GaborBalogh Elküldve: 2023-06-01 16:45 N43 motorok
Sziasztok!
Akkor én is belecsapnék a lecsóba. N43B20-as motor, 2009-as évjárat, 2000cm3 motor, 196ekm.
2 hónapja 4 injektorból 3 kuka, 1 ok. 3 injektor csere (ebay.de felújított injektorok 1 év garanciával) Javítás után kb. 3 hétig minden ok, szépen jár, van kraft. De… most azt tapasztaltam, hogy hideg indításkor, alapjáraton “kicsi” remegés a sebváltónál, ha bemelegszik akkor semmi, illetve egy kövérebb gázadás után, elmegy az erő és engine lámpa. Vissza szervizbe, hiba kiolvasás, 1-es henger kihagy. Injektor, trafó, gyertya átcserélés. 1,5 hónapig semmi, majd 2 napja újra sárga lámpa. Vissza a szervizbe újra hibakód kiolvasás és ugyan oda hozza vissza a hibát…
Vezérlés 180.000km-nél cserélve, gyertyák, trafó ugyanakkor, NOX 160ekm-nél, mágnes szelep 170ekm-nél.
Az esetleges válaszokat előre is köszönöm.
Akkor én is belecsapnék a lecsóba. N43B20-as motor, 2009-as évjárat, 2000cm3 motor, 196ekm.
2 hónapja 4 injektorból 3 kuka, 1 ok. 3 injektor csere (ebay.de felújított injektorok 1 év garanciával) Javítás után kb. 3 hétig minden ok, szépen jár, van kraft. De… most azt tapasztaltam, hogy hideg indításkor, alapjáraton “kicsi” remegés a sebváltónál, ha bemelegszik akkor semmi, illetve egy kövérebb gázadás után, elmegy az erő és engine lámpa. Vissza szervizbe, hiba kiolvasás, 1-es henger kihagy. Injektor, trafó, gyertya átcserélés. 1,5 hónapig semmi, majd 2 napja újra sárga lámpa. Vissza a szervizbe újra hibakód kiolvasás és ugyan oda hozza vissza a hibát…
Vezérlés 180.000km-nél cserélve, gyertyák, trafó ugyanakkor, NOX 160ekm-nél, mágnes szelep 170ekm-nél.
Az esetleges válaszokat előre is köszönöm.