Fort fórum hozzászólásai

Fort Elküldve: 2017-01-12 14:14 Nem indul el

bikemano írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA

Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!



lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.

mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)


Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!


11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.


Direkt a drágább gázolaj volt töltve bele ami jobban birja a fagyot, MOL töltőállomásnál tankoltam! Nyomást hol tudok mérni? a pumpa valahol a hátsó ülés alatt hejezkedik el azthiszem, ott kell valahol nyomást mérnem is ?


Többször izzitva simán elindul most, szoval gondolom akkor vagy az izzó lesz vagy az üzemanyag minösége miatt van ez, azért benézek vele szervizbe !


Hasonló gondokkal küzdök most én is.Éppen a trélert várom a hétvégi telken...
Semmi baja nem volt még tegnap este,ma reggel viszont hiába indítóztam,bikáztuk,húztuk,nem akart elindulni.Mintha nem kapna üzemanyagot.
Negyed alatt van a mutató és nem prémium üzemanyag volt benne.így remélem csak az lesz a gond.Kíváncsi leszek hogy otthon a melegebb garázsban be indul e holnap .

A videódhoz és a problémádhoz szólnék annyit hozzá,hogy nekem csak akkor gyullad ki indítózáskor az ASC lámpa,ha gyenge már az akksi és nehezen teker.
Nekem ez a videón gyengének tűnt.
2.Izzíts egy kicsit tovább miután az izzítólámpa elalszik.Ha meghallgatod az izzítórelét a motortérben,az még a lámpa elalvása után pár másodperccel kapcsol csak ki.(Persze időjárástól és hűtővíz hőmérséklettől függően)
3.Ha nem jó az izzítóreléd,bármennyit izzítózhatsz,de egy diagnosztika kiírja ha itt van a probléma.


Fort Elküldve: 2016-11-27 13:51 izzítógyertya

Üdv!

Kis segítséget szeretnék kérni tőletek!Kb 2 hete egy hidegebb reggelen nagyon nehezen indult be az autóm.Jó sok tekertetés után kapta el nagy nehezen és akkor is mint ha csak hengerenként indult volna be az autó.Két napra rá ugyan ezt el eljátszotta.Meleg motornál vagy a napközbeni indításoknál és a mostani melegebb időben semmi probléma nem volt.Ma reggel megint sokat kellett tekertetnem hogy beinduljon.A szerelő szerint az adagolóban valami nyomástartó szelep döglött meg és ezért van hogy ha 2 napot áll az autó,akkor nem indul.Mérgemben vettem is egy diagnosztikai kábelt és INPA szerint izzítógyertya és izzítórelé hiba van jelen.

"8 glow device
Error frequency : 52
Glow plugs also glow relay defect
Error currently available"

100-as biztosíték rendben van.Melyik relé tartozik az izzításhoz?A kék?Valahogyan ki lehet mérni a gyertyákat hogy jók e kiszerelés nélkül?Sajnos nem ismerem még ezt az INPA programot,de ahogy itt olvasgattam,több tulajdonosnak kiírta hogy melyik gyertya a rossz.Lehet a fl előttinél ezt nem tudja még...?Előre is köszönöm az ötleteket és segítséget.

M47 136LE 320d

Fort Elküldve: 2016-03-02 09:30 e46 első lökhárító tartozékok?

Sziasztok!Kicsit elhamarkodottan rendeltem hűtőrácsot az autómhoz,így egy kis segítségre lenne szükségem. (Fl előtti touring)
Gyárilag http://www.bakelit.hu/portal/s...Mwg4KBUwFQ" target="_blank">ILYEN hűtőrács van az autómon,de sajnos EZT A FAJTÁT rendeltem hozzá.
A kérdésem az lenne,hogy ha KÖZÉPSŐ RÉSZT is rendelek hozzá,akkor az passzolni e fog a régi lökhárítóba??

Fort Elküldve: 2015-07-07 10:47 Multikormány beszerelése utólag...

lantika írta:
Fort írta:
lantika írta:
andree írta:
Bero írta:
Fort írta:
lantika írta:
Fort írta: Üdv!

E39 multikormány jó lehet az E46-ba?
Egy ilyen egyszerű fajtára szeretném cserélni a régit







Igen,ez pont jo a tiedbe,mert ez is 2 käbeles legzsäkkal van. (duplainditos) Ehhez egy käbelkötegrere lesz szügseged. A käbel väsärläsänäl figyelj,mert dizelhez 2 fele van.


A megfelelő kábel kiválasztását és a beszerelést majd hozzá értőre bízom,a lényeg hogy akkor jó az E39 duplaindítós az én E46-omba.
Aki be tudja nekem szerelni a multikormányt Kom-Esztergom,vagy Fejér megyében,az nyugodtan írjon.



Helló! Én nem vagyok benne biztos,hogy az E39 kormány jó az 46-be! Nem a légzsák hanem a méret/gyűrű miatt. Én szerettem volna az E46-omba E39 fűthető kormányt,de nem lehetett belerakni. Utána kéne járni.




Kérj cikkszámot, az alapján biztosra mehetsz.


E39 füthetö kormäny nem jo E46-ba,99 märcius elött volt füthetö kormäny utäna jött az e39 LCI amiben mäs volt a karika amiröl beszelsz. E39 facelift (LCI) megkapta az akkor meg ujnak szämito e46 kormänyät.


Akkor ezek szerint csak a faceliftes E39 kormány jó az E46-ba?Amit az első hsz-ban belinkeltem,az nem faceliftes ha jól tudom.Vagy a kormány kinézete nem változott ,csak az emlegetett karika mérete?
Itt van egy ugyan olyan,aminek a leírásában szerepel is hogy "fűthető"
E39 fűthető kormány
És itt van egy faceliftes darab:
E39 facelift kormány






Dupla inditos az a faceliftes e39. Fl elötti egy inditos legzsäkkal volt.


Köszönöm szépen,így már pontosan tudom hogy melyiket keressem!

Fort Elküldve: 2015-07-06 23:54 Multikormány beszerelése utólag...

lantika írta:
andree írta:
Bero írta:
Fort írta:
lantika írta:
Fort írta: Üdv!

E39 multikormány jó lehet az E46-ba?
Egy ilyen egyszerű fajtára szeretném cserélni a régit







Igen,ez pont jo a tiedbe,mert ez is 2 käbeles legzsäkkal van. (duplainditos) Ehhez egy käbelkötegrere lesz szügseged. A käbel väsärläsänäl figyelj,mert dizelhez 2 fele van.


A megfelelő kábel kiválasztását és a beszerelést majd hozzá értőre bízom,a lényeg hogy akkor jó az E39 duplaindítós az én E46-omba.
Aki be tudja nekem szerelni a multikormányt Kom-Esztergom,vagy Fejér megyében,az nyugodtan írjon.



Helló! Én nem vagyok benne biztos,hogy az E39 kormány jó az 46-be! Nem a légzsák hanem a méret/gyűrű miatt. Én szerettem volna az E46-omba E39 fűthető kormányt,de nem lehetett belerakni. Utána kéne járni.




Kérj cikkszámot, az alapján biztosra mehetsz.


E39 füthetö kormäny nem jo E46-ba,99 märcius elött volt füthetö kormäny utäna jött az e39 LCI amiben mäs volt a karika amiröl beszelsz. E39 facelift (LCI) megkapta az akkor meg ujnak szämito e46 kormänyät.


Akkor ezek szerint csak a faceliftes E39 kormány jó az E46-ba?Amit az első hsz-ban belinkeltem,az nem faceliftes ha jól tudom.Vagy a kormány kinézete nem változott ,csak az emlegetett karika mérete?
Itt van egy ugyan olyan,aminek a leírásában szerepel is hogy "fűthető"
E39 fűthető kormány
És itt van egy faceliftes darab:
E39 facelift kormány




Fort Elküldve: 2015-07-05 17:12 Multikormány beszerelése utólag...

lantika írta:
Fort írta: Üdv!

E39 multikormány jó lehet az E46-ba?
Egy ilyen egyszerű fajtára szeretném cserélni a régit







Igen,ez pont jo a tiedbe,mert ez is 2 käbeles legzsäkkal van. (duplainditos) Ehhez egy käbelkötegrere lesz szügseged. A käbel väsärläsänäl figyelj,mert dizelhez 2 fele van.


A megfelelő kábel kiválasztását és a beszerelést majd hozzá értőre bízom,a lényeg hogy akkor jó az E39 duplaindítós az én E46-omba.
Aki be tudja nekem szerelni a multikormányt Kom-Esztergom,vagy Fejér megyében,az nyugodtan írjon.

Fort Elküldve: 2015-06-19 16:09 Multikormány beszerelése utólag...

Üdv!

E39 multikormány jó lehet az E46-ba?
Egy ilyen egyszerű fajtára szeretném cserélni a régit





Fort Elküldve: 2015-05-14 11:06 CD váltó csatlakozója

gyertya írta: Sziasztok!

Szeretnék MP3-at a kicsikémbe, és azon töröm a fejemet, hogy a kazettás Business fejegységemhez csatlakoztatott 6-os (tökéletesen működő) CD tárat cserélném le bármire, amibe lehet USB-t/memóriakártyát beletenni.
Nem tudom milyen csatlakozója van a CD-tárnak, nem tudom van-e egyáltalán bármi (erre a célra alkalmas) kütyü a piacon. Túrom a netet már napok óta, de már teljesen összezavarodtam.
Tudnátok valami ötletet adni, vagy inkább egyéb megoldásban gondolkozzak?

Köszönettel!


Itt a fórumon sok használható információ van ezzel kapcsolatban!Ha jól emlékszem,bár már régebben olvastam:
Ha jól működő CD tárad van akkor egy kábellel át lehet úgy alakítani,hogy a gyári fejegységen ha átkapcsolsz a CD tárra,akkor a CD tárra rákötött mondjuk Mp3-ról fogja a zenéket játszani.
csbalu jobban ért ehhez,majd kijavítja és pontosítja amit írtam,de azt tudom hogy árul ilyen kábelt is.

Fort Elküldve: 2015-04-23 07:48 Lökhárító

YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Valami ügyes sofőr nekem tolatott és az első lökhárító egyik oldalát kijjebb húzta.
Stabil jelenleg,de szeretném a helyére illeszteni a napokban.Hol fogják ezt csavarok?


csavar, csak a doblemezhez fogja. a kerethez (merevítő) műanyag patent fogja, illetve oldalt is a sárvédő találkozésnál műanyag tartó van, amibe belepattan.



Köszönöm,akkor valószínűleg abból a műanyag tartóból pattanhatott csak ki...vagyis remélem!



találtam egy gyors, praktikus, esztétikus megoldást


De előtte ledarálom ilyen simára a gumikat!
Ma leszedtem a dobbetétet,de látszólag minden a helyén van.Nincs kiugorva a csúszkából,a csavarok nem szakadtak ki a helyükről,viszont kijjebb van kb 1,5-2 centivel a jobb oldalon a lökös.(A fényszóróknál látszik)Jobban nem volt időm szétszedni,de úgy néz ki,le kell szednem teljesen és akkor kiderül hogy mi nem passzol.

Találtam viszont a hátsó csillapítóknál egy érdekes dolgot,de itt nem offolok azzal



így már jobban értem mi lehet a probléma.
akkor a merevítő vasról ugrott le a héj. két dolog lehet. kipattant bolhástól, műanyag patent fogja rá a merevítőre. ha leszeded a műanyag leceket, akkor alatta van a patent, lehet csak vissza kell nyomni. vagy eltörtek a patentek. újat kell venni és berakni, de ahhoz le kell venni merevítőstől a lököst. vagyis úgy célszerű.


A műanyag léceket honnan érdemes leszedni?Nem törik el ha kívülről pattintom ki?Ha jól láttam belülről kis fém lemezekkel van összepattintva.

Fort Elküldve: 2015-04-23 07:42 Lengéscsillapitó

Pocses írta:
Fort írta: Hátsó lengéscsillapító felső részéről tudnátok mutatni egy képet?(Kerékjáratból fényképezve érdekelne,mert a neten nem találtam)
Ma vettem észre hogy oldalanként másképp van szerelve a védőlemez rajta és érdekelne hogyan kellene lennie.

Találtam egy képet A világoskék lemezről lenne szó
Ezek szerint így kell lennie,nem pedig az egyik oldalon így,a másikon pedig megfordítva.





Szia!

Így van jól ahogy a képen látni.

Üdv.: Pocses


Nem tudom melyik szerelőnek sikerült így visszarakni vagy cserélni az egyik oldalon,de gratulálnék neki hogy elvett egy napot az életemből!

Fort Elküldve: 2015-04-20 22:03 Lengéscsillapitó

Hátsó lengéscsillapító felső részéről tudnátok mutatni egy képet?(Kerékjáratból fényképezve érdekelne,mert a neten nem találtam)
Ma vettem észre hogy oldalanként másképp van szerelve a védőlemez rajta és érdekelne hogyan kellene lennie.

Találtam egy képet A világoskék lemezről lenne szó
Ezek szerint így kell lennie,nem pedig az egyik oldalon így,a másikon pedig megfordítva.



Fort Elküldve: 2015-04-20 21:47 Lökhárító

YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Valami ügyes sofőr nekem tolatott és az első lökhárító egyik oldalát kijjebb húzta.
Stabil jelenleg,de szeretném a helyére illeszteni a napokban.Hol fogják ezt csavarok?


csavar, csak a doblemezhez fogja. a kerethez (merevítő) műanyag patent fogja, illetve oldalt is a sárvédő találkozésnál műanyag tartó van, amibe belepattan.



Köszönöm,akkor valószínűleg abból a műanyag tartóból pattanhatott csak ki...vagyis remélem!



találtam egy gyors, praktikus, esztétikus megoldást


De előtte ledarálom ilyen simára a gumikat!
Ma leszedtem a dobbetétet,de látszólag minden a helyén van.Nincs kiugorva a csúszkából,a csavarok nem szakadtak ki a helyükről,viszont kijjebb van kb 1,5-2 centivel a jobb oldalon a lökös.(A fényszóróknál látszik)Jobban nem volt időm szétszedni,de úgy néz ki,le kell szednem teljesen és akkor kiderül hogy mi nem passzol.

Találtam viszont a hátsó csillapítóknál egy érdekes dolgot,de itt nem offolok azzal

Fort Elküldve: 2015-04-20 11:30 Lökhárító

YELLOW írta:
Fort írta: Valami ügyes sofőr nekem tolatott és az első lökhárító egyik oldalát kijjebb húzta.
Stabil jelenleg,de szeretném a helyére illeszteni a napokban.Hol fogják ezt csavarok?


csavar, csak a doblemezhez fogja. a kerethez (merevítő) műanyag patent fogja, illetve oldalt is a sárvédő találkozésnál műanyag tartó van, amibe belepattan.



Köszönöm,akkor valószínűleg abból a műanyag tartóból pattanhatott csak ki...vagyis remélem!

Fort Elküldve: 2015-04-17 16:12 Lökhárító

Valami ügyes sofőr nekem tolatott és az első lökhárító egyik oldalát kijjebb húzta.
Stabil jelenleg,de szeretném a helyére illeszteni a napokban.Hol fogják ezt csavarok?

Fort Elküldve: 2015-03-31 14:27 Klímaékszíj

Érdeklődnék hogy a klímaékszíj tárcsáját hogyan lehetne leszedni?
Kell hozzá valami speciális szerszám?Ma olajcsere közben megtaláltam a szíj darabjait cafatokban a tárcsa tengelyén és körülötte.Nem tudom hogy mikor szakadhatott el vagy futhatott félre de kikerekedett a szemem. 1-2 hónapos új Conti szíj volt.Felrakás után 1 héttel még a helyén volt.Járt már valaki így?Lehet a feszítő vagy valami félrevezette?