Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-10-08 13:27 Autóvásárlás

zoley88 írta:
Coyote írta:
Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.


szerintem először mindenkiben az van, hogy az állapot és a km egyenesen arányul egymáshoz. Aztán engem is kioktattak BMW-s kollégák, hogy nem egészen így van. max ha nem újítják fel a futóművet egyéb karbantartások mellett e39-es klubos Lepkének is 292 ezres e60asa van és úgy néz ki mintha ötvenezret futott volna. Másból meg ötvenezresen néz ki úgy, mintha 300 ezret ment volna...


Ez szerintem normális: nem mindegy, hogy a tulajdonos egy James Bond vagy egy Torrente...
És az sem mindegy, hogy autópályán suhan tempomattal (mint az enyém) vagy pizzafutárkodik meg boyracerkedik vele...

Egy autópályás autóban legfeljebb az ülések lesznek kiülve és a kavicsfelverődéseket gyűjti be, esetleg a lámpák sárgulnak. De a futómű, a motor, a váltó mind szép állapotban maradhat a kevés váltás és gyorsítás miatt.

Coyote Elküldve: 2012-10-08 10:51 Autóvásárlás

BalaBMW írta:
jrtom írta: A pepitás srác kicsit rendberakná a vezetőülést és máris visszalehetne csapni egy 500 ezret

YELLOW írta:
zoliika írta: De legalább nem hazudja el mint a német vagy a magyar a valós km futást


erre annyit, hogy ebben az a 785ezer km, ha a belsőt nézem, a 150ezerrel árultak is így néznek ki. konzekvenciát le lehet vonni. jah egy audi a6-ot meg lehet nézni 50 ezer km után... kapcsolókat, váltószoknyát, ilysmiket....






A szomoru valosag az, hogy ez az auto ugyis kelet EU-ban fog kikotni es lesz benne max 180e km... Egyszer lattam mobile.de-n egy gyonyoru e60 530D-t 550e km-el. Masnapra eltunt a hirdetes... Nehany nappal kesobb megjelent a hahun egy gyonyoru e60 530D ami teljesen ugyanugy nezett ki kivul-belul es lass csodat alig volt benne 150e km... Veletlen?


Én most léptem át az ünnepélyes 200.000 km-t. 2015-ig tervezem megtartani, ha így megy tovább, addigra 300.000 körül fog állni az óra. Az autóm most JOBB állapotban van kívül-belül, mint a 150.000-rel árult hulladékok a hahun, és ha ugyanígy tartom karban, akkor simán letagadhat majd 200ezret

Valószínűleg ugyanúgy fogom eladni, ahogy az eddigi autókat:
1. lépés: meghirdetem valós km-rel, szervízkönyvvel, várva a hozzáértő vevőket.
2. lépés: meghirdetem km nélkül, de telefonon bemondom a valósat.
3. lépés: pár hét szünet után újra felrakom, már visszatekert órával, szervízkönyv elveszik...
4. lépés: beszámíttatom.

Eddig 3 autóm volt, és kettőt sikerült eladni 1 lépésből, illetve egyiknél a 2. lépésig értem el, szerencsére senki nem kényszerített arra, hogy a 3. lépésig eljussak.
Mondjuk a 244.000 km-es Mazdámból már pofátlanul sokat kellett engednem, és sztem több százezret spóroltam volna, ha visszatekertetem inkább...
Egy 300ezret futott BMW-t sem tudok majd eladni könnyen, mert a magyar autóvásárlók többsége HÜLYE.

Coyote Elküldve: 2012-08-28 12:48 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

bírom, hogy mindenkinek van belsős ismerőse aki vágja a témát

pedig a benzinkutasok nem titkosügynökök, és nem kötik az orrukra a beszerzésről/termelésről, hogy éppen mit kevernek mibe és honnan érkezik a nafta. Igen, az olajtársaságok kisegíthetik egymást.

A benzinkutasok meg szépen pucolják csak az ablakot és pöcögtessék tele a tankokat prémium anyaggal, ahelyett, hogy hülyeségeket beszélnek. Attól még nem lesz belőle bennfentes, mert odavarrnak egy kagylót az overáljára...

(mondom én ezt úgy, hogy a faterom 40 éve dolgozik a MOL termelési ágazatában - és még ő sem tudja, hogy mi honnan kerül a kutakra)

Coyote Elküldve: 2012-08-24 16:43 RunFlat / defektmentes

mutyuru írta: Hello!

Nekem is a teli gumivasarlas lenne ay aktualis temam. Csak nem tudom erdemes gyari BMW gumikat hasznalni vagy sem. Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Egyebkent kineztem egyet: Semperit speed-grip S2 205/55 R16.
Valakinek van szemelyes tapasztalata vele? 2009es 320as bombire kellene.

Kosz,
M



"Ha defekted van ugy is felreallsz, nem?

Hát ha defekttűrő abroncsom van, akkor max 2 percig, amíg ránézek, és megyek tovább... Miért állnál félre, ez a lényege a ROF gumiknak

Coyote Elküldve: 2012-08-21 14:21 Társalgó

ZoliE36Compact írta:
YELLOW írta: olvassátok el a leírást

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ne-6088655




szia Jeló mester!

jó-jó, de nem tetszik hogy fosozza a bmw-t...


egyértelműen iróniának szánta a "fos BMW-t", tehát ez tulajdonképpen dicséret.

Coyote Elküldve: 2012-08-21 14:18 BMW autókulcs

Somee írta:

Köszi, kipróbálom. De ez csak a távirányítót tanítja ugye? Mert az a kulcs amivel jelenleg nyílik azzal nem indul a motor amivel meg indul azzal nem nyílik... Arra is megoldás lesz ez?

Köszi



ez csak a távirányítót tanítja, ha nem indít, annak két oka lehet: tönkrement a kulcs vagy nem ahhoz az autóhoz van

Coyote Elküldve: 2012-08-21 10:51 BMW autókulcs

YELLOW írta:

nagyon kiokosodtál Coyote



Coyote Elküldve: 2012-08-21 10:02 BMW autókulcs

Somee írta: Sziasztok!

Olyan kérdéssel fordulnék felétek, hogy van egy e46 330d-m amihez megvan minden kulcs 2 távirányítós a kis műanyag valamint a kis fémkulcs is. A problémám hogy az egyik kulcs távirányítójával tudom nyitni a kocsit a másik kulccsal meg indítani viszont annak nem működik a távirányító része, valószínű le van merülve az elem. Elvileg töltenie kellene a kocsinak a kulcsot, de nem úgy néz ki mintha töltené. Vagy ez milyen hosszú folyamat, mármint a töltés? Egy hozzáértő szerint az egyik kulcs elemhibás a másik immo hibás. Ki az aki foglalkozik ilyenek javításával?

Várom az infókat

Köszi


99% hogy csak be kell tanítani a másik kulcsot is, én múlt héten jártam így.
Röviden leírom, hogyan csináld:

1. Vidd magaddal mindkét kulcsot.
2. az autó legyen bezárva, az összes ablak felhúzva
3. a működő kulccssal, távirányítással nyisd ki az autót és ülj be
4. ajtót csukd be
A következő lépéseket aránylag fürgén, de nem kapkodva kellene megcsinálni, műveletenként kb. 1 másodpercig tartson - legalábbis nekem csak így működött:
5. a problémás kulcsot dugd a gyújtásba, fordítsd el 1-es állásba (egy kattanás)
6. visszafordítod és kiveszed a kulcsot, majd elkezded nyomni a NYITÁS gombot rajta
7. mialatt folyamatosan nyomod a NYITÁS gombot, nyomd meg háromszor a ZÁRÁS (BMW jel) gombot is. Utána felengedheted őket.
Ha jól csináltad, akkor az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust, és ettől kezdve működik a kulcsod. Ha nem csinálja a zárás-nyitást, akkor ismételj az 5. lépéstől.
Ha sikerült, akkor sem végeztél még:
8. miután megtörtént a zárás-nyitás ciklus, a másik (korábban működő) kulcson is kezdd el nyomni a NYITÁS gombot, és nyomj háromszor ugyanígy a ZÁRÁS gombra.

Ha a 8. lépéssel elkésel, akkor meg a másik kulcsod nem fog működni, így ismételj az 5. lépéstől - sajnos muszáj betanításkor az összes kulcsot tanítani. A második kulcsot már nem kell a gyújtásba dugni, elég a gombokat nyomkodni rajta. Mindegy, hogy melyik kulccsal kezded a műveletet.

ennyi


Coyote Elküldve: 2012-08-21 09:37 Üzemanyag fogyasztás

Nem akarom elrontani a jókedvet és örömködést, de a "RANGE" számláló a pillanatnyi fogyasztási adaton alapul - ennek köszönhetően tegnap teletankoltam (egy kattanásig) az autót a pacsai Lukoilnál, és 975 km-t mutatott. Utána a sűrű forgalom miatt (nem tudom hogy mindenki a tűzijátékra ment-e, de tömve voltak a sávok Pest felé) olyan 70-90 között tudtam haladni, így a range nem sokkal később ez 980-ra ment, majd az M7 elérésekor már 997 km-t mutatott.

Annyit segítek, hogy az autóm a fentiek ellenére sem termeli a gázolajat

Szóval ezzel kár dobálózni, mert megbízhatatlan, egyedül akkor érdemes figyelembe venni, ha már nagyon fogytán a nafta - de az is sebességfüggő lesz.

Coyote Elküldve: 2012-08-16 15:44 Autóvásárlás

surae36 írta: Sziasztok!

Autó cserén gondolkozom, e46 vagy e39, ami számításba jöhet. Ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim:
- Melyiket éri meg jobban megvenni? Melyik korrodál jobban? Az 5-ös nagyobb, de tizen éves autónál jobban érdekel a korrózió

a korrekt válasz: az öregebbik korrodál jobban, tökmindegy, hogy hármas vagy ötös.

- Milyen motort érdemes választani? Most e36 320i-m van, ez a teljesítmény a hétköznapi közlekedéshez megfelelő.

Ha az a teljesítmény elegendő, akkor E46 318 vagy 320i is elég lesz.

- Nagy bátorság-e a diesel motorral megvenni? Kicsit félek tőlük...

a dízelek általában többet futottak, és ebben a kategóriában valóban kockázatosabbak - de többnyire behozzák a fogyasztással a karbantartás árát. Ha évi 20.000 km-nél kevesebbet mész, akkor vegyél benyásat.

Válaszotokat előre is köszönöm!




Coyote Elküldve: 2012-08-16 15:05 Multimédia beszerelés

Tiba írta: Biztosan, ugyanis azokból a hulladék ajtóban lévő hangszórókból nem jön magas hang.
Rhantosnak is volt egy e91, és azokban sem volt kis háromszög. Ő gyárit vette bele, és az elmondása alapján sokkal jobb lett.


várj, nekem alapból (E46) van csipogóm! csak fos

Coyote Elküldve: 2012-08-16 14:52 Multimédia beszerelés

Tiba írta: Én vennék a helyedben egy ilyen erősítőt:
http://racing-bazar.hu/alkatre...unch_400a4
Ennek van high imput bemente is, és akkor nem kell berhelni a fejegységet, csak kábelezni

És van még egy dolog, amivel tudnál javítani a hangzáson.
Az ablaknál a háromszöget ki kéne cserélned egy ilyenre:

Én hk -sat vettem, mert az olcsóbb volt Nekem egy hertz szett van egyébként elől. Látszik is a rács mögött... A Professional rádió amúgy is 10 hangszórós rendszerre van tervezve. (2 csipogó, 2 közép az ajtókban, 2 mély az ülések alatt, hátul meg 1 pár 2 utas hangszoró). Lehet kapni gyári csipogót is, de azt nem tudom mennyibe kerül. Azt csak rá kell dugni az ajtóban lévőkre, és kész is.


Tiba,

Ha csak a csipogókat cserélem a gyári fejegységen (vagyis a háromszöget hangszóróstul) akkor az javít a hangzáson? Szebbek lesznek a magas hangok, vagy a fejegység miatt mindenképpen fos az egész?

Coyote Elküldve: 2012-08-16 14:06 Társalgó

csbalu írta:
gampetibor írta: Szevasztok klubtársak!

Egy barátom BMW vásárlásra adta a fejét. E36 vagy E46 320i kópé a kiszemelt széria és modell. Az lenne a kérdés honnan lehet tudni hogy euro? motorral van szerelve? legalább euro3 kéne neki.


Én úgy tudom hogy 36-osból nem volt euro3as, meg amúgy is 46-ost vegyen!


az EURO 3 szabványt 2000-ben vezették be, a BMW '99-től gyártott ennek megfelelő autókat. Csak az E36 Compact utolsó szériái lettek EURO3-asak. Forrás

Nem vagyok ilyen okos, de tudom használni a googlet.

Coyote Elküldve: 2012-08-16 11:10 Erõsítõ kérdés

pandigabi írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.

Van egy e81-es 2008-as évj Bmw-m. Minden rendben vele, de maga a multimédia az káosz. Kezdődött azzal a tötrénet, hogy gyárilag buisness cd volt benne, nem túl hangosan szól és borzasztó szarul Gondoltam a gyári hangszórókkal van a baj. Kicsréltem egy koaxálisra a két első ajtóban találhatót (Bmw specifikus) Kicsit jobb lett... Aztán szereztem egy aktív mélynyomót, azzal már volt hangerő, de továbbra is eszméletlen rosszul szólt!
Jött a fejegység, gondoltam ezzel ok lesz minden, vettem egy gyári professional-t Tiba kollégától. Betettem, szólt is szépen, szebben ,mint az elődje, többet is tud valamivel, de ami a legnagyobb baj, hogy kb háromnegyed hangerővel, mint az elődje a mélyládát pedig abszolút nem bírja meghajtani. A hátsó hangszóró egyikéről kötöttem le anno egy vezetékkel és olyan az aktív sub, hogy tud fogadni hangszóró jelet! Ezzel ha koppra is tekerem az aktív mélyet akkor is alig szól! Nem tudom miért van ez??!! Illetve már látom a dolgok csúnya végét és azt gondolom, hogy kellene bele egy erősítő! Ez lenne a legfontosabb kérdés! Hogy lehetne ebbe beletenni egy erősítőt és azt elérni, hogy minden hangszórót ez hajtson, mindenféle szétvágás nélkül. Honnan tudnék levenni sima audio jelet, ki tudná ezt nekem megcsinálni????? Előre is köszönöm a válaszotokat és további jó Bmw-zést!


Erősítő nélkül neki sem álltam volna. Hogy egyszerűre fogjam a megoldást: ha beviszed egy autóhifishez (most már minden sarkon van egy ilyen) akkor simán beköti neked az erősítőt.
Én egy kicsi, talán 20-30ezret kóstáló Kenwood 350W erősítőt vettem annak idején, gyönyörűen tette a dolgát. Ahhoz már elég a passzív láda is, megrángatja rendesen. Ha mégsem lenne elég, hídba is lehet kötni, de az már elmebeteg megoldás. Ha lecserélném a gyári fejegységet, ismét ilyet vennék.

Coyote Elküldve: 2012-08-15 16:03 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Coyote ez szemét volt


Pedig nem poénnak szántam, de most hogy mondod, annak is jó lett volna