Esteban46 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Esteban46 Elküldve: 2018-10-07 16:49 E46 Szélvédő alatti müanyag

Bal1 írta: Üdv.
Levélrácsból csak gyárit érdemes venni vagy van olcsóbb jó minőségű alternatíva?

Köszi!


Szia
Ha jól tudom nincs belőle csak gyári. 15000 körül van az ára.

Esteban46 Elküldve: 2018-10-07 12:03 320d Motor

elpety írta:
elpety írta:
YELLOW írta:
elpety írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 520 d 136 Le van most motorhibásan. kérdésem 320 d motorjával helyettesíthető e az 520 d motorja (beépítés mennyire bonyolult) esetleg tehető e bele a 150Le motor


motor az motor, ugyanaz.
520d E39-ben nem volt 150 lovas dízel úgy tudom. tehát nem tehető bele. biztos bele lehet építeni, de lehet nem jól muzsikálna.
az egyik adagolós motor a másik nem, két rendszer.


oki megértettem, remélhetőleg.


Sziasztok!
Esetleg van valakinek valamilyen ötlete, mitől törik el a főtengely, és mitől a vezérlés felőli oldalon az utolsó nyugvó után?


Szia! A 136 lovas 20d-nél előfördul sajnos. A rossz állapotú és minőségű főtengely szíjtárcsa is okozhatja!

Esteban46 Elküldve: 2017-02-22 17:34 bc

okezsoke írta: Sziasztok!

Nekem szép lassan elromlott a BC-gomb a végén. A nagy hidegben először nem nagyon akart reagálni, aztán sikerült. Végül egyre kevésbé és már nem működik egyáltalán.
Javítható lehet?
Szétszedési útmutatót van valahol esetleg?

Előre is köszi





Igen javítható! Hidegben az öreg kábel megkeményedik és törik. Én is javítottam a sajátomat. Útmutatót nem tudom hol találsz...



Esteban46 Elküldve: 2016-12-04 18:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Esteban46 írta: Sziasztok!
Overvoltage 16V hibakóddal találkozott már valaki? Azt tudom hogy mit jelent, de a bikázási ponton és az akksin mérve is 14V körüli töltésem van. BC titkos menüben 15.8-16.4V között járó motornál. Ha csak gyújtáson nézem hogy mennyi van az akksiban arra is ír 14.2 körül, persze multival mérve itt sem egyezik az érték! Köszönöm a segítséget!


Senki nem tud erről semmit?

Esteban46 Elküldve: 2016-11-17 21:24 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Overvoltage 16V hibakóddal találkozott már valaki? Azt tudom hogy mit jelent, de a bikázási ponton és az akksin mérve is 14V körüli töltésem van. BC titkos menüben 15.8-16.4V között járó motornál. Ha csak gyújtáson nézem hogy mennyi van az akksiban arra is ír 14.2 körül, persze multival mérve itt sem egyezik az érték! Köszönöm a segítséget!

Esteban46 Elküldve: 2016-04-11 17:00 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

flenfer írta:
Esteban46 írta:
flenfer írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy aki már szedte szét a féket az tudna segíteni, hogy milyen csavarkulcsokra van szükségem a művelethez? Az a helyzet, hogy nagy valószínűséggel valami eltört a bal hátsó kézifékben. Elég rendesen darál. Szeretném szétszedni és nem szeretnék a helyszínen szembesülni, hogy nincs hozzá szerszám.

Előre is köszönöm!
Szabolcs


Üdv.!
Le kell venned a féknyerget, hogy lejöjjön a tárcsa. Ide 16-os csillagkulcs kell. A tárcsát egy kis csavar fogja, amihez ha jól emlékszem egy 5-ös imbusz kulcs kell. Valószínű, hogy az egyik pofa szabadult fel. Nekem is ez volt, cserélni kellett a pofákat, és az összes rúgót.


Ajánlanám figyelmedbe a következő videót:
A link neve
Szerintem mindent mutat...
Sajnos a porvédő lemez is tudd korrodálódni annyira, hogy már nem akad bele rendesen a pofák rögzítő pöcke.


Igen. Nekem is onnan szakadt ki. Cserélni kellett a porvédő lemezt is.


Sajnos ez ilyen, csere... 8pénz környékén van. Új alkatrészt szépen jól lekezeli az ember és ennyi.



Esteban46 Elküldve: 2016-04-11 12:15 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

flenfer írta:
Szasza91 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni abban, hogy aki már szedte szét a féket az tudna segíteni, hogy milyen csavarkulcsokra van szükségem a művelethez? Az a helyzet, hogy nagy valószínűséggel valami eltört a bal hátsó kézifékben. Elég rendesen darál. Szeretném szétszedni és nem szeretnék a helyszínen szembesülni, hogy nincs hozzá szerszám.

Előre is köszönöm!
Szabolcs


Üdv.!
Le kell venned a féknyerget, hogy lejöjjön a tárcsa. Ide 16-os csillagkulcs kell. A tárcsát egy kis csavar fogja, amihez ha jól emlékszem egy 5-ös imbusz kulcs kell. Valószínű, hogy az egyik pofa szabadult fel. Nekem is ez volt, cserélni kellett a pofákat, és az összes rúgót.


Ajánlanám figyelmedbe a következő videót:
A link neve
Szerintem mindent mutat...
Sajnos a porvédő lemez is tudd korrodálódni annyira, hogy már nem akad bele rendesen a pofák rögzítő pöcke.

Esteban46 Elküldve: 2016-04-06 21:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kisg325 írta:
Esteban46 írta:

Kell hozzá driver igen. Én abban tudok segíteni...



Letudom tölteni valahonnan?


Írtam privit.

Esteban46 Elküldve: 2016-04-05 21:27 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kisg325 írta: Sziasztok!

Remélem nem b@sztok le,mert gondolom már le lett írva kismilliószor,de valaki tudna linkelni egy érthető leírást INPA /6.4.3. full/ telepítéséről K+DCAN USB kábellel WIN10 64-re?
A kábelhez is kell külön driver?
Minden segítséget szívesen vennék és bocs,hogy nem olvasok vissza nem tudom hány oldalt.

Előre is köszi a segítséget,ha valaki megszánna vele.



Kell hozzá driver igen. Én abban tudok segíteni...

Esteban46 Elküldve: 2016-04-05 21:14 Porlasztó

andree írta:
szotakdavid írta:
andree írta:
Esteban46 írta: Üdv mindenkinek!
Jeladós porlasztót keresek M47es motorhoz! Valaki tudja esetleg felújított Bosch-t honnan tudok rendelni vagy esetleg valakinek elfekvőben??


Szia, én vettem gyári újat. Nekem van egy amit kivettem, a hiba "05"Needle motion sensor volt. Ha gondolod oda adom azt amit kivettem egy próbára. Nekem a csere után semmit sem változott, és mint mondtam bmw dobozos gyári új került bele.


Te csak azt hiszed h nem változott semmi!!


De!!!! Meggyőződésem hogy jobb lett, mert a VP44 lelke a jeladós porlasztó!!! Na jó, ha jobban belegondolok talán kicsit csökkent a fogyasztás és alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb lett. Tehát javítom magam. Az biztos hogy fontos de ne számíts plusz 40 lóerőre.


Nekem is ugyanaz a hibakódom vele, és a gép szerint 6528as fordulatnál
Hétfőn viszem beméretni őket! Félek tőle + minden indításnál eszembe jut
Új mennyi volt?

Esteban46 Elküldve: 2016-04-04 19:39 Porlasztó

Üdv mindenkinek!
Jeladós porlasztót keresek M47es motorhoz! Valaki tudja esetleg felújított Bosch-t honnan tudok rendelni vagy esetleg valakinek elfekvőben??

Esteban46 Elküldve: 2016-03-31 22:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

[quote="Tano"]
Esteban46 írta: Sziasztok! Az alábbi hibákat sikerült kiolvasnom,segítségeteket kérném a megfejtésükhöz.

190 Light module EEPROM error
invalid working area
sporadic error (ez utalhat arra hogy a vízhőfokmérő nem világít?)

5 Needle motion sensor
Signal open circuit or KS after B+
Error currently available

27 Coolant temperature heater (törlés óta nem találkoztam vele)
/quote]

190 Light module EEPROM error
invalid working area
sporadic error (ez utalhat arra hogy a vízhőfokmérő nem világít?) - Ahhoz ennek nincs köze.

5 Needle motion sensor - Ez a 4-es henger jeladós porlasztójára vonatkozik.



Miként orvosolható a két hiba? Leginkább az utóbbi aggaszt! Okozhat valami komolyabb problémát?



Esteban46 Elküldve: 2016-03-31 21:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Esteban46 írta: Sziasztok! Az alábbi hibákat sikerült kiolvasnom,segítségeteket kérném a megfejtésükhöz.

190 Light module EEPROM error
invalid working area
sporadic error (ez utalhat arra hogy a vízhőfokmérő nem világít?)

5 Needle motion sensor
Signal open circuit or KS after B+
Error currently available

27 Coolant temperature heater (törlés óta nem találkoztam vele)



Ha kimondott BMW programot hasznälnäl sokkal könyebb lenne. INPA peldäul.



Ezeket INPA-val olvastam!

Esteban46 Elküldve: 2016-03-31 20:22 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok! Az alábbi hibákat sikerült kiolvasnom,segítségeteket kérném a megfejtésükhöz.

190 Light module EEPROM error
invalid working area
sporadic error (ez utalhat arra hogy a vízhőfokmérő nem világít?)

5 Needle motion sensor
Signal open circuit or KS after B+
Error currently available

27 Coolant temperature heater (törlés óta nem találkoztam vele)

Esteban46 Elküldve: 2016-03-22 19:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Gondoltam már rá,csak nem akartam leszedni a forrasztást róla mert elég nagy darab és féltem valami sérülést okozok. De nem lesz más választásom

GNoRbY88 írta:
Esteban46 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni IFH-0009 problémával kapcsolatban! Inpa telepítve K+DCAN kábelem van amin a 7es és a 8as láb össze van forrasztva, már multiméterrel is ellenőriztem.Problémám az hogy nem tudok mindent kiolvasni..pl. LSZ-el kommunikál de a Airbag PDC stb kiolvasásakor a fent említett hiba jelenik meg. Már töröltem, újratelepítettem, beállításokat ezerszer ellenőriztem. Fogalmam sincs merre tovább! E46 2000es 20d motortérben a körcsati. Segítségeteket előre is köszi!



Próbálj meg egy kapcsolót rakni 7-8 láb közé és amikor hibát ír akkor kapcsold át. Nekem segített.


« előző12következő »