A sikaflex-rõl: beírod a gugliba és megnézed, hogy a közeledbe melyik bolt esik, vagy keresel egy würth forgalmazót - bocs, hogy ilyen bunkó módon fogalmazommeg, de ez a legegyszerûbb módja, én is így csináltam, mert elsõ alkalommal Németországban fedeztem fel. Ha végképp nem találsz használj egykompoensú szélvédõragasztót (fekete szutyok) - Tectane a neve.
A felragaszttásról: én egy hungarocell táblát vágtam be oda hõkéssel és ezzel nyomtam fel, de a másik oldalon pl hasonló puritán bandázsolással végeztem mint az M3-ason van, az is megfogta.
csu2 írta:
Kellemes ünnepeket minden rajongónak! Szerintem semmi komoly. A coupe-nál ez sajna betegség. Nem bírják se a nagy meleget, se a nagy hideget, pár év és az ajtókeretrõl leválik a pluss csík. Ettõl még lehet sérülésmentes az autó. Simán javítható dolog otthon is, se nem sok se nem kevés pálmatex-el kell visszaragasztani, és jobb mint újkorában. Viszont jó alkualap vételnél. (Onnan tudom, mert én már belefutottam... )
ragasztottam én is..........de nekem a sikaflex ragasztó jött be mert a palma egyidõ után szintén el tudja engedni sajnos..........
csu2 írta:
Kellemes ünnepeket minden rajongónak! Szerintem semmi komoly. A coupe-nál ez sajna betegség. Nem bírják se a nagy meleget, se a nagy hideget, pár év és az ajtókeretrõl leválik a pluss csík. Ettõl még lehet sérülésmentes az autó. Simán javítható dolog otthon is, se nem sok se nem kevés pálmatex-el kell visszaragasztani, és jobb mint újkorában. Viszont jó alkualap vételnél. (Onnan tudom, mert én már belefutottam... )
ragasztottam én is..........de nekem a sikaflex ragasztó jött be mert a palma egyidõ után szintén el tudja engedni sajnos..........
Segítségeteket szeretném kérni. Vettem egy 2004-es 320cd-t. Azt mondták, hogy sportfutómûves minden coupe. Azt hogy tudom kideríteni ,hogy az enyém az v. nem?
Elõre is köszönöm
Nem akarlak elkeseríteni, de ez azért nem igaz. Mire vagy kiváncsi a telókra, rugókra vagy a lengõkarra?
A lengõkar-teló-csonkállvány ua mint a limókban a rugóban lehet eltérés, de nem feltételenül.
Egyik nap hibakeresõt végigfutattuk a kocsin 320d 2000évj. 137 le, és 4 hiba jöt ki. A "szerelõ" azt mondta kérdezzem meg vkitõl h. mi is az valójában.
Ezeket cserélni kell vagy mit kell velük csinálni. Mert az õszíntén megmondom fogalmam sincs. illetve hogy a fõtengely jel mi lehet???Tudtok segíteni valami infóval
rehali,
szerintem menj el inkább egy igazi "szervízbe", mert ezek eléggé primer dolgok, és ha a "szerelõd" így alapból nem tudott ráböffenteni semmit, akkor kijavítani sem fogja tudni a hibákat. A jel=jeladó lehet.....
schwarz-1 írta:
Sziasztok! Tudna nekem valaki segíteni abban hogy , hogyan lehetne kiküszöbölni mikor kikapcsolom a DSC és lepadlozom a gépet, akkor pörögjön rendesen legalább az az egy kerék ( mert sajnos sperr nincs bennük ) , és ne tíltson le benne valami elektronika. E46 330Ci M-es géprõl van szó. Esetleg megoldható 1-2 bíztosíték kiszedésével? Gondolom hasonlóképpen mûkõdik mint az ABS.? Elöre is köszi a választ, Attila.....
más gond is lehet nálad mert nekem is 330ci-m van de nálam kis kézügyességgel azért még bekapcsolt dsc mellett is meg lehet azért forgatni a kereket.....mondjuk én lepadlózom, hanem lendületesen pörgetem fel és ha már forog, akkor tolok rajta egy kicsivel nagyobbat - de nem hjinném, hogy zzel a techinkával lenne a gond....
Valóban nagyon szép gép, de ennyit azért már biztosan nem ér............
Szép nagyon!
Az ára?! Hát igen, a minap néztem az egyik autósmûsort ahol több sportkocsit teszteltek és szerényen megjegyezték az M3-as (E46-os) árát. Azt hittem lefordulok a székrõl. 50 ezer dollár. (8.750.000) az USA-ban...
Valami ehhez hasonló hang van nálam is: YouTube videó
Nekem is 330ci-m van és ugyanilyen a hangja. 90e van benne. Mindíg is ilyen volt, engem állatira nem zavar, szerintem tök normális. Annyira nem zavaró ez azért, végül is egy hathengeres nagy bika motor, kis hangja csak lehet.
Hallgass meg alapjáraton egy M5-öst, az aztán csattog, kattog, ciripel, tak-takkol, meg mindent csinál. Rögtön belenyugszol a 330 alapjárati hangjába .
Szebi írta:
Idokozben megneztem a kocsit. Ami egybol feltunt, hogy a kodlampaknal a legbeomlo munyagok hianyoztak, ahogy pedig tovabb neztem a sima 330as tarcsak tuntek fel, sehol 1 lyuk, a kereskedot kerdezve, hogy ez mi, annyit mondott, hogy o nem ert az ilyen kocsikhoz... Amerikai modell leven ha jol tudom kene lennie szelessegjelzonek, hat ez sem volt rajta, gondolom cserelve volt a lokos. Kivulrol egyebkent korrekten nez ki, hatso lokosok illesztesei allnak el 1 kicsit, felnik nincsenek lepatkazva, illetve az egyik gumibol hianyzott egy kisebb darabocska. Festekvastagsag mero jobb hatul es teton volt necces. Belulrol az oldalso karpitok elegge levannak lakva, erdekes h mind2 oldalon kb ugyanott, ugyanugy vannak a karcok, kormany, pedal, ulesek jo allapotban vannak igy ezt annyira nem ertem. Talan uj ajtokat es bontott karpitokat kapott? Az elektromos tukorbehajtas es a hamutarto fedele nem igazan akart mukodni, minden mas ok. Motort beinditottam, apro mosoly az arcomon Motorteret megneztem es mintha egy kicsit hianyos lett volna a burkolatok teren, ebben nem vagyok biztos, nem lattam meg annyi m3-as motort, de az latszott, hogy nem volt nagyon hozzanyulva. A xenonnak a kabelei voltak szigszalaggal korbetekerve, ezt viszont direkt megneztem masik m3ba es ott nem volt ilyen, mellesleg a xenon mgassagallitas is hianyzott a kocsibol, talan ezt is utolag raktak bele? Nos amit tudtam azt leirtam, a kocsi igy is nagyon tetszik, szerelmes vagyok bele Sajnos azonban ilyen tenyek mellett inkabb kihagynam, ez a 7,5-os ar telleg nagyon santit, foleg 15ezer km-el, azt meg nem is emlitettem, hogy 1db kulcs van hozza, szervizkonyv, auto leiras(ennek nem igy hirtelen most nem jut eszembe a neve, az a konyv ami a kesztyutartoban szokott lenni es minden okossag levan benne irva az ótórol ) nuku.
nem rossz ez a kocsi még így sem, csak nem elég olcsó.......
Szebi írta:
Koszi Estoril az infokat, nem is tudtam, hogy ennyi mindent tud ez az smg. Nos o a kiszemeltem: http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1280 Ha minden igaz holnap nezem meg. Kivancsi vagyok, hogy odaadja-e majd a tulaj kiprobalni fiatal korom ellenere, sajat kocsim csak fog 1 kicsit hatni ra. Holnap meg beugrom bmwbe tanacsokert meg kerek idopontot is atnezesre. Ettol a 14000 km-tol elegge tartok, a kepen meg 9000km van benne adatoknal pedig mar 14-et ir, teloba meg mar 15-ot mondott a csoka...
Én a jobb oldal meozásával kezdeném, mert a képen is látszik, hogy a kárpit már volt bontva. Hiányzik a csavar fedõkupakja a kilincsnél, amit mondjuk egy gondos kéz egy M3-as esetében nem dobál el könnyedén, ha csak nem hosszabb idõre van szétbontva....
Nem, van egy volt évfolyatársam, aki autószerelõként dolgozik Solymáron. A legbecsületesebb ember, akit csak ismerek. Hozzá vittem el az autót, nemcsak ezt a hibát vette górcsõ alá, de az egész autót átnézte, leellenõrizte. Nagyon nem ért rá, de azért valahogy csak beszuszakolta a millió teendõi közé a dolgot. Ezúton is köszönöm neki! Viszont ha nem vállalta volna, akkor szerintem megkerestem volna bocika szerelõjét.
Szemy
Na bakker, pedig ezt a hibát már vagy egy éve kutatjuk itt, ráadásul egy földim oldotta meg, szóval grat hozzá
alfatone írta:
Érdekes tapasztalat, hogy a fék pont ugyanott fog. Ez az elsõ autó amin ezt tapaszatlom, pedig minden dugattyút legalább 2cm-rel kellett visszább nyomni. Az E36 is fentebb fogott, de úgylátszik itt a szervó teljesen kiküszöböli ezt a jelenséget.
Ez érdekes amit írsz, mert gyakorlatilag a fékpedál útja attól függ, hogy a fõfékhenger dugattyújának mekora útra van szüksége ahhoz hogy a munkahengerek dugattyúi nekifeszítsék a fékbetéteket a féktárcsáknak. ( természetesen ha nincs levegõ a rendszerben ) És ez pedig attól függ hogy mekkorák a hézagok a tárcsák és a betétek között. A hézag pedig attól lesz ahogy a féktárcsa visszapofozza egy kicsit a betéteket ezenfelül még a tömítõ munkahenger karmantyúnak rugalmassága is szorgalmazza ezt. Bizony ha pedig kezdenek a munkahengerek szorulni, a hézag nem tud kialakulni ezért van az ,hogy amikor elindulsz még hallod a surlódó hangot egy darabig amig a hézag kialakul. Úgyhogy igazán nem értem mitõl lenne más a nyomáspont a fékpedálon.
Hát eddig két régebbi autómon feljebb került a nyomáspont betétcsere után, de ezen most nem. Csak határozottabban fog.