Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-06-22 10:36 Klíma

lbalog írta:
Coyote írta:
vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...


töltve bizony régen volt de eddig jól hűtött, azt gondoltam, hogy ha már csak hűvöset lehel akkor kell tölteni, ha elér egy kritikus szint alá a gáz mennyisége, akkor 1x csak nuku hideg? és még a kompresszor sem kapcsol be



A kevés gáznál nuku hideg, egyik pillanatról a másikra: velem is előfordult Mazdánál. A kompresszor be nem kapcsolását nem tudom, hogy ez megmagyarázza-e, talán figyeli a nyomást? Nem tudom

Coyote Elküldve: 2012-06-22 09:24 Klíma

vivaladiesel írta:
lbalog írta: Sziasztok! remélem jár erre valaki mostanság.....
Szóval a szitu: beül "hideg" motorú (40 fok van kint) autó, klíma bekapcs, ami jól működik, megy 25km majd leáll 2 órára , újra beül indít és klíma NEM HŰT!
- a digit panel mindent jól mutat, a ventik mennek és szabályozható minden csak a hideg nem akar jönni
- a biztosítékok jók, megnéztem ( 28,62,63)
- olyan mintha a klíma kompresszor nem indulna el: nincs az a jellegzetes hang, sem a fordulatszám nem emelkedik alapjáraton amikor ki-be kapcsolgatom a hópihét (világít-nem világít)
E46 320D 2004 kombi
valaki esetleg????
Kint vagyok Horvátba és a szervíz itt nem a legolcsóbb, főleg magyar rendszámmal
thnx


Elképzelhető, hogy fűtéscsap... Nincs véletlenül kevés gáz a rendszerben? Mikor volt töltve utoljára?


Nálunk egy gázfeltöltés 10.000 alatt van, szóval annyira azért nem is horror, mint amennyit ér...

Coyote Elküldve: 2012-06-21 23:55 soltvadkert 2011

b_imi írta:
Coyote írta:
David írta:
jokerface írta: Megnéztem a vidit. Hát nem is csodálkozom rajta,hogy elfüstöli magát a verda.
Nagyon meleg is volt és csúcsra járatni a motort ilyen hosszan. Ez nemnormális dolog,de a csávó sem aki csinálta.


Csak annyit tennék hozzá hogy nem volt csúcson járatva a motor (ismerős volt) de a rendezők tényleg töketlenkedtek. A srácot meg ha nem ismered ne minősítsd kérlek.Még szerencse hogy nem lett komolyabb baj.


Sztem driftpálya hiányában esélytelen a lendületből csúsztatás, így muszáj csúcsra járatni. Ez a fajta gumifüstölés nem a kímélésről szól, teljesen normál, hogy kigyullad valami.

Ami viszont gáz volt, az az, hogy nem volt telerakva a pálya széle porraloltóval. Lángba is borulhatott volna a gép, tűzoltó sem volt készenlétben.


Arról nem is beszélve, ha elszabadul ott egy autó...

Szerintem ez a márka egy nívósabb helyszínt is megérdemelne, ahol nem a porban kell autózni.



Ezúton szeretném megjegyezni, hogy a hivatalos nemzetközi BMW találkozó is most hétvégén volt, de hála a satnya szervezésnek, a magas belépőárnak, a langyos programoknak, no meg a vadkerti találkozónak, a hivatalos klubtalálkozó kudarcba fulladt. Pedig sok év után végre nálunk lehetett...
Mondjuk húszezerért basszák meg a belépőt, akármi is a program.

Coyote Elküldve: 2012-06-21 23:01 soltvadkert 2011

David írta:
jokerface írta: Megnéztem a vidit. Hát nem is csodálkozom rajta,hogy elfüstöli magát a verda.
Nagyon meleg is volt és csúcsra járatni a motort ilyen hosszan. Ez nemnormális dolog,de a csávó sem aki csinálta.


Csak annyit tennék hozzá hogy nem volt csúcson járatva a motor (ismerős volt) de a rendezők tényleg töketlenkedtek. A srácot meg ha nem ismered ne minősítsd kérlek.Még szerencse hogy nem lett komolyabb baj.


Sztem driftpálya hiányában esélytelen a lendületből csúsztatás, így muszáj csúcsra járatni. Ez a fajta gumifüstölés nem a kímélésről szól, teljesen normál, hogy kigyullad valami.

Ami viszont gáz volt, az az, hogy nem volt telerakva a pálya széle porraloltóval. Lángba is borulhatott volna a gép, tűzoltó sem volt készenlétben.

Coyote Elküldve: 2012-06-21 19:16 led-es helyzetjelzõ

hancurozo írta:
Coyote írta:
BalaBMW írta: Most vettem a Bimmer.hu-ról LED-es oldalindexeket mert a gyáriak már nem voltak szépek. Tegnap felraktuk és lett egy kis mellékhatás, de nekem kegyetlenül tetszik: az autó nyitására elkezd halvànyan világítani és menet közben is megmarad ez a világítás. Így az angel eyes miatti világító első indexekkel full amerikai a feeling. Mint a szélességjelzők. Az autó bezárása után még kb 30 másodpercig világít mint a comming home fény!


ez mellékhatás vagy direkt sikerült megoldani?

Elvileg programozható a folyamatos helyzetjelző nem?


vedd ki a helyzetjelző izzókat vagy rakj be ledet, és világítani fog az első irányjelződ.


Ja igen, ez az a funkció, mint amikor a hátsó lámpánál a kiégett izzó szerepét átveszi egy másik egység. De az nem tiszta, hogy az oldalsó irányjelző folyamatos fénye minek köszönhető...

Coyote Elküldve: 2012-06-21 18:38 Gyári kazettás fejegység + kisnavi

Ma érdekes dolog történt: nem szólalt meg a rádióm, pedig láthatóan be volt kapcsolva. Próbáltam a CD/kazetta részét is, teljes csend, pedig láthatóan működött. Korábban már szoptam ilyennel, akkor a bluetooth-modul volt a ludas, "hívás-módban" ragadt - de most ez sem jött be, SŐT, mikor teszthívást indítottam, a hang is átjött, a hangszórókon át ment a kihangosítás.

Aztán hazaértem, próbaképpen leállítás után újraindítottam az autót, és MEGJAVULT A RÁDIÓ.

Mi lehetett a baj?
Van esetleg valamilyen vészletiltó, túlmelegedés ellen? Bár ez sem magyarázza, hogy akkor a telefon kihangosító miért működhetett.

Tény, hogy több órán át süt rá a nap, és negyvensok fok van amúgy is az autóban, talán emiatt bolondulhatott meg? Fordítva meg nem vagyok hajlandó parkolni, mert inkább a rádiót süsse a nap, minthogy a bőrülés égesse rommá a hátam

Coyote Elküldve: 2012-06-21 17:43 soltvadkert 2011

Tano írta:
Coyote írta: Köszi Yellow!

Első videón 1:42, másodikon 4:04
Sajnos félig kikapcsolt DSC-vel csak, azaz az ABS még dolgozott. Utána már nem, de arról még nem találtam videót, amikor sikerült egy egészségeset driftelni

Mögöttem a srác a bordó ötössel kente neki rendesen azért, néha azt hittem, nem fog tudni megállni (nem is tudott, a mellettem lévő sávban kötött ki egyszer)


Én is megleltem magam! Sőőt!
Coyote, az elején pont én mentem mögötted a fekete E46-tal (az első videón 1:43-nál), amíg az egyik kereszteződésben be nem engedtem azt a bordó 5-öst magam elé. A második videón már ott vagyok mögötte 4:10-nél, csak a kamera pont akkor kereste a fókuszt.


Nebassz!!! Agyam eldobom vazze!
Akkor egy órán keresztül, amikor ott álltunk a sorban, te voltál mögöttem, aki fóliát rakott a szélvédőre! Nézegettem is a szárnyat a tiéden. Ott álltam előtted végig, és pont mondtam is a srácnak, hogy milyen csalódott vagyok, hogy csak Laladával futottam össze, és senki mást nem ismertem meg.
Bakker, pedig írtam is a rendszámomat a fórumon
Legalja. No mindegy, majd legközelebb!

Coyote Elküldve: 2012-06-21 16:00 Chip tuning

patrick88 írta: Sziasztok!!

Segítségeteket szeretném kérni, illetve véleményt, tapasztalatokat.
Meg szeretném chippeltetni a kocsit e61 525d A. nagyon sok pro- és kontrát hallok, szerelőktől hogy mennyire nem ajánlják, viszont ismerőseimet is látom akiknek hasonló modellük van chippelve es tökéletsen működnek.

Bármi tapasztalatot tippet örömmel fogadok, mert most elbizonytalanítottak h kivitelezzem vagy sem


1. a chippelés nem azonnal öli meg a motort, hanem az élettartamát rövidíti
2. a chippelős barátaid biztosan nem mesélik el, ha van egy kis pitty-putty, általában azzal szokás csak dicsekedni, hogy hány lovat meg nyútonmétert sikerült belepasszírozni, és hány kávéskanállal fogyaszt kevesebbet a gép.

Én soha nem chippeltetnék, abszolút ellene vagyok, mióta láttam, hogyan leamortizálta 50.000 km alatt egy Volvo S60 amúgy nagyon jó kis dízel mociját. Folyamatos hibák jöttek elő, a nem optimális égés miatt tönkremenő részecskeszűrő, stb tette be a kaput. Hozzáteszem, az első 25000 km-en csak a lovak meg a nyomaték jelentkeztek... aztán jött a füst, megbotlottak a lovak, stb..

Coyote Elküldve: 2012-06-21 14:13 led-es helyzetjelzõ

BalaBMW írta: Most vettem a Bimmer.hu-ról LED-es oldalindexeket mert a gyáriak már nem voltak szépek. Tegnap felraktuk és lett egy kis mellékhatás, de nekem kegyetlenül tetszik: az autó nyitására elkezd halvànyan világítani és menet közben is megmarad ez a világítás. Így az angel eyes miatti világító első indexekkel full amerikai a feeling. Mint a szélességjelzők. Az autó bezárása után még kb 30 másodpercig világít mint a comming home fény!


ez mellékhatás vagy direkt sikerült megoldani?

Elvileg programozható a folyamatos helyzetjelző nem?

Coyote Elküldve: 2012-06-21 14:12 Autóvásárlás

BMW_0902 írta:
Coyote írta:
BarG írta:
Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.



A következő jelöltem nekem is az E90 (facelift), az E60-at és az E90 facelift előtti verzióját sztem kihagyom. Ez a buzi Bangle korszak merüljön csak feledésbe szépen lassan. Igaz, az első munkája (E46 facelift) meggyőző lett Dehát ott nem nyúlt az alapokhoz.


Védelmembe veszem a Banglékat . Nekem speckó nagyon bejön, és tudom, hogy a következő autóm az (a jelenlegi mellé psze :kiraly egy E61 lesz. Min 525i, vagy 530i, netalántán vényolc psze manuállal.

Amúgy tény, hogy a bangle megoszt, de szerintem később pont ezért lesz nagy kultusza.
(Mert nem illik bele a korábbi BMW 5 sorozatba az tuti. Lásd alábbi kép:
http://www.autotribute.com/wp-...istory.jpg)


Azért magamnak is ellentmondtam azzal, hogy trutyi a Bangle, de az 1-es BMW nagyon tetszik

Coyote Elküldve: 2012-06-21 11:46 soltvadkert 2011

BalaBMW írta: Köszi yellow! Az első videót még nem bírtam végignézni a hullámzás miatt, de a másodikon 18:21-nél megtaláltam magam a 850-es mögött!


Apropó 850 - láttad azt a kék 840-est ami a szépségversenyre jelentkezett?
Beleszerettem. Szerintem legközelebb nem E90-et veszek, hanem megtartom az E46-ot, és veszek mellé egy 8-as BMW-t hétvégékre.

Coyote Elküldve: 2012-06-21 09:27 soltvadkert 2011

YELLOW írta:
Coyote írta: Köszi Yellow!

Első videón 1:42, másodikon 4:04
Sajnos félig kikapcsolt DSC-vel csak, azaz az ABS még dolgozott. Utána már nem, de arról még nem találtam videót, amikor sikerült egy egészségeset driftelni

Mögöttem a srác a bordó ötössel kente neki rendesen azért, néha azt hittem, nem fog tudni megállni (nem is tudott, a mellettem lévő sávban kötött ki egyszer)




most nem azé, hogy kötekedjek, de ha full ki van kapcsolva az ABS,akkor is megy, annak semmi köze a drifteléshez, csak ha fékezel. driftelésnél meg nem szokás


ABS alatt a menetstabilizáló fékezést értettem (valóban fogalmi dugó ) mert elvileg az ABS rendszerén át működik az is.
Szóval lefordítom egyértelműbbre: nem hosszan nyomtam a DSC-t, azaz csak a háromszöges ikon világított, a felkiáltójel még nem
Így viszont beavatkozik a buzi fék.

Coyote Elküldve: 2012-06-20 22:30 soltvadkert 2011

Köszi Yellow!

Első videón 1:42, másodikon 4:04
Sajnos félig kikapcsolt DSC-vel csak, azaz az ABS még dolgozott. Utána már nem, de arról még nem találtam videót, amikor sikerült egy egészségeset driftelni

Mögöttem a srác a bordó ötössel kente neki rendesen azért, néha azt hittem, nem fog tudni megállni (nem is tudott, a mellettem lévő sávban kötött ki egyszer)


Coyote Elküldve: 2012-06-20 21:18 Autóvásárlás

BarG írta:
Coyote írta:
Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.


Az egyessel az az érdekes, hogy képen nagyon ronda, élőben sokkal jobban néz ki. A csapott farnak nem vagyok a híve (BMW-ben), a coupé lenne a nyerő forma. De kupéban még nincs új - vajon lesz-e? Mert ez az elsőkerekes valami kiszoríthatja a kupé formát, amire egyre inkább számítok. Nekem nem kell nagy autó, a mostani helyett is mindenáron 5-öst akartak vetetni velem, mert nehezen értették, hogyha ennek az árából kifutotta volna a 3d E60, akkor miért nem olyat veszek. Merthát a kocsinagyság az ISTEN.



A következő jelöltem nekem is az E90 (facelift), az E60-at és az E90 facelift előtti verzióját sztem kihagyom. Ez a buzi Bangle korszak merüljön csak feledésbe szépen lassan. Igaz, az első munkája (E46 facelift) meggyőző lett Dehát ott nem nyúlt az alapokhoz.

Coyote Elküldve: 2012-06-20 11:03 Autóvásárlás

Alesi írta:
BarG írta: Láttátok már, hogy az új 1-es bömös szélesebb - nagyobb a nyomtávja - mint az E46-os 3-asnak?! Oszt mégis ezt hivjuk kis bmw-nek. (tengelytáv az persze kisebb)
Ugye az elsőkerék hajtású szörnyűség nem az egyes utóda lesz??


Lesz valami mégkisebb BMW (Audi A1 ellenfél), ha minden igaz az lesz az első elsőkerekes förmedvény.


De, az 1-es utóda lesz az elsőkerekes. Mivel az 1-esek vásárlói köre nem igényli a hátsókerék-hajtást...

Egyébként a régi 1-eseket gusztustalannak tartottam, most már (nagyon) tetszik. Az újabbik 1-estől egyenesen hánytam, de ott parkol egy az utcánkban, és nem bírom levenni róla a szemem... kezd tetszeni ez is. A hátulján a Polo lámpa iszonyat mellényúlás mondjuk. Tényleg erősen fosvágenes.