Csabika136 fórum hozzászólásai

Csabika136 Elküldve: 2015-08-11 09:19 elektromos ablakemelõ_

p1tyeszka írta:
germina írta:
Tano írta:
p1tyeszka írta: üdv, az első ablakokat lehet programozni, hogy a kulcs2xeri nyomására húzza fel?


Nem, csak úgy húzza fel ha nyomod a gombot folyamatosan.


Köszi az infót! És lefele is működik!!!


ijja, nálam is müxik csak bambáztam...


Lefele is működik.

Csabika136 Elküldve: 2015-08-04 20:29 Elsõ lámpák

hil írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Az E46-nak a kezelési utasítása írja, hogy az első lámpákat be lehet állítani "hazakísérő fény"-re. Tudja valaki hogy kell azt csinálni?

Köszike!


szerintem tudja a tiéd. a reflektort (index kapcsolót) mgelököd előre, bár lehet villantani kell vele? persze gyújtás nélkül. és akkor a beállított másodpercig ég. nem teljes fényerővel azt hiszem.

Szia!
Lehet, hogy Expert-el fel kell programozni a lámpa modult, ezért mindenképpen próbáld ki, ahogyan Y leírt.
hil





Rendben. Köszönöm a válaszokat! Ki fogom próbálni valahogy.

Csabika136 Elküldve: 2015-08-04 14:24 Elsõ lámpák

Srácok! Az E46-nak a kezelési utasítása írja, hogy az első lámpákat be lehet állítani "hazakísérő fény"-re. Tudja valaki hogy kell azt csinálni?

Köszike!

Csabika136 Elküldve: 2015-07-30 17:09 Fékjavítás

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni


nekem, mikor megvettem 4,5 évesen sem volt jobb. a gumik után a második dolog a fék tárcsák és betétek cseréje volt. mert én hülye vagyok. persze a gyári is el van téve. nem volt kráteres. az újjal sem lett jobb, sem rosszabb a kézi. én ritkán hsaználom a kézit rögzítésre is, leginkább, ha olyan helyen parkolok, nem csak visszagurulás miatt. viszont menet közben pár havonta, vagy épp műszaki előtt be szoktam húzni 1-2 sec-re. sokat nem ejlent. próbáltam állítgatni rajta de semmi. érezni menet közben, hogy fogja az autót, és mondom álló helyben behúzva, nem tudok elindulni, tehát lerögzíti az autót. sokáig arra gondoltam, ez a menet közben való gyengeség szándékos, baleset megelőzési célból, ha valaki rángatná menet közben. mert ugye nem az a célja, hanem rögzítő fék. álló autót rögzít.


Értem én hogy villanymotor..De mi hajtja? Itt a szinte egyetlen driftelésre alkalmas márka és nem lehet a műveletet előkészíteni egy kézifékes előcsúsztatással.


én ezt nem értem... egyik nagy BMW-s kollégám is mindig mondja, hogy kézivel bemozgatja. minek??? mondjuk lehet én nem értek hozzá. de ha ez a célod, akkor egy nagy kézifék upgrade kell. télen ökörködni, saját magad szórakoztatására tök felesleges a kézit rángatni, kormánnyal és gázzal simán belendíthető az autó. én legalábbis így tapasztalom.

Tééélen...Addig még hónapok vannak. Persze ha jön a hó, az más.



aszfalton meg minek nyúzod? ahhoz egy kicsit erősebb motor kellene... aztán meg sírsz pár hónap múlva, hogy miylen szar ez a BMW, hogy kiszakad a futómű


Ott a pont. Igazad van. De amúgy nem nyúzom, csak a po..m jár. Féltem mint a..Szóval nagyon.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-30 13:38 Fékjavítás

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni


nekem, mikor megvettem 4,5 évesen sem volt jobb. a gumik után a második dolog a fék tárcsák és betétek cseréje volt. mert én hülye vagyok. persze a gyári is el van téve. nem volt kráteres. az újjal sem lett jobb, sem rosszabb a kézi. én ritkán hsaználom a kézit rögzítésre is, leginkább, ha olyan helyen parkolok, nem csak visszagurulás miatt. viszont menet közben pár havonta, vagy épp műszaki előtt be szoktam húzni 1-2 sec-re. sokat nem ejlent. próbáltam állítgatni rajta de semmi. érezni menet közben, hogy fogja az autót, és mondom álló helyben behúzva, nem tudok elindulni, tehát lerögzíti az autót. sokáig arra gondoltam, ez a menet közben való gyengeség szándékos, baleset megelőzési célból, ha valaki rángatná menet közben. mert ugye nem az a célja, hanem rögzítő fék. álló autót rögzít.


Értem én hogy villanymotor..De mi hajtja? Itt a szinte egyetlen driftelésre alkalmas márka és nem lehet a műveletet előkészíteni egy kézifékes előcsúsztatással.


én ezt nem értem... egyik nagy BMW-s kollégám is mindig mondja, hogy kézivel bemozgatja. minek??? mondjuk lehet én nem értek hozzá. de ha ez a célod, akkor egy nagy kézifék upgrade kell. télen ökörködni, saját magad szórakoztatására tök felesleges a kézit rángatni, kormánnyal és gázzal simán belendíthető az autó. én legalábbis így tapasztalom.

Tééélen...Addig még hónapok vannak. Persze ha jön a hó, az más.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-30 11:50 Fékjavítás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni


nekem, mikor megvettem 4,5 évesen sem volt jobb. a gumik után a második dolog a fék tárcsák és betétek cseréje volt. mert én hülye vagyok. persze a gyári is el van téve. nem volt kráteres. az újjal sem lett jobb, sem rosszabb a kézi. én ritkán hsaználom a kézit rögzítésre is, leginkább, ha olyan helyen parkolok, nem csak visszagurulás miatt. viszont menet közben pár havonta, vagy épp műszaki előtt be szoktam húzni 1-2 sec-re. sokat nem ejlent. próbáltam állítgatni rajta de semmi. érezni menet közben, hogy fogja az autót, és mondom álló helyben behúzva, nem tudok elindulni, tehát lerögzíti az autót. sokáig arra gondoltam, ez a menet közben való gyengeség szándékos, baleset megelőzési célból, ha valaki rángatná menet közben. mert ugye nem az a célja, hanem rögzítő fék. álló autót rögzít.


Értem én hogy villanymotor..De mi hajtja? Itt a szinte egyetlen driftelésre alkalmas márka és nem lehet a műveletet előkészíteni egy kézifékes előcsúsztatással.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-30 11:00 Fékjavítás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz

Köszi a választ! Nem gondoltam, hogy a dobfékkel rosszabb kéziféket lehet produkálni, mint azokkal a kézifékekkel, ahol a tárcsafék van kombinálva a kézifékkel. Egyébként az lenne a tervem, hogy szétszedem és minőségi ferrodollal felújíttatom a fékpofákat. Természetesen hozzá szabályozva a "dobhoz". Van nálunk egy kiválló fék és kuplung felújító szakember. Remélem dolgozik még. Régebben, mikor a dobfékes autókon kellett üzemi féket csinálni, akkor is nagyon kemény fékeket tudtam csinálni hátra. Remélem sikerül majd azért összehoznom. Természetesen hiszek neked a kézifék gyengeségében, mert ez alapból kisebb átmérőn dolgozik. Hiába, benne van a féktárcsa belsejében. Az mondjuk jó, hogy nem tárcsafékkel rakták egybe, de lehetséges hogy a kis méret miatt meg vannak a korlátai? Mindegy. Féket mindig szerettem csinálni. Ha megcsinálom, és jó vagy rossz lesz, meg fogjátok tudni. Nem tudom itt mi a szokás? Örülnek ebben a fórumban ha képeket tesz valaki fel a javítás menetéről? A régi kocsimat mikor javítottam, mindig feltettem az ilyesmit a fórumra.


Azért a kéziféktől ne várj blokkoló hátsó kereket (gyári felállásban vagy teljesen felújítva sem) mert nem arra való.

A kézifék egy rögzítőfék aminek az a szerepe hogy megtartsa a kocsit egy kisebb emelkedőn (pl kapubejáró, mélygarázs...) tehát rögzítse azt.

Utcára szerintem kár túlreagálni a kéziféket mert ha az egyik fog egy kicsit már akkor is megtartja a kocsit álló helyzetben vészfékezni meg nem azzal kell...


mondjuk azért az durva, hogy az fater Opel-ján úgy fog a kézi, hogy nagyon. sőt láttam már pár autót műszakizni és elsőkerekesnél mind durva volt a kézi. jó BMW-vl meg gázzal kanyarodunk

Persze persze, nem mondtam, hogy blokkolást várok tőle, de az enyém nagyon sz..r szerintem. Kimondottan nagy erőt kell kifejteni ahhoz, hogy végre megállítsa a kocsit. Bevallom, amilyen kellemes fékezni a kocsit, olyan csalódás amit írtok a gyenge kézifékkel kapcsolatban. Egy kocsin sem blokkolásra tervezték a kéziféket, de azért merjem már ott hagyni egy lejtős utcában. Hogy hagyhatja ilyennek a német? Vagy eredetileg adnak minden BMW-hez egy féltéglát, csak én nem kaptam meg hozzá? Mindegy, megpróbálok a lehető legtöbbet kihozni belőle, aztán majd meglátjuk. Nekem régebben azt mondták a régi szakik, akik tanítottak, hogy "Húú Japán? Arra aztán kéziféket nem lehet csinálni!" Én mindig összehoztam valahogy. Ha azok sikerültek, akkor ...Majd meglátjuk.


én is érzem ezt sokszor, de megfogja az autót. na meg sebességben kell hagyni. vagy 1-esben, vagy R-ben.


A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.

Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni


Azt el tudom képzelni,hogy rozsdás. Főleg mivel az üzemi féktől külön van választva. Ráadásul szerintem sokan elég rosszul használják a kéziféket. Vagyis inkább a használatával kapcsolatban rossz a felfogása sok embernek. Sokan pl. télen be sem húzzák, nehogy befagyjon. Véleményem szerint ezzel a lehető legrosszabbat teszik vele. Használni kell, mozgatni és akkor nem áll be. Az meg külön rémálom, ahogy (tisztelet a kivételnek) a nők behúzzák. A félig behúzott kéziféknél rosszabb szerintem nincs is. Azzal utána könnyedén elindulnak bevásárolni és közben szépen leégetik a féket. Villog a lámpa? Csipog valami? Nem gond. Működik. Majd este megkérdezzük apát mi a frász az? Hadd álljon fel a szőr a hátán. Egy szűkre méretezett fékrendszernek az is katasztrófa, ha csak meg üvegesedik a súrlódó felület. Az már sosem kopik le onnan.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-29 21:24 Fékjavítás

YELLOW írta:
laleeboy írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz

Köszi a választ! Nem gondoltam, hogy a dobfékkel rosszabb kéziféket lehet produkálni, mint azokkal a kézifékekkel, ahol a tárcsafék van kombinálva a kézifékkel. Egyébként az lenne a tervem, hogy szétszedem és minőségi ferrodollal felújíttatom a fékpofákat. Természetesen hozzá szabályozva a "dobhoz". Van nálunk egy kiválló fék és kuplung felújító szakember. Remélem dolgozik még. Régebben, mikor a dobfékes autókon kellett üzemi féket csinálni, akkor is nagyon kemény fékeket tudtam csinálni hátra. Remélem sikerül majd azért összehoznom. Természetesen hiszek neked a kézifék gyengeségében, mert ez alapból kisebb átmérőn dolgozik. Hiába, benne van a féktárcsa belsejében. Az mondjuk jó, hogy nem tárcsafékkel rakták egybe, de lehetséges hogy a kis méret miatt meg vannak a korlátai? Mindegy. Féket mindig szerettem csinálni. Ha megcsinálom, és jó vagy rossz lesz, meg fogjátok tudni. Nem tudom itt mi a szokás? Örülnek ebben a fórumban ha képeket tesz valaki fel a javítás menetéről? A régi kocsimat mikor javítottam, mindig feltettem az ilyesmit a fórumra.


Azért a kéziféktől ne várj blokkoló hátsó kereket (gyári felállásban vagy teljesen felújítva sem) mert nem arra való.

A kézifék egy rögzítőfék aminek az a szerepe hogy megtartsa a kocsit egy kisebb emelkedőn (pl kapubejáró, mélygarázs...) tehát rögzítse azt.

Utcára szerintem kár túlreagálni a kéziféket mert ha az egyik fog egy kicsit már akkor is megtartja a kocsit álló helyzetben vészfékezni meg nem azzal kell...


mondjuk azért az durva, hogy az fater Opel-ján úgy fog a kézi, hogy nagyon. sőt láttam már pár autót műszakizni és elsőkerekesnél mind durva volt a kézi. jó BMW-vl meg gázzal kanyarodunk

Persze persze, nem mondtam, hogy blokkolást várok tőle, de az enyém nagyon sz..r szerintem. Kimondottan nagy erőt kell kifejteni ahhoz, hogy végre megállítsa a kocsit. Bevallom, amilyen kellemes fékezni a kocsit, olyan csalódás amit írtok a gyenge kézifékkel kapcsolatban. Egy kocsin sem blokkolásra tervezték a kéziféket, de azért merjem már ott hagyni egy lejtős utcában. Hogy hagyhatja ilyennek a német? Vagy eredetileg adnak minden BMW-hez egy féltéglát, csak én nem kaptam meg hozzá? Mindegy, megpróbálok a lehető legtöbbet kihozni belőle, aztán majd meglátjuk. Nekem régebben azt mondták a régi szakik, akik tanítottak, hogy "Húú Japán? Arra aztán kéziféket nem lehet csinálni!" Én mindig összehoztam valahogy. Ha azok sikerültek, akkor ...Majd meglátjuk.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-28 18:07 Klíma

YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Köszi!


nekem is dobjál már egy köszit, ha ilyen adakozó vagy


Köszi! Mindenkinek,aki segített valaha, aki épp segít és majd fog.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-28 15:13 Klíma

Bitu79 írta:
Csabika136 írta: Urak!
A klímát ki lehet házilag úgy tisztítani, hogy tuti legyen? Hogy tudnám kimondottan jól megcsinálni? Vannak különböző spray-k, de melyik a jó? Meg hát...Befújom oda..Aztán akkor mi van? Lefertőtleníti és ott marad a cucc? Ki lehetne azt ami ott van valahogy mosni?

Köszönöm!


Vannak habok pl.
Itteni keresőbe írd be h. klímatisztítás.Ez a téma is volt már párszor terítéken.

De segítek:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...titas.html

Majd küldj egy köszit.





Köszi! Azért tettem fel a kérdést, mert nem erősségem a kereső használata. Én még eddig akármelyik fórumban próbáltam keresni sosem sikerült semmit megtalálnom. Valószínűleg a keresési szisztémámmal lehet a baj. Ezt vállalom is.
Köszi még egyszer!

Csabika136 Elküldve: 2015-07-28 12:53 Fékjavítás

YELLOW írta:
Csabika136 írta: Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.


operával, csak nagyon ritkán fagy le, főleg komment elküldés közben, de ritkán, csak nekem mindig rosszkor
a kézifék az a hátsó tárcsán belül van, és dobfék. nem sok BMW-n fog normálisan, max a legújabbakon. menet közben én réncigálhatom, csak lassít. viszont álló helyzetben ha behúzom, nem tudok elindulni vele. most műszakin megtépte a csávó, és fogott, meg is lepődtem, mert mondtam neki, lehet nem az igazi lesz

Köszi a választ! Nem gondoltam, hogy a dobfékkel rosszabb kéziféket lehet produkálni, mint azokkal a kézifékekkel, ahol a tárcsafék van kombinálva a kézifékkel. Egyébként az lenne a tervem, hogy szétszedem és minőségi ferrodollal felújíttatom a fékpofákat. Természetesen hozzá szabályozva a "dobhoz". Van nálunk egy kiválló fék és kuplung felújító szakember. Remélem dolgozik még. Régebben, mikor a dobfékes autókon kellett üzemi féket csinálni, akkor is nagyon kemény fékeket tudtam csinálni hátra. Remélem sikerül majd azért összehoznom. Természetesen hiszek neked a kézifék gyengeségében, mert ez alapból kisebb átmérőn dolgozik. Hiába, benne van a féktárcsa belsejében. Az mondjuk jó, hogy nem tárcsafékkel rakták egybe, de lehetséges hogy a kis méret miatt meg vannak a korlátai? Mindegy. Féket mindig szerettem csinálni. Ha megcsinálom, és jó vagy rossz lesz, meg fogjátok tudni. Nem tudom itt mi a szokás? Örülnek ebben a fórumban ha képeket tesz valaki fel a javítás menetéről? A régi kocsimat mikor javítottam, mindig feltettem az ilyesmit a fórumra.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-28 10:26 Fékjavítás

Srácok! Nekem a kéziféket kellene megcsinálnom. Nemrég vettem az E46-om és az első vizsgájára a szerelőnek kellett valamit csinálnia a kézifékkel, mert két kézzel húzta a féket és mégsem akart blokkolni a két hátsó kerék. Végül is átment műszakin, de nem igazán érzem, hogy bika lett volna attól a javítgatástól, amit akkor csináltak rajta. Igaz, ki volt nekik adva, hogy csak a legfontosabbakat csinálják, mert spórolok a honosításra.
Lényeg, hogy szépen meg akarom csinálni a kéziféket. Van valami hozzászólásotok? Van valami buktatója ennek a műveletnek? Vagy csak simán visszaállítom a kéziféket, meg a fékpofákat és szét is fog jönni a cucc? Szokták a tárcsát a kézifék résznél szabályozni? Vagy azt nem kell? És ha már rákérdeztem, a BMW tárcsáit szokták úgy általában szabályozni? Ránézésre szépek a tárcsáim, de ha megfogja az ember, akkor azért érezni, hogy vannak egyenetlenséget a tárcsa felületén.

Köszönöm!

Ui.: Ahogy írom itt a hsz-eket, nem azonnal íródik hozzá az általam beírt szöveg a többi szöveghez. Ez a gépem hibája szerintetek, vagy a böngészőm kéne lecserélnem, vagy maga a fórum nem veszi azonnal a lapot? Néha 10mp-ekre egyszerűen lefagyni látszik az egész. A griffek is megállnak.

Csabika136 Elküldve: 2015-07-27 22:32 Klíma

Urak!
A klímát ki lehet házilag úgy tisztítani, hogy tuti legyen? Hogy tudnám kimondottan jól megcsinálni? Vannak különböző spray-k, de melyik a jó? Meg hát...Befújom oda..Aztán akkor mi van? Lefertőtleníti és ott marad a cucc? Ki lehetne azt ami ott van valahogy mosni?

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2015-07-27 22:28 Olajtuning

Sziasztok!
Csak egy gyors kérdés: Múltkor mintha olvastam volna valamelyiktektől, hogy az olajszűrőháznál, vagy nem tudom hol, van valami visszacsapó szelep, ami meggátolja, hogy vissza follyon az olaj. Nekem szerintem kicsit sok időbe tellik, hogy indítás után elaludjon az olajnyomás visszajelző. Én legalábbis a kb.5-8mp-et sokallom. Mondjuk megfelelne, ha azonnal elaludna. Szerintem van itt valami gond. Légyszi segítsetek! Hol keressem a hibát, hogy mielőbb ki tudjam küszöbölni?

Köszönöm!

Csabika136 Elküldve: 2015-07-26 17:55 Klíma

lela írta: Meg tudná valaki mondani hogy a középső befújó rács között elhelyezett tekerővel mit tudok szabályozni? Annak a két rácsnak tudom külön állítani a befújt levegő hőmérsékletét? Pl ha klímázok és pirosba tekerem akkor nem fúj rám annyi hideget?


Igen.
Ennyi szerintem elég is. Ugye?