« előző123következő »
csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. június 10. szerda, 10:08


BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem


Köszi
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.

Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371




Úgy hallom itt át kell valamit alakítani egy új 4-esben? Engedjetek oda


státusz Ervin1979

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 10. szerda, 08:42


BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem


Köszi
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.

Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371


Sziasztok,

4db nyári gumi vétel előtt állok, 2006 320d sedán, 18-as gyári felnik vannak, eddig defektűrő volt rajta, most gondolkozom hogy simát rakok helyette ár/értékarány miatt. Padkázás vagy nagyobb gödör esetén a 18-as felni nem tudja "kicsipni" a gumi oldalfalát? Hogy tudtátok a pótkereket beszerelni? Ha baleset van nem veszélyes a pótkerék hogy előrerepül?





csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 10:31


BarG írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem


Köszi
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.

Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371




Én úgy tudom, hogy a defekttűrő gumiabroncsnak nem az a célja hogy ne kapj defektet, hanem hogy ha defektet kaptál irányítható maradjon az autód. Szóval inkább biztonságtechnikai mint "kényelmi" okai vannak (leszámítva a pattogást).

https://www.youtube.com/watch?v=cZ7mbd7hWLg

Ennek ellenére én is lecseréltem sima gumikra.

m87z
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz m87z

Újonc

Elismertség: 10% (5 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 10:27


Coyote írta: Ha először csak egy tengelyen cserélek, az nem zavarja meg a szenzorokat vagy a stabilitást?

Előre tenném az újakat, hogy hátul kopjanak csak tovább ezek a kemények, és elöl ne verje szét a rossz út a drága cuccokat


Elvileg nem szabad semminek sem zavarnia mert a felnikbe nincs semmilyen szenzor, hanem a gördülés alapján számolja a levegő veszteséget. Szóval ha netán defektet kapsz akkor azt ugyanúgy jelzi csak nem tudsz tovább menni vele ugyebár. Ez az E9x szériára vonatkozik az újabbak már lehet nem így vannak...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 26. kedd, 10:36

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 10:10


Ha először csak egy tengelyen cserélek, az nem zavarja meg a szenzorokat vagy a stabilitást?

Előre tenném az újakat, hogy hátul kopjanak csak tovább ezek a kemények, és elöl ne verje szét a rossz út a drága cuccokat

elgeri
autója adatai
Széria: 1
Típus: E81
Kivitel: 3ajtos
Modell: 116i 1.6
Évjárat: 2008

státusz elgeri

Fórumlakó

Elismertség: 5% (14 pont) | Hozzászólások: 262

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 18:46


Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Szia

Én épp ezt tettem. Elöregedtek a gyári defekttűrők 7 év alatt, így vásárlás előtt álltam én is hasonló dilemmával.

Igazából én szerettem a defekttűrőt, mert jó volt a biztonság érzet, plusz a merevsége miatt sokkal sportosabb élményt adott. Viszont minden szerelő (márkaszerviz is) kérdés nélkül azt tanácsolta, hogy ha sima gumit veszek, az jót fog tenni a futóműnek, nem rázza annyira szét olyan hamar.

Így vettem egy ugyanonnan márkájú (Continental), méretű sima gumit.
Pont azt kaptam érte, amire számítani lehetett:
- Jó, hogy nem rázza szét sem a kocsit, sem az utast. Nekem a defektjelző rendszer se problémázott vele.
- Rossz, hogy nincs defektvédelem, és hogy már nem annyira közvetlen a pilóta kapcsolata az úttal mint eddig. Nekem a defekttűrő gumival sokkal jobb, sportosabb, stabilabb érzés volt a kanyarodás, manőverezés.

De azért hozzászoktam a sima gumihoz is, és talán a futóműnek (az első defektig) jobban esik így.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 18:27


Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem


Köszi
A 18-as mankókerék elég vékony, csak 135-ös, de Hans-ék odafigyeltek, hogy ne legyen hely a csomagtartóban. Amíg az E46-omnál egy teljes értékű 17"-os kerék volt a csomagtartó alatt, addig itt az F32-nél két pici lukacska van csak. Amit nem értek, mert még az üzemanyag tank is 6 literrel kisebb az E46-osénál. A lukakba a kompresszort és az emelőt tudtam betenni. Át se lehet alakítani, mert szép fémlemezek vannak a műanyag burkolat alatt.

Ja, mankókereket innen vettem:20/807-4371




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 25. hétfő, 18:29


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 17:02


BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 15:36


Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



GRM
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz GRM

Újonc

Elismertség: 13% (7 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 13:48


Coyote írta:
Bitu79 írta: :/ Sztem baromság ez a defektmentes gumi.K. drága,elcseszi a kocsi menetkomfortját,és csak arra elég,hogy elmenj a legközelebbi gumisig,aki lehet el sem vállalja...
Inkább a pótkerék cipelése....


Mindennel egyetértek, kivéve azzal, hogy a "defekttűrő gumi k. drága".
225/45 R17 méretben a leggagyibb gumi amit feltennék Hankook (bár csúszott vele az E46 segge), az 28.000 volt. A kedvencem a Continental, az 32.000 körül van.

Ugyanezek defekttűrő verzióban +6000 ft-ot jelentenek. Ez igazán nem "k. sok", akkor nevezném annak, ha 50ezer körül lennének.

Mivel a gumikat párban illik cserélni, 64 helyett 76-ot fizetek értük. Ez nem horribilis diffi szerintem.


Közlekedés biztonságtechnikai szempontból egyáltalán nem baromság, de nem a magyar utakra való. Jó utakon semmi kivetni való nincs benne, de nyomvályús, agyonfoltozott utakon egyáltalán nem komfortos vele a közlekedés. Most nem rft van fenn, látom a különbséget - jobb vezetni a kocsit, bár én nem autózom sem "határon", sem 160-nal!


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% ( BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!