Csabika136 fórum hozzászólásai

Csabika136 Elküldve: 2016-09-24 08:03 Olajnyomás lámpa későn alszik el.

Sziasztok!
Régebben intéztem már ezzel kapcsolatban kérdést felétek, de simán nem találom azt a topikot, ahol erről beszéltünk.

E46320d 136 ló,2001-es, M47d20 motor. Jndítás után nem alszik ki az olajnyomás lámpa, csak kb.5-6mp múlva. Ez így nem jó! Közben kopog a motor. Ha én használom, az hagyján is, de anya erre simán nem figyel.
Megnéztem az olajszűrő házat. Abban találtam 3db gumigyűrűt, ami szerintem men fogott úgy ahogy kellene. Ráadásul az olajszűrő olyan volt aminek a belsejében nem volt gumigyűrű. Kicseréltem olyanra amiben volt. Az a része most jó kell hogy legyen. Ennem ellenére ugyanaz a jelenség áll fenn.
Ezelőtt szó volt arról, hogy a láncfeszítő is elengedheti az olajat. Nos. Ki is cserélném, mert szerintem ha ott van a probléma, akkor az nagyobb baj a szememben. Úgy gondolom, ha a feszítő engedi el az olajat leállítás után,akkor az menet közben is veszteséget kell hogy jelentsen. Főleg ha tovább romlik a helyzet. 12000 forint nem a világ vége,de ha ez miatt rosszabb az olajzás, az nagyon rossz lehet.
Csak hát van egy problémám. Keresem azt a fránya láncfeszítőt a motoron, de nem igazán látom hol lehet? Nem tudna valaki valami jó képet vagy videót a motorról, ahol jól látszik a feszítő ezen a motoron feltenni nekem? Meg esetleg pár szóban leírni hogy hogy megy ez a csere?

Nagyon szépen köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-09-23 11:38 Ülésfoglaltság érzékelő

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
GNoRbY88 írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Folyton világìtani kezd a légzsák visszajelző az E46-omon. Régebben kérdezgettem e felől itt és azt írtátok hogy az ülésfoglaltság érzékelővel lehet a gond az ülésben. Kiszedtem azt a kis àramkört, ami az ülés alatt van.
Tudja valaki esetleg hogy hova és milyen alkatrészt kell beforrasztani hogy becsaphassuk az agyát?
Köszönöm!


Nem ertem miert nem mentek a BMW szervizbe vele. Ingyen kicserelik. Legaläbb is itt nemetben,de szerintem magyarban is.


ha ez így lenne az maga lenne a csoda.
akkor nem kínlódna senki, nem találtak volna ki home made cuccokat, vagy ebay nem lenne tele emulator-ral.
vagy akkor sok a lehúzós szerviz, és megvezetik a tulajokat, megy a zsebbe.


Jaj nekem. Akkor nincs ügyes megoldás?


Vehetsz plug & play emulatort vagy megcsinálod magadnak (bmw e46 seat occupancy sensor bypass), de legegyszerűbb, ha lehúzod csatlakozót és ncsexpertel vagy scannerrel kikapcsolják szenzor figyelését, akkor nem fog jelezni..


Veszek, de meg is csinálnám magamnak, ha tudnám hogy mit kell csinálnom. Ha megveszem ezt az emulátort akkor ezt hova kell dugni? A kis téglalapú elektronika helyére?
INPA-val nem lehet ezt megcsinálni? Olyan kábelem van meg progim is. Elvileg működnie is kell, de sosem próbáltam még.Fel van téve az XP-s gépemre, de nem jutottam még el odáig hogy komolyabban próbálgassam.

Ez az emulator jó lenne nekem?
Emulator

Köszönöm a segítséget!


ebben az emulátorban a baj és az utólagos megoldásokban, mert 2 féle is létezik, hogy előfordulhat, hogy nem fog nyílni a légzsák. és akkor nagyon mérges leszel magadra, vagy megzuhansz, ha ne adj isten történik valami, és amiatt nem nyílik.
ha diaggal van kikapcsolva a figyelés, akkor legalább nyílik, igaz akkor is ha nem ül ott senki, de ez legyen a legnagyobb probléma. még mindig jobb, mintha akkor nem nyíilik, ha ül ott valaki. kivéve ha hibás Takata légzsákról van szó



Értem. De emulátor nélkül ki lehet kapcsolni a figyelést diaggal? Inpa-val ki tudom kapcsolni szerinted? Úgy értem,hogy lehet?

Csabika136 Elküldve: 2016-09-22 14:08 Ülésfoglaltság érzékelő

[quote="GNoRbY88"][quote="Csabika136"]
YELLOW írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Folyton világìtani kezd a légzsák visszajelző az E46-omon. Régebben kérdezgettem e felől itt és azt írtátok hogy az ülésfoglaltság érzékelővel lehet a gond az ülésben. Kiszedtem azt a kis àramkört, ami az ülés alatt van.
Tudja valaki esetleg hogy hova és milyen alkatrészt kell beforrasztani hogy becsaphassuk az agyát?
Köszönöm!



Nem ertem miert nem mentek a BMW szervizbe vele. Ingyen kicserelik. Legaläbb is itt nemetben,de szerintem magyarban is.


ha ez így lenne az maga lenne a csoda.
akkor nem kínlódna senki, nem találtak volna ki home made cuccokat, vagy ebay nem lenne tele emulator-ral.
vagy akkor sok a lehúzós szerviz, és megvezetik a tulajokat, megy a zsebbe.

Jaj nekem. Akkor nincs ügyes megoldás?
[/quVehetsz plug & play emulatort vagy megcsinálod magadnak (bmw e46 seat occupancy sensor bypass), de legegyszerűbb, ha lehúzod csatlakozót és ncsexpertel vagy scannerrel kikapcsolják szenzor figyelését, akkor nem fog jelezni..


Veszek, de meg is csinálnám magamnak, ha tudnám hogy mit kell csinálnom. Ha megveszem ezt az emulátort akkor ezt hova kell dugni? A kis téglalapú elektronika helyére?
INPA-val nem lehet ezt megcsinálni? Olyan kábelem van meg progim is. Elvileg működnie is kell, de sosem próbáltam még.Fel van téve az XP-s gépemre, de nem jutottam még el odáig hogy komolyabban próbálgassam.

Ez az emulator jó lenne nekem?
Emulator


Köszönöm a segítséget!

Csabika136 Elküldve: 2016-09-22 07:26 Ülésfoglaltság érzékelő

YELLOW írta:
lantika írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Folyton világìtani kezd a légzsák visszajelző az E46-omon. Régebben kérdezgettem e felől itt és azt írtátok hogy az ülésfoglaltság érzékelővel lehet a gond az ülésben. Kiszedtem azt a kis àramkört, ami az ülés alatt van.
Tudja valaki esetleg hogy hova és milyen alkatrészt kell beforrasztani hogy becsaphassuk az agyát?
Köszönöm!



Nem ertem miert nem mentek a BMW szervizbe vele. Ingyen kicserelik. Legaläbb is itt nemetben,de szerintem magyarban is.


ha ez így lenne az maga lenne a csoda.
akkor nem kínlódna senki, nem találtak volna ki home made cuccokat, vagy ebay nem lenne tele emulator-ral.
vagy akkor sok a lehúzós szerviz, és megvezetik a tulajokat, megy a zsebbe.


Jaj nekem. Akkor nincs ügyes megoldás?

Csabika136 Elküldve: 2016-09-21 16:37 Ülésfoglaltság érzékelő

Sziasztok! Folyton világìtani kezd a légzsák visszajelző az E46-omon. Régebben kérdezgettem e felől itt és azt írtátok hogy az ülésfoglaltság érzékelővel lehet a gond az ülésben. Kiszedtem azt a kis àramkört, ami az ülés alatt van.
Tudja valaki esetleg hogy hova és milyen alkatrészt kell beforrasztani hogy becsaphassuk az agyát?
Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-09-20 15:11 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Lehet hogy visszatérő mérdés, de szeretném tőletek megkérdezni, hogy az E39 multikormánya stimmel-e az E46-ba? Ha van mülömbség akkor mik azok?

Nekem dupla indítós a légzsák a kormányban. Az E39-ben az lehet?

Köszönöm! Sziasztok!


Szia. Nem stimmel.


Köszönöm a választ!

És ha van (lenne) egy E39 multikormány közepem a légzsákkal és a gombokkal, azt tudom használni valahogy E46-ba? Azt sem ugye?

Csabika136 Elküldve: 2016-09-12 11:48 Multikormány beszerelése utólag...

Sziasztok!
Lehet hogy visszatérő mérdés, de szeretném tőletek megkérdezni, hogy az E39 multikormánya stimmel-e az E46-ba? Ha van mülömbség akkor mik azok?

Nekem dupla indítós a légzsák a kormányban. Az E39-ben az lehet?

Köszönöm! Sziasztok!

Csabika136 Elküldve: 2016-08-03 15:06 Vezérműlánc

fishmong3r írta:
sutius írta:
fishmong3r írta: Sziasztok!
Hozzá jutottam egy E46 318i (N42) touring-hoz.
Elvileg ~285.000 km van benne. Ugyan nincs semmilyen jele, de egy picit aggódok a vezérműlánc miatt. Mennyire vagyok paranoiás?
Szóval egyfelől érdekelne, hogy kompletten (lánc, görgők, bármi egyéb amit ilyenkor cserélni kell), szereléssel együtt ez nagyságrendlieg mibe fáj? Szeretnék felkészülni. Másrészt szükségem is lenne valakire, aki megcsinálja nekem precízen. Szemezgessek a szervíz értékeléseknél, vagy esetleg van valaki, aki erre specializálódott?
Előre is köszönöm a tippeket.


Tavaj decemberben csereltem vezerlest, N42B18. Ha jol emlekszem az alkatreszek kb 40-50 ezer volt, Febi vezerles, elrng tomites. A munkadij 20-25 ezer...
Az eredeti vezerles kb dupla annyi lett volna. Ha van a szaknak celszerszamja 1.5-2 ora alatt meg is van


Kértem egy árajánlatot egy közeli szervízből (nem márkaszervíz).
Árajánlat

BMW E46 318i

Anyag megnevezése Alkatrész egységár Szükséges me Alkatrész Munkadíj

Vezérműlánc szett 48 600 Ft 1 48 600 Ft 51 435 Ft

Vezérműkerék VVT agy 1 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Vezérműkerék VVT agy 2 235 000 Ft 1 235 000 Ft 0 Ft

Motorolaj 5W40 2 800 Ft 5 14 000 Ft 5 715 Ft

Olajszűrő 3 665 Ft 1 3 665 Ft 0 Ft

Levegőszűrő 8 960 Ft 1 8 960 Ft 1 715 Ft

Olajzócső 15 110 Ft 1 15 110 Ft 0 Ft

Vízpumpa 24 950 Ft 1 24 950 Ft 0 Ft

Fagyálló hűtőfolyadék 1 250 Ft 4 5 000 Ft 0 Ft

Segédanyagok 3 500 Ft 1 3 500 Ft 0 Ft

Bruttó

593 785 Ft 58 865 Ft

652 650 Ft
lol


Kövezzen meg aki úgy látja, de ennyiért inkább néznék a kocsimba 2 db tartalék motort. Ha széthullik, beteszem mindig a következőt. Ennyit nem szabad költeni egy E46-ra még akkor sem ha a világ legfrankóbb kocsija. De ahogy az árakat nézem, aki ezt az ajánlatot adta, nem gondolta komolyan.

Csabika136 Elküldve: 2016-07-17 01:09 Vezérműlánc

ZoleszE46 írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
2001es E46 320D touring, 136 lovas vasam van.
Meséljetek már légyszi a vezérműlánc dologról nekem! Most járok 240000km-nél, 226000-nél került hozzám. Jól fogyaszt, jól meg, jól indul. Nem tudom hogy mit figyeljek rajta még hogy gyanakodjak a lánc öregségére? A motorral kapcsolatban annyi észrevételem esetleg lenne, hogy indítás után minden alkalommal erőteljes diesel hangja van és csak utána múlik el. Mintha az olajat később kapná fel és a hidrotőkék később telnének fel olajjal. De ezt nem hiszem, mert ez szerintem nem motor mechanikai hang, hanem detonáció. Szóval olyan, mintha lenne az előbefecskendezésnek egy alap értéke, és az soknak bizonyulna és visszavesz magán. Meglehet hogy nem írom le szépen mai nyelveken amit írok, de érdekes jelenség. Kezdetek óta zavar egy kicsit. Kérdeztem egy múhelyt itt Szombathelyen a kemény járásról. Azt mondták, hogy meg van nyúlva a vezérmű lánc és ki kell cserélni, mert el fog szakadni. A nyúlott lánctól elment az előbefecslendezés és azért kemény a hangja.
Lehetséges ez?

Köszönöm!




Szia!

Nekem is pont ez a problémám. E46 318d. Induláskor nyekken kicsit a motorban valami és a hangjai is kicsit hangosabb az első 5-10 mp-ben.
Utána szépen kisimul. Nekem is mondtak már vezérműláncot, nyekkenésre motortartóbakot stb..
Szóval engem is érdekelne egy hozzáértő vélemény.

köszi

Hát nem tudom kapunk-e választ, mert eléggé ül a fórum ezen a téren legalább is.
Nyekkenés érdekes nekem is van, de szerintem motortartó bak nem lehet, mert azokat én nem rég cseréltem. Motor és kaszni rezonanciám volt és ezért cseréltem ki mindkét motortartómat és a váltó tartó bakokat is. Ékszíjak is újak, azok nem nyekkennek, de a feszítő csillapító szerintem még lehet. Ezt sajnos csak azután vettem észre egyébként, miután megcsináltam az alap szervíz dolgokat. Nem azért mert utána jött bele a nyekkenés, hanem mert addig nem is igazán figyeltem. Le kellene venni mindkét szíjat és beindítani úgy is a motort. Ha elmúlik a nyekkenés, akkor közelebb vagyunk a megoldáshoz.

De a vezérműves kérdés jó lenne ha átbeszélhető lenne kicsit itt.

Csabika136 Elküldve: 2016-07-15 13:23 Vezérműlánc

Sziasztok!
2001es E46 320D touring, 136 lovas vasam van.
Meséljetek már légyszi a vezérműlánc dologról nekem! Most járok 240000km-nél, 226000-nél került hozzám. Jól fogyaszt, jól meg, jól indul. Nem tudom hogy mit figyeljek rajta még hogy gyanakodjak a lánc öregségére? A motorral kapcsolatban annyi észrevételem esetleg lenne, hogy indítás után minden alkalommal erőteljes diesel hangja van és csak utána múlik el. Mintha az olajat később kapná fel és a hidrotőkék később telnének fel olajjal. De ezt nem hiszem, mert ez szerintem nem motor mechanikai hang, hanem detonáció. Szóval olyan, mintha lenne az előbefecskendezésnek egy alap értéke, és az soknak bizonyulna és visszavesz magán. Meglehet hogy nem írom le szépen mai nyelveken amit írok, de érdekes jelenség. Kezdetek óta zavar egy kicsit. Kérdeztem egy múhelyt itt Szombathelyen a kemény járásról. Azt mondták, hogy meg van nyúlva a vezérmű lánc és ki kell cserélni, mert el fog szakadni. A nyúlott lánctól elment az előbefecslendezés és azért kemény a hangja.
Lehetséges ez?

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-05-30 15:11 Termosztát

amstaff001 írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Nekem a következő problémám volna: Már régen kicseréltem mindkét termosztátot az E46 320d 136 lovas tütümön. Jól utána olvastam, hogy miképp kell ilyenkor légteleníteni a rendszert és pontosan úgy is csináltam mindent. Ennek ellenére, nyugodtan elmondhatom, hogy egy percig sem hittem, hogy ez így jó. Oké hogy sorrendben ki kell nyitni a légtelenítő csavarokat, de ugye van belőle 4db. A leírás szerint ebből kettőnél hivatalosan is kilép a hűtő folyadék, miután a levegő onnan távozik. Viszont van a kettő másik, ahol már a leírás szerint sem lép ki a hűtő folyadék. És itt jön a sok kérdőjel: ????? Nem lép ki. De akkor ott 100% hogy marad is levegő a rendszerben. Rosszul érzem szerintetek? Én eddig sok kocsit csináltam, de más kocsikon a légtelenítéskor mindig azt kell figyelni, hogy a víz kiáramlása a légtelenítő csavaron már folyamatos legyen. Szerintem ennek a BMW-n is így kellene lenni.
Na! Igazából rosszul sikerült ez a bevezetőm, mert eredetileg kérdezni szeretnék.
Nekem miután a kocsit használom, és utána a parkolóban megállítom, hallhatóan bugyog a hűtő folyadék a rendszerben. Nem lehet hogy valamit mégis rosszul csinálok?
Azt sem ígazán értem, hogy a kiegyenlítő tartályról letekerem a sapkát, akkor fel kell emelkednie a pálcának. Oké hogy fel kell emelkednie, de az akkor is felemelkedik, ha csak pont annyi van benne hogy fel tudja már emelni az úszót, meg akkor is, ha fél literrel több van benne. Akkor most meddig kell tölteni? Bocs a láma kérdésért, csak próbálom kideríteni, hogy miért bugyog a kocsim leállítás után?
Nem forr!! Csak valahogy visszafolyik nyugalmi állapotba. Csövek nem dagadnak és szerintem ugyanannyi van benne mint fél éve. Tehát nem is issza. Nem lehet hogy keveset öntök bele? Többet önteni egyenlőre nem igazán mertem, nehogy sok legyen neki.

Köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal.

Ja! Nem viszem BMW szakértőhöz. én fogom megoldani a segítségetekkel.


Szia Csabi!
Én is cseréltem novemberben egy termosztátot és a légtelenítéskor kézzel kicsit rápumpáltem azoknál a légtelenítőknél ahol magától nemakart kifolyni a hűtővíz!
Nekem semmi baj azóta tökéletesen üzemel 89-91 fokon!
Szoktad nézni a relytett menüben hányfokos a vized ?


Szia! Persze, szoktam nézni. amíg nemcseréltem ki a termosztátokat, addig 69 fokos volt max. Jobban mondva, a nagy termosztát cserét csináltam meg először, ami után semmi változás nem volt. Utána az EGR termosztátot is kidobtam, minden helyreállt. Nekem is 90 fokos a vizem. Menet közben 2 fokot játszik.

Csabika136 Elküldve: 2016-05-30 07:30 Termosztát

Sziasztok!
Nekem a következő problémám volna: Már régen kicseréltem mindkét termosztátot az E46 320d 136 lovas tütümön. Jól utána olvastam, hogy miképp kell ilyenkor légteleníteni a rendszert és pontosan úgy is csináltam mindent. Ennek ellenére, nyugodtan elmondhatom, hogy egy percig sem hittem, hogy ez így jó. Oké hogy sorrendben ki kell nyitni a légtelenítő csavarokat, de ugye van belőle 4db. A leírás szerint ebből kettőnél hivatalosan is kilép a hűtő folyadék, miután a levegő onnan távozik. Viszont van a kettő másik, ahol már a leírás szerint sem lép ki a hűtő folyadék. És itt jön a sok kérdőjel: ????? Nem lép ki. De akkor ott 100% hogy marad is levegő a rendszerben. Rosszul érzem szerintetek? Én eddig sok kocsit csináltam, de más kocsikon a légtelenítéskor mindig azt kell figyelni, hogy a víz kiáramlása a légtelenítő csavaron már folyamatos legyen. Szerintem ennek a BMW-n is így kellene lenni.
Na! Igazából rosszul sikerült ez a bevezetőm, mert eredetileg kérdezni szeretnék.
Nekem miután a kocsit használom, és utána a parkolóban megállítom, hallhatóan bugyog a hűtő folyadék a rendszerben. Nem lehet hogy valamit mégis rosszul csinálok?
Azt sem ígazán értem, hogy a kiegyenlítő tartályról letekerem a sapkát, akkor fel kell emelkednie a pálcának. Oké hogy fel kell emelkednie, de az akkor is felemelkedik, ha csak pont annyi van benne hogy fel tudja már emelni az úszót, meg akkor is, ha fél literrel több van benne. Akkor most meddig kell tölteni? Bocs a láma kérdésért, csak próbálom kideríteni, hogy miért bugyog a kocsim leállítás után?
Nem forr!! Csak valahogy visszafolyik nyugalmi állapotba. Csövek nem dagadnak és szerintem ugyanannyi van benne mint fél éve. Tehát nem is issza. Nem lehet hogy keveset öntök bele? Többet önteni egyenlőre nem igazán mertem, nehogy sok legyen neki.

Köszönöm, ha valaki foglalkozik a problémámmal.

Ja! Nem viszem BMW szakértőhöz. én fogom megoldani a segítségetekkel.

Csabika136 Elküldve: 2016-03-26 15:22 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
asbi írta:
lantika írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Valaki segíthetne nekem. Pár napja nem hallom hogy működne a kiegészítő elektromos fűtés az E46 320d-mben. Elromolhatott? Mikor működött, akkor rendesen hallani lehetett az alapjáraton, hogy terheli a motort. Megmértem, 76 Ampert vett fel olyankor, de csak kis időkre kapcsolt be és legalább 4-szer annyi időt szünetelt. Jó volt ez így?

Köszönöm!


nem lehet, hogy azért nem hallod, mert jobb az idő? vagy esetleg ki van kapcsolva a klímapaneled?


Klímapanelnek _elvileg_ nincs köze a kiegészítő fűtéshez.

Csabika136, milyen idő van felétek? Nekem ezekben a reggeli pár fokokban még működik, de ha garázsban áll, akkor nem hallom. Nem tudsz rá esetleg computert dugni?

Az, hogy csak rövid időkre fűtött teljesen normális, rengeteg fogyasztóval kell foglalkoznia ilyenkor az autónak, ha ráeengedné percekig a kieg. fűtést az nem lenne valami jó. Enyém is így csinálja, esik is egy picit a fordulat amikor működik.



A kiegeszitö fütes közvetlenül a generätorrol kap äramot,es a motorvezerlö vezerli. A motor höfokot,es a külsö hömersekletet figyeli,az összes többi fogyasztot leszarja.


Dehogy szarja le az összes többi fogyasztót..

Köszönöm a válaszotokat!
Szerintem is a jobb idő miatt nem működik mostanában, de ezt már remélem csak ősszel tudom megállapítani.
A klímapanelhez feltétlenül köze van, mert ha visszaállítom 16 fokra a kívánt hőmérsékletet, akkor már nem is működteti rossz időben sem. Amint ráállítok, azonnal hallható a terhelés.
Az hogy kikapcsol addig minden más fogyasztót, remélem csak ugratás volt.

Köszönöm!



én azért írtam a klímát, mert úgy tudtam, hogy az is a szerepe, hogy hamarabb lehessen fűteni belül az autót is.
de próbáld meg, hogy kapcsolj fűtést vagy 25 fokra, akkor beindul-e.


Szia! Nem indul be ilyen időben. Hisz pont ennek kapcsán hoztam fel a kérdést eredetileg. Hideg időben ha 16 fok fölé állítottam akkor is kapcsolt hideg motornál, most meg 32-re is állíthatom, akkor sem kapcsol be.

Csabika136 Elküldve: 2016-03-25 23:19 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

asbi írta:
lantika írta:
asbi írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok!
Valaki segíthetne nekem. Pár napja nem hallom hogy működne a kiegészítő elektromos fűtés az E46 320d-mben. Elromolhatott? Mikor működött, akkor rendesen hallani lehetett az alapjáraton, hogy terheli a motort. Megmértem, 76 Ampert vett fel olyankor, de csak kis időkre kapcsolt be és legalább 4-szer annyi időt szünetelt. Jó volt ez így?

Köszönöm!


nem lehet, hogy azért nem hallod, mert jobb az idő? vagy esetleg ki van kapcsolva a klímapaneled?


Klímapanelnek _elvileg_ nincs köze a kiegészítő fűtéshez.

Csabika136, milyen idő van felétek? Nekem ezekben a reggeli pár fokokban még működik, de ha garázsban áll, akkor nem hallom. Nem tudsz rá esetleg computert dugni?

Az, hogy csak rövid időkre fűtött teljesen normális, rengeteg fogyasztóval kell foglalkoznia ilyenkor az autónak, ha ráeengedné percekig a kieg. fűtést az nem lenne valami jó. Enyém is így csinálja, esik is egy picit a fordulat amikor működik.



A kiegeszitö fütes közvetlenül a generätorrol kap äramot,es a motorvezerlö vezerli. A motor höfokot,es a külsö hömersekletet figyeli,az összes többi fogyasztot leszarja.


Dehogy szarja le az összes többi fogyasztót..

Köszönöm a válaszotokat!
Szerintem is a jobb idő miatt nem működik mostanában, de ezt már remélem csak ősszel tudom megállapítani.
A klímapanelhez feltétlenül köze van, mert ha visszaállítom 16 fokra a kívánt hőmérsékletet, akkor már nem is működteti rossz időben sem. Amint ráállítok, azonnal hallható a terhelés.
Az hogy kikapcsol addig minden más fogyasztót, remélem csak ugratás volt.

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2016-03-24 23:35 Elektromos kiegészítő fűtés utólagos beépítése

Hú gyerekek! Pörög ám a fórum.