Diabolica fórum hozzászólásai

Diabolica Elküldve: 2007-06-08 17:06 Balesetek BMW-vel...

ocsi328 írta: Most már értem miért nem látom a Ci-t minden reggel a megszokott helyen.


elkészült a garázs
király cupéd van Neked is!!

Diabolica Elküldve: 2007-06-08 17:05 Balesetek BMW-vel...

collins írta:
Diabolica írta: azt nem is nagyon használtad mióta rátetted a kezed? vagy csak most fejezed be még?



csak mostanában lesz kész , kopp-kopp, minden igaz............



ah.. most egy kicsit irigyellek bár kétségkivül megérdemled ennyi munka után! amugy honnan vetted ezt a két törött kocsit? hasznaltauto.hu v ismerõs?[/quote]

a netrõl mikndkettõt, ismerõstõl nem veszek semmit, nekik nem adok el semmit, nem csináltatok velük semmit, nem dolgozok velül együtt, nem kérek tõlük kölcsön és nem is adok - mert nyugodtan akarok élni

Diabolica Elküldve: 2007-06-07 21:28 Balesetek BMW-vel...

azt nem is nagyon használtad mióta rátetted a kezed? vagy csak most fejezed be még?[/quote]


csak mostanában lesz kész , kopp-kopp, minden igaz............

Diabolica Elküldve: 2007-06-07 19:55 Balesetek BMW-vel...

collins írta:
Diabolica írta: én vagyok itt az ellenpélda.....pedig ez is csak egy defekt és szalagkorlát volt 140-el, más kocsihoz hozzá sem ért...........de nem sok maradt belõle, se elöl se hátul


szerényen nem is említetted meg Diabolica, hogy ma ez a kocsi az, amit egy 90 végén járó nyugdíjas is megbámul, hogy mekkora zsír gép! (ismét grat hozzá, élõben sem okoz csalódást )


Hát sajna ma már nem az enyém a kocsi, a feleségem rátette a kezét, egy hónapja nem is ültem benne.........viszont már indítgatom az 540-est, úgyhogy elõbb utóbb visszatérek én is az autósok közé.....

Diabolica Elküldve: 2007-06-04 17:34 Balesetek BMW-vel...

én vagyok itt az ellenpélda.....pedig ez is csak egy defekt és szalagkorlát volt 140-el, más kocsihoz hozzá sem ért...........de nem sok maradt belõle, se elöl se hátul

Diabolica Elküldve: 2007-05-31 21:52 Futómû és hibái

paci írta: Ha nem állítottak meg, akkor no para! Engem már legalább 10-15 alkalommal fényképeztek az elmúlt 10 évben, de mivel nem állítottak meg, nem volt semmi
Legutóbb éppen hétvégén próbálgattam a gépet, és autópályán 230-al suhantam el egy külsõ sávban 4 autó közé beékelõdõ Octavia mellett...esélye nem volt
Persze utána lassítottam. Ja, van videóm róla



azért csak óvatosan, az RS Octavia be tud fogni!!

Diabolica Elküldve: 2007-05-18 20:25 Gumi

Petike írta: Üdv!

Nem akar valaki nagyon olcsón megszabadulni 4db színte új 205/55 R16 téligumitól??? Érdekelne a dolog, ha esetleg volna valakinek ilyen elfekvõben....

Petike


Nekem van, szinte új, de 225-ös, sajna szerintem a Tiédre nagy lenne.......

Diabolica Elküldve: 2007-05-11 15:43 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

alfatone írta: Nem a bmw védelmében, és nem a szevízt meghazuttolandó, de még soha nem hallottam mástól ilyen gondot a kormánynál.


fõleg a 39-eseken jellemzõ, mert egy picit öregebbek. 5 éves kor után leginkább. Schleifring-nek szokták hívni.

Diabolica Elküldve: 2007-05-10 20:47 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

pocok000 írta: Megnézem pontosan, mert au ETK-ban nem találom! Megnézem az autóban és utána leírom!


http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=15

rendszerint az 5. számú szokott kicsit kiszakadni és akkor a légmennyiségmérõ után falsch levegõt szív a motor, ettõl kezd dadogni. Lehet, hogy neked is ez volt a gondja.

Diabolica Elküldve: 2007-04-30 17:46 Hallott már valaki ilyen hibáról?

csu2 írta: Nálam úgy gondolom nem lehet a klíma. Hideg motornál jobban hallatszik. Aztán ahogy melegszik a motor csendesedik. Szelep, hidrotõke esetleg? Olajcsere után vettem észre. Elképzelhetõ, hogy az olajcsere körül kell keresnem a problémát? Akad valami trükkös szivattyú vagy pumpa vagy egyébb forgó alkatrész ami motorfordulattal megegyezõ kopogást eredményezhet? Van valakinek ötlete miket kellene lekötni, hogy kiderüljön mi a gond? Köszi


kuplung és egyebei? ha alapjáraton kinyomod változik a hang?

Diabolica Elküldve: 2007-04-18 20:15 alapjárati probléma

Eapa írta: A szelepet a Wallis-ban lehet megrendelni, vagy bármely BMW alkatrészeket szállító cégnél, pl. BMWteile.hu. Kb. most 9.000 HUF lehet az ára. Én a helyedben a hozzá csatlakozó csöveket is cserélném és az olajnívópálca csövén lévõ O-gyûrût is.


Te hogy a bánatba raktad fel ezt az utóbbi O gyûrût??? Én kétszer mentem ki egy-egy tábla milkáért és hûtõvizes borogatást alkalmaztam fogyasztás közben, megfogadva, hogy az életbe többet nem veszem ki, annyira nehezn tudtam visszarakni az újat. Ha jól emlékszem valami szilikonnal kentem meg egy kicsit, és csak úgy men vissza a helyére, de a kezemen nem sok bõr maradt azt nem felejtettem el....Ha jól rémlik a pálca tokjának a teteje kihúzott állapotban beleütközött valalmi le nem szerelhetõbe és emiatt nem tudtam az enyémen visszacsúsztatni.....de lehet, hogy csak rossz napom volt....

Diabolica Elküldve: 2007-04-17 21:24 Chip tuning

Petike írta:
Diabolica írta:
alfatone írta: Azért 3 havonta nem esnek szét a váltók, mert akkor errõl szólna ez a fórum.


Ez igaz!! Arra akartam csak utalni, hogy minden el tud romlani, fõleg ha nem kíméled, elnyúhetetlen cucc pedig nincs.


..az öregem és én ennél sokkal rövidebb idõ alatt nyírtuk ki a chippelt 530d váltóját (kapott a szájának rendesen, mert kérte, csak nem bírta)

petike


na ugye...

Diabolica Elküldve: 2007-04-17 21:10 Chip tuning

alfatone írta: Azért 3 havonta nem esnek szét a váltók, mert akkor errõl szólna ez a fórum.


Ez igaz!! Arra akartam csak utalni, hogy minden el tud romlani, fõleg ha nem kíméled, elnyúhetetlen cucc pedig nincs.

Diabolica Elküldve: 2007-04-17 16:49 Chip tuning

Petike írta:
kyncza írta: Basszus...tök jó

Még azt is mondta a srác, hogy a BMW, meg a sebváltó gyártó egymásra mutogat. A BMW azt mondja, hogy a sebv. gyártó csinál hulladékot, a sebv. gyártó meg azt mondja, hogy a BMW nem képes normális elektronikát csinálni, ami visszaveszi a nyomatékot váltásnál...jó mi?

Amúgy ez a steptronic nem nyomatékváltó elven mûködik? azaz, nem úgy vált, hogy mindig a legnagyobb nyomatékon tartsa a motort?



...fene tudja, elvileg igen, de tanulós, meg okos, meg gondolkodós, meg széthullós

petike


Nem csak az automaták ilynek, nekem a 330Ci-ben az E60-as hatsebességes manuál váltó is csak kemény 3 hónapot bírt ki és semmi sem maradt belõle (nem kíméltem,de hát nem is Suzuki). Most létrehoztunk egy egyedit hosszított 5. és 6. fokozattal ha minden igaz a következõ talin megmutatom....

Diabolica Elküldve: 2007-04-14 16:32 eladás

collins írta: van egy nagy kérésem.

valaki ha van egy kis ideje csak vázlatpontszerûen írja nekem le, hogy hogyan történik pontosan az eladás (nem szeretnék pórul járni)

egészen onnan, hogy a szerzõdést aláírta mindkét fél, melyik irat kihez kerül, és kinek hova kell(ene) mennie, továbbá hogy én hogyan tudom ellenõrizni, hogy átiratta e. bocs az értetlenkedésért, elõre is nagyon köszönöm!

üdv,
colins


1- midndketten kaptok egy-ergy szerzõdéspéldányt eredetiben, ha nincs csináljatok, és azonnal töltsd ki a vevõ nevét ne írd alá anélkül, mert én is ezzel szívtam meg (lehetséges, hogy õ továbbadja és akkor másik nevet hegeszt oda, a te példányodon a jó név lesz, az övén meg a hamis. Én most éppen azt bizonygatom Ibrányban, hogy nem én hamisítottam hanem õk, de õk ugyanezt mondják, úgyhogy .....)
2- ezzel bemész az okmányirodába, de ne kérdezz rá, hogy elég-e a másolat a szerzõdésbõl, mert akkor az eredetit megtarthatod
3- utána lemondod a biztosítást - ide biztosan csak másolat kell
4- amúgy van a forgalmin az adásvételre vonatkozó rész, eladásnál elvileg ezt is alá kellene mindkét félnek írnia és ez letépve nálad marad,majd az okányirodánál leadhatod, de ezt senki sem csinálja, holott erre találták ki

azt, hogy átírták-e, a magyarország.hu-n le tudod kérdezni (bár egy éve néztem utoljára valaki azt mondta, hogy ma már nem, meg kell próbálni...)