Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2015-06-03 11:48 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

lantika írta:
roliking írta:
Rorybreaker írta:
Coyote írta:
roliking írta:
Coyote írta:
roliking írta: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/nyitooldal

Akinek tetszik jelentkezen!!!!


Ugye halogén reflektorba nem építesz utólagos xenont?


Nálam bármi lehetséges,ha a vevő kéri,természetesen megcsinálom


Elég szomorú


"Imádod az autód, igaz? Akkor nézzen ki olyan királynak, mint te vagy!"

Pffff....
Ez elég homasitás volt...


Te most kötekszel? Minden autóból kilehet hozni a maximumot,még egy öreg harcedzett vasból is lehet szépet csinálni



Nekem ez a szöveg erös kicsit:
"Azt hittem, csak divatmajomkodás az egész. Aztán Roli mutatott pár képet xenon fényszórókról, meg angyalszemről. Másnap felhívtam, hogy oké, tuningold fel az első lámpákat. Hétvégén ismeretlen csajok jöttek oda, hogy mennyire király. Roli, király vagy!"

Csajok pont leszarjäk,hogy milyen a lämpa. Amelyik az auto alapjän pasizik az a vadi uj csilli-villi premium märkät keresi,es nem a lämpät bämulja...


Félreértés ne essék, ami pozitívum:
- igény alapján alakítasz lámpát (A tuning szót nem kéne erőltetni erre), sztem ez marhajó dolog, és van rá igény, ezt ne hagyd abba.

Ami negatívum, javaslom, hogy változtass rajta, és akkor akár itt is (meg pár fizetőképesebb fórumon is) komolyabban veszünk:
- utólagos xenont NE (gagyi, illegális, szembejövőként gyűlöletes, ráadásul mint kiderült, bizonyos esetben tűzveszélyes is)
- angel eyes Astrára? A gagyit hagyd meg a homasitának.
- a weboldal meg úgy ahogy van, epic fail: a comic sans 2015-ben egymagában röhej, de tíz éve is ciki volt már, és a teleshopos magasságokban repkedő fake "vevői" visszajelzések is inkább elrettentőek, mint vonzóak.

Azért, mert ügyes és kreatív műszerész/mérnök/autóvillamossági szakember/stb. vagy még nem biztos, hogy a marketinghez is értesz

írok egy jobb példát: www.szamlapok.hu. Tök egyszerű oldal, egyszerű de jövedelmező a srác ötlete, én is dolgoztattam vele anno. Fórum, referenciák, árak, elérhetőség, ennyi kell a népnek, nem a hülye dumák.

Sok sikert azért!



Coyote Elküldve: 2015-06-02 21:44 Társalgó

Bero írta:
Tano írta:
Bero írta: Sziasztok! E90-be volt gyárilag head-up display? Ha igen és az adott kocsiban nincs,akkor ezt utólag valami retrofitként,mennyire macera beszerelni? Miket kell hozzá cserélni/venni? Köszönöm!


Nekem úgy rémlik E90-ben még nem volt.
Viszont létezik gyári HUD retrofit.


Köszi,Tano!


Mondjuk ez nem túl esztétikus, főleg 220.000-ért... Azt hittem, jobban belesimul a környezetébe az állvány.

Coyote Elküldve: 2015-06-02 20:01 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

roliking írta:
Coyote írta:
roliking írta: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/nyitooldal

Akinek tetszik jelentkezen!!!!


Ugye halogén reflektorba nem építesz utólagos xenont?


Nálam bármi lehetséges,ha a vevő kéri,természetesen megcsinálom


Elég szomorú

Coyote Elküldve: 2015-06-02 17:32 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

roliking írta: http://lampatuning.kiriroli.ifroxy.com/nyitooldal

Akinek tetszik jelentkezen!!!!


Ugye halogén reflektorba nem építesz utólagos xenont?

Coyote Elküldve: 2015-05-30 08:14 kormány

Robin68 írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Szerintem nem a varrás típusa a lényeg, hanem a munka minősége és a bőr minősége. Én majdnem beleugrottam még a régi autómnál a kormány bőrözésbe, akkor mutogatott a bőrös többféle minőségű bőrt. Volt olyan bivalybőr, ami igen minőséginek tűnt, én azt választottam volna.


ha minden igaz pesten fogom csináltatni, vagy valahol ott. kollégámét láttam. természetesen jó anyagból lesz. nálam most ez a varrás és a kivitel a kérdéses.


Kérheted rövidebb perforált bőrrel is, ha úgy jobban tetszene. És ha a kocsidban nincs semmilyen más szín akkor mindenképp fekete cérna mert más szín elütne és olyan nem oda valónak tűnne a kormány.
Szerintem.....
Nekem is két oldalt rövidebb perforált bőrrel van, fekete és mégis van benne egy kis díszítés.


Nézd meg a fotóimnál, pont olyan volt az E46-omban, amiről Robin68 beszél. Mocskosul tetszett az elejétől a végéig, a perforált része a várakozásokkal ellentétben nem koszosodott a lyukakban, és a fekete cérna miatt full gyárinak tűnt. A gyárira bőrözték, imádtam hogy vastag, jó fogása volt.

Coyote Elküldve: 2015-05-28 12:50 Társalgó

YELLOW írta:
Coyote írta:
hil írta:
Sziasztok!
Naponta többször is megnézem az oldalt. Autót kellene cserélnem, de csak e46-ban vagyok képes gondolkozni, az e90 nekem nagyon nem jön be, már korábban leírtam, hogy miért. Sajnos nagyon sok szar autóval találkozom a kereskedésekben, mindnek halom rozsda az alja (sajna nálam ez is szempont)és mind német országi(???). Az enyém ott is tök rendben van és ez az, amiért nem fizetnék egy újabbért +800-900K a cserére.
hil

Ja, és nagy kár, hogy az admin törölte az autó vásárlás topikban annak a srácnak az írását, aki olyan csúnyán írt, mert tanulságos volt az esete, Hektor viszont nagyon szépen levezette a történést, gratula Neki érte. A sráccal én is leveleztem, személyesen volt megvenni az autót, körül is járta, aztán mégis így járt vele. Számomra nem fura az, hogy az ottani autók nagy része, főleg alul szét van rohadva.


Én is gyakran járok itt, bár nem szóltam hozzá sokmindenhez mostanában, csak mióta autót cseréltem. Sajnos itt viszont egyre kevesebb témában tudok segítséget kapni, mert sokan E36/E46 tulajok maradtak, az újabb generációra egyelőre kevesen cseréltek még (mondjuk nem csoda, hiszen 5-6 éve volt a válság, azóta óvatosabb mindenki munkahellyel és hitelekkel egyaránt).


inkább az a gond, hogy:
E90 széria. az első példányok, jók, mert a régi motorok vannak bennük. viszont kasztni tekintetében ők az elsők. tehát jobb fiatalabb FL változatot választani. viszont ezekben új motorok vannak, amik valljuk be... ahogy emgyünk előre annál rosszabbak és nem tartósak. igazából E90 FL, vagy E92 még kívülről tetszik is, viszont belül nem szebb az E46-tól. F30 tetszik kívül belül, negatívum a magas ár, és az új motorok.
én pl mostanában azon gondolkozom, és beszélgetek is kollégákkal, hogy kintről be kéne hozni egy E46 FL 25i-30i-t, manuálisat, gyári M-pack-osat a széria végéből, valami igen patika állapotút. most erre vágyom. a jelenlegit persze megtartanám, asszonnak jó lenne


A belső szépség ízlés kérdése, felesleges rajta vitatkozni Mondjuk elsőre az E91 szűkebbnek tűnt, de nem az, sőt, tágasabb az E46-nál. A szélvédő közelsége és az ajtó vastagsága miatt tűnik csak szűkebbnek. pedig a valóságban az egész szélesebb, amivel szívok is a garázsban...
F30-cal kapcsolatban szkeptikus vagyok, még túl fiatal ahhoz, hogy típushibákról beszélgessenek a fórumokon vagy szervízekben. 2008 környékén még az E90 motorjáról sem híresztelték a láncszakadásokat, pedig a gyár 2009-ben már pont emiatt javított is rajta.

Coyote Elküldve: 2015-05-28 05:48 AUX

Valakit érdekel 5000-ért egy aux kábel? E46-hoz vettem, de közben meglett a Dension, ezér sosem használtam. Egyik vége a cd-tárhoz megy, másik vége jack.

Coyote Elküldve: 2015-05-28 05:42 Társalgó

hil írta:
Hektor írta:
Szemy írta:
Tano írta:
Bitu79 írta: :/ Egyre kevesebb régi arc látogat fel! Észrevettétek?
Az ujak meg csak a kis bajuk miatt jönnek,ami ha megoldódott,többé nem is jönnek :/


Nyilván márkát váltottak, és így érthető. Évek alatt azért akad rotáció bőven, kicsi az a mag amelyik állandónak mondható, de szerintem ez természetes. Ha lecserélném a bömöst más márkára, akkor én is kikopnák...de ez csak elmélet, mert persze én másik bömösre fogom cserélni


Jelentem en meg itt vagyok, pedig mar 4 evvel ezelött markat valtottam. Heti rendszeresseggel szoktam olvasgatni az oldalt, ugyanakkor az is igaz, hogy csak akkor szolok hozza mostanaban, ha valahol "elvi" hibat velek felfedezni az altalam ismert területeken.

Egyebkent az ev masodik feleben ismet autocsere van kilatasban, de sajnos a BMW csak a 3. helyen van, raadasul ott is holtversenyben. De nincs kizarva!

Szemy


Én újoncként minden nap feljövök, soha nem hagyok ki egy napot sem. Írni nem nagyon akarok inkánbb olvasgatok, nézelődök. Sajna volt egy kis afférom itt, ami elkerülhető lett volna részemről, már bánom, ezért inkább csendben hódolok nektek


Sziasztok!
Naponta többször is megnézem az oldalt. Autót kellene cserélnem, de csak e46-ban vagyok képes gondolkozni, az e90 nekem nagyon nem jön be, már korábban leírtam, hogy miért. Sajnos nagyon sok szar autóval találkozom a kereskedésekben, mindnek halom rozsda az alja (sajna nálam ez is szempont)és mind német országi(???). Az enyém ott is tök rendben van és ez az, amiért nem fizetnék egy újabbért +800-900K a cserére.
hil

Ja, és nagy kár, hogy az admin törölte az autó vásárlás topikban annak a srácnak az írását, aki olyan csúnyán írt, mert tanulságos volt az esete, Hektor viszont nagyon szépen levezette a történést, gratula Neki érte. A sráccal én is leveleztem, személyesen volt megvenni az autót, körül is járta, aztán mégis így járt vele. Számomra nem fura az, hogy az ottani autók nagy része, főleg alul szét van rohadva.




Én is gyakran járok itt, bár nem szóltam hozzá sokmindenhez mostanában, csak mióta autót cseréltem. Sajnos itt viszont egyre kevesebb témában tudok segítséget kapni, mert sokan E36/E46 tulajok maradtak, az újabb generációra egyelőre kevesen cseréltek még (mondjuk nem csoda, hiszen 5-6 éve volt a válság, azóta óvatosabb mindenki munkahellyel és hitelekkel egyaránt).

Coyote Elküldve: 2015-05-26 10:10 RunFlat / defektmentes

Ha először csak egy tengelyen cserélek, az nem zavarja meg a szenzorokat vagy a stabilitást?

Előre tenném az újakat, hogy hátul kopjanak csak tovább ezek a kemények, és elöl ne verje szét a rossz út a drága cuccokat

Coyote Elküldve: 2015-05-25 20:57 Fûtés - Klíma

Micka írta:
Coyote írta:
Micka írta: apró problémám, hogy ha indítom a kocsit, mindig elindul a klima automatika is (hűtés nem, csak szellőzés),akkor is elindul ha úgy lett leállítva a gép, hogy ki van kapcsolva
ki lehet ezt iktatni valahogy ?

ha csak a kulcs átprogramozásával akkor azt ki tudja megcsinálni, nagyobb szerviz, bmw re szakosodott szerviz vagy csak márkaszerviz?


Csak kiváncsiságból kérdezem: ez miért baj? Friss levegő kerül az utastérbe, az jó, nem? Ha zavar, zárd el a szellőzőket, de hosszabb úton mindenki ásítozni fog a használt levegő miatt, és a koncentrációd is romlik vezetés közben. Ezt onnan tudom, hogy egyszer bekapcsolva hagytam a belső keringetést.


feleslegesnek érzem, kényelmes ha mindig megy persze, de egyenlőre a a megdöntött napfénytetőt jön be elég levegő
ha meg nem kell minek menjen, csak előbb fog meghibásodni


Garantálom, hogy a napfénytetőd szigetelése előbb megy tönkre, mint a szögegyszerű ventilátor, amit arra terveztek, hogy örökké menjen

Coyote Elküldve: 2015-05-25 18:45 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

David8985 írta: Sziasztok
Lenne egy kérésem/kérdésem.
Honnan tudom leszedni az autómhoz a navi lemez szoftverét? Engem csak a magyarországi térkép érdekel mert nem járok külföldre.
320d e90 Business navival szerelt.
és ha már leszedtem akkor mire kell kiírni? cd vagy dvd?
és milyen formátumban írjam meg a lemezt egyszerű adatlemezként?
Bocsi ha hülyeségeket kérdezek csak még ez az első BMW és nem igazán ismerem még sajnos, de az a helyzet, hogy minél jobban ismerem meg az autót annál jobban szeretem..
Köszi szépen


https://kat.cr/bmw-road-map-eu...30102.html

A fenti linket bemásolod a böngésződbe és letöltöd a torrentet. 7zip csomagolóval kitömöríted, és a második ISO-t kiírod DVD-re. Én újraírhatót használtam, jól működik.
Angol, német és francia nyelvű, közép és kelet-eu benne van.

Coyote Elküldve: 2015-05-25 17:02 RunFlat / defektmentes

BarG írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Az autót nyári Conti SportContact defekttűrő gumikkal kaptam, 225/45R18 méretben. Üt, ráz, utálom. Télre Dunlop 225/50R17 nem defekttűrő, normál gumit vettem (meg lemezfelniket)és rendszeresítettem egy mankókereket a csomagtartóba. Ezzel sajnos a csomagtartóm lenullázódott, meg minden indulás után reklamál a gép, hogy nem megy a guminyomás ellenőrző rendszer. De sokal jobban tetszik a normál gumi. Ha a nyári elkopik, akkor ahelyett is normál gumi lesz véve. Az én esetemben a kétféle gumi között kb 15-20e Ft/db a különbség. De az igazi különbség a keménység, nem az ár.



Csodaszép a géped!

Nekem is ugyanaz a gumi van, R17-re, gusztustalanul kemény. Mankókereket honnan kehet szerezni? Miért telik meg a csomitartód, ezek eléggé keskeny kerekek, és ahogy youtubeon láttam, a hátsó ülés falára lehet őket erősíteni, el kellene férnie a kalaptartó alatt. Mondjuk R18-ban lehet hogy nem

Coyote Elküldve: 2015-05-25 15:34 Fûtés - Klíma

Micka írta: apró problémám, hogy ha indítom a kocsit, mindig elindul a klima automatika is (hűtés nem, csak szellőzés),akkor is elindul ha úgy lett leállítva a gép, hogy ki van kapcsolva
ki lehet ezt iktatni valahogy ?

ha csak a kulcs átprogramozásával akkor azt ki tudja megcsinálni, nagyobb szerviz, bmw re szakosodott szerviz vagy csak márkaszerviz?


Csak kiváncsiságból kérdezem: ez miért baj? Friss levegő kerül az utastérbe, az jó, nem? Ha zavar, zárd el a szellőzőket, de hosszabb úton mindenki ásítozni fog a használt levegő miatt, és a koncentrációd is romlik vezetés közben. Ezt onnan tudom, hogy egyszer bekapcsolva hagytam a belső keringetést.

Coyote Elküldve: 2015-05-25 14:46 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

bmw520d írta: Tudtok valami jó kis beépíthető védelmi rendszert ajánlani?


E46-ban nekem váltózár + casco volt. A váltózár annyira alkalmas, hogy ha kinézik az autódat, és látják, hogy váltózáras, inkább keresnek egy másik ugyanolyat, amivel kevesebbet kell vesződni.

E91-nél már megérheti a vesződést, ezért a Pajzs rendszeren gondolkodtam el. Ha soha nem bontják meg, csak elveszi a rablók kedvét, már megérte. Ha meg trélerrel viszik, ott a casco.

Coyote Elküldve: 2015-05-25 13:24 RunFlat / defektmentes

Bitu79 írta: :/ Sztem baromság ez a defektmentes gumi.K. drága,elcseszi a kocsi menetkomfortját,és csak arra elég,hogy elmenj a legközelebbi gumisig,aki lehet el sem vállalja...
Inkább a pótkerék cipelése....


Mindennel egyetértek, kivéve azzal, hogy a "defekttűrő gumi k. drága".
225/45 R17 méretben a leggagyibb gumi amit feltennék Hankook (bár csúszott vele az E46 segge), az 28.000 volt. A kedvencem a Continental, az 32.000 körül van.

Ugyanezek defekttűrő verzióban +6000 ft-ot jelentenek. Ez igazán nem "k. sok", akkor nevezném annak, ha 50ezer körül lennének.

Mivel a gumikat párban illik cserélni, 64 helyett 76-ot fizetek értük. Ez nem horribilis diffi szerintem.