Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2012-04-28 11:15 BMW a motorsportban

Látom nem kavar túl nagy port a két szem BMW-s versenyzőnk; mindenesetre én megyek Slovakiaringre, ma indulok (Pozsonyban alvás), ha valaki a fórumról érkezik (5, 12 vagy 35 EUR belépő, helytől függően) akkor hívjon bátran!

A telszámom (internet-barát formátumban): harmincas, négyszáz, nyolvanhárom, negyvenhét.

Coyote Elküldve: 2012-04-28 09:33 Üzemanyag fogyasztás

sakter írta:
Alesi írta:
sakter írta:
Thony írta: Igazából a Dízelt nagyon nem kezdeném el betörni... nálunk kint Kanadába, a dízelek a bontóba mennek mert biztos hogy beletekernek egy 4-500 ezret Benzinest, az vesz aki a közelben használja 500 kilométeres körzetben és a városban.... bár az erő nem igazán számít 14 sávos autópályán 100km/h
Nekem a lényeg, hogy ne legyen turbó rajta, bár a Saabomon garis volt de félek az ilyenektől... és nem versenyzek
szeptembertől- június elejéig megyek havi 2- 2,3 ezret autópályán. A többi város, bár oda van egy kis 5 ajtós ami használható...
Most ami versenyben van a 316-ból a 2000-es 1.6 és a 2004-es 1.8...
E kettő között kéne döntenem, az olcsóbb is jó megbízható vagy az újabb motor nagyobbal dinamikusabb így könnyebben mozgatja a kacnit és talán kevesebb benzinnel... mert nem erőlködik! Sosem, gondoltam volna hogy valaha szempont lesz a benzin, de ebben az országban le a kalappal azok előtt akik tartani tudják az életszínvonalukat... ha itt tapasztaltak, és kitartás megtapasztalásával kintre átmentve arany élete van az embernek
Vélemények?


kint Kanadába ez parasztság. Helyesen Kanadában. Ne öregbítsd a BMW-sek régi rossz hírét.
kacni> gratula Jó hogy nem mindenki járt iskolába, de egyetek igényesebbek!


Egyunk igenyesebbek? Olyat hol lehet kapni?
Lehet el kene gondolkodnod, hogy elso megszolalasnak nem egy kulfoldi honfitarsunk elirasait kellene kritizalnod, foleg, hogy olvashatsz nala sokkal nagyobb parasztokat is ezen a forumon...

Thony: hogy egy kicsit temaba is szoljak, eleve szvsz a 4 ev korkulonbseg miatt is megeri az ujabban gondolkodni, foleg ha ennyit mesz, fogyasztasban nem lesz szamottevo kulonbseg.


Jó, bocsánat csak ez felbosszantott , Hofi mondta az amerikásokról 'itt nálunk Losziba (Los Angeles)..' Ez nem elírás hanem stílus. A jelszómat elhagytam ezért első.


Meg kell védenem Saktert, mert aki helyesen tudja ragozni azt, hogy "körzetben és a városban", sőt azt is, hogy "autópályán" az nagyon jól tudja azt is, hogy mi a különbség a Kanadában és Kanadába között.
Valóban létezik ez az észak-amerikai paraszt dialektus, amit azok használnak, akik csak pár éve vannak kinn. Ezzel azokra próbálnak hasonlítani, akik egész életükben ott éltek - mert ők valóban "törhetik" a magyart, de ők legalább következetesen teszik. Az intelligensebb fajta azért igyekszik helyesen beszélni (pl. Andrew Vajna) de a helyesírása biztosan neki is megkopott már.

Coyote Elküldve: 2012-04-27 18:10 Klíma

YELLOW írta:
carobi írta:
laleeboy írta:
carobi írta: Sziasztok

Jön a nyár a meleg a jó idő, erre mit csinál a kocsim ??? folyamatosan kinyitja a fűtést a lábamra ( Hallottatok már ilyenről,40km után már alig lehet megmaradni a kocsiban, aztán amikor leállítom a motort 10 percig lehet hallani halkan, hogy valami zümmög a műzerfalban, a cd körül,mintha egy pici villanymotor még dolgozna, néha erősebben néha gyengébb erővel. Digit klímás a kocsi, elvittem autószerelőhöz, azt mondtam vigyem autó villamossági szerelőhöz, de inkább tőletek kérdezem, ti legalább értetek a BMW-hez


Sajna ez E36 digitklíma típushiba
Nekem is ez volt
Nekem szerencsém volt és javítható , egyéb esetben csere

A zizgés az üzemszerű mert a digitklímában levő szenzorra egy mini venti szívjía az utastéről a levegőt



De ha leállítom a kocsit akkor miért nem áll le az is ? Bár most jöttem haza a szerelőtől és most pl leállt, meg a fűttés sem volt most rossz, vagyis nem fűtött, szóval hol van , hol nemvan ez a jelenség !


E46-ba is emgy majdnem 15 percet leállítás után.


Ezt én is meg tudom erősíteni, a zizegés miatt ne aggódj, én is bepánikoltam rajta, mikor megvettem az autót. De 15 perc múlva minden elektronikus cucc leáll.

Coyote Elküldve: 2012-04-27 07:04 Üzemanyag fogyasztás

K_Gergo írta:
Coyote írta: ha anyagilag kifizetődő lenne, én hat hengeres benyásat vennék. De valljuk be, az minden, csak nem gazdaságos.

hát nem. ma már gyakorlatilag színtiszta hedonizmus.
...aztán ott a celica-d, azzal is szívtál egy szépet, pedig az nem dízel volt, gondolom ez is benned van.


Érdekes módon nem ez zavar, mert ugyan a Celica több sebből vérzett amíg rendbe nem hozattam, soha még csak a jelét sem adta annak, hogy otthagyna az út szélén. Amikor már 500km-enként evett 1 liter olajat, túlmelegedett a motor és már villogott a check engine, akkor is elvitt Miskolcra meg vissza, zokszó nélkülbárhova - innen tudom azt, hogy a benyások manapság elnyűhetetlenek. Nincs az a baj, ami kifogna rajtuk, és ottragadnék velük a semmi közepén.

Aztán vannak a dízelek. Fater Peugeotja, ami néha egyszerűen nem indult, mert a porlasztócsúcsok betojtak (igaz ennek volt előjele, füstölt). Meg az Astra, ami nyaraláskor leállt Ljubljana mellett (Olaszo.-ba mentek volna). A vezérlő elektrOnika 300ezerbe fájt, plusz ugye a vontatás hazáig, meg a tönkrevágott nyaralás. Keresztapámnak a turbója szállt el dízel Audin, fater új Peugeotján a lendkerék 40ezrenként cserés.
Na ezek meg azok a tapasztalatok, amiért bennem van a para. Pedig egyelőre alaptalan, mert ez egyrészt BMW másrészt meg tényleg panaszmentes, és átnézettem mechanikailag és Jons diagot is futtatott rajta, teljesen jó eredménnyel.
Remélem pár tízezer után megnyugszom azért.


Coyote Elküldve: 2012-04-27 00:01 Üzemanyag fogyasztás

K_Gergo írta:
ZoliE36Compact írta: ennyi erővel kifoghat rossz benyást is...

szerintem ha egy szívó benyás paraméterei jók, valószínűleg nem is roskad össze egy darabig, dízeleknél gyakoribb a meglepi.


persze lehet kezdeni a végtelen benzines-gázolajos flameháborút

De dízelesként azt kell mondjam, hogy bár minden egy napon meghazudtol az autóm, és még soha, de soha nem volt ennyire megbízható és jó autóm, még mindig bennem van egy olyan fura érzés, mintha időzített bombán ülnék. Nem bírom kiverni a fejemből az előjel nélkül elromló turbót és kettőstömegű lendkereket. Mindezt úgy, hogy még soha semmi baja nem volt, pedig már 30 ezret beletekertem.
Biztos hülyeség... de engem zavar. Imádom a fogyasztását, és a dinamikáját, de ha anyagilag kifizetődő lenne, én hat hengeres benyásat vennék. De valljuk be, az minden, csak nem gazdaságos.

Coyote Elküldve: 2012-04-26 13:54 Társalgó

kempelen írta:
YELLOW írta: http://index.hu/belfold/2012/0...et-ugyben/


Ezt nem hiszem el. Egy magyar hatóság kegyet gyakorol...

Felvésem a falra, alig hiszem el.



Az elmúlt időszak szemétségeit tekntve ez kb. akkora mértékű jóindulat, mint amikor durván, izomból szopatsz egy csajt, majdnem megfullad szegény, és te a tizedik percben megjegyzed, hogy szépek a szemei.

Jól esik persze, de azért a kurva anyjukat.

Coyote Elküldve: 2012-04-25 21:01 Társalgó

kempelen írta:

bmw 51477158344 7700,-+ÁFA gyári


és abban benne vannak a maszkok meg minden?
ez nekem mondjuk túl sok, így is idegesít minden erre fordított pénz. A tűzoltókészülékre nem sajnáltam, mert azt hasznosnak tartom.



Coyote Elküldve: 2012-04-25 20:52 Társalgó

kempelen írta:
InsectKiller írta:
kempelen írta:
Coyote írta:
az megvan, hogy a dobozon a matrica senkit sem érdekel? A tartalmát nézik... persze azon is lehet matricázni


Megvan megvan, de ha veszek egy gyári új zacskót (mert ugye az ülés alatt csak zacsiban van, nem dobozban és ki meri bontani azt nézegetve hogy a gézlap, fertőtlenítő és miazmás mikor jár le akkor a csomag összes tartalmára szüksége lesz utána....



Na ezaz! Ezt írtam 5 másodperccel korábban!


Nah jó akkor nem pöcsölök, holnap rendelek egyet. Remélem nem csak a matrica lesz friss rajta.




HOnnan rendeled és mennyiért? megoszthatnád velem.
Amúgy igen, a rendőr képes, és végignézi a cuccokat a tartalom alapján. Mert ez számít, nem ami a dobozban van.

Coyote Elküldve: 2012-04-25 20:29 Társalgó

jons írta:
kempelen írta:
Coyote írta: Jelezném, hogy a tegnap itt is feltett kérdésemre sikerült választ kapnom az Autójogásztól


Tehát használható a gyári doboz, a tartalom a lényeg!


Két lehetőség adódik számomra:

- átmatricázni a mostanit
- venni egy teljesen újat 7500,-+ÁFÁ-ért.

Nos bármennyire is szimpatikusabb az első megoldás, talán mégis inkább rászánom az összeget, mert ha mégis szükség lenne rá és a steril cuccokon múlik a dolog, akkor azért legyen ott egy tényleg faszán működő csomag.



Én mindenesetre csinálok holnap egy párfajta cimkét. Akinek tetszik majd használja.



az megvan, hogy a dobozon a matrica senkit sem érdekel? A tartalmát nézik... persze azon is lehet matricázni

Coyote Elküldve: 2012-04-25 15:39 Társalgó

Magnum írta: http://www.argep.hu/trend/ELSO/Elsoesegely-B.html
Lehet kapni olyat ami jó a gyári helyre. Én a homasitában kaptam egy hónapja, zsákos B jelű magyar eü készletet, 2000Ft körül volt az ára.


És az megvan, hogy ezeknek a dobozoknak a 90%-ából hiányzik az előírt 2 maszk?

bo) higiénikus arcmaszk (lélegeztetéshez): 1 db
bp) gumis rögzítésű sebészeti szájmaszk: 1 db

Mekkora geciség már?

Coyote Elküldve: 2012-04-25 12:04 Társalgó

Jelezném, hogy a tegnap itt is feltett kérdésemre sikerült választ kapnom az Autójogásztól


Tehát használható a gyári doboz, a tartalom a lényeg!

Coyote Elküldve: 2012-04-24 21:54 Társalgó

b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.

Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?


amit veszel a teszkóban, azon sincs plomba. csak le van ragasztva.
na és ha nincs rajta plomba? vagy a ragasztás sérült? nagyügy... rokonoknál voltunk gyerek elvágta a kezét azé van felbontva.... oszt menjen az anyjába.


Az enyém még 1550.- volt Szerintem vegyél egyet aztán le van tudva 5 évig.


csak éppen a fertőtlenítő csak 3 évig jó... oszt ha nyomtatok cimkét mint gyárilag? simán megoldható


Nekem a gyári csomagolás mindig szimpatikusabb volt, mint ez a gagyi dobozos verzió. De ha ez kell a hatóságnak ám legyen.


Most akkor az nem jó, ha átpakolom a teszkós tartalmát a gyári dobozba?

Coyote Elküldve: 2012-04-24 20:18 Társalgó

úgy olvastam, hogy április 15-től már büntethető a lejárat is.

Azt is mondják, hogy csak a plombált, bontatlan doboz jó - mihez kezdjek a BMW-vel, ahol külön gyári doboz van az ülés alatt??? Muszáj átraknom a tartalmat, mert nem akarok külön dobozt. Tippek?

Coyote Elküldve: 2012-04-24 19:28 Futómû és hibái

jons írta: Bár nem teljesen futómű a téma ami most következik, de azért mégis leírom okulásképp:

Sebességbe rakáskor, motorféknél, rántott egyet a kocsi plusz egy "dübbenés" hallatszott hátulról. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, hiszen mint mindenki én is meg voltam győződve, hogy a difi szilent a hibás. Ki lett cserélve, de kb halottnak a csók.
Az utóbbi időben egyre nagyobbat "dübbent", mély veszélyt jósló hang volt ez... Vettem 2 db féltengelyt egy 127k km-et futott 320ci-ből. Porvédő, zsírzás és berakás. És ennyi. A bal oldali tengely volt a ludas. Legalább 45°-nyi játéka volt már.

Gondoltam hátha másnak is van esetleg ilyen gondja, legalább lesz mit megnézni.


45 foknyi holtjáték??? Az már igen durva, hallod-e, szemre is láthatónak kellene lennie.

Coyote Elküldve: 2012-04-24 19:26 Társalgó

b_imi írta: Figyeljetek az EÜ. DOBOZ szavatosságára. Úgy látszik megint kevés a bevétel...


nebassz... mennyit kellett fizetned? Az enyémben kb. a gyári csomag van (2004-es). Valószínűleg a géz inkább fertőzne...