új,poliuretan hátsó szilent új, új brembo mart tárcsa betéttel, talán a jobb csapágy kezd morogni fékezéskor de nem kottyan, toronycsapágy hibátlan. Téli, nyári kerekekkel ugyanez a jelenség.
Nem tudom mit cseréljek ki, az új fékek fel, remegés, új tárcsa le irány esztergályos de 0,2 volt benne, felhúzta de mindig remeg. Kormánymű hibát olvasom még fórumokon., mintha kottyanna az enyém is bal oldalon.
Tippek, ötletek???


Szia! Felpucoltad a féktárcsa helyét mielőtt feltetted az agyra? Szerintem kormánymű nem fog ilyet csinálni. Az öreg kocsik kormányműve mind kotyog. Nem az egyik oldalon, hanem mindkét oldalon, mégsem rázza be a kormányt.
Előbb gondolnám, hogy a kerékagy üt. Mi az a nagy sebesség? 120-130 körül?
Csinálj 2-3 erőteljes fékezést 130-ról 50-re, hogy felmelegedjen a fék. Ha a tárcsád rossz, akkor rosszabbodik a helyzet. Ha nem, akkor azok rendben vannak.






Fekmunkahengerek jok? Futomü beällitäs??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325td
Évjárat: 1993

státusz paloj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. február 14. vasárnap, 15:57


Szia!
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.

Csabika136 írta:
paloj írta: Sziasztok!

Én is a kormányremegéssel szenvedek de mindjárt agyvérzést kapok.

E36 325TD
Lényeg, fékezéskor remeg a kormány nagy sebességnél.
Teló új monroe, kormányösszekötő új,poliuretan hátsó szilent új, új brembo mart tárcsa betéttel, talán a jobb csapágy kezd morogni fékezéskor de nem kottyan, toronycsapágy hibátlan. Téli, nyári kerekekkel ugyanez a jelenség.
Nem tudom mit cseréljek ki, az új fékek fel, remegés, új tárcsa le irány esztergályos de 0,2 volt benne, felhúzta de mindig remeg. Kormánymű hibát olvasom még fórumokon., mintha kottyanna az enyém is bal oldalon.
Tippek, ötletek???


Szia! Felpucoltad a féktárcsa helyét mielőtt feltetted az agyra? Szerintem kormánymű nem fog ilyet csinálni. Az öreg kocsik kormányműve mind kotyog. Nem az egyik oldalon, hanem mindkét oldalon, mégsem rázza be a kormányt.
Előbb gondolnám, hogy a kerékagy üt. Mi az a nagy sebesség? 120-130 körül?
Csinálj 2-3 erőteljes fékezést 130-ról 50-re, hogy felmelegedjen a fék. Ha a tárcsád rossz, akkor rosszabbodik a helyzet. Ha nem, akkor azok rendben vannak.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 14. vasárnap, 16:05

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Csabika136

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2016. február 12. péntek, 00:07


paloj írta: Sziasztok!

Én is a kormányremegéssel szenvedek de mindjárt agyvérzést kapok.

E36 325TD
Lényeg, fékezéskor remeg a kormány nagy sebességnél.
Teló új monroe, kormányösszekötő új,poliuretan hátsó szilent új, új brembo mart tárcsa betéttel, talán a jobb csapágy kezd morogni fékezéskor de nem kottyan, toronycsapágy hibátlan. Téli, nyári kerekekkel ugyanez a jelenség.
Nem tudom mit cseréljek ki, az új fékek fel, remegés, új tárcsa le irány esztergályos de 0,2 volt benne, felhúzta de mindig remeg. Kormánymű hibát olvasom még fórumokon., mintha kottyanna az enyém is bal oldalon.
Tippek, ötletek???


Szia! Felpucoltad a féktárcsa helyét mielőtt feltetted az agyra? Szerintem kormánymű nem fog ilyet csinálni. Az öreg kocsik kormányműve mind kotyog. Nem az egyik oldalon, hanem mindkét oldalon, mégsem rázza be a kormányt.
Előbb gondolnám, hogy a kerékagy üt. Mi az a nagy sebesség? 120-130 körül?
Csinálj 2-3 erőteljes fékezést 130-ról 50-re, hogy felmelegedjen a fék. Ha a tárcsád rossz, akkor rosszabbodik a helyzet. Ha nem, akkor azok rendben vannak.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 325td
Évjárat: 1993

státusz paloj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. február 11. csütörtök, 18:20


Sziasztok!

Én is a kormányremegéssel szenvedek de mindjárt agyvérzést kapok.

E36 325TD
Lényeg, fékezéskor remeg a kormány nagy sebességnél.
Teló új monroe, kormányösszekötő új,poliuretan hátsó szilent új, új brembo mart tárcsa betéttel, talán a jobb csapágy kezd morogni fékezéskor de nem kottyan, toronycsapágy hibátlan. Téli, nyári kerekekkel ugyanez a jelenség.
Nem tudom mit cseréljek ki, az új fékek fel, remegés, új tárcsa le irány esztergályos de 0,2 volt benne, felhúzta de mindig remeg. Kormánymű hibát olvasom még fórumokon., mintha kottyanna az enyém is bal oldalon.
Tippek, ötletek???



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 11. csütörtök, 18:22

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 21:20


Pincode írta:
kundof1 írta:
jlaci74 írta:
Anti írta: Sziasztok!

A problémám a következő! Van egy E60-om,és fékezéskor remeg a kormány! Mikor megvettem az autót,akkor is remegett,és most is remeg!Gondoltam a féktárcsával van a gond,de kicseréltettem,és a betéteket is!De sajnos a jelenség nem múlt el! Valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a probléma?
Köszi a válaszokat!


Első kitámasztó lengőkar nagy szilentje.
Típus hiba mint az előd e39-nél.
Csinálom poliuretánból, ha érdekel dobj pü.-t.


Nekem is ezt a jelenséget csinálja a gép! Bennt városbe nem észrevehető de kintn már 100 nal igen, 180-nál meg nagyon rázza, akitől vettem a kocsit, elötte cseréltette le a tárcsákat ujra, kb 2.000 km van benne és ezt csin, én is a tárcsákra gyanakodtam, de akkor ez a szilent lehet a baja!


Sziasztok.
E46-nál is ugyanez lehet a gond? kb 100 feletti fékezésnél finoman remeg a kormány,alacsonyabb sebességnél semmi.


Mondjuk egészen más a futóműve, ott első az lengőkar hátsó szilent szokta okozni a problémát.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. június 20. péntek, 21:20

Pincode
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Pincode

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. június 20. péntek, 21:13


kundof1 írta:
jlaci74 írta:
Anti írta: Sziasztok!

A problémám a következő! Van egy E60-om,és fékezéskor remeg a kormány! Mikor megvettem az autót,akkor is remegett,és most is remeg!Gondoltam a féktárcsával van a gond,de kicseréltettem,és a betéteket is!De sajnos a jelenség nem múlt el! Valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a probléma?
Köszi a válaszokat!


Első kitámasztó lengőkar nagy szilentje.
Típus hiba mint az előd e39-nél.
Csinálom poliuretánból, ha érdekel dobj pü.-t.


Nekem is ezt a jelenséget csinálja a gép! Bennt városbe nem észrevehető de kintn már 100 nal igen, 180-nál meg nagyon rázza, akitől vettem a kocsit, elötte cseréltette le a tárcsákat ujra, kb 2.000 km van benne és ezt csin, én is a tárcsákra gyanakodtam, de akkor ez a szilent lehet a baja!


Sziasztok.
E46-nál is ugyanez lehet a gond? kb 100 feletti fékezésnél finoman remeg a kormány,alacsonyabb sebességnél semmi.

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2014. április 01. kedd, 13:29


jlaci74 írta:
Anti írta: Sziasztok!

A problémám a következő! Van egy E60-om,és fékezéskor remeg a kormány! Mikor megvettem az autót,akkor is remegett,és most is remeg!Gondoltam a féktárcsával van a gond,de kicseréltettem,és a betéteket is!De sajnos a jelenség nem múlt el! Valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a probléma?
Köszi a válaszokat!


Első kitámasztó lengőkar nagy szilentje.
Típus hiba mint az előd e39-nél.
Csinálom poliuretánból, ha érdekel dobj pü.-t.


Nekem is ezt a jelenséget csinálja a gép! Bennt városbe nem észrevehető de kintn már 100 nal igen, 180-nál meg nagyon rázza, akitől vettem a kocsit, elötte cseréltette le a tárcsákat ujra, kb 2.000 km van benne és ezt csin, én is a tárcsákra gyanakodtam, de akkor ez a szilent lehet a baja!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 23:35


Anti írta: Sziasztok!

A problémám a következő! Van egy E60-om,és fékezéskor remeg a kormány! Mikor megvettem az autót,akkor is remegett,és most is remeg!Gondoltam a féktárcsával van a gond,de kicseréltettem,és a betéteket is!De sajnos a jelenség nem múlt el! Valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a probléma?
Köszi a válaszokat!


Első kitámasztó lengőkar nagy szilentje.
Típus hiba mint az előd e39-nél.
Csinálom poliuretánból, ha érdekel dobj pü.-t.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 19:58


Anti írta: Sziasztok!

A problémám a következő! Van egy E60-om,és fékezéskor remeg a kormány! Mikor megvettem az autót,akkor is remegett,és most is remeg!Gondoltam a féktárcsával van a gond,de kicseréltettem,és a betéteket is!De sajnos a jelenség nem múlt el! Valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a probléma?
Köszi a válaszokat!


Szia!

lengőkarokat,kormány összekötőket kéne megnézni ha a kerék vizsgálat már megtörtént.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2008

státusz Anti

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. február 11. kedd, 19:44


Sziasztok!

A problémám a következő! Van egy E60-om,és fékezéskor remeg a kormány! Mikor megvettem az autót,akkor is remegett,és most is remeg!Gondoltam a féktárcsával van a gond,de kicseréltettem,és a betéteket is!De sajnos a jelenség nem múlt el! Valakinek van valami ötlete,hogy mi lehet a probléma?
Köszi a válaszokat!

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2012. december 01. szombat, 17:29


csbalu írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok

Látom már kiveséztétek a problémát, ezért elképzelhető hogy a megoldás a sorok között van. De azért leírnám a problémámat:

finom fékezéskor kicsit remeg a kormány, ha erőteljesebben fékezek akkor minden normális. A fék szépen és halkan fog. A kormány főleg bal oldalon érzékenyebb, könnyebben elvezeti az úthiba. Ugyanakkor ha balra kanyarodok akkor finoman tartom a kormány. Ha jobbra kanyarodok akkor kicsivel több erővel kell tartanom a kormányt. Kis fordulatszámnál de kb 70-100 km óráig remeg a kormány, főleg a bal oldal. Ha begyorsítok akkor a kocsi siklik, a kormány egyáltalán nem remeg (gondolom a szervo bekeményít)az úttartás egyenes lesz és az utazás kényelmes. A baj nem olyan nagy, de roppant idegesítő.

Lengéscsillapítók 90%, új stabrúdak, új lengőkarok, új szilentek, futómű állítva, gumik újak, felni átnézve, motortartó gumibakok cserélve. A féktárcsa/pofa tuti nem a legjobbak, nem kopottak csak gagyik.

Van vmi tipp?


hát ha az egyik irányba jobb tekerni si, akkor ott a kormánymű átengedi az olajat. nem tart ellennyomást eleget. szerintem. picit mindentől rázhat, de pont azért remeg be a kormány, mert két oldalról nincs kiegyenlítve a rásegítés nyomása, az egyik oldalon elmegy egy picit. szerintem.


Akkor ez milyen alkatrészt takar?


Szóval megoldódott a probléma. A fékezéskori remegés a fék hibája volt. De a menet közbeni remegés a kormánymű hibája volt. Kicsit lógott....nem nagyon, csak hogy idegesítsen, és a kormányt a kis úthibák is elvezessék...ÉS nagyjából most minden megoldódott. A kormánymű 40 pénz a fék egy másik 40-es volt.



de kormányművet vettél bele, vagy a felújítása volt 40? mondjuk van valami csavar, ami kis kottyanás esetán segít, ha húznak rajta. ha nálad így volt, akkor lehúztak....


Kasza Imrétől vettem egy bontottat. Egyátalán nem kotyogott az enyémhez képest----


Féken mit cseréltél? Tárcsákat?

Pofák és tárcsák---


« előző123következő »