Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2015-05-25 12:21 RunFlat / defektmentes

nickname írta:
Coyote írta: Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)


Téli defekt mentes "nem fogok vele mínuszokban szarozni"

Nyári normál XL -gumi "orosz rulett a defektre "


Ugyanez lenne nálam is a felállás, téli defektmentes, nyárra meg (majd ha a mostani elkopik), veszek simát, esetleg hosszú útra viszek mankókereket.

Coyote Elküldve: 2015-05-25 12:20 angel eye

nickname írta:
Coyote írta: Úgy látom sokan használnak angel eyest nappali fényként, és sok autón valóban eléggé erősnek is tűnik a fényük. De az enyémen valahogy elég "hervadt", tényleg csak helyzetjelzőnek elegendő, de lehet, hogy csak képzelődöm.

A kérdés: van különbség a xenonos vagy halogénes lámpák karikái között? Lehetséges, hogy a xenonosak erősebb fényt adnak gyárilag?


nem

Csak megfelelö LED -et kell bele tenni pl: MTEC


Ezt örömmel hallom! Ez azt jelenti, hogy megfelelhet nappalifénynek is? Mennyire erős a fénye?

Szeretném átkódoltatni az automata világításomat úgy, hogy ne kapcsolja be mindig a tompítottat, csak ha sötét van, amúgy AE legyen csak.

Coyote Elküldve: 2015-05-25 11:26 angel eye

Úgy látom sokan használnak angel eyest nappali fényként, és sok autón valóban eléggé erősnek is tűnik a fényük. De az enyémen valahogy elég "hervadt", tényleg csak helyzetjelzőnek elegendő, de lehet, hogy csak képzelődöm.

A kérdés: van különbség a xenonos vagy halogénes lámpák karikái között? Lehetséges, hogy a xenonosak erősebb fényt adnak gyárilag?

Coyote Elküldve: 2015-05-25 11:23 RunFlat / defektmentes

Akinek gyárilag defekttűrő gumis az autója, lecserélte "normál" gumisra?

engem eléggé bosszant, hogy minden apró útegyenetlenséget megérzek, ezért gondolkodom egy normál gumi + defektjavító készlet kombón.

Van ennek bármi hátránya a hétköznapokban? (tehát nem defekt esetén)

Coyote Elküldve: 2015-05-24 21:54 Autóvásárlás

zoliuk írta: Szep napot mindenkinek!

Le szeretnem cserelni az automat. Nem vagyok egy nagy autoszakerto szoval ami tudasom van az ismerosok altal plusz amit olvasok neten, ujsagban.
Szoval egy bmw 320i 170 lo M pakett,kb 160.000 km, 2007-re esett eddig a valasztas.

Ilyenre: http://www.autotrader.co.uk/cl...?logcode=p

Egy ismerosnek 2005-s 320i van 150 lovas es az ove 7.5-ot eszik varosba.
A 170 loerosrol azt olvastam hogy 6.1-7.3 kozott eszik. Legfokebb varosba hasznalnam, de mennek persze nagyobb tavokra is neha neha vele.
Nektek mi a tapasztalatotok, velemenyetek az autorol? A fogyasztasa amit irtam realis vagy tobb, kevesebb? Szervizelese tenyleg olyan draga ahogy sokan mondjak? Mennyire problemas az auto? Sok gond van vele vagy csak az alap szeriagondok mint mas autoknal is?

A dizelesre azt javasoltak hogy ne vegyem varosba a turbo miatt, mert gondom lehet a turboval plusz azokkal az alkatreszekkel amik a benzinesbe nincsenek.
A masik amit mondott egy bmw tulaj hogy a 2500 alatti benzines motorok eleg rosszak, benne is van a legrosszabb 20 motor kozott, talaltam rola egy cikket.

Kinek mi a velemenye,tapasztalata konkretan errol az autorol, a fogyasztasrol, dizelesrol, 2.5 alatti motorrol?

THX!

Városban tényleg jobb a benzines, de ha évente 20.000 km felett mész, akkor válassz dízelt nyugodtan. A fogyasztási adatokat most felejtsd el, a barátod is átb.szott 320i nem fog 7,5-öt enni városban, a 8,5 is sovány, de hihetőbb. A spritmonitor adatai alapján 8,62 a VEGYES fogyasztása. Az enyém 2009-es dízel (320D 177LE) eszik 7 körül városban, a korábbi 2004-es 320D (150 LE) evett 6,5 körül.
Azon az autón 283.000 km-nél még a gyári turbó szuszogott, teljesen fals para a turbó miatt félni. A kettőstömegű lendkerék ami meghal, de lehet, hogy az már a 320i-ben is van, mert pakolják a benzinesekbe is mostanában. Annak az ára 150 körül is van plusz kuplungszett, ami szerintem nem horror, meg BMW-ről beszélünk, nem Renaultról, aki nem tudja fenntartani, az ne vegyen ilyet...

Ha neked igencsak fontos, hogy 6,5 helyett 8-9-et fog enni, akkor ne vegyél BMW-t. Ha el tudod nézni neki, akkor viszont hajrá, szerintem egy 320i-ben nem fogsz csalódni. A dízelek nyomatéka még durvább, de cserébe kerreg a füledbe alapjáraton


Coyote Elküldve: 2015-05-23 16:14 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Rory csóringer, de kellett neki a highlife, azt hitte, hogy ami két propeller között van az csakis arany lehet, és büntetlenül lehet elhanyagolni (ez az előző tulajra vonatkozik). Aztán rájön, hogy szép csillámporos trágyadombot vett, de inkább ráfogja a márkára, ahelyett, hogy elismerné, hogy ezzel pont átb.szták.

Klasszik shit

Coyote Elküldve: 2015-05-23 09:26 Autóvásárlás

ember84 írta: Ezzel semmit sem tud csinalni,ez egy luzer barom,koponyat a tetore,ebbol is latszik.A helyedbwn elhivnam hogy jojjon el,aztan allbarugnam,hogy 2honapig levesen wljen,talan megtanulja a rendet.Csapd le,vagy verjetek meg,csalo az ilyen.Lerugom neked,ha kell


Bár ember84 megközelítése rövid távon hatékonyabb, a koponyás/emelős sztori alapján buta bunkóval van dolgod. A sztárügyvédes fenyegetőzés is ez a kategória. Ne fossál, hadd dolgozzon meg a pénzért amit nem fog megkapni. Neki kell bizonyítania, hogy a hiba megvolt, és az nehéz lesz.
Most adtam el az E46-ot, de nyugodt vagyok, mert teljesen normális srác vitte el.

Én mondtam már vissza üzletet, mert hisztis, balhés, fenyegetőzős vevő volt. Utána meg követelte az útiköltségét rajtam. Végül örülhetett, hogy pofon nélkül hazamehetett.

Coyote Elküldve: 2015-05-21 08:31 Elsõ lengõkar hátsó szilent

blueman írta: Bal elso lengokar gombfej, a talpas megpusztult a kocsim alatt, illetve a szilent is.
A temat atolvasva ha jol lattam, Erden egy 10-es korul ujitjak fel a gombfejet, viszont eleg vegyes a visszajelzes, esetleg mast tudtok ajanlani?

Jlaci fele szilentet csak parban erdemes betenni, vagy mehet most csak a bal lengokarba, ha majd a jobb oldali megpusztul, akkor azt is cserelnem.



A szilentet párban cseréld, nekem másfél évente kellett cserélni E46-ban. Teljesen normál dolog a magyar utakon, szilent csere után álom élmény lesz a kormányzás

Coyote Elküldve: 2015-05-20 05:48 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Zoli90 írta:
nickname írta:
Zoli90 írta:
csbalu írta:
Zoli90 írta:
Zoli90 írta: sziasztok! meg tudja valaki mondani, miért van az, hogy a korábban működő navi lemezem (e90 2005 business) mostmár nem olvassa a kocsi (medium cannot be read) verbatim dvdre kiírtam a lemezen lévőket újra, gondoltam azért szar mert karcos. nem működik. letöltöttem ugyanazt a navi cd-t, verbatimra kiírtam, nemjó. sehogy nem tudok életet lehelni a naviba. írott és eredeti cd-ket olvassa tökéletesen. csak a dvd-t nem pedig jó volt. valakinek bármi ötlet, tapasztalat?



Valaki?


Gondolom szar már benne a fej. A CD-t még olvassa de a DVD-t már nem


hát az rendkívül elszomorítana. vajon javítható? gondolom horror összegek az alkatrész méretéhez és szerepéhez képest... :S


DVD olvasó fej hiba, cserélni érdemes az egész egységet 28-30 ezer forint körül van az új gyári.

Használtat pénzkidobás venni.



Koszonom a valaszodat! Kerdes, hogy erdemes e azert a fos nyilas navigacioert kicserelni.. Ha mar cserelem nem lehet valahogy terkepesse varazsolni vajon?


Fos nyilas? 5 éven át használtam, teljesen jól tette a dolgát. Tulajdonképpen nem is kell ennél több. A mostani nekem iDrive-os térképes, de nem érzem sokkal jobbnak, inkább eltereli a figyelmem.
Ha nem tetszik, építs be 16:9-es 2 DINes nagynavit, de az tuti drágább mulatság lesz.

Coyote Elküldve: 2015-05-18 18:26 Társalgó

elgeri írta: Sziasztok

Erről a márkafüggetlen cikkről mi a véleményetek?
Nem vagyok szakember, így nekem gőzöm sincs, hogy nem csinál-e több bajt mint hasznot. De ha működik, akkor elég jónak hangzik!

http://totalcar.hu/magazin/tec...szorassal/


Nem látok kivetnivalót benne, a vegyi anyagos megoldással eddig is megspóroltak sokan egy szétszedést, ez valóban kevésbé veszélyes. Egyetlen részletét tekintve vagyok csak szkeptikus: ha bekerül a rendszerbe a dióhéj-darabka, az nehezen hihető, hogy nem okoz bajt.

Az a sztori megvan mindenkinek ugye, hogy ha cserépkályhába dobsz egy kosár dióhéjat, akkor olyan nyomást generál, hogy szétrobban a kályha? Egy ilyen kicsi és érzékeny miliőbe, mint a motor égéstere, simán szétvághat mindent egy dióhéj-darabka.

Coyote Elküldve: 2015-05-17 11:00 320d Motor

mbwrestling írta: Sziasztok! Előre is bocs, ha már lerágott csont ez a téma...de konkrét választ nem találtam sehol. Remélem ti tudtok segiteni.
Jelenleg van egy 2010es 320d-m 145ezer kmrrel, ami N47es motorral van szerelve. Olvastam hogy van valami visszahivás a vezérműlánc szakadások miatt. Bmw szervizbe ehhez hogy állnak? Le tudják ellenőrizni hogy milyen állapotú? Maszek bmw szerelö 300k+munkadíjat mondott nekem. Hogy ő ennyiért kicserélné. Reális ár ez?
Esetleg vmi más megoldás vagy tipp?


Alvázszám alapján meg tudják mondani, hogy a tiéd érintett-e a visszahívásban, és ha igen, visszavitték-e. Ha érintett, és még nem cseréltették, akkor ingyen cseréli neked a BMW, tökmindegy honnan származik az autó, hol volt szervízelve, vagy mennyit futott.
Ha nem érintett, az sem jelent megnyugvást, el kell döntened, hogy cseréled vagy sem, szétszerelés nélkül nem tudják felmérni az állapotát. Maga a lánc és a problémás láncfeszítő plusz görgők százezer alatti összeg, viszont a munka hatalmas, motort ki kell venni, darabokra bontani. Emiatt a 200-300ezres összdíj elképzelhető, de a 300 már nagyon a teteje. Én ugyanebben a cipőben járok, ha gondolod várd ki amíg kapok árajánlatot a szervízemtől ugyanerre.

Coyote Elküldve: 2015-05-15 08:55 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Bitu79 írta: Amúgy elég macerás beszerelni/szereltetni az angel eye-t,ezért is próbálok egyszerűbb megoldást találni.Félek,hogy eltörik a lámpa búra tartó pöcköket,mert elég törékenyek.
Tudom,mert kicseréltettem a plexit 3 éve újakra,mert ez ugye tartósabb mint políroztatni.


BMW-re angel eye, vagy gyári tompított, más szóba sem jöhet. Még a retrofit nappali menetfény is típusidegennek hat.

Igen, a lámpabúra pöckei letörhetnek, de nem kell őket letörni. Ha 3 éves a tiéd, azt még nem ette meg annyira az UV, hogy könnyen lepattanjon. Nálam a 9 éves plexi pöcke pattant le, szerintem ez benne van a pakliban.

Coyote Elküldve: 2015-05-13 13:42 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

viktor írta:
csbalu írta:
Coyote írta: Köszi a segítséget, reggelre sikerült is letorrenteznem a két DVD-t. Picit megijedtem mikor kicseréltem, mert elsötétült az iDrive, és csak gyújtás le/gyújtás fel után éledt újra, akkor már kiírta, hogy tölti a térképadatokat.

Nem tudja valaki, valahogy magyar nyelvet lehet rá erőltetni? Nem muszáj, elvagyok az angollal, csak hátha.


Szerintem a régebbi Business navihoz nincs magyar nyelv, de nem tudom pontosan Neked milyen van a kocsidban, mert látom h LCI, de kb 2009nél volt a váltás is.


Magyarul csak akkor fog menni a navi, ha az autó szoftvere is tud magyarul. magyarítani kell az autót egy szoftverfrissítéssel.


Ilyet lehet házilag? Esetleg úgy, hogy angol és magyar nyelv is elérhető legyen? Ha BMW-nél kérem, mennyibe fájhat a mutatvány?

Coyote Elküldve: 2015-05-13 08:49 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Köszi a segítséget, reggelre sikerült is letorrenteznem a két DVD-t. Picit megijedtem mikor kicseréltem, mert elsötétült az iDrive, és csak gyújtás le/gyújtás fel után éledt újra, akkor már kiírta, hogy tölti a térképadatokat.

Nem tudja valaki, valahogy magyar nyelvet lehet rá erőltetni? Nem muszáj, elvagyok az angollal, csak hátha.

Coyote Elküldve: 2015-05-12 19:00 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

nickname írta:
Coyote írta: HELP!

E90 Business Navihoz (kisebb kijelzős iDrive) keresek 2015-ös Európa térképet, angol nyelvvel (vagy van magyar is?)

Letöltöttem a BMW Road Map Europe HIGH 2015 térképet (2 DVD), de nem olvassa. Lehet, hogy jót töltöttem le, csak az a baj, hogy DVD+RW-re írtam ki?


Csúnya lenne ha a HIGH -ot beolvasná

neked ez kell BMW DVD Road MAP Europe BUSINESS 2015


Ja van ilyen is? Szerezni nem tud valaki?