Hektor fórum hozzászólásai

Hektor Elküldve: 2016-12-19 17:59 Firmware frissítés MK-IV

rossitibi írta:
rossitibi írta:
rossitibi írta: Sziasztok!
Frissítettem a szoftvert az mk4-es navimban ezzel:NAV_SW(v32_NIGHT)OK (amit asd911 barátunk belinkelt) Nem tudom hogy van e még valami amit le kellene töltenem,vagy a kellékek közül felrakni,mert csak annyi változás történt hogy magyar lett a menü.Vagy ez a frissítés csak a nyelvre vonatkozott?
sw 4-1/30-ról sw4-1/01 lett a verzió amit a táblázatban nem találok,de remélem ok és nem visszafelé történt a frissítés.Mit kell leszednem még hogy a 3d mód is meglegyen?
Tudtok segíteni?



Na megvan! Be kellett lépni a szerviz menübe és ott megtaláltam.Ha valaki nem tudja a beállításokba kell belépni és hosszan nyomni a menü gombot! Köszi mindenkinek a lentebb leírtakat!





Megint itt vagyok Az éjszakai módot hogyan kell aktiválni? Nekem az nem megy
Meg itt páran ítrák az M-es bejelentkezési logót,nekem az sincs sajnos.



Főképernyő,beállítások,színek.. nekem így van. Logóra ajánlom a fórum "Navigáció" ezen belül "Egyedi logóMK3-as MK 4-es javítás"

Hektor Elküldve: 2016-11-05 06:06 Akkumulátor

Szép reggelt ! Mára az én akkum is megadta magát. 2002-es 320 d touringba, még bmw akku van de most már itt az idő. Én touring tulajoktól kérdeném a méreteket. Van ahol h:315,m: 170,sz:170 mérett ír, de több helyen is 315 *175*175 méretet ad. No jó gondolom ez még elmegy,viszont több honlapon, az autó típusához magasságnak a 190 mm írja. Vajon az még belefér ? Tudom,meg is mérhetem,de korán reggel van és gondoltam valaki nmrég foglalkozott ezzel.

Hektor Elküldve: 2016-10-19 19:58 Tolatókamera

Csbalut kerestem,de már nem találom, ezért aki gyári 16:9-hez kötött be tolatókamerát,kérem jelezze nekem,mert elakadtam egy kicsit, és nem tudom hogy velem, vagy valamelyik egységemmel van-e baj. Köszönöm

Hektor Elküldve: 2016-09-30 18:59 Mi lehet a baj?

Szép estét !
Nos tudom,hogy a legjobb válasz az lesz,vigyem diagra,de kíváncsi vagyok járt-e már valaki így. 2002, 320d 150 le. Pár napja vettem észre,hogy hideg és üzemmeleg állapotban is, üresben ( kereszteződés,megállás stb) esetén nem azonnal áll be az alapjárat, hanem mondjuk 2-3mp eltelte után. A különbség 1-200 ford. Ezalatt a 2-3 mp alatt az emelkedett fordulatot ismeretlen rezonencia (remegés ?) Is kíséri. A 2-3 mp elteltével az alapjárat eredeti normális állapotára beáll. Az autó ugyan úgy megy mint előtte, rendesen húz, semmi rendellenes dolgot nem tapasztaltam. Talán a kora reggeli hidegben,picit többet teker az önindító míg beröffen a motor. Elsőre azt hittem,hogy a kiegészítő fűtés miatt van, de aztán üzemi hőfokon is ugyan ez a jelenség. A motorháztetőt felnyitva,járó motornál talán a hűtő feletti műanyag burkolatot mozgatva hallom azt a jellegzetes rezonnciát,úgy hogy a hang nem biztos hogy a hiba következménye,lehet hogy az csak az emelkedett fordulattól van. Bocs ha hosszú voltam. Tehát mitől van az alapjárat beállásának 2-3 mp késése ? Köszönöm hogy olvastál !

Hektor Elküldve: 2016-08-21 15:38 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
Nagyon lassan kell kiirni,es minösegi DVD-re.


ezt valaki magyarázza már el nekem, hogy miért?
korábban leírtam én a CD-kkel hogy jártam. de azt is látom, hogy a gyorsabban írt DVD-kkel mi a helyzet. nem hiszem, hogy egy újonnan több milliós autóba olyan DVD olvasót tesznek, ami nem képes olvasni nagyobb sebességgel írt DVD-t. ez hülyeség kérem.
valami más lesz itt a helyzet. itt lenne jó az, hogy DVD klónozás. egy original klónozása.
gyanítom, hogy van egy pár bit amit megadott helyen keresne a lemezen, de ugye a torrentről letöltött adatokat ha kiírod, akkor nem oda kerül.
volt ez a régi téma is, hogy a gyorsabban írt CD-t egy lassabb sebességgel játszó olvasón nem lehetett olvasni. az is hülyeség. egy audió CD-t 1x-es tempóval játszik a lejátszó, kivéve ha van buffer-je, ahova előre betölti. ha valamit gyorsabban írsz, akkor ha van elég input, akkor azt rövidebb idő alatt végzi el. az tény, ha gyengébb az író, vagy a lemez, amire írsz, akkor lehet írási probléma. de a sokszoros olvasó is csak arra vonatkozik, ha adatokat másolsz róla, tehát nagy mennyiségű adatokat kell mozgatni, akkor rövidebb idő alatt olvassa ki. az hogy milyen sebességgel lett kiírva, semmi köze hozzá.
mondom én is észre vettem, hogy nélam a CD-ben a gyorsabban megírt CD jobb, mint a lassabb.
ha jó az olvasó és az író fej, akkor ennek a írási sebességnek nem kellene tényezőnek lenni.


Nekem az mk4-be uj fej lett rakva es akkor is csak azt a dvd-t olvasta ami 1x-esben lett irva,es nem torrentröl lett letöltve,hanem a gyäri lemez lett mäsolva. Nem tudom az okot,es nem is erdekel de gyanitom,hogy az iräs/mäsoläs/lopäs vedelemnek lehet valami köze hozzä. Illetve ha neten utänaolvasol angol,nemet,orosz,beduin,nyenyec,stb forumokon akkor ott is mindenki ezt irja:"lassan kell irni". Jah igen es az MK4-esek kb 14 evvel ezelött jelentek meg azota gondolom fejlödött a technika annyit,hogy most mär minden hiba nelkül olvas. Nekem pl a GLC-ben most nem hajlando lejätszani az olyan lemezt ami 1-1ben lett a gyärirol mäsolva (zenei CD) de amik a gepemen vannak azt simän kiirom es lejätsza. Akkor ez most hogy is van??


már azért 14 évvel ezelőtt is voltak gyorsan olvasó DVD-ROM-ok. (most nem is tudom olvasási sebességben, hol járunk, de már nem igen fejlődik)
mondom én is erre a lopás, másolás védelemre tudok gondolni. de gondolj bele, hogy 1x-es tempóval írsz, az mennyi idő. sokkal több idő van arra, hogy elbaxon valamit, az írás közben. elindul valami olyan program, vagy folyamat, ami elvesz a prociból, memóriából. oké, 1x sebességnél a buffer tele lesz mindig. na meg azért, 8-16GB RAM-mal azért van tartalék.
nekem nagyon en szimpatikus ez a gyári megoldás, szerencsére a normás GPS-em is alig használtam, a telefonon jobban. persze ha az autóba van, használja az ember, de sok a probléma úgy látom.
inkább egy kínai fej, amin futhat az iGO, aztán csóközön. azt legalább tudom hack-kelgetni. meg elmegy SD-ről.


A kinai cucc szerintem a legalja. A gyäri rendszerek nagy elönye a TMC amit ezek nem tudnak,es a rädio vetel is olyan amilyen. Telefont meg feltapacsolni,tölteni stb a hideg räz töle. En a gyäri megoldäsok hive vagyok.


Sokat gondolkodtam régebben a gyári rendszer lecseréléséről,különösen mióta a bm 54 vacakolt. Az eltelt idő alatt viszont a rádiómodulban analóg végfok lett betéve és a touringhoz képest számomra elfogadható lett a hangzás. A rádió vétele szinte tökéletes,nem igen van probléma vele sehol . A navi sw frissítésre került,magyar szöveges. A dvd írás nekem sem sikerült, viszont a cd- ről gyorsan olvas, rendben navigál, amivel azóta meg is barátkoztam. A fényereje minden körülmény közt jó, napfényben is tökéletesen látható,tükröződésmentes. Az AUX működik továbbá egy analóg tv modult utólagosan szereztem,valamint egy retrofit kábelt, ami kis átalakítás után tudja az av-t. A megjelenített kép számomra meglepően jó volt, itt kellemesen csalódtam,mert rosszabb minőségre gondoltam. ( Itt hozzáértőktől még lenne kérdésem, mert még a végleges bekötés nem alakult ki ) . Tolatókamera most van folyamatban. Összességében nagyon elégedett vagyok vele. Ami hiányzik az a usb csatoló hiánya, de ez a rész is csak anyagiak függvénye. Tehát gyári dvd- t tökéletesen olvas, viszont jelenleg a legfrissebbek cd - ről mennek,így már rég elvetettem a kínai cucc beépítésének gondolatát. Jó ez nekem így gyáriasan.

Hektor Elküldve: 2016-07-19 21:00 Lengéscsillapitó

szotakdavid írta:
Bitu79 írta:
Kennymayer írta: Hali! Lengéscsillapító csere előtt állok mert a jobb első elfosta magát. Konkrétan telenyomta az első sárvédőt olajjal és ráz a kormány amikor egyenetlen úton megyek. Gondolom emiatt van ez. Valószínűleg Sachs lesz az új de láttam több helyen starline markát kedvező áron amiről elvileg német minőséget írnak 2 év garival. Ez milyen lehet? Van valaki aki használ ilyet? Tudom a gyári valószínűleg tartósabb meg jobb is de ki tudja. Láttam már olyat h az utángyártott alkatrész sem volt annyira szar és nem bírta sokkal tovább a gyári. Nyilván a magyar utak minősége is nagy hatással van a futómű alkatrészekre és a gyári mondjuk bírja 4-5 évig ez meg lehet csak 3-ig de ha mondjuk berakom ezt az utángyártottat és régit meg felújítatom akkor már jobban is jártam. Mi a véleményetek?
Köszi

Zsolti


Sztem jó az.Nekem Monroe van hátul,pedig sokan lefikázták.A gyári persze mindig jobb.Állítólag De szerintem nyugodtan vegyed megfelé
Voltak itt olyanok,akik dícsérték ezt a márkát.
Akinek sok pénze van,az ugyis Kayaba,és Sachs fele tekintget.Mondjuk ezek prémium gyártók.Ezt neked kell eldönteni.




Sachs vagy Lindornál felújítás.


Az enyém is eldurrant anno elöl.szintén foglalkoztatott a dolog, hogy felújítás,vagy vásárlás. Több felújítással foglalkozót felhívtam, végül annyira nem is volt olcsóbb, így vettem újakat. Ha meg már új én a sachs mellett döntöttem. Kedvezménnyel azért kibírható és tudom hogy mi van alatta. Másoknak a Monroevel sincs baj. Ki így, ki úgy. A Sachs eddig hibátlan.

Hektor Elküldve: 2016-06-12 15:05 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
frizo írta: mi lehet a baj? 1,5 hét múlva beadom az autót márkaszervizbe, de érdekelne a véleményetek!!! a jelenség hát, szerintem olyan 2 éve van. ez egy lüktető remegés, rezgés.
korábban olyan 160km/nál, mostanra már 100km/h-nál is jelentkezik. az autót vezetve, úgy érzem, mintha alulról jönne, vagy nem teljesen hátulról. ez a rezgés, lüktető, és a sebességgel arányos, gyorsul, lassul, erősödik stb. olyanhoz tudnám hasonlítani, mint amikor van egy tárcsa ami normál állapotban rezgés nélkül pörög, de ha a tárcsa nem egyenes, akkor berezonál... amiket kipróbáltam. autópályán 120-130nál. váltó üresbe, akkor is rezonál, motor kikapcs(váltó üresben), akkor is. állóhelyzetben parkoló állásban motor 3 ezres fordulat járat, nem tapasztalom. hát én ennyit tudtam tenni, nem vagyok nagy műszakis. a váltó 2 éve lett felújítva (450 ezer), hátsó kerékcsapágy is volt talán 4 éve cserélve, nem tudom melyik. a diffiben rendszeresen van olajcsere (remélem meg is csinálják). 1 hónapja voltam nagy inspektion... mint hozzá nem értő, talán a kardán tengely vagy a diffi-re tippelnék...


jaja kardán körül kellene nézni, kardánkereszt, Hardy, kardán csuklók. az is lehet, hogy maga a kardán üt.


Jól mondja Yellow, első körben én is ott néznék szét,kiegészítve a kárdán felfüggesztő csapággyal is.

Hektor Elküldve: 2016-06-11 18:58 AUX

GNoRbY88 írta:
Hektor írta:
GNoRbY88 írta: 2003/03 havi autó, philips business cd-s fejegységgel, SV 42-02 510 szoftverrel tudja az olcsóbbik aux kábeles megoldást? Inpában ezt írja: 6916047 Philips, hardware: 50, software: 51. Hátul a hely megvan, meg is csináltam kábelt leírás alapján, de nem jön elő az aux ha nyomom a mode gombot. Annyi, hogy elektrós boltban nem volt 0,22uF kondi, meg itthon sem találtam igy 0,1uF-ost raktam helyette.



Próbáld még csatlakoztatni a hang forrását és aztán nyomd a MOD gombot. Ha úgy jön,akkor kevés a 0,1 uF.


Próbáltam, de nem az lesz a gond. Megnéztem ncsexpertben, hogy lehet-e rádión is álligatni-e valamit, és van olyan paramétere, hogy aux, ami ki van kapcsolva, de nem birtam bekapcsolni, mert visszaírásnál coapi-6020 hibát kapok.

"ERROR! Modul: A_RA_NG.IPS, Proc: Cod_SG_CODIEREN, LineNr: 58, ErrorNr: 2060
COAPI-2060: Codierung fehlerhaft (allgemein)
C_RADIO, C_C_AUFTRAG: ERROR_VERIFY

>> ERROR! Modul: COAPI2.CPP, Proc: coapiRunCabd, LineNr: 06, ErrorNr: 2060
SG_CODIEREN"

Neten utánaolvastam, és azt írták, hogy dat file-okat kell frissíteni, de hiába frissítettem, akkor is ugyanezt kapom. Próbáltam notepad-ben is, meg ncsdummy-val is átirni, másik kulcsal is, de sehogy se akarja. Másik modulokkal nincs gond. Neten is pont aux bekapcsolásnál irják ezt a hibát. Na majd rájövök valahogy.


Hát ehez lövésem sincs. Nekem nagynavis, én mindenféle kondi nélkül simán kötöttem rá és működik, azzal a " hibával " hogy az AUX csak akkor jelenik meg ha rajta a hang forrása.
Sok sikert, de szerintem Csbalu fórumtárs tudna segíteni,csak már rég láttam itt.

Hektor Elküldve: 2016-06-11 09:50 AUX

GNoRbY88 írta: 2003/03 havi autó, philips business cd-s fejegységgel, SV 42-02 510 szoftverrel tudja az olcsóbbik aux kábeles megoldást? Inpában ezt írja: 6916047 Philips, hardware: 50, software: 51. Hátul a hely megvan, meg is csináltam kábelt leírás alapján, de nem jön elő az aux ha nyomom a mode gombot. Annyi, hogy elektrós boltban nem volt 0,22uF kondi, meg itthon sem találtam igy 0,1uF-ost raktam helyette.



Próbáld még csatlakoztatni a hang forrását és aztán nyomd a MOD gombot. Ha úgy jön,akkor kevés a 0,1 uF.

Hektor Elküldve: 2016-06-09 12:35 M-packet

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös?
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most...


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok az meg még jobban fájna
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.


Szerintem nem egyformák,vagy ha azok akkor más módon vannak lerakva...vagy a fene tudja.
A clióm anno mindig felakadt, le is szaggatta folymatos az alsó műanyagot. Volt egy mercim is, az is többször rászaladt,de ott csak lemezhang volt.. nem látszott csak a padkán

Hektor Elküldve: 2016-06-09 11:57 M-packet

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös?
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most...


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.

Hektor Elküldve: 2016-06-08 14:50 M-packet

YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös?
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most...


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...

Hektor Elküldve: 2016-06-05 06:26 Most vettem BMW-t

GNoRbY88 írta: Nah végre sikerült túladni bravómon. Sikerült elcserélni bömbiért. A jövevény egy 2003-as 6 sebességes fekete 320d szürke belsővel. Több kép majd lesz adatlapon ha ki lesz takarítva/lemosva. Mivel táblám még nincs, és nem birom hajtani, így szétkaptam motrot egy kicsit. Ékszíjtárcsa most lett cserélve, kuplung ok. Pillangószelepek még benne voltak, igaz csak 3 darab. Tegnap beáztattam szívósort, ma ledugóztam őket. Kitisztítottam egr-t. Holnap rakom össze felé. Pillangót lehet hogy szerelő szedte ki, mert tengely se volt benne. Motor szépen jár. De megkergetném egy lapáttal azt a szerelőt, aki tömítés nélkül vissza rakja szívósort.. Egyik pillangónál hiányzott.. Meg torx csavarokat is jól kikoptatták, volt pár csavar ami alig volt meghúzva, nem volt rátekerve rendesen fékolaj kupakja, stb.. Na mind1. Hétvégére remélem meglesz új tábla, akkor hajtom egy kicsit, majd kapja az új olajat és filtereket


Gratulálok a szerzeményhez. Ha már úgy is átnézed,akkor érdemes lenne még a cooler hűtőt lehúzni,átmosni no és a két hűtő közt talált piszkot eltávolítani. És ne feledkezz még a kartergáz szűrőről sem. Sok örömöd legyen benne !

Hektor Elküldve: 2016-05-15 06:34 Mi lehet a baj?

szotakdavid írta:
kgergelyt írta: Sziasztok!



116i Bmw súrlódó, vagy susogó hangot ad kb 50 km/o sebesség közül... Kb mindenki mást mond, tippel... Ami érdekes, hogy nagyobb sebességnél sem nő a hangja és alacsonyabbnál meg nem halkabb... kb 50-nél előjön és eléggé bosszantóan zavaró... üresben is, gurulva is csinálja és mindig az a susogó hang... egyenletesen susog, nem emelkedik a hangja és nem változik, lejtőn is és emelkedőn is, terhelésnél is... A fékpofára gyanakodtunk, de van rajta még rendesen anyag... Egy szerelő a differenciálműre tippelt, más a hátsó féktárcsára... Más valaki esetleg? ))



köszi!!!!!


Neten sajna ezt nem lehet megállapítani,rendesen át kell nézni a kocsit.Fékeket futóművet stb.,

A hang fordulatfüggő ? Azaz a sebességgel egyenes arányban gyorsul vagy lassul az üteme ?
Szerelők nézték is, vagy csak kérdésedre tippelték ? Ha magadnak szeretnéd kiszűrni,akkor elsőnek állapítsd még hogy élőlről, vagy hátulról hallod-e. Kocsit megemelni,kerekeket egyesével meghallgatni célszerű. Valamelyik fék melegszik-e, esetleg kézifék. De akár lehet kerékcsapágy, beragadt fékdugattyú, rögzítő fékpofa . Ha ezek egyike sem akkor indulj a meghajtás irányába. Dávid jól mondta...nehéz így

Hektor Elküldve: 2016-04-05 09:44 TV az autóban

lela írta:
Hektor írta:
lela írta:
Hektor írta:
csatis1 írta:
Hektor írta: Sziasztok !

Kérem erősítse még valaki,hogy ez a cikkszámú 61120144096 retrofit kábel szükséges a navi (mk4 ) és az utólagosan beszerelt analóg tv modulhoz?
Előre is köszönöm .



Azt ugye tudod h analóg modullal már nem lehet adást fogni?


Természetesen tisztában vagyok vele,nem is az a célom ,csak hogy használt kábelt sehol nem találok,a gyári rendelés viszont drágább,mint sem hogy kísérletezzek vele.


Valaki épített már be ilyet?
Nem lehet valahol vajon ilyenhez olcsóbban hozzájutni?
(Tudom tudom analóg, de egy kis átalakítással ezt át lehet hidalni.Csak a tunert kell benne kicserélni.)


Ez az ár már túlzó. A tv modult most vettem,sokkal olcsóbban. Sajnos vezeték nincs hozzá
Így amennyiben nem tudok szerezni, még kell vennem gyári kábelt,ami pluszz 27-30.000.
Ezzel már nem tudsz tv adást fogni,max kamerát,külső lejátszót illetve plusz dvb-t vevőt csatolni hozzá.
A tv vételére alkalmas tuner sokkal drágább. Ezt a modult jelenleg használtan 5 és 25 ezer közt hirdetik. Az általad linkelt modul kábellel antennával,csavarokkal és tatóval együtt is szerintem drága.persze lehet hogy másnak nem ez a véleménye.


Igen egy picit drága, de ebben antennák konzol kábel csavarok minden benne van, és új.
Egy probléma van hogy az antenna nem a legjobb, ami gyárilag a szélvédőben van az elvileg sokkal jobb, mert itt az első két egység erősítő, ezért több jelet kap a vevő. Az analóg modult pedig át lehet alakítani digitálissá, tehát akinek van TV az autóban annak nem kell elfelejteni a TV-t!

Azt nem tudja valaki hogy hol van ez az antenna erősítő e46 touringban és honnan veszi a jelet? Hátsó szélvédőben van az antenna?



Esetleg ez ? :http://web.comhem.se/bengt-olo...istory.htm