Gabeee85 fórum hozzászólásai

Gabeee85 Elküldve: 2016-03-17 00:45 320d Motor

Jumper írta:
zsuri72 írta:
papamaci199 írta:
Csabika136 írta:
kecsurobi írta:
zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm


Biztos vagyok benne, hogy jól akartad írni, de nem azt tetted. Szerintem a légmennyiség mérő nem szabályozza a levegő mennyiséget, hanem méri. Méghozzá a pillanatnyi beáramló levegő mennyiségét. Ehhez számolja ki vezérlőegység az üzemanyag mennyiséget és pontosan adagolja.
A lehúzott mérő csatlakozó esetében pedig a vezérlőegység a többi rendelkezésre álló információ alapján számol ki egy helyettesítő értéket, hogy működhessen a motor, de természetesen ez nem pontos érték, hisz adagolás szempontjából a legfontosabb adatot kell pótolni.


Én hasonló cipőben vagyok, már annyit olvastam a torpanásos erőtlenséges témákról hogy egyenlőre csak a rádió nem okozhat ilyen problémát Én lehúztam a légtömegmérőt nekem az volt a tapasztalat, hogy szinte meg sem mozdult az autó iszonyat erőtlen lett szóval az nekem nem oldotta meg sőt rosszabb lett. Esetleg próbáld meg az EGR szelepet kitakarítani lehet hogy az van letapadva, ha nem akkor érdemes egy diagnosztikát csinálni menet közben élő adatokkal.(320d,136le)


Köszi. A szerelőm kizárta a légtömegmérőt, mivel tett bele egy újat, és semmivel nem lett jobb a helyzet. A szelep is ki lett takarítva, semmi. Azt mondta, hogy szerinte a turbót kell felújítani, ami 100 rugó. Úgyhogy most itt tartok, ki is fizetném szívesen, ha attól a probléma megszűnne. De kicsit tartok tőle, hogy talán mégsem ez a gond. Bár
220 ezer van a kocsiban, szóval gondolom lehet turbó probléma is.


Nem akarlak titeket el keseriteni de hajszál pontosan ez volt nekem is...!ki cseréltem konkrétan mindent de fukar fasz voltam és a végére hagytam az adagolot...és bizony ott volt a gond..NE bontottat ha egy mód van rá!turbo tech korrekt és gyors csere adagoloval 247e ingyen postával!


Szia!

mielőtt belefutsz egy turbócserébe, járd körbe a témát más szerelőkkel is. Nem egy olyan motort láttam, ahol kciserélték a turbót, de semmi mást (tehát a hiba valódi okát nem szüntették meg) és párszáz km alatt az újat is tönkrevágta. Ráadásul egyáltalán nem valószínű, hogy a turbód a rossz...
Az enyémre új turbó került mikor felújítottuk a motorját. 130-ért lett volna bele csak középrész, 175-ért választottam egy Garrett gyári felújítottat. na az tényleg új...100ért nem tudom mit kínáltak!

Gabeee85 Elküldve: 2016-03-17 00:27 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

xmann írta:
csavargo írta:
xmann írta:
Pocses írta:
xmann írta: Sziasztok!
Van egy BMW e36 1,6 benzin 1998-as évjáratú autóm és olyan gondom van, hogy eddig rövid távon használtam (kb 1 km távra minden nap kétszer) lakott területen, szóval az 5. fokozatot nem is használom szinte. Hétvégén viszont mentem vele messzebb és azt vettem észre, hogy 5. be nem húz. beteszem 5. sebességbe és nyomhatok akár padlógázt is nagyon nagyon gyengén gyorsul kb ilyen 10 másodperc alatt megy 500 fordulatot feljebb a fordulatszám mérő padlógázon. 4. be is erőtlenebb mint volt de ott még talán tűrhető. Mindeközben padlógázon a fogyasztás mérőm még a 15 literig se nagyon rúg ki holott régen egy intenzívebb gázadásnál simán kilengett 30 literig és onnan állt be. Amit még észrevettem hogy a motor olajom nivójából ha kihúzom a pálcát enyhe benzin szag csapja meg az orromat és ugyanez ha leveszem a motor olaj sapkáját. Az olajban habot vagy idegen anyagot nem látom ami hengerfejre utalna, és a motor olajam sem több mint ameddig felöntöttem novemberben mivel akkor esett át olajcserén. A többi sebesség fokozatban nem vettem észre erőtlenséget. Ötlet, hogy mi lehet? Holnap megy diagnosztikára csak már nagyon idegesít hogy mi lehet vele


Szevasz!

Gyertyaképet nézhetnél, mert ha nagyon fehéres az utalhat igen szerény keverékre tehát kevés ugye a benya neki. Mert 2ő féle kép bolondulhat meg a légmennyiségmérő, vagy kevesebb levegőt mér mint ami áthalad rajta ugye akkor elszegényíti a keveréket, vagy ellenkezőleg és akkor tolja be a naftát, ilyenkor meg zabál és fekete kormosak a gyertyák. Ha ez lesz a probléma ne végy használt bontottat mert én is megjártam ezt az utat azt a végére csak új lett bele véve, így hiába volt kedvezmény vőm által, majdnem új árat fizettem így a kettő megvételével. Amúgy Yellow már többször és jól tanácsolta, húzd le róla a stekkert, és ha úgy rendesen húz a motor akkor az lesz a ludas.

Üdv.: Pocses


Voltam szerelőnél hengerfejes lett azt mondta. A légtömegmérő tuti hogy nem okozza a hibát mert ő is azzal kezdte hogy lehúzta és mentünk egy kört és légtömeg mérő nélkül is ugyanolyan volt mint vele. Azt mondja hengerfejes lett mivel kemény a vízhűtőm gumi csöve és csipkedi a vizet is nagyon kis mennyiségbe meg a fűtésem is elment mára, pedig a motorom üzem meleg.

Elképzelhetőnek tartjátok a "diagnózist"? Kb mennyibe kerül egy ilyennek a javítása? Nekem azt mondta hogy egy olaj csere és felfagyállózás újrajátszik hiába novemberbe volt mert "teletaknyolhatta" az olajat. Plusz a hengerfej tömítés 8 körül van azt én is néztem ha csak a tömítést kell cserélni és mást nem, meg a szimeringeket mondta, hogy ha már meg van bontva érdemes azt is kicserélni. Valós dolgokat közölt? Amit rá kell költeni én ráköltöm de nem akarom, hogy átverjenek komoly összeggel. Miután ezeket kicserélte 100% ba megoldódik minden gondom? Nehéz elhinni, hogy ennyi minden hiba ugyan arra a kiégett tömítésre vezethető vissza. Bár a fűtésemre azt mondta, hogy a fűtőradiátor dugult el, de köze van az eldugulásnak a hengerfej hibához állítólag.



Szia! A jelensèg utalhat arra ,hogy hengerfejes,bár nagyon sokfèle kèppen jelentkezhet. A jovítás menete úgY nèz ki hogy a szètszerelès után a hengerfejet nyomáspróbázni kell ès ha szüksèges akkor síkoltatni. Csak hengerfej tömítèst cserèlni butaság kell mèg hengerfej csavar kèszlet ès minden olyan tömítès amit a szètszerelèsnèl megbont. A hengerfej levètelènèl a víz belefolyhat az olajteknőbe ezèrt mind olaj mind fagyálló csere. HAJRÁ


Köszönöm a válaszokat akkor valószínűleg nem akar nagyon átverni, mert ezeket mondta el ő is. Bár azt mondta hogy 90%ba nem ment el a hengerfej szóval remélem síkoltatni nem fog kelleni. még egyszer köszi minden jót




Szia!

ne egy 5000ft-os síkoláson spórolj, ha már szét van szedve!