Fort Elküldve: 2017-01-12 14:14 Nem indul el
bikemano írta:bikemano írta:YELLOW írta:bikemano írta:YELLOW írta:bikemano írta: Hello!
Nemrég irtam, azzal kapcsolatban, hogy az autom vacakol inditáskor. Volt, hogy pöccre be indult hidegen és volt, hogy nehezen vagy el sem indult. Szóval néha ment és néha nem!
Mint kiderült, lehet, hogy az üzemanyag pumpa vagy az üzemanyag pumpa rele vacakol.
Na most nem használtam szilveszter környékén az autóm, igy gondoltam az akksim beteszem tölteni. Feltöltött akksit beszereltem és ismét pöccre indult, ment is 4 napot, utánna 1 napot ismét nem indult és azután ismét be indult de már érezhetően gyengült az akksi a sok inditgatástól.
Ma ujra nem indult el, igy kiptobáltam az üzemanyag pumpa relét és azzal nincs gond, az akksi uj 2 hónapja vettem, bár azt mondták lemérés után, hogy nézessem meg az autot mert kicsit kis értéket mutat, nem tudom ez közrejáchat-e a dolgokba.
Mindegy, az autót nem probálom sufniban javittani a kérdésem csupán az lenne, hogy ezzel a problémával autóvillamosság vagy más szervizbe vigyem?
Készitettem egy videot is hátha segit, mivel monták, hogy halgassam meg inditáskor hallom-e a pumpát működni, hát én nem tudom mit kell hallanom ) Hallotam olyat is, hogy talán izzó és olyat is, hogy diesel auto télen ezt müveli.......
Itt a video:
https://www.youtube.com/watch?v=rO0gYfMi9VA
Bármi tanácsot szivesen meghallgatok, köszönöm!
lemérés után. jó lenne tudni mit mértek. gondolom nézték a töltést.
viszont az önindító forgat annyit, hogy be kellene indulnia, és nem tűnik annyira gyengének, hogy mondjuk generátor probléma lenne. de ha sikerült beindítani, akkor multiméterrel esetleg rámérhetsz a sarukra, 14,4V körül kellene mérned. vagy mérhetsz a motortérben lévő bikázó pont és a kasztni között.
én reggel végeztem melóban, a váltásból több benzines autósnak sem indult az autója, pedig nekik is forgatta rendesen.
silány üzemanyag. most amíg hideg van, próbálj egy kis prémium anyagot tankolni, ha teheted OMV-n.
illetve indítás előtt érdemes többször ráizzítani, bár ha minden igaz folyamatosnak kell lennie ilyen hidegben az izzításnak.
mivel bármi tanácsot elfogadsz, azt írtad, így remélem nem küldesz el a pitsába (tudod kell a komment szám növeléshez)
Akkor szerinted nem az üzemanyag pumpa okozza?
Amugy nagyon alacsony volt nekem azt mondták 14 kellene lennie a töltésnek és csak 11.5 volt! Bár az akksi beszerelés elött a garázsban volt 3 napot utánna mentem vissza lemérni az eladóhoz
Az öninditom pörög rendesen de, olyan mindha nem kapna üzemanyagot, vagy nem égetné az üzemanyagot, ezért gondolok izzóra vagy pumpára... Ennek ellenére átnézetem a generátoromat is szerintem ott is kapnak majd valamit!
Esetleg ha valami más ötletetek is van közben nyugottan leirhatjátok!
11,5V? akkor már nem is nagyon indulna be. ezt az értéket akkor mérhette, amikor indítóztál. de ennek nincs jelentősége. akksit üresjáratban mérünk, akkor jó ha 12,4v felett van, ugyanis ennél az értéknél alacsonyabb feszkónál beindul a szulfátosodás.
járó motornál, pedig 14,4v körül kell mérni, ekkor jó a generátor. persze alapjáraton nem nyom sok Amper-t.
nem mondtam, hogy a pumpa lenne rossz, vagy izzítás. hanem azt, hogy először tankolj bele prémium dízelt, mondjuk Shell-en vagy OMV-n, addig amíg ilyen hideg van. ha nem fordul elő indítási gond, akkor az üzemanyaggal vannak bajok, ami elég sűrűn előfordul. főleg így hidegben jön ki.
pumpánál max annyit tehetsz, hogy mész nyomást, 3 bar körül kell lennie.
Direkt a drágább gázolaj volt töltve bele ami jobban birja a fagyot, MOL töltőállomásnál tankoltam! Nyomást hol tudok mérni? a pumpa valahol a hátsó ülés alatt hejezkedik el azthiszem, ott kell valahol nyomást mérnem is ?
Többször izzitva simán elindul most, szoval gondolom akkor vagy az izzó lesz vagy az üzemanyag minösége miatt van ez, azért benézek vele szervizbe !
Hasonló gondokkal küzdök most én is.Éppen a trélert várom a hétvégi telken...
Semmi baja nem volt még tegnap este,ma reggel viszont hiába indítóztam,bikáztuk,húztuk,nem akart elindulni.Mintha nem kapna üzemanyagot.
Negyed alatt van a mutató és nem prémium üzemanyag volt benne.így remélem csak az lesz a gond.Kíváncsi leszek hogy otthon a melegebb garázsban be indul e holnap .
A videódhoz és a problémádhoz szólnék annyit hozzá,hogy nekem csak akkor gyullad ki indítózáskor az ASC lámpa,ha gyenge már az akksi és nehezen teker.
Nekem ez a videón gyengének tűnt.
2.Izzíts egy kicsit tovább miután az izzítólámpa elalszik.Ha meghallgatod az izzítórelét a motortérben,az még a lámpa elalvása után pár másodperccel kapcsol csak ki.(Persze időjárástól és hűtővíz hőmérséklettől függően)
3.Ha nem jó az izzítóreléd,bármennyit izzítózhatsz,de egy diagnosztika kiírja ha itt van a probléma.