Grifi Elküldve: 2013-11-11 18:25 Ennyit a szervízekrõl!!!
Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.