Coyote Elküldve: 2012-04-28 11:15 BMW a motorsportban
A telszámom (internet-barát formátumban): harmincas, négyszáz, nyolvanhárom, negyvenhét.
Coyote Elküldve: 2012-04-28 11:15 BMW a motorsportban
Coyote Elküldve: 2012-04-28 09:33 Üzemanyag fogyasztás
sakter írta:Alesi írta:sakter írta:Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezretBenzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
![]()
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?
kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!
Egyunk igenyesebbek? Olyat hol lehet kapni?
Lehet el kene gondolkodnod, hogy elso megszolalasnak nem egy kulfoldi honfitarsunk elirasait kellene kritizalnod, foleg, hogy olvashatsz nala sokkal nagyobb parasztokat is ezen a forumon...
Thony: hogy egy kicsit temaba is szoljak, eleve szvsz a 4 ev korkulonbseg miatt is megeri az ujabban gondolkodni, foleg ha ennyit mesz, fogyasztasban nem lesz szamottevo kulonbseg.
Jó, bocsánat csak ez felbosszantott , Hofi mondta az amerikásokról 'itt nálunk Losziba (Los Angeles)..' Ez nem elírás hanem stílus. A jelszómat elhagytam ezért első.
Coyote Elküldve: 2012-04-27 18:10 Klíma
YELLOW írta:carobi írta:laleeboy írta:carobi írta: Sziasztok
Jön a nyár a meleg a jó idő, erre mit csinál a kocsim ??? folyamatosan kinyitja a fűtést a lábamra( Hallottatok már ilyenről,40km után már alig lehet megmaradni a kocsiban, aztán amikor leállítom a motort 10 percig lehet hallani halkan, hogy valami zümmög a műzerfalban, a cd körül,mintha egy pici villanymotor még dolgozna, néha erősebben néha gyengébb erővel. Digit klímás a kocsi, elvittem autószerelőhöz, azt mondtam vigyem autó villamossági szerelőhöz, de inkább tőletek kérdezem, ti legalább értetek a BMW-hez
Sajna ez E36 digitklíma típushiba
Nekem is ez volt
Nekem szerencsém volt és javítható , egyéb esetben csere
A zizgés az üzemszerű mert a digitklímában levő szenzorra egy mini venti szívjía az utastéről a levegőt
De ha leállítom a kocsit akkor miért nem áll le az is ? Bár most jöttem haza a szerelőtől és most pl leállt, meg a fűttés sem volt most rossz, vagyis nem fűtött, szóval hol van, hol nemvan ez a jelenség !
E46-ba is emgy majdnem 15 percet leállítás után.
Coyote Elküldve: 2012-04-27 07:04 Üzemanyag fogyasztás
K_Gergo írta:Coyote írta: ha anyagilag kifizetődő lenne, én hat hengeres benyásat vennék. De valljuk be, az minden, csak nem gazdaságos.
hát nem. ma már gyakorlatilag színtiszta hedonizmus.
...aztán ott a celica-d, azzal is szívtál egy szépet, pedig az nem dízel volt, gondolom ez is benned van.
Coyote Elküldve: 2012-04-27 00:01 Üzemanyag fogyasztás
K_Gergo írta:ZoliE36Compact írta: ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...
szerintem ha egy szívó benyás paraméterei jók, valószínűleg nem is roskad össze egy darabig, dízeleknél gyakoribb a meglepi.
Coyote Elküldve: 2012-04-26 13:54 Társalgó
kempelen írta:YELLOW írta: http://index.hu/belfold/2012/0...et-ugyben/
Ezt nem hiszem el. Egy magyar hatóság kegyet gyakorol...
Felvésem a falra, alig hiszem el.
Coyote Elküldve: 2012-04-25 20:52 Társalgó
kempelen írta:InsectKiller írta:kempelen írta:Coyote írta:
az megvan, hogy a dobozon a matrica senkit sem érdekel? A tartalmát nézik... persze azon is lehet matricázni
Megvan megvan, de ha veszek egy gyári új zacskót (mert ugye az ülés alatt csak zacsiban van, nem dobozban és ki meri bontani azt nézegetve hogy a gézlap, fertőtlenítő és miazmás mikor jár le akkor a csomag összes tartalmára szüksége lesz utána....
Na ezaz! Ezt írtam 5 másodperccel korábban!
Nah jó akkor nem pöcsölök, holnap rendelek egyet. Remélem nem csak a matrica lesz friss rajta.
Coyote Elküldve: 2012-04-25 20:29 Társalgó
jons írta:kempelen írta:Coyote írta: Jelezném, hogy a tegnap itt is feltett kérdésemre sikerült választ kapnom az Autójogásztól
Tehát használható a gyári doboz, a tartalom a lényeg!
Két lehetőség adódik számomra:
- átmatricázni a mostanit
- venni egy teljesen újat 7500,-+ÁFÁ-ért.
Nos bármennyire is szimpatikusabb az első megoldás, talán mégis inkább rászánom az összeget, mert ha mégis szükség lenne rá és a steril cuccokon múlik a dolog, akkor azért legyen ott egy tényleg faszán működő csomag.
Én mindenesetre csinálok holnap egy párfajta cimkét. Akinek tetszik majd használja.
Coyote Elküldve: 2012-04-25 15:39 Társalgó
Magnum írta: http://www.argep.hu/trend/ELSO/Elsoesegely-B.html
Lehet kapni olyat ami jó a gyári helyre. Én a homasitában kaptam egy hónapja, zsákos B jelű magyar eü készletet, 2000Ft körül volt az ára.
Coyote Elküldve: 2012-04-25 12:04 Társalgó
Coyote Elküldve: 2012-04-24 21:54 Társalgó
b_imi írta:YELLOW írta:b_imi írta:YELLOW írta:Coyote írta: úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.
Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?
amit veszel a teszkóban, azon sincs plomba. csak le van ragasztva.
na és ha nincs rajta plomba? vagy a ragasztás sérült? nagyügy... rokonoknál voltunk gyerek elvágta a kezét azé van felbontva.... oszt menjen az anyjába.
Az enyém még 1550.- volt Szerintem vegyél egyet aztán le van tudva 5 évig.
csak éppen a fertőtlenítő csak 3 évig jó... oszt ha nyomtatok cimkét mint gyárilag? simán megoldható
Nekem a gyári csomagolás mindig szimpatikusabb volt, mint ez a gagyi dobozos verzió. De ha ez kell a hatóságnak ám legyen.
Coyote Elküldve: 2012-04-24 19:28 Futómû és hibái
jons írta: Bár nem teljesen futómű a téma ami most következik, de azért mégis leírom okulásképp:
Sebességbe rakáskor, motorféknél, rántott egyet a kocsi plusz egy "dübbenés" hallatszott hátulról. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hiszen mint mindenki én is meg voltam győződve, hogy a difi szilent a hibás. Ki lett cserélve, de kb halottnak a csók.
Az utóbbi időben egyre nagyobbat "dübbent", mély veszélyt jósló hang volt ez... Vettem 2 db féltengelyt egy 127k km-et futott 320ci-ből. Porvédő, zsírzás és berakás. És ennyi. A bal oldali tengely volt a ludas. Legalább 45°-nyi játéka volt már.
Gondoltam hátha másnak is van esetleg ilyen gondja, legalább lesz mit megnézni.