- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E36
- Kivitel: Sedan
- Modell: 325td
- Évjárat: 1993
Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 20:24
bendeguz írta:hil írta:PetiE90 írta:
Igen olyan 90-100felett kezdi és nyilván minél gyorsabb annál roszabb. A féktárcsák alatt szépen megtakarítottuk, a régi tárcsákkal is ugyanezt csinállta azért is cseréltem le egy drágább brembora. Ma néztem hogy 50es sebességnél olyan mintha szövetes lenne a gumi, mozgatja a kormányt kicsit. A gumi jó mert 3at is tettem rá de ugyan az.
A tárcsa ami új meghúztuk esztergán, rátettük az agyra és van ütése, pedig 1m-t sem mentem vele. A csapágy vagy komplett agy lehet, vagy nem tudom. Jobb oldalon jobban, bal oldalon kevésbé de ezt mutatja. Lehet ezeket az agyakat állítani? A csapágy nem lóg nem morog talán jobb oldalon közepes fékerőnél.
Nem lehet, hogy a "meghúzáskor vittétek bele a hibát? Brembo: inkább nem véleményezem.
Csá! Bocs, hogy beleszólok,de a Bremo-ból csak a horror árú a jó, a többi csak név, az ATE-val próbálkoznék!
A kormány rázása lehet a futómű alkatrészek elhasználódottságából is (szilentek, gömbfejek)!
A "meghúzással" csak javítottunk mert előtte erősen rázott fékezéskor, felhúztuk és jó lett a tárcsa nem üt de agyra felrakva (megtakarítva minden felület) szemmel láthatóan üt a tárcsa vagyis az agy lehet a hibás, nem morog a csapágy, kézzel mozgatással nem látszik kottyanása az agynak de üt. Minden szilent, teló, összekötő új. Nyílván nem lőttem bakkot a bremboval de most nem látjuk hibás elemnek.