GNoRbY88 fórum hozzászólásai

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-11 18:28 AUX

Hektor írta:
GNoRbY88 írta: 2003/03 havi autó, philips business cd-s fejegységgel, SV 42-02 510 szoftverrel tudja az olcsóbbik aux kábeles megoldást? Inpában ezt írja: 6916047 Philips, hardware: 50, software: 51. Hátul a hely megvan, meg is csináltam kábelt leírás alapján, de nem jön elő az aux ha nyomom a mode gombot. Annyi, hogy elektrós boltban nem volt 0,22uF kondi, meg itthon sem találtam igy 0,1uF-ost raktam helyette.



Próbáld még csatlakoztatni a hang forrását és aztán nyomd a MOD gombot. Ha úgy jön,akkor kevés a 0,1 uF.


Próbáltam, de nem az lesz a gond. Megnéztem ncsexpertben, hogy lehet-e rádión is álligatni-e valamit, és van olyan paramétere, hogy aux, ami ki van kapcsolva, de nem birtam bekapcsolni, mert visszaírásnál coapi-6020 hibát kapok.

"ERROR! Modul: A_RA_NG.IPS, Proc: Cod_SG_CODIEREN, LineNr: 58, ErrorNr: 2060
COAPI-2060: Codierung fehlerhaft (allgemein)
C_RADIO, C_C_AUFTRAG: ERROR_VERIFY

>> ERROR! Modul: COAPI2.CPP, Proc: coapiRunCabd, LineNr: 06, ErrorNr: 2060
SG_CODIEREN"

Neten utánaolvastam, és azt írták, hogy dat file-okat kell frissíteni, de hiába frissítettem, akkor is ugyanezt kapom. Próbáltam notepad-ben is, meg ncsdummy-val is átirni, másik kulcsal is, de sehogy se akarja. Másik modulokkal nincs gond. Neten is pont aux bekapcsolásnál irják ezt a hibát. Na majd rájövök valahogy.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-11 09:17 AUX

2003/03 havi autó, philips business cd-s fejegységgel, SV 42-02 510 szoftverrel tudja az olcsóbbik aux kábeles megoldást? Inpában ezt írja: 6916047 Philips, hardware: 50, software: 51. Hátul a hely megvan, meg is csináltam kábelt leírás alapján, de nem jön elő az aux ha nyomom a mode gombot. Annyi, hogy elektrós boltban nem volt 0,22uF kondi, meg itthon sem találtam igy 0,1uF-ost raktam helyette.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-05 23:10 Mi ez?

b_imi írta:
GNoRbY88 írta:
Tano írta:
GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.


Ok. Kösz. És azt miért szedhették le onnan? Hogyan működik ez a rendszer ami nyitja-zárja ventinél rácsokat?


Az autód vélhetően egy kontár szerelőnél volt. A zsalu indítás után bezáródik és az autó alá tereli a levegőt. Ez azért is jó, mert a por, víz nem jut be a motortérbe. Leállítás után kinyílik.
A vákuumcsöveket cseréld ki, mert elég rossz állapotban vannak.


Az tuti! Csövek kaptak egy réteg hőálló szigetelőszalagot egyenlőre. Szívósor visszarakása után a szívbaj kerülgetett, mikor ilyen hangja lett az autónak és füstölni kezdett kartergázszűrőnél Vissza levettem és akkor láttam, hogy a két szélső csavar alá raktak egy alátétet (ahol az 5 anya van), de hogy minek?.. Meg a két szélső csavarnál a gumi mintha nem is oda való lenne, mert nem feküdt bele rendesen helyére és ezért tudott kifújni. Héten veszek új tömítéseket is és lecserélem. Ez a "tapping noise" (tak-tak-tak) majdnem teljesen el is hallgatott, csak most meg kicsit füstöl. Még nem volt ledugózva nem füstölt, de azt már majd szervíz után meglássuk.. Youtube-os videóknál meg itt is füstprobléma topikban porlasztókat írják. Majd az is meglesz nézve.. Inpában néztem őket 1.-2.-nál 0 körül volt, harmadik +2, negyedik -2. A zsaluknak gondolom azért ki kell nyilni mikor venti bekapcsol, nem? Hány fokon szokott bekapcsolni?

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-05 09:42 Mi ez?

Tano írta:
GNoRbY88 írta: 2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2


A ledugózott csöved a vákum elosztó cső, oda dughatod a lehúzott csövet a radiátortól.


Ok. Kösz. És azt miért szedhették le onnan? Hogyan működik ez a rendszer ami nyitja-zárja ventinél rácsokat?

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-05 07:49 Most vettem BMW-t

Hektor írta:
GNoRbY88 írta: Nah végre sikerült túladni bravómon. Sikerült elcserélni bömbiért. A jövevény egy 2003-as 6 sebességes fekete 320d szürke belsővel. Több kép majd lesz adatlapon ha ki lesz takarítva/lemosva. Mivel táblám még nincs, és nem birom hajtani, így szétkaptam motrot egy kicsit. Ékszíjtárcsa most lett cserélve, kuplung ok. Pillangószelepek még benne voltak, igaz csak 3 darab. Tegnap beáztattam szívósort, ma ledugóztam őket. Kitisztítottam egr-t. Holnap rakom össze felé. Pillangót lehet hogy szerelő szedte ki, mert tengely se volt benne. Motor szépen jár. De megkergetném egy lapáttal azt a szerelőt, aki tömítés nélkül vissza rakja szívósort.. Egyik pillangónál hiányzott.. Meg torx csavarokat is jól kikoptatták, volt pár csavar ami alig volt meghúzva, nem volt rátekerve rendesen fékolaj kupakja, stb.. Na mind1. Hétvégére remélem meglesz új tábla, akkor hajtom egy kicsit, majd kapja az új olajat és filtereket


Gratulálok a szerzeményhez. Ha már úgy is átnézed,akkor érdemes lenne még a cooler hűtőt lehúzni,átmosni no és a két hűtő közt talált piszkot eltávolítani. És ne feledkezz még a kartergáz szűrőről sem. Sok örömöd legyen benne !


Kösz. Kartergázszűrő már megrendelve többi cuccal együtt. Csövek kábelek állapotát is átnézem. Találtam is egr-nél egy vastagabb köteget ami már hőtől megolvadt és 1-2 kábelt is kikezdett. Gondoltam hűtőre is, akkor majd utána nézek hogy kell.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-04 22:46 Most vettem BMW-t

Nah végre sikerült túladni bravómon. Sikerült elcserélni bömbiért. A jövevény egy 2003-as 6 sebességes fekete 320d szürke belsővel. Több kép majd lesz adatlapon ha ki lesz takarítva/lemosva. Mivel táblám még nincs, és nem birom hajtani, így szétkaptam motrot egy kicsit. Ékszíjtárcsa most lett cserélve, kuplung ok. Pillangószelepek még benne voltak, igaz csak 3 darab. Tegnap beáztattam szívósort, ma ledugóztam őket. Kitisztítottam egr-t. Holnap rakom össze felé. Pillangót lehet hogy szerelő szedte ki, mert tengely se volt benne. Motor szépen jár. De megkergetném egy lapáttal azt a szerelőt, aki tömítés nélkül vissza rakja szívósort.. Egyik pillangónál hiányzott.. Meg torx csavarokat is jól kikoptatták, volt pár csavar ami alig volt meghúzva, nem volt rátekerve rendesen fékolaj kupakja, stb.. Na mind1. Hétvégére remélem meglesz új tábla, akkor hajtom egy kicsit, majd kapja az új olajat és filtereket

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-04 22:20 Mi ez?

2003-as 320d-nél venti mögötti rácsot ami nyitja-zárja szelep, vagy mi, annak hova megy a csöve? Egyszerűen oldalt le volt lógatva. Gondolom télen van jobban jelentősége, hogy előbb melegedjen autó, most nyitva vannak rácsok. Szívósor alatt is találtam egy csövet, ami le van dugózva. Oda mehet vagy az valami más? kép1, kép2

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-25 18:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
"Nekem is van vag kábelem, de az nem akar inpával működni." Beällitäs kerdese az egesz.


Lehet.. Na majd próbálgatom ha lesz autóm. op-com-ban is ftdi chip van ezért nem kellett drivert installálni havernál, de végül sikerült. Át kellett állítani com port1-re k+dcan kábelt és úgy megy. Ha másik porton volt akkor hiába irtam át config file-ba, nem akart működni.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-25 00:33 Mi lehet a baj?

Karaffaj írta: Sziasztok!

E46 320i autónál az lenne a problémám hogy a az első nagy hűtő ventillator nem megy! Se klimanal, sem ha a piroshoz közeledik a vizhofok! Biztositektablat végig mertem! Hutoventi csatijaba ugye 3 tüske van! A kék barna között megvan a 12v es mégsem kapcsol be a venti! Rádugtam egy másik ventillatort de azzal is süket! Legyszi segítsetek!


A harmadik tüskén vezérli a motor vezérlő a ventit. ecu-nál 38-39-es láb között 3792ohm-ot kell mérned ha 10 fokos a motor, 650ohm pedig mikor meleg autodata szerint. Van valami elektronika is a ventinél ami tönkre szokott menni, vagy a hőmérséklet szenzor lehet rossz, de diag megmondaná.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-24 10:23 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Meg fojtogatos sexhez. Nekem van scannerem,de volt olyan hibakod amit nem tudott törölni. Rädugtam a sima VAG-KKL käbelem es inpa-val töröltem a hibät gond nelkül.


Nekem is van vag kábelem, de az nem akar inpával működni. Lehet, hogy régebbi verzió. Mit kell csinálni akkor ha bedugom kábelt (k+dcan) és ő nem kér semmilyen drivert, mert már van egy hasonló ftdi chip drivere felinstallálva viszont így nem akar működni inpa? Nekem eddig nem vesztek össze, de havernál gondolom op-com drivere zavarhat be. driver frissítésnél nem rakja fel mert már van fent másik. Próbáltam kitörölni de mikor bedugom újra akkor felrakja egyből automatikusan nem kérdez semmit.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-24 07:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

gcrc írta:
nickname írta:
gcrc írta: Sziasztok!

Keresgélek valami egyszerű eszközt amivel egyszerűen hibakódot tudok olvasni a kocsiból (e46 2000). A lenti szettet találtam, a kérdés hogy ez valóban teszi-e a dolgát és hogy más szoftverrel is tudom használni, pl. Inpa-val?


Ennél még az 5 USD -s kinai BLUETOOTH -os szarok is többet érnek

Vegyél egy K+D can kábelt jobban jársz. "Feltéve ha nem üres dobozt küldenek "

Így néz ki valahogy

http://www.ebay.com/itm/USB-OB...Swh-1W6n6Y


Ezzel tudnék olvasni és törölni hibakódot? Nem akarom hekkelni a kocsit csak valami egyszerűt amivel ha valami nem stimmel rá tudok nézni. Olvastam vissza a fórumban de annyi megoldást találtam de nem éppen az én igényeimhez.


Ez tökéletes lesz számodra. Nézz meg pár videót youtube-on. Olvasás, törlés, élő adatok, szervíz intervallumok resetelése, később programozás is mehet ncs expert-el ha kell.. Van még BMW Scanner, ami egyszerűbb de kevesebbet is tud. Előnye hogy egy oldalon látod összes hibát, meg km olvasáshoz jó.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-24 07:20 világításmodul programozása

lantika írta:
GNoRbY88 írta: fl előtti e60-at kódolt már valaki? be lett rakva hátsó ledes specd tuning retrofit lámpa, de valamiért helyzet csak halványan világít. Ezt találtam, hogy kódolással lehet erősíteni, de nem írják, hogy mit kéne állítani. LM_e60.C0E



A link neve


Kösz szépen a doksit! A leírás alapján simán ment minden.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-22 15:54 Autóvásárlás

Nézegetem az autókat és feltűnt, hogy némelyik 320d-nek 4500-től kezdődik a piros beosztás fordulatszámmérőn, némelyiknek pedig 5000-től. Először azt hittem, hogy fl utáni 6 sebességesek kezdődnek 5től, de láttam többet is aminek szintén 4,5től van, de fl utáni 5 sebességest is aminek meg 5től. Ez mitől függ, jelent valamit?

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-19 21:10 világításmodul programozása

fl előtti e60-at kódolt már valaki? be lett rakva hátsó ledes specd tuning retrofit lámpa, de valamiért helyzet csak halványan világít. Ezt találtam, hogy kódolással lehet erősíteni, de nem írják, hogy mit kéne állítani. LM_e60.C0E

GNoRbY88 Elküldve: 2016-05-19 13:43 BMW FEST #1 Palics - Vajdaság, 2016.máj. 6-7-8

YELLOW írta:
na, voltak itt azért magyarok is, mármint rendszámos autók. sőt igényes verdák. nem sült ez el rosszul lesz ez még jobb is azt mondom.


Igen, volt kb 15 autó magyarból, meg voltak még német, osztrák, horvát, román, bolgár rendszámosok is, szóval elsőre nem volt rossz ez a 150 autó + a tagjainké
Még egy pár kép