Coyote fórum hozzászólásai

Coyote Elküldve: 2011-07-08 15:20 Klíma

davech írta:
Hogy tudok a klímahűtő és a vízhűtő közé férni, úgy hogy ne bontsam le a fél kocsit?


Például ezzel a módszerrel


Coyote Elküldve: 2011-07-08 15:16 Társalgó

Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta: A tököm tele van a saját hülyeségemmel.

1. egy tízezres csekk figyelmeztet, hogy már a 147 is sok autópályán.
2. az autóban "rálelek" a LIMIT funkcióra, amit beállítok, hogy 145 km/h-nál figyelmeztessen csipogással és villogással.
3. épp ma tárgyalom veletek a fórumon, hogy mi a teendő.

Erre mit csinálok? Jövök hazafelé kb. fél órája, és az M7-en belehajtok egy traffipaxba 180-nal. Most megy az izgulás, hogy vajon lekaptak-e, és ha igen akkor mennyivel, mert azonnal a fékbe álltam.

Mentségemre legyen mondva (ti bizonyára megértitek ), egy dupla sportdobos M6 hangját szerettem volna meghallgatni, ezért mentem a seggében 180-nal. Az előttem levő M6 is belement a traffiba, és gyorsabban mint én, ha szerencsém van, talán épp ez mentett meg... legalábbis remélem.


Az nem lesz sok én 195km fizettem 60 ezret. Ez így már 70 ezer lesz Én tavaly 300 körül fizettem ki,ebből már kijött volna egy professzionális lézer blokkoló. Arra persze sajnáltam a pénzt.


Kezet foghatunk, hasonló a mérleg, bár én 288 ezerrel megúsztam 2010-et Idén eddig 2x30 és 1x10, összesen 70ezer, ami mindenképp javuló tendencia, de még nem az igazi. Azt mondom évente harminc az még a bassza sas kategória, de ennyi pénz már egy rendőrtiszt 13. havi fizetése lesz...


Mai nap termése: Tüskevár, 88 km/h 50 helyett (tábla után lassultam, nem satuztam be a falu előtt), 60.000 Ft. Egy hónap alatt 100.000, idén 130.000 Ft. Balesetet sohasem okoztam 12 év alatt, mindig körültekintően vezettem.
Szemét mocskos sünök.

Coyote Elküldve: 2011-07-08 12:20 Klíma

hancurozo írta:
davech írta: Helló!

Ma bekapcsoltam klímát, semmi csak sziszegést lehet hallani, az autóban ülve.
Van itt helyben klímás, hát elmentem oda, azt mondta kifogyhatott a gáz.
Mivel tavaly nyáron lett töltve és akkor is azért mert nem hűtött rendesen, így gondolok arra hogy valahol szivároghat... 1 év alatt szivárog ki a gáz valahol..

Kérdésem az, hogy hol kezdjem a szivárgás keresését? Melyek azok a pontok ahol "általában" szivároghat? Köszi


Ezt nem értem. Minden normális klímás tömítettség, mechanikai ellenörzéssel kezdi. (megnézi nincs-e más hibája) Csak ezután tölti fel grammra pontosan a rendszert.


Ha egy év alatt szivárog el, akkor azt nem találod meg mechanikai átnézéssel szerintem. Marad a festett gázas megoldás, amit lenn is említettek (bár még nem láttam, hogy valakinél alkalmaztak volna ilyet, de logikus)

Coyote Elküldve: 2011-07-08 09:50 kettõstömegü lendkerék

csifamil írta: A kettőstömegű nem játék,sajnos én ráfáztam keményen. E91 320d-nél elszállt a kéttömegű,így a kuplung is cserés. Mellé megölte a negyedik hajtókar csapágyam, megrepedt a főtengelyem. Óra szerint 128e km.....


Részvétem. Volt valami előjel? Az enyém (E46) elindulásnál kicsit rángat, mintha eddig nem csinálta volna. Csúszni nem csúszik. A km alapján épp ideje lesz meghalnia a lendkeréknek... Kezdjek félni?

Coyote Elküldve: 2011-07-07 14:13 Műszaki vizsga

YELLOW írta:
SP_323i írta: Ha már van ilyen topki akkor bekérdezek

Esetleg vkinek van tapasztalata, hogy utólag berakott angel-eyes-al kekeckednek e műszakin? Konkrétan a színre gondolok, hogy nem sárga, hanem fehér vagy kék színe van.

SP


szerintem nem foglalkoznak vele. sokan azt sem tudják, hogy a BMW hátsókerekes, azt hiszi gyári karika. a sárgás fehéres színekkel nincs baj, a kék, piros és hasonló szarokra harapnak csak.

szerk.: ja majd elfelejtettem, ez egy kamionos cég, de van műszaki szemályautóknak is. volt ott két kamionos, az egyiknek van egy E36 320i illetve egy E36 M3 gyári chip-es 320 lovas. a másik meg most akar venni. cseréltünk eszmét...


A kamionosok szeretik a bimmereket, haverom is kamionsofőr, és előbb volt E46-osa, mint nekem Az okos kamionsofőröknek benyás bömbijük van, így nem olyan egyszerű rájuk kenni, hogy csórják a gázolajat

Coyote Elküldve: 2011-07-07 13:18 Műszaki vizsga

YELLOW írta: na meg volt ma a műszaki. elég konkrétan át lett nézve az autó. a környezetvédelmi vizsgálatot rögzítik, és fotózzák az autót sarkokról, az alvázszámot, az adattáblát, a km óra állását, illetve a fékmérést.

16.290.- fizettem összesen.


Gratula.

Amúgy az ültetéssel csak akkor genyáznak, ha nem gyári? Honnan tudják, hogy gyári, vagy nem? Az enyém így került forgalomba, ültetve, de külön papír nincs róla, miért is lenne...

Coyote Elküldve: 2011-07-07 10:10 Valaki segítsen

pint-air írta:
Zolee írta:
pint-air írta: Egy kérdésem lenne:2006-os E-60-hoz lehet csatlakoztatni ipodot vagy valami kütyüt ami lejátszóként szolgál?

Talán van olcsóbb megoldás is, de Dension Gateway 500-al biztosan tudod illeszteni


Köszi.Megnéztem,hát nem olcsó mulatság.120 ezer.


"120 ezer nem olcsó mulatság", mondja ezt egy 2006-os E60 tulajdonosa Bocs, de ezen fennakadtam picit. Szerintem a 4 felnid ennek a többszöröse volt, pedig azok csak fémdarabok

Esetleg vegyél off ipodkezelő rádiót, JVC-t már 50-ért kapsz, Alpine-t se drágábban. De érdemes elrontani a műszerfal összhangját?

Én a 2004-es E46-ba megveszem a Gatewayt, és még örülök is neki, hogy megtarthatom a gyári cuccot

Coyote Elküldve: 2011-07-06 19:56 Autóvásárlás

Majti írta: Üdv!

Valaki vmi infó a kocsiról?
bmw 730


Nem tudok bennfentes infót, de:
- a km óra állása sírva nevetős kategória
- a felnik nem tűnnek 18-asnak, de lehet, hogy csalóka a kép
- érdemes lenne megvizsgálni az autó múltját, mert a '95-ös magyar forgalombahelyezés meg a rendszám nem stimmel
- elképzelhető, hogy az ülések cserések voltak, és/vagy festve volt, mert túl szép állapotban van.

Ha fel is van újítva, az nem jelenti azt hogy rossz, és az ára szerintem eléggé korrekt. Kérj hozzá egy alvázszámot, és valamelyik jó fej klubtárs biztosan tud segíteni - legalábbis az rögtön ki fog derülni, hogy magyarországi volt-e eredetileg.

Coyote Elküldve: 2011-07-06 18:25 Társalgó

anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta: A tököm tele van a saját hülyeségemmel.

1. egy tízezres csekk figyelmeztet, hogy már a 147 is sok autópályán.
2. az autóban "rálelek" a LIMIT funkcióra, amit beállítok, hogy 145 km/h-nál figyelmeztessen csipogással és villogással.
3. épp ma tárgyalom veletek a fórumon, hogy mi a teendő.

Erre mit csinálok? Jövök hazafelé kb. fél órája, és az M7-en belehajtok egy traffipaxba 180-nal. Most megy az izgulás, hogy vajon lekaptak-e, és ha igen akkor mennyivel, mert azonnal a fékbe álltam.

Mentségemre legyen mondva (ti bizonyára megértitek ), egy dupla sportdobos M6 hangját szerettem volna meghallgatni, ezért mentem a seggében 180-nal. Az előttem levő M6 is belement a traffiba, és gyorsabban mint én, ha szerencsém van, talán épp ez mentett meg... legalábbis remélem.


Az nem lesz sok én 195km fizettem 60 ezret. Ez így már 70 ezer lesz Én tavaly 300 körül fizettem ki,ebből már kijött volna egy professzionális lézer blokkoló. Arra persze sajnáltam a pénzt.


Kezet foghatunk, hasonló a mérleg, bár én 288 ezerrel megúsztam 2010-et Idén eddig 2x30 és 1x10, összesen 70ezer, ami mindenképp javuló tendencia, de még nem az igazi. Azt mondom évente harminc az még a bassza sas kategória, de ennyi pénz már egy rendőrtiszt 13. havi fizetése lesz...


Az a borzalmas, hogy a legmagasabbat 130 000 azért kaptam, pedig 90 km mentem főúton,szabályosan de valami piti útjavítás miatt kiraktak egy 30-as táblát városon kívül. Persze, oda bújtak a Zsaruk a géppel. Nem is láttam őket,a legszebb az, hogy bemértek szeptemberben tavaly előtt, és rá 5 hónapra kaptam a papírt Február elején. Be sem kellett volna fizetnem,mert ugye aszem 2 hónap a türelmi idő,ha addig nem kapod a büntetést aszem elévül,vagy hatályát veszti,vagy mi.Sajnos a kocsi nem az én nevemen van,hanem az exemén, így az vinnyogott,hogy mindjárt jönnek a behajtók stb.. inkább kifizettem.


Én mennyiségre mentem, nem minőségre Nálam sok kicsi sokra ment
Húúú, autó az ex nevén, az bátor dolog!

Coyote Elküldve: 2011-07-06 18:06 Társalgó

anubisz írta:
Coyote írta: A tököm tele van a saját hülyeségemmel.

1. egy tízezres csekk figyelmeztet, hogy már a 147 is sok autópályán.
2. az autóban "rálelek" a LIMIT funkcióra, amit beállítok, hogy 145 km/h-nál figyelmeztessen csipogással és villogással.
3. épp ma tárgyalom veletek a fórumon, hogy mi a teendő.

Erre mit csinálok? Jövök hazafelé kb. fél órája, és az M7-en belehajtok egy traffipaxba 180-nal. Most megy az izgulás, hogy vajon lekaptak-e, és ha igen akkor mennyivel, mert azonnal a fékbe álltam.

Mentségemre legyen mondva (ti bizonyára megértitek ), egy dupla sportdobos M6 hangját szerettem volna meghallgatni, ezért mentem a seggében 180-nal. Az előttem levő M6 is belement a traffiba, és gyorsabban mint én, ha szerencsém van, talán épp ez mentett meg... legalábbis remélem.


Az nem lesz sok én 195km fizettem 60 ezret. Ez így már 70 ezer lesz Én tavaly 300 körül fizettem ki,ebből már kijött volna egy professzionális lézer blokkoló. Arra persze sajnáltam a pénzt.


Kezet foghatunk, hasonló a mérleg, bár én 288 ezerrel megúsztam 2010-et Idén eddig 2x30 és 1x10, összesen 70ezer, ami mindenképp javuló tendencia, de még nem az igazi. Azt mondom évente harminc az még a bassza sas kategória, de ennyi pénz már egy rendőrtiszt 13. havi fizetése lesz...

Coyote Elküldve: 2011-07-06 18:04 Autóvásárlás

Zolee írta:
anubisz írta:
kempelen írta:
kleroo írta:
Képek a kocsiról:ennyire nem brutálisan mocskos mint a képeken,mert a fényviszonyok eléggé kiemelik a foltokat.De tény,hogy a makulátlantól kb 672354fényévre van
képek: 320de46


Tény hogy ennek az autónak az értéke inkább csak materiális. Az anyagáron kívül nemigen emeli az értékét semmi.

De ha mazochista vagy...

(mazochista: a megkínzatásban, a szenvedésben, önkínzásban kéjelgő v. örömét találó személy)


Német bontókban,szebb belső kárpitos kocsikat lehet látni. Ebbe belese mernék ülni,mert koszos lenne a gatyám Ráadásul világos kárpit. Minden hiba rikít messziről.

Hát erre nehéz mit mondani
Úgy felejtsd el ahogy van.
A kérdőjeles 1 misi a fanatikusokat megszégyenítő 'tulajdonos hölgynek' lenne hízelgő...


Én csak most néztem meg ezeket a durva képeket Még szerencse, hogy lemondtál róla.
Eszembe juttatta a saját hozzászólásomat

Coyote Elküldve: 2011-07-06 17:53 Társalgó

A tököm tele van a saját hülyeségemmel.

1. egy tízezres csekk figyelmeztet, hogy már a 147 is sok autópályán.
2. az autóban "rálelek" a LIMIT funkcióra, amit beállítok, hogy 145 km/h-nál figyelmeztessen csipogással és villogással.
3. épp ma tárgyalom veletek a fórumon, hogy mi a teendő.

Erre mit csinálok? Jövök hazafelé kb. fél órája, és az M7-en belehajtok egy traffipaxba 180-nal. Most megy az izgulás, hogy vajon lekaptak-e, és ha igen akkor mennyivel, mert azonnal a fékbe álltam.

Mentségemre legyen mondva (ti bizonyára megértitek ), egy dupla sportdobos M6 hangját szerettem volna meghallgatni, ezért mentem a seggében 180-nal. Az előttem levő M6 is belement a traffiba, és gyorsabban mint én, ha szerencsém van, talán épp ez mentett meg... legalábbis remélem.

Coyote Elküldve: 2011-07-06 14:21 Társalgó

YELLOW írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
Hali!

Azt azért illik tudni az 57-es utasról, hogy gyakran előfordul, hogy ha nem meghatározható az elkövető személye, kivonják az autót a forgalomból. Nekem konkrétan már volt ilyen (6 évvel ezelőtt). Visszaküldtem, hogy 57-es paragrafusra hivatkozva nem adom meg az adatokat, másfél hónap múlva jött a papír az okmányirodától, hogy az autó ki lett vonva a forgalomból.

Egy tizesért nem biztos, hogy olyan jó játék


de várj ezt nem értem. mire fel vonja ki az autód? ha egyszer le van írva, hogy nem vagy köteles magad ellen illetve hozzádtartozód ellen nyilatkozni, és nincs egyéb bizonyítéka a rendőrségnek, hogy ki vezetett, akkor miért vonatja ki? ez olyan mintha zsarolna. márpedig azt is bünteti a törvény. tehát nem vonathatja ki az autót, mert nincs megalapozott indoka.

ezért volt jó a korábbi szabály. a sima objektív. van határ amit még megléphetsz, de felette a tulaj bűnhődik.



Ez az 57-es mindigis így volt, és pont azért, mert mindenki ezzel bújt ki a büntetés alól.


ezt értem. de mi alapján vonják ki az autót a forgalomból? ha egyszer nem vagy köteles vallani. ha mindenki így bújna ki, akkor mindenki autóját kivonhatnák, mégsem teszik... akkor akijét ki vonták, annak miért? érti?


Biztos, hogy a kivonás összefüggésben volt a büntetéssel? Egyáltalán gyorshajtásról van szó, vagy más? Szerintem egy 10ezres büntetés miatt nem vonják ki

Coyote Elküldve: 2011-07-06 11:08 Autóvásárlás

csanad09 írta: sziasztok! még nincs bmw-m, de most nézegetek autókat és hát a bmw-k mindig is vonzottak. most egy vw golf II van ami már vagy 22 éves néztem használtautó hirdetéseket és találtam egy 95-ös 318 tds bmw-t. nagyon tetszik, minden rendben vele a leírás szerint. milyen ez a típus? milyen hibái jöhetnek elő? milyen árban vannak az alkatrészek hozzá és a javíttatás? nem ismerem a bmw-ket, tudnátok esetleg jobbat ajánlani? használtan kéne olyan 400ezer forint körül.
ha esetleg volt már erről szó, akkor bocsánat, nem olvastam vissza oldalakat, láttam sok van ebben a témában.


Majd az E36-tulajok megmondják neked a pontos választ, de annyi infóm nekem is van, hogy '95-ös évjárat esetén (16 éves autóról beszélünk) nem kell számolnod extra felárral szervíz esetén, csak azért, mert BMW. 16 éves autót nem szokás már BMW szervízbe vinni, tehát a presztízs óradíj felejtős, bontott alkatrészből meg megkockáztatom, hogy a méltán népszerű Golf II-nél is jobb az ellátottsága. Ha futja rá, talán megéri megvenned egy második példányt is, donornak...

Ugyanakkor a félmillió alatti dízeltől én nagyon félnék (ismerem a problémát, mert barátnőmnek 500.000 körül vettünk autót, és BMW-t is néztem). Ha ezeknek baja van, akkor hiába a bontott alkatrész, lehet, hogy így is kidobsz rá kétszázezret, ami egyáltalán nem durva költség, de azért az autó árához viszonyítva nagyon is durva. Ha motorgenerálról van szó, akkor meg a bontott alkatrész örökös hibaforrás lehet...
Én ebben az árkategóriában inkább benzinest választanék, bár megértem azt is, ha a fogyasztással szeretnél spórolni. De akkor lehet, hogy inkább egy olcsóbb márkát választanék, mert mire egy BMW eljut a 400.000-es értékig, addigra szerintem sokkal többet és durvábbat kap, mint pl. egy családi Vectra vagy Passat. A BMW-t általában naponta vezetni és szerelemből veszik az emberek, nem szükségautónak, vagy családi nyaralós dromedárnak. Szerintem nagy kockázatot vállalsz, bár ha a Golf II-t is tisztességesen el tudtad tartani, és nem 400.000-ig ér a takaród, akkor hajrá! Élményt veszel, az biztos.

Coyote Elküldve: 2011-07-06 09:33 Társalgó

ute107 írta:
Gondolom az adott esetben nem Coyote kolléga közlekedett a BMW-vel, hanem egy közeli hozzátartozója.


Ez pontosan így van köszi a tippet srácok!