Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-12-04 18:35 Autóvásárlás

si3rrabravo írta:
Coyote írta:

Feltenném a kérdést: ha úgy mész vele, mintha tojás lenne a gázpedál alatt, akkor minek kell 30D ?


Ő azt írta nem úgy megy.



Tényleg

Bocs Adee9 Ez volt az év kapufája részemről

Coyote Elküldve: 2011-12-04 09:16 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Coyote írta:
adee9 írta:
tomy1228 írta:
szeda írta:
adee9 írta:

Nekem 6l körül, de volt már jobb is meg rosszabb is. Először én se hittem, hogy ez lehetséges lesz, pedig nem úgy megyek, hogy tojás van a gázpedál alatt . Legutóbb pl. egy tank üzemanyaggal 1060km-t tettem meg.


Hát az elég jó mert nekem a 320d túl van a 8 literen


nekem is e 46 30d de most 8,5 körül van a fogyasztás!

nyilván nem mindegy, hogy hol és hogyan jársz vele. Én általában országúton megyek. Városban, illetve rövid utakon lehetne rosszabb is


Feltenném a kérdést: ha úgy mész vele, mintha tojás lenne a gázpedál alatt, akkor minek kell 30D ? De komolyan. Minek az élvezetes nyomaték, a hátbavágó erőtartalék? Elegendő lenne neked a 316i is, ezek alapján - finoman azzal is lehet autózni 6 literrel, és sokkal olcsóbb bajai lehetnek a motorjának, sőt, maga az autó is olcsóbb ezzel a motorral.

Adee9, a fentieket ne vedd kritikának, inkább jótanácsnak szántam. Szerintem fogj kezet Yellow-val, ő sem használni vette az autóját Nincs is ezzel semmi baj, valakinek ez jön be

Én kenem a 320D-nek rendesen, így 6,5 a fogyasztásom. Ha 330D lenne, akkor szerintem 8 liter fölé mennék (ahogy tomy1228 is említette). De élvezném minden cseppjét annak a fogyasztásnak is, hiszen BMW-t az élményért veszi az ember. (Kivéve, aki presztízs miatt, de az megint más kategória.)


nem egyedüli vagyok, aki kevesebbet használja. van a családban másik autó,hosszabb távokon az van használva,ha rokonokhoz megyünk. én pont emiatt vettem kisebb motorost,mert amire kell arra böven jó,olcsóbb fenntartani. amúgy ha lenne plussz keret,akkor ki sem szállnék belöle.


ez így teljesen logikus - tehát te is egyetértesz, ha azt mondom, hogy finom VAGY kevés használathoz felesleges a 30D ?

Coyote Elküldve: 2011-12-03 21:47 Autóvásárlás

adee9 írta:
tomy1228 írta:
szeda írta:
adee9 írta:

Nekem 6l körül, de volt már jobb is meg rosszabb is. Először én se hittem, hogy ez lehetséges lesz, pedig nem úgy megyek, hogy tojás van a gázpedál alatt . Legutóbb pl. egy tank üzemanyaggal 1060km-t tettem meg.


Hát az elég jó mert nekem a 320d túl van a 8 literen


nekem is e 46 30d de most 8,5 körül van a fogyasztás!

nyilván nem mindegy, hogy hol és hogyan jársz vele. Én általában országúton megyek. Városban, illetve rövid utakon lehetne rosszabb is


Feltenném a kérdést: ha úgy mész vele, mintha tojás lenne a gázpedál alatt, akkor minek kell 30D ? De komolyan. Minek az élvezetes nyomaték, a hátbavágó erőtartalék? Elegendő lenne neked a 316i is, ezek alapján - finoman azzal is lehet autózni 6 literrel, és sokkal olcsóbb bajai lehetnek a motorjának, sőt, maga az autó is olcsóbb ezzel a motorral.

Adee9, a fentieket ne vedd kritikának, inkább jótanácsnak szántam. Szerintem fogj kezet Yellow-val, ő sem használni vette az autóját Nincs is ezzel semmi baj, valakinek ez jön be

Én kenem a 320D-nek rendesen, így 6,5 a fogyasztásom. Ha 330D lenne, akkor szerintem 8 liter fölé mennék (ahogy tomy1228 is említette). De élvezném minden cseppjét annak a fogyasztásnak is, hiszen BMW-t az élményért veszi az ember. (Kivéve, aki presztízs miatt, de az megint más kategória.)

Coyote Elküldve: 2011-12-02 12:17 Nem indul el

Kalo84 írta:

Okés megnézem..Köszi egyenlőre a segítséget..
Az elképzelhető,hogy a riasztó tiltja a befecskendezést??



Hogyne! A legtöbb riasztó a benzint blokkolja, immobilizer funkcióként...

Coyote Elküldve: 2011-12-02 11:02 Termosztát

YELLOW írta:
senki nem mondta, hogy az normális, ha lejtőn megyünk motorfékkel, akkor az üzemi hőfokról visszaesik a kék sávba. ha látsz ilyet, akkor muti!
de minimális mutató elmozdulás (relatív mit veszünk annak) mondjuk 3-4mm miért ne lenne normális? hidegvan, jobb a hűtés, nincs égés, nincs hőtermelés. 75-100 fok között mindig középen áll kb. lehet 70 foknál pont leesik anynit a mutató.

amit én írtam, az pedig a fűtés rányitás. miért ne lenne normális, ha első fehér csíkig felmelegszik a motor, és ekkor rányitom a fűtést, és a mutató a kékbe visszacsökken? hisz a fűtőrendszerben lévő hideg víz, most összevegyül a többivel. lehűti.
ezért úgy szoktam, hogy indulás után rögtön rányitom a fűtést, igaz így ha nem zárom el a rostélyt, akkor hideget fúúú egy darabig.


Most két lehetőség van:
1. a benzinesnél ez normális, és elbeszélünk egymás mellett
2. dízelnél ez nem normális, ha rányitom a fűtés maxra, akkor sem mászhat el 3-4 mm-t a mutató. És most már nem is mászik el, reggel teszteltem, szigorúan függőlegesen áll, akkor is, ha autópályán 21 fokra lövöm a klímát majd lehajtok, 130-tól 40-ig motorfékezek, közben rátolom a fűtést 28 fokra.

Coyote Elküldve: 2011-12-02 07:19 Termosztát

anubisz írta:
Coyote írta:
Na, megvolt a csere!
Az egyik full elhasalt, szinte csak átmenő csőként funkciónált (folyamatosan nyitva), a másik is le volt térdelve már. A gyártási dátum rajtuk volt, 2004-es, azaz még a gyári termosztátok voltak.

Most már tudom, hogy a "télen előfordulhat, normális, hogy nem középen áll" jellegű kommentek nem tényeken alapulnak: ha jó a termosztát, akkor gyorsan melegszik a motor, és bármit csinálsz, szigorúan középen, függőlegesen áll a mutató. Amíg nem állítod le, nem eshet a hőmérséklet, ha a termosztát zár, azaz teszi a dolgát.

Ha dízeled van, és nem áll függőlegesen a mutató 3-4 km után, akkor cserés a cucc.


Ezt eddig is tudhattad volna,csak nem akartam beleszólni. Hihetetlen ,hogy elhiszel ilyet. Tökéletes termosztátnál,mész egy kicsit lejtőn és mindjárt kékbe megy a mutató.
Hihetetlen,hogy valaki még ilyet leír Tökéletes termosztátnál ilyen nem fordul elő.


Ha elhittem volna, nem cseréltettem volna ki, nem gondolod?

Coyote Elküldve: 2011-12-02 07:16 Termosztát

matya80 írta: Kösz az infot!

Megnézetem én is, mennyibe fájt, ha nem titok. kb 20-25k az alkatrész + szerelés.
Jól kalkulálok?



Teljesen jól kalkulálsz, az egyik kb 15k a másik meg 9k körül van ha jól emlékszem.

Coyote Elküldve: 2011-12-01 21:06 Nem indul el

Kalo84 írta: Sziasztok motorcsere történt a e36 320ba, 325re kábelköteg maradt a régi..
Összeraktam,párszor beindult a kipufogót is vissazraktam,és valami elmozdulhatott,mert azóta semmi forgat forgat de semmi..Szikra van,benzin van..:S
Help pls..



Ha 100% biztos vagy benne, hogy szikra és benzin van, akkor én kiestem vezérlés tuti jól lett összerakva?

Coyote Elküldve: 2011-12-01 18:20 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robinson írta:

Igen, én is ezért kérdezem, mert egyetlen-egy darab képet kaptam, lásd alant. Nem tudom, hogyan kéne kinéznie, de az is gyanús, hogy a rendszám teljes széltében fehér, holott EU-s rendszámom van, aminek a széle kék. Fekete-fehér képen is árnyalatkülönbségnek minimum lennie kéne. Meg egyáltalán...

Ráadásul ez a szakasz közvilágításban nem szűköldködik...





Nem akarlak elkeseríteni, de laptopom van, és ha hátradöntöm a kijelzőt, akkor látszik az árnyalatbeli különbség a rendszámod bal szélén. Nézd meg döntött LCD kijelzőn.

Mielőtt még azt hiszitek, hogy hülyeséget beszélek, nézzétek meg ezt a Fight Club reklámposztert: döntött LCD kijelzővel látható csak

Coyote Elküldve: 2011-12-01 18:15 Termosztát

Coyote írta:
matya80 írta: Köszi, holnap megnézem!
Te melyiket cserélted, mindkettőt, ahogyan ajánlják???


Coyote írta:
matya80 írta: Sziasztok!

Olvasgattam a topicot, de nem találtam hasonló problémát.
Az autómmal látszólag minden rendben, de a hűtővíz mutató nem a mértani középen áll meg, ha bemelegedett a motor, hanem nagyon minimálisan ( talán ha 1 mm-el) de balra dől.
Fűt rendesen időben az autó, nincs nagyobb fogyasztásom sem azóta, nem hűl vissza, nem ingadozik, viszont kicsit idegesítő, mert eddig pontosan középen állt.
Ma menüben megnéztem ( igaz kb. öt perc állás után -2 fokban ) 77 fokos volt.

Van valakinek ötlete mitől lehet?


Nekem is így kezdődött - leszartam hetekig, aztán egyre kevésbé ment fel, majd motorféknél lefelé ment. Termosztát.

A víz levegőtlen amúgy? Nézd meg a tartályban, hogy van-e elegendő víz benne.




Csütörtökön cserélik, majd beszámolok, hogy mit kellett, és hogy javult-e.


Na, megvolt a csere!
Az egyik full elhasalt, szinte csak átmenő csőként funkciónált (folyamatosan nyitva), a másik is le volt térdelve már. A gyártási dátum rajtuk volt, 2004-es, azaz még a gyári termosztátok voltak.

Most már tudom, hogy a "télen előfordulhat, normális, hogy nem középen áll" jellegű kommentek nem tényeken alapulnak: ha jó a termosztát, akkor gyorsan melegszik a motor, és bármit csinálsz, szigorúan középen, függőlegesen áll a mutató. Amíg nem állítod le, nem eshet a hőmérséklet, ha a termosztát zár, azaz teszi a dolgát.

Ha dízeled van, és nem áll függőlegesen a mutató 3-4 km után, akkor cserés a cucc.

Coyote Elküldve: 2011-12-01 11:55 BMW embléma

anubisz írta: Néha nem csodálkozom,hogy a nők ugatnak ránk,némely pasi nagyon gyámoltalan. Csak be kel írni a Googl keresőbe Ragasztó eltávolító és kismillió cuccot találsz.
Nem sérteni akarok senkit,csak egy vélemény, remélem ez még belefér.
Előre is bocsánat.


Azért azt a részét megértem, hogy valaki nem ugrik neki bármilyen ragasztó eltávolítóval, mert meg szeretné kímélni a fényezést! Ezek a cuccok igen veszedelmesek tudnak lenni...

Azzal egyetértek, hogy guglizni tudni kell: például így

Coyote Elküldve: 2011-11-30 11:56 Manuális klíma - Digit klíma

adee9 írta: Sziasztok! Kb. egy hete figyeltem fel rá, hogy a ventilátorom időközönként ciripelő hangot ad ki. Mikor úgy gondolja, elkezd ciripelni, majd pár másodperc után abbahagyja és ez nagyon zavaró tud lenni. Ja még annyi, hogy csak kis fordulaton csinálja, de ugyebár általában így használom. Hogyan lehet ezt a problémát orvosolni, ill. találkozott-e már valaki ilyennel? köszi!


hogy lehet ilyen hülye profilképet választani?

Coyote Elküldve: 2011-11-29 19:57 Termosztát

matya80 írta: Köszi, holnap megnézem!
Te melyiket cserélted, mindkettőt, ahogyan ajánlják???


Coyote írta:
matya80 írta: Sziasztok!

Olvasgattam a topicot, de nem találtam hasonló problémát.
Az autómmal látszólag minden rendben, de a hűtővíz mutató nem a mértani középen áll meg, ha bemelegedett a motor, hanem nagyon minimálisan ( talán ha 1 mm-el) de balra dől.
Fűt rendesen időben az autó, nincs nagyobb fogyasztásom sem azóta, nem hűl vissza, nem ingadozik, viszont kicsit idegesítő, mert eddig pontosan középen állt.
Ma menüben megnéztem ( igaz kb. öt perc állás után -2 fokban ) 77 fokos volt.

Van valakinek ötlete mitől lehet?


Nekem is így kezdődött - leszartam hetekig, aztán egyre kevésbé ment fel, majd motorféknél lefelé ment. Termosztát.

A víz levegőtlen amúgy? Nézd meg a tartályban, hogy van-e elegendő víz benne.




Csütörtökön cserélik, majd beszámolok, hogy mit kellett, és hogy javult-e.

Coyote Elküldve: 2011-11-29 19:30 Termosztát

matya80 írta: Sziasztok!

Olvasgattam a topicot, de nem találtam hasonló problémát.
Az autómmal látszólag minden rendben, de a hűtővíz mutató nem a mértani középen áll meg, ha bemelegedett a motor, hanem nagyon minimálisan ( talán ha 1 mm-el) de balra dől.
Fűt rendesen időben az autó, nincs nagyobb fogyasztásom sem azóta, nem hűl vissza, nem ingadozik, viszont kicsit idegesítő, mert eddig pontosan középen állt.
Ma menüben megnéztem ( igaz kb. öt perc állás után -2 fokban ) 77 fokos volt.

Van valakinek ötlete mitől lehet?


Nekem is így kezdődött - leszartam hetekig, aztán egyre kevésbé ment fel, majd motorféknél lefelé ment. Termosztát.

A víz levegőtlen amúgy? Nézd meg a tartályban, hogy van-e elegendő víz benne.

Coyote Elküldve: 2011-11-29 10:54 320d Motor

RePTaiL írta:
popovic írta: sziasztok
nagy gondban vagyok
ma reggel inditottam az autot es sebesegbe volt aztan lokott egyett es lefulladt
elneztem mert ugye uresben kell inditani
na de az a baj hogy ezutan mar probaltam ujra inditani es nem indul csak kattog
mi lehet a gond???
udvozlettel popi


Lehetséges, hogy lemerült az aksi!


ha elsőre pöccre indult, akkor nem hiszem, hogy akku lehet...
Benyomtad a kuplungot legalább, mikor sebességben volt?

Peugeot 305-nél már sikerült így leégetnem önindítót, kb. 12 évesen Egyesben volt, és önindítóval mentem előre 2-3 métert... Nem voltam egy Schumacher, na