autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2019. szeptember 14. szombat, 13:38


YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az E46 320cd-m egyik napról a másikra erötlen lett majd következö reggel inditás után alapjárat se volt le fuladt. Légtömegmérőt lehuztam útána ment szépen az autó csak ezt írta be hibának check engin nem világitot. 5 napig igy jártam a kocsival mert dolgoznom kellet meg az új légtömegmérőre is várni kellet, tegnap elmentem a szerelőhöz berakta az új légtömegméröt hiba kódokat,adaptációt törölte először az új légtömeg mérőt nem akarta felísmerni a kocsi ezután egy másikprogramal ment rá a szerelő utána proba kör ment szépen minden szép és jó volt mentem vele 100+km-et. Ma reggel ismételten inditás után lefuladás, légtömegmérő csati le és megint jó. Valakinek valami ötlet?


volt nem olyan rég hasonló. intercooler-re menő és arról lejövő vastag csöveket nézzétek át, nincs-e kirepedve. de kb. az összes csövet át kell nézni.


Köszi! Majd átt nézük de 1.5hónapja volt turbó felújitásom cooler mosásal meg mindenel ami kell ilyenkor és akkod még jó volt minden csö, ja persze olaj csere útán ezer km-el dobta ell magát a turbó


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. szeptember 14. szombat, 13:33


CzTomi írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az E46 320cd-m egyik napról a másikra erötlen lett majd következö reggel inditás után alapjárat se volt le fuladt. Légtömegmérőt lehuztam útána ment szépen az autó csak ezt írta be hibának check engin nem világitot. 5 napig igy jártam a kocsival mert dolgoznom kellet meg az új légtömegmérőre is várni kellet, tegnap elmentem a szerelőhöz berakta az új légtömegméröt hiba kódokat,adaptációt törölte először az új légtömeg mérőt nem akarta felísmerni a kocsi ezután egy másikprogramal ment rá a szerelő utána proba kör ment szépen minden szép és jó volt mentem vele 100+km-et. Ma reggel ismételten inditás után lefuladás, légtömegmérő csati le és megint jó. Valakinek valami ötlet?


volt nem olyan rég hasonló. intercooler-re menő és arról lejövő vastag csöveket nézzétek át, nincs-e kirepedve. de kb. az összes csövet át kell nézni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2019. szeptember 14. szombat, 13:30


Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az E46 320cd-m egyik napról a másikra erötlen lett majd következö reggel inditás után alapjárat se volt le fuladt. Légtömegmérőt lehuztam útána ment szépen az autó csak ezt írta be hibának check engin nem világitot. 5 napig igy jártam a kocsival mert dolgoznom kellet meg az új légtömegmérőre is várni kellet, tegnap elmentem a szerelőhöz berakta az új légtömegméröt hiba kódokat,adaptációt törölte először az új légtömeg mérőt nem akarta felísmerni a kocsi ezután egy másikprogramal ment rá a szerelő utána proba kör ment szépen minden szép és jó volt mentem vele 100+km-et. Ma reggel ismételten inditás után lefuladás, légtömegmérő csati le és megint jó. Valakinek valami ötlet?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 17. csütörtök, 22:16


adams22 írta:
Adamyno írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
Adamyno írta: Most, hogy elmúltak a hidegek, elmúlt a hiba is. Magától kialudt a hiba jelző. Viszont minél hidegebb volt, annál gyakrabban előjött. Voltam márkaszervizben, megyek majd diagra.


valószínű akkor, hogy a beszívott levegő hőfokát méri rosszul.


Igen valószínű. Nekem is rossz hőfokot mért. De arra figyelj hogy a légtömegmérő által mért hőmérsékletnek nem kell egyeznie a külső levegő hőmérséklettel. Úgy írják hogy +/- 12 fok de nekem az a tapasztalatom hogy +12 fokkal tér el. Tehát ha odakint van 0 fok akkor a légtömegmérő által mért beszívott levegő hőmérséklete 12°C. És ez a jó.
Mert a szívócsőben felgyorsul a légáramlat (a kisebb keresztmetszet miatt) ami hőmérséklet növekedéssel jár.


Úgy tudom, hogy valahol a szívósor környékén van egy bemenő levegő hőmérséklet szenzor. Lehet is ilyet rendelni, illetve a robbantott ábrán is van a realoem oldalán. (A valóságban még nem láttam, mindenesetre rendeltem.)


Ja csak úgy rendelsz ezt azt? oké.
Én nem tudok ilyen szenzorról persze ez nem jelenti azt hogy valóban nincs is. A légtömegmérőben biztos hogy van azután jön a fojtószelep abban nincs utána a szívósor nyomás szenzor és aztán van még a CCV-nek.
De meg tudnád mutatni hogy melyiket rendelted? Vagy cikkszám is jó.


Ez a cikkszáma ha minden igaz:
13 62 1 739 510

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 17. csütörtök, 22:06


Adamyno írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
Adamyno írta: Most, hogy elmúltak a hidegek, elmúlt a hiba is. Magától kialudt a hiba jelző. Viszont minél hidegebb volt, annál gyakrabban előjött. Voltam márkaszervizben, megyek majd diagra.


valószínű akkor, hogy a beszívott levegő hőfokát méri rosszul.


Igen valószínű. Nekem is rossz hőfokot mért. De arra figyelj hogy a légtömegmérő által mért hőmérsékletnek nem kell egyeznie a külső levegő hőmérséklettel. Úgy írják hogy +/- 12 fok de nekem az a tapasztalatom hogy +12 fokkal tér el. Tehát ha odakint van 0 fok akkor a légtömegmérő által mért beszívott levegő hőmérséklete 12°C. És ez a jó.
Mert a szívócsőben felgyorsul a légáramlat (a kisebb keresztmetszet miatt) ami hőmérséklet növekedéssel jár.


Úgy tudom, hogy valahol a szívósor környékén van egy bemenő levegő hőmérséklet szenzor. Lehet is ilyet rendelni, illetve a robbantott ábrán is van a realoem oldalán. (A valóságban még nem láttam, mindenesetre rendeltem.)


Ja csak úgy rendelsz ezt azt? oké.
Én nem tudok ilyen szenzorról persze ez nem jelenti azt hogy valóban nincs is. A légtömegmérőben biztos hogy van azután jön a fojtószelep abban nincs utána a szívósor nyomás szenzor és aztán van még a CCV-nek.
De meg tudnád mutatni hogy melyiket rendelted? Vagy cikkszám is jó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 17. csütörtök, 21:01


adams22 írta:
YELLOW írta:
Adamyno írta: Most, hogy elmúltak a hidegek, elmúlt a hiba is. Magától kialudt a hiba jelző. Viszont minél hidegebb volt, annál gyakrabban előjött. Voltam márkaszervizben, megyek majd diagra.


valószínű akkor, hogy a beszívott levegő hőfokát méri rosszul.


Igen valószínű. Nekem is rossz hőfokot mért. De arra figyelj hogy a légtömegmérő által mért hőmérsékletnek nem kell egyeznie a külső levegő hőmérséklettel. Úgy írják hogy +/- 12 fok de nekem az a tapasztalatom hogy +12 fokkal tér el. Tehát ha odakint van 0 fok akkor a légtömegmérő által mért beszívott levegő hőmérséklete 12°C. És ez a jó.
Mert a szívócsőben felgyorsul a légáramlat (a kisebb keresztmetszet miatt) ami hőmérséklet növekedéssel jár.


Úgy tudom, hogy valahol a szívósor környékén van egy bemenő levegő hőmérséklet szenzor. Lehet is ilyet rendelni, illetve a robbantott ábrán is van a realoem oldalán. (A valóságban még nem láttam, mindenesetre rendeltem.)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 17. csütörtök, 09:27


YELLOW írta:
Adamyno írta: Most, hogy elmúltak a hidegek, elmúlt a hiba is. Magától kialudt a hiba jelző. Viszont minél hidegebb volt, annál gyakrabban előjött. Voltam márkaszervizben, megyek majd diagra.


valószínű akkor, hogy a beszívott levegő hőfokát méri rosszul.


Igen valószínű. Nekem is rossz hőfokot mért. De arra figyelj hogy a légtömegmérő által mért hőmérsékletnek nem kell egyeznie a külső levegő hőmérséklettel. Úgy írják hogy +/- 12 fok de nekem az a tapasztalatom hogy +12 fokkal tér el. Tehát ha odakint van 0 fok akkor a légtömegmérő által mért beszívott levegő hőmérséklete 12°C. És ez a jó.
Mert a szívócsőben felgyorsul a légáramlat (a kisebb keresztmetszet miatt) ami hőmérséklet növekedéssel jár.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 16. szerda, 22:26


Adamyno írta: Most, hogy elmúltak a hidegek, elmúlt a hiba is. Magától kialudt a hiba jelző. Viszont minél hidegebb volt, annál gyakrabban előjött. Voltam márkaszervizben, megyek majd diagra.


valószínű akkor, hogy a beszívott levegő hőfokát méri rosszul.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 16. szerda, 21:14


Most, hogy elmúltak a hidegek, elmúlt a hiba is. Magától kialudt a hiba jelző. Viszont minél hidegebb volt, annál gyakrabban előjött. Voltam márkaszervizben, megyek majd diagra.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2019. január 15. kedd, 15:28


Adamyno írta:
Pocses írta:
Adamyno írta: Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.


Ha befújsz és felpörög akkor valószínű szerény a keveréked. Szerintem a külön kapható tisztító is sima féktisztító spray. Unixban kapsz spray-t meg külön érzékelőt is ház nélkül de semmi értelme. Mint írtam korábban évekkel ezelőtt Magneti Marelli vettem újat azóta is tökéletesen működik! Előtte bontott használtat ami pár hónapig volt jó! Így kedvezmény ide vagy oda a kettő árával vettem teljes áron egy jót. Szerelőm Attila sem ajánlotta a Bosch márkát, az olaszt szokták foswágen konszernekbe is tenni mert megbízható.


Most rendeltem egy utángyártottat, aztán lehet nem is ez a baja. Ha megjavul, akkor egy darabig biztos jó lesz. Viszont ha elromlik akkor majd én is olyat veszek csak nem tudtam milyen márka legyen.

Egyébként nektek milyen értéket szokott mérni a légtömegmérő? Nekem olyan 4g/s volt a tisztítás előtt alapjáraton (meleg motorral), egy darabig 2g/s lett de most megint 4 körül van. Mi lehet a helyes érték 2.2-es M45 motor esetén? Csak hogy legyen mihez viszonyítani.


Nagyon alsó polcosat ne vegyél mert tuti pikk-pakk megellik vagy már eleve nem lesz jó hozzá. Én ilyen mértékekhez nem értek nem vagyok szerelő diagolásra ott van Attila.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 22:06


Pocses írta:
Adamyno írta: Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.


Ha befújsz és felpörög akkor valószínű szerény a keveréked. Szerintem a külön kapható tisztító is sima féktisztító spray. Unixban kapsz spray-t meg külön érzékelőt is ház nélkül de semmi értelme. Mint írtam korábban évekkel ezelőtt Magneti Marelli vettem újat azóta is tökéletesen működik! Előtte bontott használtat ami pár hónapig volt jó! Így kedvezmény ide vagy oda a kettő árával vettem teljes áron egy jót. Szerelőm Attila sem ajánlotta a Bosch márkát, az olaszt szokták foswágen konszernekbe is tenni mert megbízható.


Most rendeltem egy utángyártottat, aztán lehet nem is ez a baja. Ha megjavul, akkor egy darabig biztos jó lesz. Viszont ha elromlik akkor majd én is olyat veszek csak nem tudtam milyen márka legyen.

Egyébként nektek milyen értéket szokott mérni a légtömegmérő? Nekem olyan 4g/s volt a tisztítás előtt alapjáraton (meleg motorral), egy darabig 2g/s lett de most megint 4 körül van. Mi lehet a helyes érték 2.2-es M45 motor esetén? Csak hogy legyen mihez viszonyítani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2019. január 14. hétfő, 15:59


Adamyno írta: Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.


Ha befújsz és felpörög akkor valószínű szerény a keveréked. Szerintem a külön kapható tisztító is sima féktisztító spray. Unixban kapsz spray-t meg külön érzékelőt is ház nélkül de semmi értelme. Mint írtam korábban évekkel ezelőtt Magneti Marelli vettem újat azóta is tökéletesen működik! Előtte bontott használtat ami pár hónapig volt jó! Így kedvezmény ide vagy oda a kettő árával vettem teljes áron egy jót. Szerelőm Attila sem ajánlotta a Bosch márkát, az olaszt szokták foswágen konszernekbe is tenni mert megbízható.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 105

Elküldve: 2019. január 13. vasárnap, 19:52


YELLOW írta:
Adamyno írta: Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.


szerintem ne fújkálj bele!



Szerintem se, ez nem egy '90-es adagolós dízel amibe fél flakonnal belefújnak hogy beinduljon...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. január 13. vasárnap, 17:53


Adamyno írta: Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.


szerintem ne fújkálj bele!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Adamyno

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 75

Elküldve: 2019. január 13. vasárnap, 16:01


Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.